Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Szkolenia/Przejaźdzki/Spotkania na torze
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Mercedes AMG
Stron: 1, 2, 3
bob.dsk
To kto leci 6.03 na TPTD bo nikogo nie widzę zapisanego ?
gucior
QUOTE (bob.dsk @ Mon, 29 Feb 2016 - 12:53) *
To kto leci 6.03 na TPTD bo nikogo nie widzę zapisanego ?


Ja najpewniej polece, finalna decyzje podejme w czwartek w zaleznosci od prognozy pogody.
bob.dsk
CYTAT(gucior @ Mon, 29 Feb 2016 - 16:23) *
Ja najpewniej polece, finalna decyzje podejme w czwartek w zaleznosci od prognozy pogody.

To samo ja smile.gif daj znac czy sie decydujesz.
bob.dsk
Ja jestem gotowy na 6.03 tylko czy pogoda będzie laugh.gif

Piotor
Zapewne w związku z tym, że na jesieni kupiłem samochód ze znaczkiem AMG, przed chwilą dostałem zaproszenie do udziału w http://www.amgacademy.pl/szkolenia/#AMGBASICTRAINING
Prośba do Was o opinię czy warto poświęcić na to czas i pieniądze? smile.gif

PS. Skoro już mamy nasze podforum to zakładam nowy temat poświęcony wszystkiemu co na torze żeby zapanował tu porządek wink.gif
AlMastar
to i ja spytam czy jeździł ktoś po torze Jastrząb http://www.torjastrzab.pl/ (nie jest to Poznań na pewno wink.gif ) ale szkolenie 8h indywidulane (tor i instruktor tylko na jednego kierowcę) to koszt 1,5tys więc w porównaniu do tego AMG Academy to 2-3 dni i jazdy pewnie będzie dużo więcej - pętla sporo mniejsza, prędkości na pewno też nie takie, ale chyba nauczyć by się można więcej ?
Piotor
CYTAT(AlMastar @ Tue, 01 Mar 2016 - 23:22) *
ale szkolenie 8h indywidulane (tor i instruktor tylko na jednego kierowcę) to koszt 1,5tys więc w porównaniu do tego AMG Academy

Różnica jest tylko pytanie brzmi jakimi samochodami (oprócz swojego) możesz w cenie pakietu na takim szkoleniu pośmigać smile.gif
gucior
QUOTE (Piotor @ Tue, 01 Mar 2016 - 15:00) *
Zapewne w związku z tym, że na jesieni kupiłem samochód ze znaczkiem AMG, przed chwilą dostałem zaproszenie do udziału w http://www.amgacademy.pl/szkolenia/#AMGBASICTRAINING
Prośba do Was o opinię czy warto poświęcić na to czas i pieniądze? smile.gif

PS. Skoro już mamy nasze podforum to zakładam nowy temat poświęcony wszystkiemu co na torze żeby zapanował tu porządek wink.gif


Bylem w zeszle lato w Kielcach na tej przygodzie - mialem mocno sceptyczne nastawienie do tej zabawy, ze bedzie patrzenie i gadanie i praktycznie zero jazdy. W praktyce spedzilem bardzo fajny dzien w otoczeniu najmocniejszych specyfikacji calego range'u aut AMG i bardzo spoko grupy ludzo. Dodatkowo instruktorzy byli w trakcie jazd otwarci na mocniejsze deptanie.
Na koniec wygralem zawody.
Pomimo, ze bylem w Kielcach lacznie z 5 czy 6 razy wczesniej Evo i swoim i pozyczonym klatkowanym to wizyta na tym evencie AMG najlepiej wspominam.

