Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Opony i felgi do naszych AMG
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Mercedes AMG
Stron: 1, 2
gucior
Ja mam odlozone dmack rc srednie poki co w sklepie - w czwartek, w zaleznosci od prognozy pogody albo je wezme i pojade albo odpuszcze i pojade na kolejna edycje.
bob.dsk
CYTAT(gucior @ Tue, 01 Mar 2016 - 14:17) *
Ja mam odlozone dmack rc srednie poki co w sklepie - w czwartek, w zaleznosci od prognozy pogody albo je wezme i pojade albo odpuszcze i pojade na kolejna edycje.



Z tego co patrzyłem 225 jest max nie za wąska ta opona ? rolleyes.gif
Mis
Przy tak klejącej i sztywnej oponie nie potrzeba fabrycznych szerokości, według mnie będzie dobrze. smile.gif
poolak
Szczerze mówiąc to mocno średnie są te Dmak. Mam średnią mieszankę i na torze w Kownie przy podobnych warunkach atmosferycznych miałem czasy zbliżone co CS5.
Drugi raz bym tego nie kupił. sztywne są, jednak nie mają rantu na felgę, a ich przyczepność bywa dyskusyjna.
Toldi
Federale....?? Nigdy wiecej!!
micky
Tutaj piszemy o oponach i felgach , bo teraz temat na czasie.
gucior
QUOTE (poolak @ Tue, 01 Mar 2016 - 17:26) *
Szczerze mówiąc to mocno średnie są te Dmak. Mam średnią mieszankę i na torze w Kownie przy podobnych warunkach atmosferycznych miałem czasy zbliżone co CS5.
Drugi raz bym tego nie kupił. sztywne są, jednak nie mają rantu na felgę, a ich przyczepność bywa dyskusyjna.


Ktory masz konkretnie model Dmack?
Na jakim cisnieniu jezdziles? Koedy je ustawiles? Sprawdzales po dogrzaniu opony? Czy kontrolowales je pomiedzy jazdami? Pogadalem z ludzmi ktorzy na nich jezdzili badz nimi handluja, poczytalem tez troche o tych oponach i wychdzi z tego, ze diabel tkwi w cisnieniu.

QUOTE (bob.dsk @ Tue, 01 Mar 2016 - 15:47) *
Z tego co patrzyłem 225 jest max nie za wąska ta opona ? rolleyes.gif


Tak, dokladny rozmiar 225/40 18".
Drzewo
Nie lepiej po prostu: Michelin PILOT SPORT 2 czy Michelin Pilot Sport Cup 2, a może jednak Toyo r888? Ja właśnie mam dylemat
bob.dsk
CYTAT(Drzewo @ Tue, 01 Mar 2016 - 22:07) *
Nie lepiej po prostu: Michelin PILOT SPORT 2 czy Michelin Pilot Sport Cup 2, a może jednak Toyo r888? Ja właśnie mam dylemat


R888 na poznan sie nie nadają, popłyną po 2 okrążeniach i zejdą w oczach
poolak
Model chyba RC, średnia mieszanka.
Ciśnienia kontrolowałem nawet w trakcie jazdy. Próbowałem też różnych parametrów ciśnienia..
Fakt, ze ludzie, którzy nimi handlują mają o tych produktach bardzo dobre zdanie.
Obsługa również jest nienaganna, ponieważ w momencie zakupu sprzedający udziela pełnej informacji o metodach użytkowania.
W przypadku wątpliwości można się z nim kontaktować w trakcie użytkowania opon. Przysłowiową kropką nad "i" w kwestii obsługi posprzedażnej okazał się kontakt sprzedającego na zakończenie sezonu z zapytaniem o wrażenia z użytkowania produktu.
Obsługa wyśmienita. Jednak sam produkt do mnie nie przemówił. Podejrzewam, że, z racji odległości od toru, miałem za mało czasu na odpowiednie "dostrojenie" tych opon. Po 4 wypadach opony nadal nadają się do jazdy, więc w tym sezonie będę nadal ich używał. Są trwałe i sztywne.
Przynajmniej spróbuje, a jeśli nic się nie zmieni, zdecyduję się na coś bardziej uniwersalnego Typu Cup2
gucior
Dzieki za info, cenne informacje. Brales je od Marka z Lublina?
ja opieralem sie na opiniach uzytkownikow Evo ktorzy je bardzo mocno chwalili.
To co przemawialo na korzysc to powolne zuycie i cena ktora jest wiecej niz atrakcyjna.
Zobacze jeszcze, moze wezme swoje cywilne letnie gumy i je domecze bo i tak na sezon letni chce wlozyc semi na co dzien.
micky
CYTAT(gucior @ Wed, 02 Mar 2016 - 12:31) *
Dzieki za info, cenne informacje. Brales je od Marka z Lublina?
ja opieralem sie na opiniach uzytkownikow Evo ktorzy je bardzo mocno chwalili.
To co przemawialo na korzysc to powolne zuycie i cena ktora jest wiecej niz atrakcyjna.
Zobacze jeszcze, moze wezme swoje cywilne letnie gumy i je domecze bo i tak na sezon letni chce wlozyc semi na co dzien.

