Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Scirocco R 2,0 TFSI 740 km i 783nm - DIGITUN
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Projekty i modyfikacje aut
Stron: 1, 2, 3
Rafalek114
MODEL: Scirocco R 2011 2,0 TFSI CDL

Modyfikacje:


Modyfikacje głowicy: Rozwiercone gniazda zaworowe , usuniete klapy , oraz zaspawane dziury po nich , Walki Schrick , mocniejsze sprezyny zaworowe , tytanowe talezyki


Modyfikacje bloku: Kute korbowody , modyfikacja tlokow ( obnizenie stopnia kompresji )


Układ dolotowy: 3,5 cala


Układ wydechowy: dp plus reszta 3" ze stali nierdzewnej


Układ wtryskowy: Inne wydajniejsze wtrysk í FSI

Elektronika: seria

Układ chłodzenia: FMIC Wagner

Układ napędowy: seria

Zawieszenie: Gwintowane Sachs Racing + 19" felgi oz ,Hamulce audi RS5

BODY KIT: R

PODZIĘKOWANIA: Digitun , BP Motorentechnik


Hybrydowe turbo na bazie ori kolektora wydechowego (k16), Kolektor Ssacy IE , Usuniete klapy z glowcy , Konwersacja pod wieksza przepustnice , Shifter CAE , Programowanie GTO ( kalibracja pod wieksze wtryskiwacze , usuniecie MAF , LC plus FS plus twarda odcinak )













































I pare fotek rocco



















Rafalek114
Wynik z hamowni to 443 konie i 551 nm .

weede
KOT smile.gif O co chodzi z tym shifterem?
cowboy
piekne auto, super mody, tylko szkoda ze fabryka nie wypuszczała tego AWD ;(

MisioLBN
Cowboy jak by bylo awd to by bylo zbyt duza konkurencja dla gofera R tzw kanibalizm produktu by wystapil:p
Co do samochodu to jak zawsze profi robota:) mam nadzieje ze kiedys moje fury bd w 50% tak fajnie poskladane.
ChRzAnIu
CYTAT(cowboy @ Thu, 14 Jan 2016 - 16:17) *
piekne auto, super mody, tylko szkoda ze fabryka nie wypuszczała tego AWD ;(

Rogal z R-PERFORMANCE już robił pare Scirocco AWD smile.gif
cowboy
a nie szło tego zakrecic wyzej, widac ze wałki działają dobrze na górze...ale jakby tak moc max wyszła przy 7500 to byłoby pewnie z pińcet koni, czy moze spreżarka juz nie chce wiecej ?
kurcze chodzi mi po głowie takie TFSI 500KM i 600NM... w u mnie w audi

ps. kolektorek ssący jest mega fajny i wydaje mi sie ze wzdłuż tez by podszedł wink.gif

CYTAT(ChRzAnIu @ Thu, 14 Jan 2016 - 16:36) *
Rogal z R-PERFORMANCE już robił pare Scirocco AWD smile.gif

wiem wink.gif
Fawor
Cowboy, krecić nie ma sensu, bo moment leci juz na dół. Moc co najwyżej wyszła by płaska. Z tego, co widzę, to blok z głowicą przygotowany mocno, a wynik KM na samej górze ograniczony sprężarką, zeby zachować fajny charakter wstawania.

Jakieś uzasadnienie dla rur dolotowych z 3,5"? 3" spokojnie obskakują przepływy na 700-800KM...czy to jakieś charakterystyczne miejsce dla TFSI, że faktycznie sa potwierdzone zyski z dużych dolotów?
Rafalek114
Odcinka jest nisko , bo kręcenie wyżej nic nie dało . Spod silnika i głowica są przygotowane na 600+ , mało tego , układ paliwowy ma mocne 500+ , problem polega na tym ze celem projektu było poskaldanie czegoś do jazdy cywilnej i na niemieckie warunki , tzn zeby jak najmniej było widać . Na dzien dzisiejszy uważamy ze to co udało sie zrobić to absolutny limit dla ori kolektora wydechowego z k04 . Najprawdopodobniej bedziemy testowali inna hybryde na kolektorze o większych przepływach spalin ... Ale na chwile obecna nie ma na to czasu , bo czekają inne samochody , oraz seat . Pózniej wrzucę czasy z pomiaru 100-200 .
arab82
Fajnie to wyszło. podjedz kiedyś.
Drzewo
QUOTE (Rafalek114 @ Thu, 14 Jan 2016 - 17:51) *
Pózniej wrzucę czasy z pomiaru 100-200 .