P.S. Albo sie cena sie mocno zmienila od zeszlego roki albo mialem refundacje od kolegow z MB bo placilem mniej niz 50% ceny z Towjego linka przy czym ja nie bylem ze spaniem
Piotor
Dzięki za informację, moje odczucia są podobne ale po tym co napisałeś może jednak się wybiorę.
Nie ma innej możliwości i cena musiała pójść w górę bo ciężko mi sobie wyobrazić, z całym oczywiście szacunkiem, dobę w hotelu w Kielcach za 1700,- ...nawet jak miałby to być Odyssey wink.gif
Drzewo
QUOTE (Piotor @ Wed, 02 Mar 2016 - 13:01) *
Dzięki za informację, moje odczucia są podobne ale po tym co napisałeś może jednak się wybiorę.
Nie ma innej możliwości i cena musiała pójść w górę bo ciężko mi sobie wyobrazić, z całym oczywiście szacunkiem, dobę w hotelu w Kielcach za 1700,- ...nawet jak miałby to być Odyssey wink.gif



to jest Odyssey wink.gif
gucior
QUOTE (Piotor @ Wed, 02 Mar 2016 - 14:01) *
Dzięki za informację, moje odczucia są podobne ale po tym co napisałeś może jednak się wybiorę.
Nie ma innej możliwości i cena musiała pójść w górę bo ciężko mi sobie wyobrazić, z całym oczywiście szacunkiem, dobę w hotelu w Kielcach za 1700,- ...nawet jak miałby to być Odyssey wink.gif


Ja placilem circa 1.500 netto.
Baza eventu jest w Odyssey pod Kielcami, tam tez jest obiad i w wersji ze spaniem tam jest spanie smile.gif
micky
Mi podoba się mega ten wypad : http://www.amgacademy.pl/szkolenia/#AMGWINTERADVANCED
Wiem że cena za te kilka dni w Szwecji jest mocno nie przyzwoita, ale ja planuje przynajmniej raz w życiu wybrać się na taki event.
Chyba że los pozwoli na więcej ?

Pamiątka zostałaby na długi czas,przeżycia z jazdy przy tych warunkach i temperaturze zapewne też przednie biggrin.gif
poolak
Byłem w ubiegłym roku na torze Jastrząb.
Jeszcze posiadałem S3 8P i wizytę wspominam bardzo dobrze.
Tor bardzo techniczny, nastawiony na doskonalenie umiejętności prowadzenia pojazdu. Pierwsza sekcja wolniejsza, bardziej kręta, druga nieco szybsza, ze wzniesieniem i ślepym lewym zakrętem.
Między sekcjami PŁYTA POŚLIZGOWA!!!!
Generalnie polecam. Można by nawet pokusić się o zorganizowanie tam spotu AMG.
bob.dsk
Niestety odpuszczam poznań ze względu na pogodę ale kolejny termin wchodzi w grę smile.gif
jackkpl
CYTAT(bob.dsk @ Thu, 03 Mar 2016 - 13:31) *
Niestety odpuszczam poznań ze względu na pogodę ale kolejny termin wchodzi w grę smile.gif


Nie poddawaj sie, dzis wieczorem/jutro rano na meteo trzeba sprawdzic, czy bedzie padac smile.gif.
bob.dsk
CYTAT(jackkpl @ Thu, 03 Mar 2016 - 13:52) *
Nie poddawaj sie, dzis wieczorem/jutro rano na meteo trzeba sprawdzic, czy bedzie padac smile.gif.


Poczekam na lepszą pogodę i wyższą temp co by opona lepiej kleiła biggrin.gif
marcinwrxsti
Szkoda.... Mam nadzieje, ze ktoś z Was sie zjawi. Chętnie bym wymienił uwagi i posłuchał spostrzeżeń. Jestem bardzo zainteresowany tym autem. A chciałem zamówić jakoś w marcu. Na mokrym tez jest ciekawie. Można sie dużo dowiedzieć o aucie i jego systemach:-) może jednak sie skusisz bob.dsk:-)
nicram100
mi mówili 3600 za imprezę tongue.gif
marcinwrxsti
6."3 na tptd był jeden a45 amg..... Ale na parkingu stał :-(.... Byłem ciekaw jak sie auto zachowuje przy szybkiej jeździe, szczególnie, ze padało. Ślisko , mokro, wolniej nieco , bez "ciuchrania" auta. Było wiele mocnych aut. Był tez jeden c63 amg w sedanie.
lagadula
Jeśli ktoś wybiera się na TPD 19.03 to dajcie znać na priv, w celu rezerwacji terminu na szkolenie indywidualne / grupowe - forumowe.
Kajman
ja Cię do evo wcignę i jak poniżej 1:48 nie zejdziem... wink.gif
micky
Widzę dziś min 2 x a45 na Poznaniu. Ktoś z forum ?
Mój kolega z Krk leci M3 F80.
poolak
29.05.2016 Nemuno Ziedas Litwa.
Ilość miejsc ograniczona.
Nie jest to typowy Track Day, raczej spotkanie osób lubiących jazdę po torze.
Sesje 20-sto minutowe, pomiary czasów, flagowi.
Więcej informacji na PW, a zdjęcia z toru znajdziecie tutaj:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=100...e=3&theater
bob.dsk
CYTAT(micky @ Sat, 19 Mar 2016 - 08:57) *
Widzę dziś min 2 x a45 na Poznaniu. Ktoś z forum ?
Mój kolega z Krk leci M3 F80.