Gucior planujesz zakup tych dmack na codzień czy na wypady na tor ?
Mi się wydaje że te opony w codziennym użytkowaniu się nie sprawdza totalnie bo są za twarde na ulice ,pozatym cieżko będzie wstrzelić się z mieszanką, a o jeździe z Vmax na Niemieckich autobanach będzie można pomarzyć.Pozatym pewnie są mega głośne.
Mi się wydaje że chłopaki od EVO trochę inaczej podchodzą do tematu doboru opon i w innych warunkach je użytkuja.

Sam teraz zastanawiam się nad semi na codzień, w EVO miałem RE070 i R888 ale te opony były używane w aucie weekendowym.
Raczej nie wyobrażam sobie jazdy na nich na autostradzie z większa prędkością w stojącej wodzie lub jak temparatura mocno spadnie,a nie będę ukrywał ze do pracy codziennie dojeżdżam autostradą.
Fajnie by było gdyby ktoś podał na tacy sprawdzone opony które będą fajnie kleily w codziennym użytkowaniu i z dobrym indeksem prędkości dla tego auta. Są jeszcze Yokohamy Neova ADVAN AD 08 lub A048 (tutaj cena nie porywa) lub Falken FK 453 które mają naprawdę fajna cenę a nikt widzę o nich tutaj nie wspomniał ?
gucior
QUOTE (micky @ Wed, 02 Mar 2016 - 15:16) *
Gucior planujesz zakup tych dmack na codzień czy na wypady na tor ?
Mi się wydaje że te opony w codziennym użytkowaniu się nie sprawdza totalnie bo są za twarde na ulice ,pozatym cieżko będzie wstrzelić się z mieszanką, a o jeździe z Vmax na Niemieckich autobanach będzie można pomarzyć.Pozatym pewnie są mega głośne.
Mi się wydaje że chłopaki od EVO trochę inaczej podchodzą do tematu doboru opon i w innych warunkach je użytkuja.

Sam teraz zastanawiam się nad semi na codzień, w EVO miałem RE070 i R888 ale te opony były używane w aucie weekendowym.
Raczej nie wyobrażam sobie jazdy na nich na autostradzie z większa prędkością w stojącej wodzie lub jak temparatura mocno spadnie,a nie będę ukrywał ze do pracy codziennie dojeżdżam autostradą.
Fajnie by było gdyby ktoś podał na tacy sprawdzone opony które będą fajnie kleily w codziennym użytkowaniu i z dobrym indeksem prędkości dla tego auta. Są jeszcze Yokohamy Neova ADVAN AD 08 lub A048 (tutaj cena nie porywa) lub Falken FK 453 które mają naprawdę fajna cenę a nikt widzę o nich tutaj nie wspomniał ?


Dmack to opcja ktora bralem pod uwage jedynie na pojezdzawki, mimo homologacji drogowej nie zalozylbym tego na co dzien.
Tez mialem 070 w Evo ktorym jezdzilem na co dzien, mialem tez Federale na co dzien, nie mialem z nimi zadnego klopotu, nawet w deszczu.
Teraz chce Micheliny semi
micky
Michelinów semi jeszcze nie testowałem . Za to na RE070 po zużyciu ok 30-40% bieżnika zrobiło się słabo w stojącej wodzie.
Przetestuj te Micheliny jeżeli będą OK to też kupie.
Ciekawe jak się będą spisywały przy procedurze?

