Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: 1jzgte jedno turbo zamiast dwuch
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Japanese Performance
zukmen1981
Witam.
Chcialbym wymienic moje dwie turbiny na pojedyncza.
Silnik 1jzgte z 1991 roku.
Nie robie tego dla mocy lecz jest to juz drugi komplet ktory
mnie zawodzi.
Troche o tym czytalem i kazdy cos innego sugeruje do takiej
czy takiej mocy.
Silnik pelen standart zadnych wodotryskow.
Moze holset hx35?
Moze ktos cos?
Dzieki
Joe89
Zamiast hx35 o ch_jowej charakterystyce lepiej Borga S200SX - lepiej wstanie i zrobi więcej mocy.
Mis
CYTAT(Joe89 @ Mon, 01 Feb 2016 - 19:21) *
Zamiast hx35 o ch_jowej charakterystyce lepiej Borga S200SX - lepiej wstanie i zrobi więcej mocy.

+1
mlody1921
Dokładnie pancerny BW S200sx, no chyba że 7łopatowy(albo koło CNC) Hx40 na małym żeliwie

tu jest porównanie fakt że 2JZ ale zawsze można poczytać Gt30R,35R, Hx40 i BW S300SX

http://www.supraforums.com/forum/showthrea...-success/page25
siewcu
Albo Borg EFR, ale to już trochę inna kasa...
Chester
Też się zastanawiam jakie fajnie wstające turbo wrzucić do 1JZ z potencjałem na 500KM w tańszym przedziale cenowym.
Po głowie chodzi mi S200SX z AR83, ale obawiam się że dupa może być trochę mała na duże moce i chyba lepiej AR1.00.

Sensowne opinie mają jeszcze chińskie GT35.30 AR63, oraz GT3582 AR63.
Może wypowie się ktoś kto ma jakieś porównanie w praktyce jeżeli chodzi o te turbiny.

Mis
AR 0.83 nie przytrzyma Cię na tej pojemności przy 500KM, pakuj Borga.
GT3530 mając AR 0.63 będzie trzymać i będzie ciężko o tyle.
BeeMiX
Przy żeliwe 0.82 w turbinie wielkosci GT35r dramatycznie brakuje dołu
k64
gt35 .63 antisurge w 1jz . ta turbina jest na na max 540 KM z tym arem. Ale to wszystko zalezy jakie walki itd.
http://performance.k64.pl/gt35-63ar-antisu...6268-p-251.html

mój wykres:

3.0 m50

500KM i 700nM

i jedno z mocniejszych 1jz na tej turbinie: 546KM :
https://web.facebook.com/K64.bmw/photos/ms....e=3&theater



gt35.30 ta masz 500 i 700nM max , tyle udalo nam sie wycisnac na seryjnych walkach.
http://performance.k64.pl/gt35-gt3530-63ar-p-31.html

pare wykresow


jakis tam dyno: 430KM ponad 550nm



muszla .80 na slizgu w gt35 dołu brakuje przy 2,5L ale góra jest juz fajniejsza (gt3582)


BorgWarner s200 ma wirniki na ssaniu 56/74 +- a gt35 61/82 .

wyniki ponad 500+ z s200 są poza mapą sprężarki w pojemnościach 2,5-3.0 i moc juz tak łatwo powyżej 500 nie rośnie.
WYdech jest luzniawy bo dupki .80 i wiecej i stad do 500 fajnie sie robi.

Jak chcesz miec tanio a fajnie i z dołu i do tych 500 to mozesz
wlożyć GT30 z muszla .80 .
Bedzie przy 500KM góra taka jak w borgu. wirnik masz bardzo zblizony do borga s200, zarowno wydechowy jak i ssący.
http://performance.k64.pl/gt30-ar-80-400-20-30-p-79.html

56 mm 76 mm
Wirnik wydechowy: 83 mm 59 mm

Różnica w fajnym wstawaniu borga jest między innymi dlatego że s200 ma mniejsze wirniki niż gt35 stąd mniejsze opory.
Po co wkladac super duze wirniki ssace i ladowac malutka dupe i nie przepychac wydechu.
I dlatego mało popularna gt30 (jako replika u nas w kraju) - jest bardzo zblizona do tego co robi s200.
Jak ktoś chce robić budzetowo do 500 i mieć fajna górę to jak najbardziej gt30 z muszla .80.


tyle odemnie. pozdr k64
Chester
Jak wygląda samo porównanie:

Gt35.30
Zimna: AR70 (68/83)
gorąca: AR63 (57/64,4)

z wspomnianą

Gt30 ar80
Zimna: AR60 (56/76)
Gorąca: AR80 (83/59)
k64
CYTAT(Chester @ Wed, 17 Feb 2016 - 19:22) *
Jak wygląda samo porównanie:

Gt35.30
Zimna: AR70 (68/83)
gorąca: AR63 (57/64,4)

z wspomnianą

Gt30 ar80
Zimna: AR60 (56/76)
Gorąca: AR80 (83/59)


wszystko zalezy w jakiej pojemnosci (oczywiscie nie rozchodzac sie na duperele typu walki, doloty , kolektor itd)
ale generalnie GT30 bedzie miec LEPSzą górę do 450KM i bardziej płaski wykres , natomiast w gt35.30 pokaże więcej nM .
zukmen1981
A czy ten Borg S200SX to tak jak idzie czy wazne jest jeszcze jakies AR?
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.