tommm
Thu, 17 Mar 2016 - 16:15
Witam, mam pytanie, bo pewnie ktos to przerabial juz, mam uturbione c20xe, i odprezone bylo "kanapka" czyli uszczelka - 1mm blacha - uszczelka, jednak odprezenie jest za duze, i dlatego postanowilem zmienic na uszczelke z z20let + 1mm blacha... jednak problem pojawil sie taki, ze przykladajac czy to uszczelke z c20xe czy blache, dziury nie sa takie same jak w z20let, nie pokrywaja sie, czy ktos moze mi powiedziec czy trzeba to jakos przerabiac, czy moze sprzedali mi zla uszczelke?? mam reinza 61-34435-00 z gory dzieki za pomoc
spriter1984
Thu, 17 Mar 2016 - 21:15
jak robisz kanapke to dajesz cale uszczelki na dole i na gorze? jak nie to rozwarstwij uszczelke na dwie i daj na gore i dol. z20let a c20xe/c20let ma inna czapke wiec otwory beda na pewno inne
kuki_VU
Thu, 17 Mar 2016 - 23:21
Przerabiasz uszczelka i zakladasz, jazda takie wydumki
tommm
Fri, 18 Mar 2016 - 13:26
przerabiam ta od z20let? tak?? zwykla kanapka zabardzo odpreza silnik dlatego musze rozwarstwic tylko nie wiem czy mam dobra uszczelka...
MICHAŁ
Fri, 18 Mar 2016 - 15:14
Masz dobra uszczelkę. Nie zgadza się tylko wielkość otworów (przy płaszczu wodnym). Nie ma to znaczenia. Roznituj ją wywal najgrubszą blachę i zastąp ją taką 1mm. Będziesz miał wtedy około 0,5mm grubszą nić ori z C20Let.
tommm
Fri, 18 Mar 2016 - 18:17
niezgadzaja sie na dole otwory te duze ( stojac przed silnikiem ) oraz brakuje takich malych dziurek ktore sa pomiedzy cylindrami 1szt u gory i 1 na dole. jestes pewien ze to placz wodny? ktore sa zatem olejowe ?
kuki_VU
Fri, 18 Mar 2016 - 20:07
Spływy oleju są po bokach a zasilanie ten wystający z rzedu kanal od strony grodzi
getrage
Sat, 19 Mar 2016 - 23:19
Czemu twierdzisz że masz za duże odprężenie ?
jakie masz CR ?
Ja latam na kanapce ori uszczelka c20xe + 1mm blacha + ori uszczelka c20xe + TD05 1BAR bez OB i jest dobrze.
tommm
Sun, 20 Mar 2016 - 07:29
Turbo w silniku to td04hl15t co do CR to nie pamietam, silnik byl strojony i spr. ponad rok temu, wiem tylko ze podczas szykowania i strojenia mialem inf. ze silnik przy 2 uszczelkach i 1mm blasze jest za bardzo odprezony, wiec z teraz chce dac 1mm blache w srodek uszczelki z z20let, tylko te roznice w otworach mnie martwia... nie wiem czy to olac czy potem nie bedzie problemow z chlodzeniem czy smarowaniem...
tommm
Sun, 20 Mar 2016 - 08:00
I jeszcze jedno pytanie... uszczelka z20let jest z 4 warstw, jak sie domyslam 2 ciemne zewnetrzne zostaja, w srodku sa 2 srebrne ciensza i grubsza, czy przekladke 1mm daje sie zamiast ktorejs z tych w srodku czy klada sie pomiedzy jako 5 warstwe??
getrage
Sun, 20 Mar 2016 - 23:13
Adam_Imielin
Sat, 26 Mar 2016 - 13:36
ja mam dwie uszczelki z20leh+przekładka 0.8mm i jest ok (doładowanie1,7b) tylko te 4 duże otwory ktore się nie pokrywają trzeba w uszczelkach nawiercić.
strus
Sun, 27 Mar 2016 - 23:31
CYTAT(Adam_Imielin @ Sat, 26 Mar 2016 - 13:36)
ja mam dwie uszczelki z20leh+przekładka 0.8mm i jest ok (doładowanie1,7b) tylko te 4 duże otwory ktore się nie pokrywają trzeba w uszczelkach nawiercić.
A te otwory to nie przypadkiem odpowietrzanie? Moze przez to odma nie byc drozna?
tommm
Sun, 27 Mar 2016 - 23:39
No wlasnie nie wiem... przydalo by sie jakies foto np. uszczelki czy glowicy i dokladny opis co jest od czego...
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.