gucior
Tue, 01 Mar 2016 - 14:17
Ja mam odlozone dmack rc srednie poki co w sklepie - w czwartek, w zaleznosci od prognozy pogody albo je wezme i pojade albo odpuszcze i pojade na kolejna edycje.
bob.dsk
Tue, 01 Mar 2016 - 14:47
CYTAT(gucior @ Tue, 01 Mar 2016 - 14:17)
Ja mam odlozone dmack rc srednie poki co w sklepie - w czwartek, w zaleznosci od prognozy pogody albo je wezme i pojade albo odpuszcze i pojade na kolejna edycje.
Z tego co patrzyłem 225 jest max nie za wąska ta opona ?
Mis
Tue, 01 Mar 2016 - 15:15
Przy tak klejącej i sztywnej oponie nie potrzeba fabrycznych szerokości, według mnie będzie dobrze.
poolak
Tue, 01 Mar 2016 - 16:26
Szczerze mówiąc to mocno średnie są te Dmak. Mam średnią mieszankę i na torze w Kownie przy podobnych warunkach atmosferycznych miałem czasy zbliżone co CS5.
Drugi raz bym tego nie kupił. sztywne są, jednak nie mają rantu na felgę, a ich przyczepność bywa dyskusyjna.
Toldi
Tue, 01 Mar 2016 - 17:03
Federale....?? Nigdy wiecej!!
micky
Tue, 01 Mar 2016 - 18:08
Tutaj piszemy o oponach i felgach , bo teraz temat na czasie.
gucior
Tue, 01 Mar 2016 - 21:35
QUOTE (poolak @ Tue, 01 Mar 2016 - 17:26)
Szczerze mówiąc to mocno średnie są te Dmak. Mam średnią mieszankę i na torze w Kownie przy podobnych warunkach atmosferycznych miałem czasy zbliżone co CS5.
Drugi raz bym tego nie kupił. sztywne są, jednak nie mają rantu na felgę, a ich przyczepność bywa dyskusyjna.
Ktory masz konkretnie model Dmack?
Na jakim cisnieniu jezdziles? Koedy je ustawiles? Sprawdzales po dogrzaniu opony? Czy kontrolowales je pomiedzy jazdami? Pogadalem z ludzmi ktorzy na nich jezdzili badz nimi handluja, poczytalem tez troche o tych oponach i wychdzi z tego, ze diabel tkwi w cisnieniu.
QUOTE (bob.dsk @ Tue, 01 Mar 2016 - 15:47)
Z tego co patrzyłem 225 jest max nie za wąska ta opona ?
Tak, dokladny rozmiar 225/40 18".
Drzewo
Tue, 01 Mar 2016 - 22:07
Nie lepiej po prostu: Michelin PILOT SPORT 2 czy Michelin Pilot Sport Cup 2, a może jednak Toyo r888? Ja właśnie mam dylemat
bob.dsk
Tue, 01 Mar 2016 - 22:35
CYTAT(Drzewo @ Tue, 01 Mar 2016 - 22:07)
Nie lepiej po prostu: Michelin PILOT SPORT 2 czy Michelin Pilot Sport Cup 2, a może jednak Toyo r888? Ja właśnie mam dylemat
R888 na poznan sie nie nadają, popłyną po 2 okrążeniach i zejdą w oczach
poolak
Tue, 01 Mar 2016 - 23:20
Model chyba RC, średnia mieszanka.
Ciśnienia kontrolowałem nawet w trakcie jazdy. Próbowałem też różnych parametrów ciśnienia..
Fakt, ze ludzie, którzy nimi handlują mają o tych produktach bardzo dobre zdanie.
Obsługa również jest nienaganna, ponieważ w momencie zakupu sprzedający udziela pełnej informacji o metodach użytkowania.
W przypadku wątpliwości można się z nim kontaktować w trakcie użytkowania opon. Przysłowiową kropką nad "i" w kwestii obsługi posprzedażnej okazał się kontakt sprzedającego na zakończenie sezonu z zapytaniem o wrażenia z użytkowania produktu.