Seryjne Continental to dramat ,problem z trakcja na suchym jest naprawdę duży i męczący.Testowanie auta z procedurą nie ma totalnie sensu.Drugi raz bym tych opon nie kupił.
poolak
Dmack mają homologację jedynie po to, aby dojechać na tor.
Na codzień się nie nadają, hałas, który generują jest na tyle uciążliwy, że nie ma mowy o użytkowaniu ich na co dzień.
Przy najbliższej okazji wyprawy na tor jeszcze raz skonsultuję właściwe ustawienie ciśnienia z importerem, pojeżdżę i zdam relację.
jackkpl
CYTAT(micky @ Wed, 02 Mar 2016 - 19:11) *
Michelinów semi jeszcze nie testowałem . Za to na RE070 po zużyciu ok 30-40% bieżnika zrobiło się słabo w stojącej wodzie.
Przetestuj te Micheliny jeżeli będą OK to też kupie.
Ciekawe jak się będą spisywały przy procedurze?

Seryjne Continental to dramat ,problem z trakcja na suchym jest naprawdę duży i męczący.Testowanie auta z procedurą nie ma totalnie sensu.Drugi raz bym tych opon nie kupił.


A o jakich continentalach piszesz? Ja wlasnie wrocilem z przejazdzki, 350konne rwd 1400kg, wiec parametry troche lepsze, niz a45. Na tyle nowe csc5 (225/40/18) i nawet na lekko mokrym nie mam problemu z trakcja od 2ego biegu. Na suchym na 1-ce nie mieli. Biorac pod uwage temperature 3 stopnie, to moim zdaniem zachowuja sie rewelacyjnie.
micky
Continental Sportcontact 5p na tych oponach samochód opuścił fabrykę. Na serii jeszcze nie było problemu ale po zamontowaniu boxa i dolotu przy 600Nm problem z trakcja jest naprawdę spory. Przy rolce z drugiego biegu,nawet na trójce potrafi mielić (skrzynia 7b) oczywiście na mokrym. Próbując zrobić dobry czas używając RS nigdy nie udało mi się zejść poniżej 4.1 a przeważnie wychodzi 4.2/4.3 0-100.Samochód mocno mielił kołami do trzeciego biegu.Jak dla mnie te opony są mocno średnie do tego wozu.
jackkpl
Porownaj sobie jakies inne auta w takich warunkach. Wez pod uwage , ze lepsza opona na suchym bedzie zawsze gorsza na mokrym. Jedyny wyjatek to mieszanka typowo torowa (np slick na deszcz) , ktora zetrze sie 10x szybciej.
Tr 4.1s 0'-100 to juz chyba na suchym? Na jakim cisnieniu jezdzisz?
micky
Tak best wg Racelogic 4.1 na suchym. Ciśnienie wg mnie jest trochę za wysokie ale tak jak podaje Merc na klapce od wlewu paliwa (niestety próbowałem zejść trochę niżej i od razu pojawiała się kontrolka o niskim ciśnieniu w oponach) przód 2.7 tył 2.2 bara.
jackkpl
CYTAT(micky @ Wed, 02 Mar 2016 - 22:28) *
Tak best wg Racelogic 4.1 na suchym. Ciśnienie wg mnie jest trochę za wysokie ale tak jak podaje Merc na klapce od wlewu paliwa (niestety próbowałem zejść trochę niżej i od razu pojawiała się kontrolka o niskim ciśnieniu w oponach) przód 2.7 tył 2.2 bara.

2.7 to bardzo duzo. Sprobuj przod tyl na 2.2 lub 2.3. Jak gadalem z kolesiem z porsche 911 turbo na 1/4 mili w pile, to on najlepsze czasy robil na 1.9 smile.gif. Opone mial sport cup 2. Z moich doswiadczen wynika, ze 2.2 -2.3 to najlepsze cisnienie , ale testowalem to na michelinach pss i psc2. Nizej niz 2.0 opona mocno tracila, natomiast 2.4-2.5 czuc bylo delikatne pogorszenie przyczepnosci.
Drzewo
mi teraz na zimówkach conti klei aż miło, muszę zobaczyć jakie czasy robi biggrin.gif
micky
CYTAT(jackkpl @ Wed, 02 Mar 2016 - 22:40) *
2.7 to bardzo duzo. Sprobuj przod tyl na 2.2 lub 2.3. Jak gadalem z kolesiem z porsche 911 turbo na 1/4 mili w pile, to on najlepsze czasy robil na 1.9 smile.gif. Opone mial sport cup 2. Z moich doswiadczen wynika, ze 2.2 -2.3 to najlepsze cisnienie , ale testowalem to na michelinach pss i psc2. Nizej niz 2.0 opona mocno tracila, natomiast 2.4-2.5 czuc bylo delikatne pogorszenie przyczepnosci.

