Przerabiałem temat przy wąskim pasku w c20xe.
Wrzucałem alternator z Vectry C 1.8 jak dobrze pamiętam bo był akurat za grosze.
Szukałem, żeby łapy były po przeciwległych stronach alternatora - jak oryginalny altek.
Pierwszy miałem 100A Delphi (niech was reka boska broni)
Potem sie zepsuł i wrzuciłem Boscha 120A.
Dolna łapa z XEVa (bo to też big block) i działa, trzeba kupić dłuższy pasek. Minus taki, że korzystając z fabrycznego naciągu można max dojść do połowy przy luzowaniu - potem altek zapiera się o blok. - Ale mając dłuższy pasek to nie problem i da się założyć i naciągnąć na fabrycznym "płaskowniku" naciągającym.
Nie wiem jak kwestia z altkami z V6/diesli - może jak "ucho" nie będzie na przeciwległej stronie to będzie lepiej z regulacją?
I tutaj fotki (z allegro, przykładowe) o co chodzi -
Fabryczne rozmieszczenie -
V6 i diesel -
CYTAT(granol @ Sun, 03 Apr 2016 - 11:34)
co do v6 pewny nie jestem, ale u mnie nie pasowało
Możesz napisać gdzie był problem? Dolna łapa do bloku? Czy coś z naciągiem?