Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Odprezanie c20xe
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > GM Power Corner
tommm
Witam, mam pytanie, bo pewnie ktos to przerabial juz, mam uturbione c20xe, i odprezone bylo "kanapka" czyli uszczelka - 1mm blacha - uszczelka, jednak odprezenie jest za duze, i dlatego postanowilem zmienic na uszczelke z z20let + 1mm blacha... jednak problem pojawil sie taki, ze przykladajac czy to uszczelke z c20xe czy blache, dziury nie sa takie same jak w z20let, nie pokrywaja sie, czy ktos moze mi powiedziec czy trzeba to jakos przerabiac, czy moze sprzedali mi zla uszczelke?? mam reinza 61-34435-00 z gory dzieki za pomoc
spriter1984
jak robisz kanapke to dajesz cale uszczelki na dole i na gorze? jak nie to rozwarstwij uszczelke na dwie i daj na gore i dol. z20let a c20xe/c20let ma inna czapke wiec otwory beda na pewno inne smile.gif
kuki_VU
Przerabiasz uszczelka i zakladasz, jazda takie wydumki
tommm
przerabiam ta od z20let? tak?? zwykla kanapka zabardzo odpreza silnik dlatego musze rozwarstwic tylko nie wiem czy mam dobra uszczelka...
MICHAŁ
Masz dobra uszczelkę. Nie zgadza się tylko wielkość otworów (przy płaszczu wodnym). Nie ma to znaczenia. Roznituj ją wywal najgrubszą blachę i zastąp ją taką 1mm. Będziesz miał wtedy około 0,5mm grubszą nić ori z C20Let.
tommm
niezgadzaja sie na dole otwory te duze ( stojac przed silnikiem ) oraz brakuje takich malych dziurek ktore sa pomiedzy cylindrami 1szt u gory i 1 na dole. jestes pewien ze to placz wodny? ktore sa zatem olejowe ?
kuki_VU
Spływy oleju są po bokach a zasilanie ten wystający z rzedu kanal od strony grodzi
getrage
Czemu twierdzisz że masz za duże odprężenie ?
jakie masz CR ?
Ja latam na kanapce ori uszczelka c20xe + 1mm blacha + ori uszczelka c20xe + TD05 1BAR bez OB i jest dobrze.
tommm
Turbo w silniku to td04hl15t co do CR to nie pamietam, silnik byl strojony i spr. ponad rok temu, wiem tylko ze podczas szykowania i strojenia mialem inf. ze silnik przy 2 uszczelkach i 1mm blasze jest za bardzo odprezony, wiec z teraz chce dac 1mm blache w srodek uszczelki z z20let, tylko te roznice w otworach mnie martwia... nie wiem czy to olac czy potem nie bedzie problemow z chlodzeniem czy smarowaniem...
tommm
I jeszcze jedno pytanie... uszczelka z20let jest z 4 warstw, jak sie domyslam 2 ciemne zewnetrzne zostaja, w srodku sa 2 srebrne ciensza i grubsza, czy przekladke 1mm daje sie zamiast ktorejs z tych w srodku czy klada sie pomiedzy jako 5 warstwe??
getrage
http://www.mickey-garage.com/uploads/image...0238f5f5ed6.jpg

pozwoliłem sobie wkleić myślę że Mickey się nie obrazi .
Adam_Imielin
ja mam dwie uszczelki z20leh+przekładka 0.8mm i jest ok (doładowanie1,7b) tylko te 4 duże otwory ktore się nie pokrywają trzeba w uszczelkach nawiercić.
strus
CYTAT(Adam_Imielin @ Sat, 26 Mar 2016 - 13:36) *
ja mam dwie uszczelki z20leh+przekładka 0.8mm i jest ok (doładowanie1,7b) tylko te 4 duże otwory ktore się nie pokrywają trzeba w uszczelkach nawiercić.


A te otwory to nie przypadkiem odpowietrzanie? Moze przez to odma nie byc drozna?
tommm
No wlasnie nie wiem... przydalo by sie jakies foto np. uszczelki czy glowicy i dokladny opis co jest od czego...
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.