Obsługa wyśmienita. Jednak sam produkt do mnie nie przemówił. Podejrzewam, że, z racji odległości od toru, miałem za mało czasu na odpowiednie "dostrojenie" tych opon. Po 4 wypadach opony nadal nadają się do jazdy, więc w tym sezonie będę nadal ich używał. Są trwałe i sztywne.
Przynajmniej spróbuje, a jeśli nic się nie zmieni, zdecyduję się na coś bardziej uniwersalnego Typu Cup2
gucior
Wed, 02 Mar 2016 - 12:31
Dzieki za info, cenne informacje. Brales je od Marka z Lublina?
ja opieralem sie na opiniach uzytkownikow Evo ktorzy je bardzo mocno chwalili.
To co przemawialo na korzysc to powolne zuycie i cena ktora jest wiecej niz atrakcyjna.
Zobacze jeszcze, moze wezme swoje cywilne letnie gumy i je domecze bo i tak na sezon letni chce wlozyc semi na co dzien.
micky
Wed, 02 Mar 2016 - 14:16
CYTAT(gucior @ Wed, 02 Mar 2016 - 12:31)
Dzieki za info, cenne informacje. Brales je od Marka z Lublina?
ja opieralem sie na opiniach uzytkownikow Evo ktorzy je bardzo mocno chwalili.
To co przemawialo na korzysc to powolne zuycie i cena ktora jest wiecej niz atrakcyjna.
Zobacze jeszcze, moze wezme swoje cywilne letnie gumy i je domecze bo i tak na sezon letni chce wlozyc semi na co dzien.
Gucior planujesz zakup tych dmack na codzień czy na wypady na tor ?
Mi się wydaje że te opony w codziennym użytkowaniu się nie sprawdza totalnie bo są za twarde na ulice ,pozatym cieżko będzie wstrzelić się z mieszanką, a o jeździe z Vmax na Niemieckich autobanach będzie można pomarzyć.Pozatym pewnie są mega głośne.
Mi się wydaje że chłopaki od EVO trochę inaczej podchodzą do tematu doboru opon i w innych warunkach je użytkuja.
Sam teraz zastanawiam się nad semi na codzień, w EVO miałem RE070 i R888 ale te opony były używane w aucie weekendowym.
Raczej nie wyobrażam sobie jazdy na nich na autostradzie z większa prędkością w stojącej wodzie lub jak temparatura mocno spadnie,a nie będę ukrywał ze do pracy codziennie dojeżdżam autostradą.
Fajnie by było gdyby ktoś podał na tacy sprawdzone opony które będą fajnie kleily w codziennym użytkowaniu i z dobrym indeksem prędkości dla tego auta. Są jeszcze Yokohamy Neova ADVAN AD 08 lub A048 (tutaj cena nie porywa) lub Falken FK 453 które mają naprawdę fajna cenę a nikt widzę o nich tutaj nie wspomniał ?
gucior
Wed, 02 Mar 2016 - 18:16
QUOTE (micky @ Wed, 02 Mar 2016 - 15:16)
Gucior planujesz zakup tych dmack na codzień czy na wypady na tor ?
Mi się wydaje że te opony w codziennym użytkowaniu się nie sprawdza totalnie bo są za twarde na ulice ,pozatym cieżko będzie wstrzelić się z mieszanką, a o jeździe z Vmax na Niemieckich autobanach będzie można pomarzyć.Pozatym pewnie są mega głośne.
Mi się wydaje że chłopaki od EVO trochę inaczej podchodzą do tematu doboru opon i w innych warunkach je użytkuja.
Sam teraz zastanawiam się nad semi na codzień, w EVO miałem RE070 i R888 ale te opony były używane w aucie weekendowym.
Raczej nie wyobrażam sobie jazdy na nich na autostradzie z większa prędkością w stojącej wodzie lub jak temparatura mocno spadnie,a nie będę ukrywał ze do pracy codziennie dojeżdżam autostradą.
