trwalosc rs-r jest dobra tyle ze pekaja a wiec auto moze miec problem z przegladem technicznym jak i policja moze zabrac dowod na drodze. ale sprzedajacy zapewniaja ze to nic i mozna jezdzic
no jak kto lubi ryzyko. na mokrym sa to opony slabe. i re002 i rs-r.
pilot sport 3 to cywil jak kazdy jeden. a kazda opona uhp ma miekkie boki i plywa na zakretach i sie przegrzewa podczas upalania (odrywaja lub scieraja sie klocki na barkach opony i bardzo szybko zuzywaja sie na torze, czy szybkiej ajzdy po lukach).
nie wiem jak szybka jazda na lukach ciebie interesuje. jak na drodze w miare bezpiecznie powiedzmy z 90% przyczepnosci to kazda opona uhp co wygrywa w testach bedzie warta polecenia.
i wybierz najtansza.
a jak wyjkorzystujesz 110% na zakretach czyli czesto przekraczasz limit przyczepnosci to ja bym bral semislika i wtedy uwazal (zwalnial do bezpiecznych predkosci ) na mokrym i tyle.
i wtedy taki sport cup 2 to byloby idealne.
re002 ma ta zalete ze to tanie opony i dosc odporne na przegrzanie.
rs-r tez daja rade na trackdayach wiec nie sa zle (wiele znakomitych wynikow na tych oponach juz widzialem) i tez sa tanie. tyle ze trzeba wiedziec o ich wadach.
opony uhp z szczytow testow sa zazwyczaj drogie w okolicach 500zl i wiecej i slabo kleja na suchym, za to sa komfortowe, ciche i bardzo dobre na mokrym.
dalej sa opony jak super sport i ad08r ktore sa lepsze na suchym do uhp i gorsze od nich na mokrej nawierzchni ale nie ma tragedi.
potem sa tanie semisliki ktore sa dobre na suchym i tragiczne zazwyczaj na mokrym (rs-r, r888, ku36 i wiele innych) .
a dalej sa sport cup2 i trofeo r ktore sa bardzo drogie i mega przyczepne na suchym i w miare na deszczu (lepsze od tych tanich semislikow).