Tak wink.gif
micky
CYTAT(bob.dsk @ Sat, 19 Mar 2016 - 19:31) *
Tak wink.gif

Widziałem Cie na FB .Jakie czasy bo trochę chłodno dziś było ?

Edit: właśnie zobaczyłem wyniki ,gratulacje!
bob.dsk
CYTAT(micky @ Sat, 19 Mar 2016 - 19:36) *
Widziałem Cie na FB .Jakie czasy bo trochę chłodno dziś było ?

Edit: właśnie zobaczyłem wyniki ,gratulacje!


Dzięki, jak wrócę do domu to zdam obszerniejsza relacje smile.gif
jackkpl
A co to za octavia zrobila 1:49? Szok!
Kajman
ze zdjęć wychodzi że RS, bardzo ogarnięty kierowca musi być, ciekawe jakie gumy
bob.dsk
CYTAT(Kajman @ Sun, 20 Mar 2016 - 13:23) *
ze zdjęć wychodzi że RS, bardzo ogarnięty kierowca musi być, ciekawe jakie gumy


Panowie to torowa Octa na slicku i chyba sekwencja wiec nie ma sie co dziwić

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hpho...fg=eyJpIjoidCJ9
Drzewo
QUOTE (bob.dsk @ Sun, 20 Mar 2016 - 21:37) *
Panowie to torowa Octa na slicku i chyba sekwencja wiec nie ma sie co dziwić

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hpho...fg=eyJpIjoidCJ9



bob gdzie relacja? smile.gif
bob.dsk
Jako że był to mój pierwszy TD Mercem i zarazem pierwsza przygoda z AWD to nie do końca wiedziałem czego się spodziewać dlatego też latałem w trybie sport więc z częściowo włączonymi systemami co było błędem...

Rano był trening w sekcjach na który się spóźniliśmy 3 minuty i już nas nie wpuścili a miało być to dla mnie sprawdzenie jak auto jeździ :]

Jako że temperatura rano nie sięgała powyżej 3 stopni to myślałem że opona nie będzie się dogrzewać ale o dziwo po pierwszej sesji miałem prawie 3 bary i 1:57 ;D

Druga sesja już z niższym ciśnieniem poszła lepiej bo 1:53:000

W kolejnych już za dużo nie urwałem i finalnie wg kostki pokazało 1:52:207 a wg RL 1:52:16.
Dodatkowo Harrys LapTimer wyliczył mi tzw Virtual Best jeśli bym poleciał wszystkie sektory bezbłędnie na poziomie 1:50:73



Leciałem też jedno mega szybkie okrążenie ( miałem podgląd na telefonie sektor po sektorze ) ale niestety na dębach mnie zblokowali i nic z tego :/

ONBOARD

https://www.youtube.com/watch?v=Ls8WaCZjSZA

Po wieczornych analizach wyłapałem sporo błędów w jeździe, za mocne dohamowanie przed prostą start-meta, pierwszy prawy na dębach można było iść bez odpuszczania itp.

Co do auta to spisało się bardzo dobrze, jechało jak po sznurku i cały czas trzymało sztywną temperaturę jedynie na co mogę narzekać to seryjny klocek ale na kolejny TD zmienię go na coś lepszego. Zawias daje radę i nie widzę potrzeby w ingerowanie to samo tyczy się mocy auta a jechałem bez Boxa. Fajne jest to że skrzynia w trybie manualnym sama nie zmieni biegu tylko trzyma na odcince.