Fajnie by było gdyby ktoś podał na tacy sprawdzone opony które będą fajnie kleily w codziennym użytkowaniu i z dobrym indeksem prędkości dla tego auta. Są jeszcze Yokohamy Neova ADVAN AD 08 lub A048 (tutaj cena nie porywa) lub Falken FK 453 które mają naprawdę fajna cenę a nikt widzę o nich tutaj nie wspomniał ?
Dmack to opcja ktora bralem pod uwage jedynie na pojezdzawki, mimo homologacji drogowej nie zalozylbym tego na co dzien.
Tez mialem 070 w Evo ktorym jezdzilem na co dzien, mialem tez Federale na co dzien, nie mialem z nimi zadnego klopotu, nawet w deszczu.
Teraz chce Micheliny semi
micky
Wed, 02 Mar 2016 - 19:11
Michelinów semi jeszcze nie testowałem . Za to na RE070 po zużyciu ok 30-40% bieżnika zrobiło się słabo w stojącej wodzie.
Przetestuj te Micheliny jeżeli będą OK to też kupie.
Ciekawe jak się będą spisywały przy procedurze?
Seryjne Continental to dramat ,problem z trakcja na suchym jest naprawdę duży i męczący.Testowanie auta z procedurą nie ma totalnie sensu.Drugi raz bym tych opon nie kupił.
poolak
Wed, 02 Mar 2016 - 19:34
Dmack mają homologację jedynie po to, aby dojechać na tor.
Na codzień się nie nadają, hałas, który generują jest na tyle uciążliwy, że nie ma mowy o użytkowaniu ich na co dzień.
Przy najbliższej okazji wyprawy na tor jeszcze raz skonsultuję właściwe ustawienie ciśnienia z importerem, pojeżdżę i zdam relację.
jackkpl
Wed, 02 Mar 2016 - 21:49
CYTAT(micky @ Wed, 02 Mar 2016 - 19:11)
Michelinów semi jeszcze nie testowałem . Za to na RE070 po zużyciu ok 30-40% bieżnika zrobiło się słabo w stojącej wodzie.
Przetestuj te Micheliny jeżeli będą OK to też kupie.
Ciekawe jak się będą spisywały przy procedurze?
Seryjne Continental to dramat ,problem z trakcja na suchym jest naprawdę duży i męczący.Testowanie auta z procedurą nie ma totalnie sensu.Drugi raz bym tych opon nie kupił.
A o jakich continentalach piszesz? Ja wlasnie wrocilem z przejazdzki, 350konne rwd 1400kg, wiec parametry troche lepsze, niz a45. Na tyle nowe csc5 (225/40/18) i nawet na lekko mokrym nie mam problemu z trakcja od 2ego biegu. Na suchym na 1-ce nie mieli. Biorac pod uwage temperature 3 stopnie, to moim zdaniem zachowuja sie rewelacyjnie.
micky
Wed, 02 Mar 2016 - 22:03
Continental Sportcontact 5p na tych oponach samochód opuścił fabrykę. Na serii jeszcze nie było problemu ale po zamontowaniu boxa i dolotu przy 600Nm problem z trakcja jest naprawdę spory. Przy rolce z drugiego biegu,nawet na trójce potrafi mielić (skrzynia 7b) oczywiście na mokrym. Próbując zrobić dobry czas używając RS nigdy nie udało mi się zejść poniżej 4.1 a przeważnie wychodzi 4.2/4.3 0-100.Samochód mocno mielił kołami do trzeciego biegu.Jak dla mnie te opony są mocno średnie do tego wozu.
jackkpl
Wed, 02 Mar 2016 - 22:21
Porownaj sobie jakies inne auta w takich warunkach. Wez pod uwage , ze lepsza opona na suchym bedzie zawsze gorsza na mokrym. Jedyny wyjatek to mieszanka typowo torowa (np slick na deszcz) , ktora zetrze sie 10x szybciej.
