Witam. Chcialbym wymienic moje dwie turbiny na pojedyncza. Silnik 1jzgte z 1991 roku. Nie robie tego dla mocy lecz jest to juz drugi komplet ktory mnie zawodzi. Troche o tym czytalem i kazdy cos innego sugeruje do takiej czy takiej mocy. Silnik pelen standart zadnych wodotryskow. Moze holset hx35? Moze ktos cos? Dzieki
Joe89
Mon, 01 Feb 2016 - 19:21
Zamiast hx35 o ch_jowej charakterystyce lepiej Borga S200SX - lepiej wstanie i zrobi więcej mocy.
Mis
Tue, 02 Feb 2016 - 10:03
CYTAT(Joe89 @ Mon, 01 Feb 2016 - 19:21)
Zamiast hx35 o ch_jowej charakterystyce lepiej Borga S200SX - lepiej wstanie i zrobi więcej mocy.
+1
mlody1921
Tue, 02 Feb 2016 - 14:45
Dokładnie pancerny BW S200sx, no chyba że 7łopatowy(albo koło CNC) Hx40 na małym żeliwie
tu jest porównanie fakt że 2JZ ale zawsze można poczytać Gt30R,35R, Hx40 i BW S300SX
Też się zastanawiam jakie fajnie wstające turbo wrzucić do 1JZ z potencjałem na 500KM w tańszym przedziale cenowym. Po głowie chodzi mi S200SX z AR83, ale obawiam się że dupa może być trochę mała na duże moce i chyba lepiej AR1.00.
Sensowne opinie mają jeszcze chińskie GT35.30 AR63, oraz GT3582 AR63. Może wypowie się ktoś kto ma jakieś porównanie w praktyce jeżeli chodzi o te turbiny.
Mis
Wed, 03 Feb 2016 - 12:35
AR 0.83 nie przytrzyma Cię na tej pojemności przy 500KM, pakuj Borga. GT3530 mając AR 0.63 będzie trzymać i będzie ciężko o tyle.
BeeMiX
Tue, 16 Feb 2016 - 13:21
Przy żeliwe 0.82 w turbinie wielkosci GT35r dramatycznie brakuje dołu
muszla .80 na slizgu w gt35 dołu brakuje przy 2,5L ale góra jest juz fajniejsza (gt3582)
BorgWarner s200 ma wirniki na ssaniu 56/74 +- a gt35 61/82 .
wyniki ponad 500+ z s200 są poza mapą sprężarki w pojemnościach 2,5-3.0 i moc juz tak łatwo powyżej 500 nie rośnie. WYdech jest luzniawy bo dupki .80 i wiecej i stad do 500 fajnie sie robi.
Jak chcesz miec tanio a fajnie i z dołu i do tych 500 to mozesz wlożyć GT30 z muszla .80 . Bedzie przy 500KM góra taka jak w borgu. wirnik masz bardzo zblizony do borga s200, zarowno wydechowy jak i ssący. http://performance.k64.pl/gt30-ar-80-400-20-30-p-79.html
56 mm 76 mm Wirnik wydechowy: 83 mm 59 mm
Różnica w fajnym wstawaniu borga jest między innymi dlatego że s200 ma mniejsze wirniki niż gt35 stąd mniejsze opory. Po co wkladac super duze wirniki ssace i ladowac malutka dupe i nie przepychac wydechu. I dlatego mało popularna gt30 (jako replika u nas w kraju) - jest bardzo zblizona do tego co robi s200. Jak ktoś chce robić budzetowo do 500 i mieć fajna górę to jak najbardziej gt30 z muszla .80.
wszystko zalezy w jakiej pojemnosci (oczywiscie nie rozchodzac sie na duperele typu walki, doloty , kolektor itd) ale generalnie GT30 bedzie miec LEPSzą górę do 450KM i bardziej płaski wykres , natomiast w gt35.30 pokaże więcej nM .
zukmen1981
Wed, 16 Mar 2016 - 23:08
A czy ten Borg S200SX to tak jak idzie czy wazne jest jeszcze jakies AR?
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.