Na sam koniec mała kontrowersja którą odkryłem dziś rano i ją wyjaśniam. Dziś rano jeszcze raz zerknąłem na tabelę z czasami i okazało się że pierwsze miejsce to Honda Civic 400km która zapisana była do PROFI a 2 miejsce to Corvetta 519km która też była zapisana do PROFI. Gdyby nie to że za 1 miejsce jest start za free to bym to olał ale jako że jest szansa to postanowiłem zgłosić sprzeciw który Darek ma wyjaśnić. Jutro postaram się przejrzeć cały materiał bo mam kilka ciekawych akcji w stylu złap GTR-a

Kilka Fot :





jackkpl
Na jakiej oponie jechales? AUto modzone, ale bez klatki i slickow jezdzi w klasie sport/supersport, czy juz profi? Gratulacje czasu, zlamac 1:50 seryjnym autem to wyczyn, a widac, ze jest w zasiegu.
bob.dsk
CYTAT(jackkpl @ Mon, 21 Mar 2016 - 13:49) *
Na jakiej oponie jechales? AUto modzone, ale bez klatki i slickow jezdzi w klasie sport/supersport, czy juz profi? Gratulacje czasu, zlamac 1:50 seryjnym autem to wyczyn, a widac, ze jest w zasiegu.


Federal 595RSR.

CITY (SERYJNE (bez modyfikacji) auta "miejskie" do 200 KM)
SPORT (SERYJNE (bez modyfikacji) auta "sportowe" z mocą 201-400 KM)
SUPER SPORT (SERYJNE (bez modyfikacji) auta "sportowe" z mocą >400 KM)
PROFI (auta modyfikowane do sportu motorowego - z modyfikacjami wpływającymi na właściwości jezdne auta)
jackkpl
CYTAT(bob.dsk @ Mon, 21 Mar 2016 - 14:20) *
Federal 595RSR.

CITY (SERYJNE (bez modyfikacji) auta "miejskie" do 200 KM)
SPORT (SERYJNE (bez modyfikacji) auta "sportowe" z mocą 201-400 KM)
SUPER SPORT (SERYJNE (bez modyfikacji) auta "sportowe" z mocą >400 KM)
PROFI (auta modyfikowane do sportu motorowego - z modyfikacjami wpływającymi na właściwości jezdne auta)


To ze strony juz doczytalem, tylko jak to sie ma w praktyce. Trudno w klasie profi konkurowac z autami z klatka i na slicku, jesli modyfikacje ograniczaja sie np do gwintowanego zawieszenia i zwiekszenia mocy silnika smile.gif.
Z tego co wiem, to na TPTP na slicku mozna jezdzic tylko z klatka.
Kajman
lub rollcage
bob.dsk
CYTAT(jackkpl @ Mon, 21 Mar 2016 - 14:45) *
To ze strony juz doczytalem, tylko jak to sie ma w praktyce. Trudno w klasie profi konkurowac z autami z klatka i na slicku, jesli modyfikacje ograniczaja sie np do gwintowanego zawieszenia i zwiekszenia mocy silnika smile.gif.
Z tego co wiem, to na TPTP na slicku mozna jezdzic tylko z klatka.



W praktyce bywa różnie... Mając przerobione MINI ale bez klatki i slicków usłyszałem od jednego z uczestników że jeśli wskoczę na 1 miejsce to będzie zgłaszał to do organizatora. Rozumiem to bo w tej chwili też jestem w tej sytuacji a za 1 miejsce jest start za free w kolejnej edycji więc jest o co walczyć.
dmat
Gratz!
Kajman
CYTAT(bob.dsk @ Mon, 21 Mar 2016 - 15:09) *
W praktyce bywa różnie... Mając przerobione MINI ale bez klatki i slicków usłyszałem od jednego z uczestników że jeśli wskoczę na 1 miejsce to będzie zgłaszał to do organizatora. Rozumiem to bo w tej chwili też jestem w tej sytuacji a za 1 miejsce jest start za free w kolejnej edycji więc jest o co walczyć.