Tr 4.1s 0'-100 to juz chyba na suchym? Na jakim cisnieniu jezdzisz?
micky
Wed, 02 Mar 2016 - 22:28
Tak best wg Racelogic 4.1 na suchym. Ciśnienie wg mnie jest trochę za wysokie ale tak jak podaje Merc na klapce od wlewu paliwa (niestety próbowałem zejść trochę niżej i od razu pojawiała się kontrolka o niskim ciśnieniu w oponach) przód 2.7 tył 2.2 bara.
jackkpl
Wed, 02 Mar 2016 - 22:40
CYTAT(micky @ Wed, 02 Mar 2016 - 22:28)
Tak best wg Racelogic 4.1 na suchym. Ciśnienie wg mnie jest trochę za wysokie ale tak jak podaje Merc na klapce od wlewu paliwa (niestety próbowałem zejść trochę niżej i od razu pojawiała się kontrolka o niskim ciśnieniu w oponach) przód 2.7 tył 2.2 bara.
2.7 to bardzo duzo. Sprobuj przod tyl na 2.2 lub 2.3. Jak gadalem z kolesiem z porsche 911 turbo na 1/4 mili w pile, to on najlepsze czasy robil na 1.9
. Opone mial sport cup 2. Z moich doswiadczen wynika, ze 2.2 -2.3 to najlepsze cisnienie , ale testowalem to na michelinach pss i psc2. Nizej niz 2.0 opona mocno tracila, natomiast 2.4-2.5 czuc bylo delikatne pogorszenie przyczepnosci.
Drzewo
Wed, 02 Mar 2016 - 22:59
mi teraz na zimówkach conti klei aż miło, muszę zobaczyć jakie czasy robi
micky
Thu, 03 Mar 2016 - 06:53
CYTAT(jackkpl @ Wed, 02 Mar 2016 - 22:40)
2.7 to bardzo duzo. Sprobuj przod tyl na 2.2 lub 2.3. Jak gadalem z kolesiem z porsche 911 turbo na 1/4 mili w pile, to on najlepsze czasy robil na 1.9
. Opone mial sport cup 2. Z moich doswiadczen wynika, ze 2.2 -2.3 to najlepsze cisnienie , ale testowalem to na michelinach pss i psc2. Nizej niz 2.0 opona mocno tracila, natomiast 2.4-2.5 czuc bylo delikatne pogorszenie przyczepnosci.
THX za info,popróbuje jak temperatury trochę wzrosną i będę miał pod ręką RL i przełoże Sottozero na Conti.
Do testów mogę wozić ze sobą mini kompresor na 12v.
Kajman
Sat, 05 Mar 2016 - 10:54
poolak
Sat, 05 Mar 2016 - 14:26
Ja mam taki model u siebie na zimę i tor.
Jestem zadowolony.
skandaloo
Sat, 05 Mar 2016 - 17:50
CYTAT(poolak @ Sat, 05 Mar 2016 - 14:26)
Ja mam taki model u siebie na zimę i tor.
Jestem zadowolony.
pokaż fotke jak wygląda na nich samochód
poolak
Sat, 05 Mar 2016 - 18:27
Mocno średnio, zwłaszcza, że są całe czarne (letnie mam 19" z jasnym rantem, wiec ciężko coś do tego porównywać). Ale są mocne i lekkie.
Na tor i zimę idealne.
Fotkę wrzucę może nawet jutro
Geno
Sun, 06 Mar 2016 - 08:58
W 19 calach myślałem o nich, tylko ta szerokość 8,5 na 235 gumy byłoby trochę chudawo
skandaloo
Sun, 06 Mar 2016 - 10:52
CYTAT(Geno @ Sun, 06 Mar 2016 - 08:58)
W 19 calach myślałem o nich, tylko ta szerokość 8,5 na 235 gumy byłoby trochę chudawo
ja zakładam teraz szerokość taka jak w po lifcie czyli 245
micky
Sun, 06 Mar 2016 - 11:27
CYTAT(skandaloo @ Sun, 06 Mar 2016 - 10:52)
ja zakładam teraz szerokość taka jak w po lifcie czyli 245
Na zakrętach zyskasz ,ale na osiągach nieznacznie stracisz przy 245.