Dawaj czas pomiaru, nie trzymaj w napięciu wink.gif
Stalu
miniaturek to nie można wrzucić ?
addam24
Mody profi.Zajebiste kola.Jaki to model?
vrus
piekny w srodku jak i na zewnatrz
uxon
Piszesz, ze to samochod po bulki. Ciekawi mnie, jak da sie jezdzic na codzien, przekazujac 500Nm przez przednie kola? Pytam calkiem serio, z ciekawosci (zastanawiam sie nad zmiana z haldexa na cos fwd). Jest tam jakas szpera (chocby elektroniczna)? Czy moc da sie wykorzystywac poza autobahnami?
Rafalek114
Tu tak jak pisalem czasy z P-box . Najlepszy czas byl mierzony z gorki , wiec jest malo relany , dodalem jako ciekawostke . Realnie sirocco z pelnym srodkiem robi czasy w okolicy 8,5-8,9 w zalezonosci od pogody .

Co do 500 nm , uwazam ze to nie jest jakis ogorm , i jak jest przyzwoita pogoda , da sie tym normlanie poruszac , a nawet jak pada ... przeciez gaz ma wiecej pozycji niz 0-1 , czy sie myle ??










jackkpl
A jak dziala fabryczne ESP w takim mocnym tfsi? Daje rade plynnie dawkowac moc, czy wpieprza sie dosc mocno i psuje przyjemnosc z jazdy?
Fawor
CYTAT(Rafalek114 @ Fri, 15 Jan 2016 - 12:23) *
da sie tym normlanie poruszac , a nawet jak pada ... przeciez gaz ma wiecej pozycji niz 0-1 , czy sie myle ??


Panowie, trochę wyobraźni albo lepiej doświadczenia....Auto FWD, które ma 400Nm, nie przenosi ich na drogę do 4go biegu nawet jak jest wilgotno, no ale chyba własnie po to istnieje zakres pedału gazu, jak mówi Rafał, a nie guzik on/off...
addam24
CYTAT(uxon @ Fri, 15 Jan 2016 - 10:37) *
Piszesz, ze to samochod po bulki. Ciekawi mnie, jak da sie jezdzic na codzien, przekazujac 500Nm przez przednie kola? Pytam calkiem serio, z ciekawosci (zastanawiam sie nad zmiana z haldexa na cos fwd). Jest tam jakas szpera (chocby elektroniczna)? Czy moc da sie wykorzystywac poza autobahnami?


500nm w aucie ktore wazy 1.4t z czego 60% masy jest na przodzie.W suche dni z dobrym uhp nie bedzie mialo wiekszego problem z przeniesieniem trakcji
Rapix
Jak zawsze auto wygląda i jedzie świetnie !
lwampir
a wlasciciel nie planuje dolozyc jakiegoś haldexa?
Rafalek114
Właścicielka jest moja żona , wiec haldexu nie bedziemy dokładali , ewentualnie bedzie testowana jeszcze mocniejsza hybryda , ale na chwile obecna nie mamy na to czasu smile.gif
lwampir
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

"LC plus FS plus twarda odcinka"

Fajne wymagania ma Żona tongue.gif
ddziaduch
To jest TFSI. Więc tam jest wtrysk pośredni i bezpośredni? Czy jak to tam jest?
Rafalek114
QUOTE (cowboy @ Wed, 20 Jan 2016 - 13:16) *
Rafałek: jak cos to moge wydzielić dyskusje o shifterach do odrębnego tematu ?



Mozna pomyslec o czyms takim ... bo produkt jest warty zainteresowania

ps . a tu taki tam film z testu LC

cowboy
temat o Shifterach jest tu:

http://www.racingforum.pl/Short-shifter-t132445.html

Rafałek odpisz tam konkretnie czy CAE ma gotowy produkt na platforme A4 B8, A5 S5 i za ile milionów wink.gif ?
peter22
grubo marchewami wali
Mirage
Ciekawy samochód. Latać musi nieźle....
DSG poprawiloby czasy ale w sumie nie ma czego żałować
fasd
Rafalek a jak wyglada układ paliwowy?
Pompa w baku seria czy juz jednak nie podaje tyle? bo rozumiem ze wysokiego ma zmieniony tłoczek.
Rafalek114
QUOTE (fasd @ Sat, 23 Jan 2016 - 19:27) *
Rafalek a jak wyglada układ paliwowy?
Pompa w baku seria czy juz jednak nie podaje tyle? bo rozumiem ze wysokiego ma zmieniony tłoczek.



