Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: C32 AMG
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Mercedes AMG
Ryzykon
Witam wszystkich.

Wcześniej nie zauważyłem ów wątku....wiec pora się ujawnić.W203 c32 AMG.
Produkcja: 02.07.2003 r.
Kolor nadwozia: Czarny.
Pełne zawieszenie gwintowane i regulowane H&R Monotube + anti roll bars przód i tył.
Przebieg 129500 km. Stan wizualny i mechaniczny kadekwatny doprzebiegu. 3 auto w rodzinie. Jeździmy nim tylko przy ładnej pogodzie. Koła: 2 kpl:Zima oryginalne felgi AMG 17" Lato oryginalne felgi Lorinser LS6 8,5x19" przód i9,5z19" tył. Opony o odpowiedniej szerokości. Koła Lorinserkupione i założone w Centrum Lorinser w DE. W środku wszystko działa, nic się nie zacina. Auto perfekcyjne.
Silnik żyleta. Przebiegi roczne 3-8 tys km.

Link do perełki....dla ciekawych....

http://youtu.be/NKdk_il_qww

http://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/iEoHTfT...EZeSzvRwSEEUsRI

http://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/m1MlHwC...iD5CZAEwyxdsYy9


Drzewo
Fajnie, że pojawiają się tacy jak Ty. Zawsze mnie zastanawiało jak te auto jeździ. Może masz jakieś dane?
Ryzykon
354 PS.
W kwietniu 2016 jedzie do Stuttgartu na tuning na 405 PS I 515 Nm momentu obrotowego.
Jeździ pięknie.
Pięknie brzmi.
Niepozornie wyglada.

W północno- wschodniej Polsce jedyne auto.....
Szkoda.....
bielawa
Ryzykon: daleś linki, dzieki którym można usunąć te zdjęcia ;-)
karpiurban
o fajnie, auto moje marzenie a raczej cel, juz dlugo szukam informacji.
moglbys napisac cos wiecej o eksplotacji tego samochodu ?
plusy i minusy wedlug Ciebie ?
Ryzykon
CYTAT(karpiurban @ Sat, 12 Mar 2016 - 21:09) *
o fajnie, auto moje marzenie a raczej cel, juz dlugo szukam informacji.
moglbys napisac cos wiecej o eksplotacji tego samochodu ?
plusy i minusy wedlug Ciebie ?


Eksploatacja to temat rzeka, a jednocześnie nic ciekawego, dlaczego?
1) temat rzeka,bo wszystko zależy od sposobu eksploatacji tego konkretnego pojazdu. Mało jeździsz niewiele płacisz. Dużo jeździsz, codziennie , po różnej jakości drogach, to płacisz adekwatnie więcej.
2) Rocznie robię 4000 km tym autem. To kolejne auto w rodzinie. Do jazdy na co dzień służy inny "Potwór".
Można popatrzeć...i posłuchać.

https://youtu.be/8AnP7kJhV-Y

Co roku- bez względu na przebieg wymienisz:
-olej silnikowy 0w lub 5w.
- filtr powietrza i filtr oleju.
- czasem jakiś moduł wysiada np: telefonia command.

Jeździsz ostrożnie, garazujesz, grzejesz, chłodzisz przed zgaszeniem.
Sprawdzasz, na ile to możliwe, poziomy płynów eksploatacyjnych i nie powinno Cię nic zaskoczyć.

Latem stoi na Lorinser LS8 -oryginalne,nie podróbki. Mają tylko dwie wady- cena, masa.







Spalanie Pb95:
miasto: 13-16 l/100km
cykl pozamiejski: 8,5-10 l/100km
średnie: 12-13 l/100km

Pytania?
PW, e-mail.