THX za info,popróbuje jak temperatury trochę wzrosną i będę miał pod ręką RL i przełoże Sottozero na Conti.
Do testów mogę wozić ze sobą mini kompresor na 12v.
Kajman
Czy to wam do A45 nie podejdzie przypadkiem: http://allegro.pl/felgi-18-cali-ats-dtc-ra...6032165676.html ?
poolak
Ja mam taki model u siebie na zimę i tor.
Jestem zadowolony.
skandaloo
CYTAT(poolak @ Sat, 05 Mar 2016 - 14:26) *
Ja mam taki model u siebie na zimę i tor.
Jestem zadowolony.

pokaż fotke jak wygląda na nich samochód wink.gif
poolak
Mocno średnio, zwłaszcza, że są całe czarne (letnie mam 19" z jasnym rantem, wiec ciężko coś do tego porównywać). Ale są mocne i lekkie.
Na tor i zimę idealne.
Fotkę wrzucę może nawet jutro
Geno
W 19 calach myślałem o nich, tylko ta szerokość 8,5 na 235 gumy byłoby trochę chudawo wink.gif
skandaloo
CYTAT(Geno @ Sun, 06 Mar 2016 - 08:58) *
W 19 calach myślałem o nich, tylko ta szerokość 8,5 na 235 gumy byłoby trochę chudawo wink.gif

ja zakładam teraz szerokość taka jak w po lifcie czyli 245
micky
CYTAT(skandaloo @ Sun, 06 Mar 2016 - 10:52) *
ja zakładam teraz szerokość taka jak w po lifcie czyli 245

Na zakrętach zyskasz ,ale na osiągach nieznacznie stracisz przy 245.
Geno
Polift wyjeżdża przecież na 235?
skandaloo
CYTAT(Geno @ Sun, 06 Mar 2016 - 12:01) *
Polift wyjeżdża przecież na 235?

http://www.auto-motor-und-sport.de/superte...432.html?show=4

Michelin Pilot Sport Cup 2 M01 245/35 R 19
AlMastar
to chyba nie u nas ... moje CLA (powiedzmy że polift bo 381KM) odebrałem 2 tygodnie temu i było na oponach Pirelli 235/35/19 ze względu na pakiet OrangeArt tak by było na 18 cali
Drzewo
QUOTE (AlMastar @ Sun, 06 Mar 2016 - 21:44) *
to chyba nie u nas ... moje CLA (powiedzmy że polift bo 381KM) odebrałem 2 tygodnie temu i było na oponach Pirelli 235/35/19 ze względu na pakiet OrangeArt tak by było na 18 cali



Opony letnie były na aucie?
AlMastar
na felgach 19 z pakietu były opony letnie Pirelli
Geno
W PL wszystko wychodzi na 235 smile.gif
Drzewo
QUOTE (Geno @ Sun, 06 Mar 2016 - 22:32) *
W PL wszystko wychodzi na 235 smile.gif



dziś nawet sprawdziłem i faktycznie tak jest wink.gif
Ryzykon
CYTAT(bob.dsk @ Tue, 01 Mar 2016 - 22:35) *
R888 na poznan sie nie nadają, popłyną po 2 okrążeniach i zejdą w oczach



Zawsze mozesz założyć Dunlop Sport Maxx SP o właściwym rozmiarze.
Swietnie trzymają na suchym , bardzo ładnie i przewidywalnie uwalniają na mokrym i sa w rozsądnej cenie.
Polecam.
No i są szybko dostępne.
kubek_lodz
Zastanawiam się, czy nie zakupić teraz opon zimowych na następny sezon - duże zniżki można trafić. Fabrycznie mam koła 19tki, ale na zimę wolałbym założyć całe koła 18. Powiedzcie mi proszę, bo w ogóle się na tym nie znam:
1. Jakich felg szukać? Rozstaw śrub z tego co ustaliłem to 5x112, a co z pozostałymi parametrami, tj ET i szerokość felgi. Jak ktoś ma 18tki na zimę chętnie obejrzę jakie wybrał.
2. Jaki rozmiar opony do takiej felgi?