Geno
Sun, 06 Mar 2016 - 12:01
Polift wyjeżdża przecież na 235?
skandaloo
Sun, 06 Mar 2016 - 13:51
CYTAT(Geno @ Sun, 06 Mar 2016 - 12:01)
Polift wyjeżdża przecież na 235?
http://www.auto-motor-und-sport.de/superte...432.html?show=4Michelin Pilot Sport Cup 2 M01 245/35 R 19
AlMastar
Sun, 06 Mar 2016 - 21:44
to chyba nie u nas ... moje CLA (powiedzmy że polift bo 381KM) odebrałem 2 tygodnie temu i było na oponach Pirelli 235/35/19 ze względu na pakiet OrangeArt tak by było na 18 cali
Drzewo
Sun, 06 Mar 2016 - 21:55
QUOTE (AlMastar @ Sun, 06 Mar 2016 - 21:44)
to chyba nie u nas ... moje CLA (powiedzmy że polift bo 381KM) odebrałem 2 tygodnie temu i było na oponach Pirelli 235/35/19 ze względu na pakiet OrangeArt tak by było na 18 cali
Opony letnie były na aucie?
AlMastar
Sun, 06 Mar 2016 - 22:08
na felgach 19 z pakietu były opony letnie Pirelli
Geno
Sun, 06 Mar 2016 - 22:32
W PL wszystko wychodzi na 235
Drzewo
Wed, 09 Mar 2016 - 22:40
QUOTE (Geno @ Sun, 06 Mar 2016 - 22:32)
W PL wszystko wychodzi na 235
dziś nawet sprawdziłem i faktycznie tak jest
Ryzykon
Sat, 12 Mar 2016 - 00:02
CYTAT(bob.dsk @ Tue, 01 Mar 2016 - 22:35)
R888 na poznan sie nie nadają, popłyną po 2 okrążeniach i zejdą w oczach
Zawsze mozesz założyć Dunlop Sport Maxx SP o właściwym rozmiarze.
Swietnie trzymają na suchym , bardzo ładnie i przewidywalnie uwalniają na mokrym i sa w rozsądnej cenie.
Polecam.
No i są szybko dostępne.
kubek_lodz
Fri, 25 Mar 2016 - 16:12
Zastanawiam się, czy nie zakupić teraz opon zimowych na następny sezon - duże zniżki można trafić. Fabrycznie mam koła 19tki, ale na zimę wolałbym założyć całe koła 18. Powiedzcie mi proszę, bo w ogóle się na tym nie znam:
1. Jakich felg szukać? Rozstaw śrub z tego co ustaliłem to 5x112, a co z pozostałymi parametrami, tj ET i szerokość felgi. Jak ktoś ma 18tki na zimę chętnie obejrzę jakie wybrał.
2. Jaki rozmiar opony do takiej felgi?
Z góry dzieki za pomoc laikowi
Piotor
Fri, 25 Mar 2016 - 16:24
Jak mnie pamięć nie myli to na ostatniej stronie homologacji, którą zapewne dostałeś, są podane wszystkie możliwe parametry/kombinacje felg i opon
kubek_lodz
Fri, 25 Mar 2016 - 16:26
Dzięki, popatrze w te broszurki które dołączyli
skandaloo
Fri, 25 Mar 2016 - 18:31
CYTAT(kubek_lodz @ Fri, 25 Mar 2016 - 16:12)
Zastanawiam się, czy nie zakupić teraz opon zimowych na następny sezon - duże zniżki można trafić. Fabrycznie mam koła 19tki, ale na zimę wolałbym założyć całe koła 18. Powiedzcie mi proszę, bo w ogóle się na tym nie znam:
1. Jakich felg szukać? Rozstaw śrub z tego co ustaliłem to 5x112, a co z pozostałymi parametrami, tj ET i szerokość felgi. Jak ktoś ma 18tki na zimę chętnie obejrzę jakie wybrał.