Auto planuję sprzedać.
prez_s
X dotychczasowych tematów, w których poruszono temat C32 - właścicieli ni widu ni słychu i informacji z pierwszej ręki brak. Przychodzi myśl o sprzedaży auta - zakładamy temat na głównym dla AMG, ehh.
Ryzykon
cool.gif Cześć prezes.
Nie sprzedaje auta. Planuje w przyszłym roku, bo zacząłem coraz bardziej kierować się ku XKR.
Póki co. Jedynym, właściwym i najbardziej optymalnym pod względem osiągów, kosztów eksploatacji i radości z jazdy jest C32 AMG, a kto myśli lub mówi inaczej jest "politykiem".
igor.ostrowski
Panowie zaczynam mody z c32, inne rzeczy na dalszy plan, zacznę od dolotu bo filtry powietrza i tak do wymiany i tak. Coś sprawdzonego ? Fabryczny da radę pod większe moce ? Jakieś wkładki k&n czy dolot od innego AMG ?
EssiRS
Nie wiem jak w C32 AMG, ale w 55 Kompressor bardzo dużo daje wymiana przepustnicy na większą. Ile mm jest w C32?
Żaden inny Mercedes nie ma V6 Kompressor.
igor.ostrowski
Na obco jezycznych forach widzę dużo modów z dolotem od sl 55. Wrzucę numery części. Nie rozszyfrowałem co to "splitter" 113-090-05-01 - Airbox w/Filter
113-090-06-01 - Airbox w/Filter
113-094-16-82 - Airbox Inlet Hose
113-094-17-82 - Airbox Inlet Hose
113-010-09-67 - Matching Engine Cover
113-094-01-03 - Splitter
113-094-23-82 - Airbox to Splitter Hose
113-094-24-82 - Airbox to Splitter Hose
the Hitcher
Panowie, przy okazji, C32 jest taki miękki w serii normalnie czy jechałem popsutym egzemplarzem??
Przymierzałem się do niego ale strasznie grzeczny mi się wydał, no i ten miękki zawias
Wcześniej, (ale pare lat wczesniej) jechałem C43 i mi się bardzo fajny wydał, twardszy chyba...
C32 nie ma szpery?
igor.ostrowski
C32 jest stosunkowo miękkie. Z moich obserwacji wynika że szpery nie ma ale mogę się mylić.
weede
C55 miękkie nie jest a zawieszenie jest podobne. Szpera wychodziła jako opcja AMG Sperrdifferential 30% za 3,5k Euro.
EssiRS
Da się to zrobić w każdym MB za sporo niższe fundusze.
W R129 V8 nigdy nie występowała szpera, nawet jako opcja.
Krisu_K13TL
To, że miękki to żaden problem przecież, wystarczy 4-5 kpln na gwint h&r, bilstein, czy inne bc racing i pewnie w jeździe będzie przepaść...

EssiRS jakieś pomysły na szperę, albo warsztat, który "dłubie" takie rzeczy?

Fajne auto, stosunek mocy do ceny ma bardzo dobry i chyba koszty utrzymania sporo niższe od jakiegokolwiek "m gmbh"?

Klasyczne pytanie przy okazji merca z tych lat- ruda bardzo atakuje?
EssiRS
Krisu podeślij dane i zdjęcie fabrycznego dyfra, bo mogę mieć jeszcze jeden u siebie w garażu, co powinien pasować.
Ja dłubie sam takie rzeczy hobbystycznie przy moich samochodach u siebie w garażu.
igor.ostrowski
W203 przed liftem na strasznie słaba blachę, wracając do dolotu c32 kto kolwiek cos wie?
EssiRS
A jaka jest srednica przepustnicy? To jest element dolotu...
igor.ostrowski
Ok zmierzę
GIB
CYTAT(EssiRS @ Wed, 19 Jul 2017 - 21:01) *
Nie wiem jak w C32 AMG, ale w 55 Kompressor bardzo dużo daje wymiana przepustnicy na większą. Ile mm jest w C32?
Żaden inny Mercedes nie ma V6 Kompressor.


Niewiele wniosę do tematu natomiast muszę się sprzeciwić tezie z ostatniego zdania bo SLK 32 AMG R170 miał ten silnik również. Może młodzież czyta i później będzie nieprawdę powtarzać, co nie zmienia faktu że to był ten sam silnik i prawdopodobnie osprzęt więc nic nie dopasuje jak w przypadku 55 AMG.
EssiRS
GIB kolega zapytał czy od czegoś innego na zasadzie P&P podpasuje dolot do 32 AMG. Raczej informacja w jakich jeszcze modelach występował ten silnik mu nie pomoże.
adami12
Daaaawno temu zakladalem dolot od 203 55amg do c32,gdzies mam jeszcze foty,to bylo dawne auto Nikolasa,potem przejoł je Maciek ktoremu to dlubalem.Krzys z Mastersa potem wrzucił programa i wyszlo ponad 400 kuca.Dolot jest wiekszy pojemnosciowo,wszystko pasowalo,wyglada jak seria pod maska,nie dotykalismy przepustnicy.
igor.ostrowski
Mierzyłem kompresję, zimny silnik, wyszło 10.7-11 bar na wszystkich cylindrach. Auto ma 307 k nalotu. Czy jest to wartość w normie?
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.