Ale co miał zgłaszać? Niech sobie brzozy poszuka wink.gif
Poza tym ustawianie się ze słabszymi grupami skutkuje że hamują cię na torze, jak wszystkich wyprzedzisz masz chwilę spokoju a potem zaczynasz duble i od nowa...
bob.dsk
CYTAT(Kajman @ Mon, 21 Mar 2016 - 20:11) *
Ale co miał zgłaszać? Niech sobie brzozy poszuka wink.gif
Poza tym ustawianie się ze słabszymi grupami skutkuje że hamują cię na torze, jak wszystkich wyprzedzisz masz chwilę spokoju a potem zaczynasz duble i od nowa...


Jeśli był by na 1 miejscu i miał kolejny start za free a w jego miejsce wskoczyło by auto które powinno być w innej klasie to wtedy można mieć pretensje wink.gif
Kajman
Ale jak koleś nie ma klatki, slicka, to nie ma co dociekać chyba, kurde może mieć podłubane i być dobrym kierowcą ale na pierwszy track day na danym torze wypada się wpisać do początkujacych chyba na wszelki wypadek. Poza tym sporo jest podłubanych aut których kierowcy jeżdżą ostrożnie i nie nadają się do grup ze zbliżonymi autami. Jak kolo robi tak jednak co edycję, to Darek powinien się tym zainteresować, fakt.
jackkpl
CYTAT(Kajman @ Wed, 23 Mar 2016 - 13:25) *
Ale jak koleś nie ma klatki, slicka, to nie ma co dociekać chyba, kurde może mieć podłubane i być dobrym kierowcą ale na pierwszy track day na danym torze wypada się wpisać do początkujacych chyba na wszelki wypadek. Poza tym sporo jest podłubanych aut których kierowcy jeżdżą ostrożnie i nie nadają się do grup ze zbliżonymi autami. Jak kolo robi tak jednak co edycję, to Darek powinien się tym zainteresować, fakt.


Dostalem odpowiedzi z tptd, ze auto z wieksza moca i po zmianie zawiasu jezdzi w profi. Nawet fakt, ze nie ma klatki i slickow nic nie zmienia. Teoretycznie wiec A45 z boxem powinno leciec w profi, tak samo kazde inne auto ,ktore mialo cos zmienione wzgledem serii.
bob.dsk
CYTAT(jackkpl @ Thu, 24 Mar 2016 - 10:00) *
Dostalem odpowiedzi z tptd, ze auto z wieksza moca i po zmianie zawiasu jezdzi w profi. Nawet fakt, ze nie ma klatki i slickow nic nie zmienia. Teoretycznie wiec A45 z boxem powinno leciec w profi, tak samo kazde inne auto ,ktore mialo cos zmienione wzgledem serii.



Teoretycznie tak powinno być a praktycznie nie ma też co wariować ale jak u mnie w grupie na 1 miejscu był 400km civic ( klatka, slick btw. wpisany na zapisach do profi ) i 519 Corvette to trochę jest to nie fair wobec osób które jadą serią, walczą o czas i miejsce ...

jackkpl
CYTAT(bob.dsk @ Thu, 24 Mar 2016 - 10:09) *
Teoretycznie tak powinno być a praktycznie nie ma też co wariować ale jak u mnie w grupie na 1 miejscu był 400km civic ( klatka, slick btw. wpisany na zapisach do profi ) i 519 Corvette to trochę jest to nie fair wobec osób które jadą serią, walczą o czas i miejsce ...