Z góry dzieki za pomoc laikowi smile.gif
Piotor
Jak mnie pamięć nie myli to na ostatniej stronie homologacji, którą zapewne dostałeś, są podane wszystkie możliwe parametry/kombinacje felg i opon smile.gif
kubek_lodz
Dzięki, popatrze w te broszurki które dołączyli smile.gif
skandaloo
CYTAT(kubek_lodz @ Fri, 25 Mar 2016 - 16:12) *
Zastanawiam się, czy nie zakupić teraz opon zimowych na następny sezon - duże zniżki można trafić. Fabrycznie mam koła 19tki, ale na zimę wolałbym założyć całe koła 18. Powiedzcie mi proszę, bo w ogóle się na tym nie znam:
1. Jakich felg szukać? Rozstaw śrub z tego co ustaliłem to 5x112, a co z pozostałymi parametrami, tj ET i szerokość felgi. Jak ktoś ma 18tki na zimę chętnie obejrzę jakie wybrał.
2. Jaki rozmiar opony do takiej felgi?

Z góry dzieki za pomoc laikowi smile.gif

ja mam takie na zime :

http://allegro.pl/mercedes-felga-a-klasa-w...5088265267.html

8Jx18 ET 48
Ryzykon
CYTAT(jackkpl @ Wed, 02 Mar 2016 - 22:40) *
2.7 to bardzo duzo. Sprobuj przod tyl na 2.2 lub 2.3. Jak gadalem z kolesiem z porsche 911 turbo na 1/4 mili w pile, to on najlepsze czasy robil na 1.9 smile.gif. Opone mial sport cup 2. Z moich doswiadczen wynika, ze 2.2 -2.3 to najlepsze cisnienie , ale testowalem to na michelinach pss i psc2. Nizej niz 2.0 opona mocno tracila, natomiast 2.4-2.5 czuc bylo delikatne pogorszenie przyczepnosci.


Jeśli 2,7 to dużo, to co powiecie na dane na wlepce Lorinser do felg LS6 i opon 225/35-19 przód i 265/30-29 tył, gdzie wlepka określa ciśnienie 2,9 na przód i 3,2 na tył..?
Mis
Ja powiem, że na oponę typu liść i ciężkie auto to dosyć racjonalne ciśnienie. smile.gif
Drzewo
Jestem bardzo zrażony do Conti, ale może ktoś z Was testował te opony: Continental CONTIFORCECONTACT ?
Geno
A Ty dalej kopiesz biggrin.gif To sprawdź juz lepiej PS4ki smile.gif
AlMastar
a na jakich ciśnieniach jeździcie bardziej na co dzień ?
skandaloo
CYTAT(AlMastar @ Tue, 19 Apr 2016 - 18:26) *
a na jakich ciśnieniach jeździcie bardziej na co dzień ?

2.2 - 2.3 , 2.8 - 2.9
micky
CYTAT(skandaloo @ Tue, 19 Apr 2016 - 19:34) *
2.2 - 2.3 , 2.8 - 2.9

Ja jeździłem jak wyżej w zeszłym sezonie a teraz na ciepłych oponach mam 2.3 tył i 2.7 przód . Przynajmniej trochę więcej komfortu na naszych drogach .
poolak
podczas ostatniej wizyty na Torze w Kownie jedna z opon DMACK uległa dziwnemu uszkodzeniu:


Teraz stoję przed koniecznością zakupu nowego kompletu służącego wyłącznie do jazdy po torze.
Czy Michelin CUP 2 będzie jedynym sensownym rozwiązaniem?
Czy macie inne preferowane produkty?
bob.dsk
CYTAT(poolak @ Mon, 09 May 2016 - 13:52) *
podczas ostatniej wizyty na Torze w Kownie jedna z opon DMACK uległa dziwnemu uszkodzeniu:


Teraz stoję przed koniecznością zakupu nowego kompletu służącego wyłącznie do jazdy po torze.
Czy Michelin CUP 2 będzie jedynym sensownym rozwiązaniem?
Czy macie inne preferowane produkty?


Myślałem ostatnio nad tymi oponami ale różne opinie o nich słyszałem i jak widać się to potwierdza.

Ja od kilku lat upalam Federale RSR 595 i uważam że to dobra opona za śmieszny "piniondz"
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.