Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: C20XE WYDAJNIEJSZY ALTERNATOR
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > GM Power Corner
strus
Witam, Panowie byly dostepne wersje alternatora jakies mocniejsze niz 70ah na waski pasek. Ewentualnie z czego pasuje p&p lub po niewielkich przerobkach?
jarek s13.5
może z jakiegoś diesela podejdzie? chyba sa mocniejsze
kris4cars
omega 120A pasuje tylko przeszczep kółka, ja aktualnie mam w c16se altek 100A z vectry ale na szerokim.
strus
CYTAT(kris4cars @ Sat, 02 Apr 2016 - 20:56) *
omega 120A pasuje tylko przeszczep kółka, ja aktualnie mam w c16se altek 100A z vectry ale na szerokim.


Wielkie dzieki za podpowiedz, akurat mam cala Vke z Omegi z takim alternatorem wiec porownanm jak wyjme z XE smile.gif
kris4cars
maksymalnie dolna łapa do przełożenia bo różne były a reszta pasuje p&p
granol
vectra B silnik x20xev szukaj z niej, 100A bez problemów pasuje p&p, przekładasz koło pasowe, dolną łapę musisz mieć z tego altka i pasuje,

co do v6 pewny nie jestem, ale u mnie nie pasowało
strus
CYTAT(granol @ Sun, 03 Apr 2016 - 11:34) *
vectra B silnik x20xev szukaj z niej, 100A bez problemów pasuje p&p, przekładasz koło pasowe, dolną łapę musisz mieć z tego altka i pasuje,

co do v6 pewny nie jestem, ale u mnie nie pasowało


Patrze po schematach i ten z Vectry B rzeczywiscie bardziej jest podobny do XE niz z Omegi V6. Mam jeszcze altek z Leganzy podobny do tego z xev tylko byly 85A i 95A, gdzies powinna tez byc lapa.
Swir
Przerabiałem temat przy wąskim pasku w c20xe.

Wrzucałem alternator z Vectry C 1.8 jak dobrze pamiętam bo był akurat za grosze.
Szukałem, żeby łapy były po przeciwległych stronach alternatora - jak oryginalny altek.
Pierwszy miałem 100A Delphi (niech was reka boska broni)
Potem sie zepsuł i wrzuciłem Boscha 120A.
Dolna łapa z XEVa (bo to też big block) i działa, trzeba kupić dłuższy pasek. Minus taki, że korzystając z fabrycznego naciągu można max dojść do połowy przy luzowaniu - potem altek zapiera się o blok. - Ale mając dłuższy pasek to nie problem i da się założyć i naciągnąć na fabrycznym "płaskowniku" naciągającym.

Nie wiem jak kwestia z altkami z V6/diesli - może jak "ucho" nie będzie na przeciwległej stronie to będzie lepiej z regulacją?
I tutaj fotki (z allegro, przykładowe) o co chodzi -
Fabryczne rozmieszczenie -
V6 i diesel -

CYTAT(granol @ Sun, 03 Apr 2016 - 11:34) *
co do v6 pewny nie jestem, ale u mnie nie pasowało

Możesz napisać gdzie był problem? Dolna łapa do bloku? Czy coś z naciągiem?
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.