2. Jaki rozmiar opony do takiej felgi?
Z góry dzieki za pomoc laikowi
ja mam takie na zime :
http://allegro.pl/mercedes-felga-a-klasa-w...5088265267.html8Jx18 ET 48
Ryzykon
Fri, 25 Mar 2016 - 21:43
CYTAT(jackkpl @ Wed, 02 Mar 2016 - 22:40)
2.7 to bardzo duzo. Sprobuj przod tyl na 2.2 lub 2.3. Jak gadalem z kolesiem z porsche 911 turbo na 1/4 mili w pile, to on najlepsze czasy robil na 1.9
. Opone mial sport cup 2. Z moich doswiadczen wynika, ze 2.2 -2.3 to najlepsze cisnienie , ale testowalem to na michelinach pss i psc2. Nizej niz 2.0 opona mocno tracila, natomiast 2.4-2.5 czuc bylo delikatne pogorszenie przyczepnosci.
Jeśli 2,7 to dużo, to co powiecie na dane na wlepce Lorinser do felg LS6 i opon 225/35-19 przód i 265/30-29 tył, gdzie wlepka określa ciśnienie 2,9 na przód i 3,2 na tył..?
Mis
Sat, 26 Mar 2016 - 19:12
Ja powiem, że na oponę typu liść i ciężkie auto to dosyć racjonalne ciśnienie.
Drzewo
Wed, 06 Apr 2016 - 11:37
Jestem bardzo zrażony do Conti, ale może ktoś z Was testował te opony: Continental CONTIFORCECONTACT ?
Geno
Wed, 06 Apr 2016 - 22:05
A Ty dalej kopiesz
To sprawdź juz lepiej PS4ki
AlMastar
Tue, 19 Apr 2016 - 18:26
a na jakich ciśnieniach jeździcie bardziej na co dzień ?
skandaloo
Tue, 19 Apr 2016 - 19:34
CYTAT(AlMastar @ Tue, 19 Apr 2016 - 18:26)
a na jakich ciśnieniach jeździcie bardziej na co dzień ?
2.2 - 2.3 , 2.8 - 2.9
micky
Tue, 19 Apr 2016 - 20:06
CYTAT(skandaloo @ Tue, 19 Apr 2016 - 19:34)
2.2 - 2.3 , 2.8 - 2.9
Ja jeździłem jak wyżej w zeszłym sezonie a teraz na ciepłych oponach mam 2.3 tył i 2.7 przód . Przynajmniej trochę więcej komfortu na naszych drogach .
poolak
Mon, 09 May 2016 - 13:52
podczas ostatniej wizyty na Torze w Kownie jedna z opon DMACK uległa dziwnemu uszkodzeniu:
Teraz stoję przed koniecznością zakupu nowego kompletu służącego wyłącznie do jazdy po torze.
Czy Michelin CUP 2 będzie jedynym sensownym rozwiązaniem?
Czy macie inne preferowane produkty?
bob.dsk
Tue, 10 May 2016 - 10:45
CYTAT(poolak @ Mon, 09 May 2016 - 13:52)
podczas ostatniej wizyty na Torze w Kownie jedna z opon DMACK uległa dziwnemu uszkodzeniu:
Teraz stoję przed koniecznością zakupu nowego kompletu służącego wyłącznie do jazdy po torze.
Czy Michelin CUP 2 będzie jedynym sensownym rozwiązaniem?
Czy macie inne preferowane produkty?
Myślałem ostatnio nad tymi oponami ale różne opinie o nich słyszałem i jak widać się to potwierdza.
Ja od kilku lat upalam Federale RSR 595 i uważam że to dobra opona za śmieszny "piniondz"
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.