Dlatego zobaczymy, jak organizator podejdzie do tej sprawy. Nawet po zdjeciach mozna dojsc, na jakiej oponie ktos jezdzil.
kmink
Każdy jeden samochód, który ma cokolwiek dłubnięte powinien jeździć w profi...inna kwestią jest już sama ewentualna weryfikacja...no bo jak sprawdzić czy ktoś ma program czy nie? Zawias i opony są jeszcze jakoś do sprawdzenia ale moc...zwłaszcza jak ktoś ma możliwość włączania/wyłączania przyciskiem? W grupie PROFI jest GTR, który ma trylion koni w porównaniu do reszty, robi 3-5 kółek, kręci 1:44 i jedzie do domu biggrin.gif To tak w kwestii reguł...ja osobiście traktuje TPTD jako zabawę bez jakiejś mega napiny...oczywiście jak już się jeździ to jest adrenalina i chce się kręcić super czasy, ale bez przesady...to jest zabawa, a nie walka o złote kalesony...
poolak
06.05 (piątek) = Tor Kowno Nemuno Zjedas. Koszt 300PLN za auto
bob.dsk
CYTAT(kmink @ Tue, 12 Apr 2016 - 22:01) *
Każdy jeden samochód, który ma cokolwiek dłubnięte powinien jeździć w profi...inna kwestią jest już sama ewentualna weryfikacja...no bo jak sprawdzić czy ktoś ma program czy nie? Zawias i opony są jeszcze jakoś do sprawdzenia ale moc...zwłaszcza jak ktoś ma możliwość włączania/wyłączania przyciskiem? W grupie PROFI jest GTR, który ma trylion koni w porównaniu do reszty, robi 3-5 kółek, kręci 1:44 i jedzie do domu biggrin.gif To tak w kwestii reguł...ja osobiście traktuje TPTD jako zabawę bez jakiejś mega napiny...oczywiście jak już się jeździ to jest adrenalina i chce się kręcić super czasy, ale bez przesady...to jest zabawa, a nie walka o złote kalesony...



Jasne zgadzam sie z Tobą ze to jest zabawa a nie walka o złote kalesony. Ale z drugiej strony jedziesz zrobić jak najlepszy czas i jeśli ktos wskakuje na twoje miejsce i odbiera Ci start za free w kolejnej edycji to nie jest to fair.
kmink
QUOTE (bob.dsk @ Wed, 13 Apr 2016 - 07:06) *
Jasne zgadzam sie z Tobą ze to jest zabawa a nie walka o złote kalesony. Ale z drugiej strony jedziesz zrobić jak najlepszy czas i jeśli ktos wskakuje na twoje miejsce i odbiera Ci start za free w kolejnej edycji to nie jest to fair.



Jasne...niestety są równi i równiejsi jak wszędzie wink.gif
culmen
Jastrząb polecam. Jednak jest to "mordownia" samochodów szczególnie hamulców.
Ogólnie prawie nie ma prostych gdzie osiągasz wieksze prędkości. Max oscyluje w okolicach 140km/h.
Ogólnie wiekszość trasy przekłądasz sie z zakrętu w zakręt. Część z nich jest z niespodziankami w stylu lekkiej chopy/ zmiany wyprofilowania zakrętu.
Podział grup- Wolna, szybka i najszybsza wedle uznania uczestników.
Trasa jest zmieniana najczęściej co ewent. Część zakrętów oczywiście powtarza się.
Część atakujesz z innej strony lub kierunku jazdy.
Ogólnie jest OK.
kmink
QUOTE (bob.dsk @ Thu, 24 Mar 2016 - 10:09) *
Teoretycznie tak powinno być a praktycznie nie ma też co wariować ale jak u mnie w grupie na 1 miejscu był 400km civic ( klatka, slick btw. wpisany na zapisach do profi ) i 519 Corvette to trochę jest to nie fair wobec osób które jadą serią, walczą o czas i miejsce ...



Na ostatnim TPTD w klasie CITY wygrało jakieś MINI...wszystko fajnie tylko że było pomodzone i w tej klasie nie powinno startować...tak więc jak widać to jest norma, że niektórzy mają chyba za mało między nogami, żeby nie odwalać takiej maniany..
jackkpl
CYTAT(kmink @ Mon, 18 Apr 2016 - 22:56) *
Na ostatnim TPTD w klasie CITY wygrało jakieś MINI...wszystko fajnie tylko że było pomodzone i w tej klasie nie powinno startować...tak więc jak widać to jest norma, że niektórzy mają chyba za mało między nogami, żeby nie odwalać takiej maniany..

A po zgloszeniu takiej sytuacji organizator jakos weryfikuje klasy? Ja tez bym chcial jezdzic autem bez slicka w klasie sport (200-400hp), ale regulamin mowi wyrazniej, ze to jest tylko dla seryjnych samochodow.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.