Czesci,
ISF na standardowych oponach jest mocno podsterowny
Standardowe felgi i opony ISFa to:
8x19, 225x40x19
9x19, 255x35x19
Na poczatku chcialem zainwestowac w osobny zestaw kol, ale ze na torze bywam rzadko (2-3 razy w roku) , a i z przechowywaniem mam problem, to doszedlem do wniosku, ze nie ma to sensu. Dlatego chcialbym wrzucic na OEM felgi ciut szersze opony (wybor padl na PSS).
Zawsze uzywalem seryjnych rozmiarow, wiec nie mam tu zadnego doswiadczenia, a zalezy mi, zeby auto zachowywalo sie przewidywalnie itp, tylko mialo troche wiecej gumy.
Poczytalem sporo na forach i chlopaki zza wielkiej wody wrzucaja na felgi OEM nastepujace opony:
Opcja 1: 235x40x19 (ok 8mm wieksza srednica) i 265x35x19 (ok 7mm wieksza srednica) - wydaje sie rozsadnie biora pod uwage rozmiar felg. Elektronika tez nie powinna glupiec w zaden sposob.
Opcja 2: 245x35x19 przod, 275x30x19 tyl - ten setup wydaje sie byc bardziej popularny
- czy 245 na felge 8 to nie za duzo? Jak taka opona zachowuje sie przy dynamicznej jezdzie? Scianka nie jest za miekka, albo bardziej podatna na uszkodzenia?
Z gory dzieki za konstruktywne uwagi / propozycje.