Pompa w zbiorniku jest seryjna , mam inne wieksze wtryski ( nie rs4 )
Rafalek114
Dawno nic nie pisalismy ,a nasze Rocco przeszlo pare ciekawych modyfikacji . Mianowicie zostala zamontowane hybrydowa sprezarka od Michala " Perun turbo " , w silniku dokonalismy rowniez paru modyfikacji i po kilku probach udalo nam sie uyzyskac ponad 500 koni na paliwie 102 oktanowym z arala .









Jak juz wyzej wspomnialem , silnik przeszedl szereg modyfikacji umozliwiajacych nam zakrecenie go do 7700rpm . Kolejnym bardzo waznym zabiegiem dla poprawienia pomiaru 100-200 bylo przejcie na skrzynie DSG . Tu znowu testowalismy dwie rozne skrzynie z roznymi dlugosciami przelozen . Po montazu skrzyni i przejsciu na lzejsze 18" obrecze ultraleggiera udalo nam sie osiagnac nasze zalozenia , a mianowice samochod z bardzo duzym zakresem uzytecznym , w miare dynamiczny i poronojac z czasami innych tfsi calkiem szybki Stage . Pomimo stosunkowo wielu modfikacji , staralimy sie zachowac jak najbardziej seryjny wyglad pod maska naszego rocco .










Tyle co udalo nam sie dokonczyc stage ze sprezarka od Michala , na pokladzie pojawilo sie nastepne turbo garrett gtx3071 gen 2 na 0,61 ar .... na chwile obecna maly przed smak w postani diagrmu , na ktorym samochod nie byl wystrojony jeszcze w 100 procentach , poniewaz przy 650nm pojawily sie problemy ze sprzeglami w dsg oraz musielismy przebudowac jeszcze dwie rzeczy mechanicznie , aby moc zwiekszyc cisnienie paliwa . Tu podziekowania dla chlopakow z CS , oni wiedza za co wink.gif

Pewnie w tym miesiacu , lub pod koniec pojawi sie jeszcze jakies inny wykres i nowe czasy z P-Boxa

Rafalek114
tu jeszcze flim z przejazdu 100-200 na starym turbo i mocy 507 km

qwertex
Panie Rafalku a co z seatem? smile.gif
KamilC20XE
Bardzo szybko jak na 2.0 w ulicznym FWD . Coś jeszcze w samym dole silnika zmienione oprócz seryjnej korby ?
Rafalek114
CYTAT(qwertex @ Sun, 08 Jan 2017 - 21:01) *
Panie Rafalku a co z seatem? smile.gif


Niestety nie ktorych rzeczy nie jestem w stanie przeskoczyc ... mam nadzieje ze nie bawem bedzie sie czym pochwalic wink.gif

CYTAT(KamilC20XE @ Sun, 08 Jan 2017 - 21:53) *
Bardzo szybko jak na 2.0 w ulicznym FWD . Coś jeszcze w samym dole silnika zmienione oprócz seryjnej korby ?


Takie tam nasze delikatne wynalazki , ale jak wszystko pojdzie zgodnie z planem byc moze rocco dostanie napedy , a jak dostanie to robimy spod na kutych podporach , wiecej niz 600 nie chcemy probowac na tym spodzie .

Plan na ten sezon to 600 plus haldex i dq 500 , nie wiem czy sie uda , bo taki czerwony ulag jest priorytetem wink.gif smile.gif
Grand_
Bardzo zajebiste to Sirroco, jak nie lubie VAGów bo wszyscy tym jeżdzą, tak to konkretne autko jest bardzo fajne, mocne ładne i uliczne nadal.
Jak to nie tajemnica to ile trzeba dmuchnąć w to TFSI żeby dostać te 250 koni z litra ?
done4
A gdyby dołożyć haldexa a moc pozostawić bez zmian, to czas 100-200 by się poprawił czy pogorszył?
ZUCZEKTT
Myślę że nieznacznie ale pogorszy się.
Rafalek114
CYTAT(done4 @ Mon, 09 Jan 2017 - 17:09) *
A gdyby dołożyć haldexa a moc pozostawić bez zmian, to czas 100-200 by się poprawił czy pogorszył?



Ale moc już jest dołożona od ostatniego pomiaru , niestety pogoda uniemożliwia pomiaru 100-200.

Ps jak już dołożymy haldex to będzie min 600
ZUCZEKTT
Rafał a ile pompujecie na sprzęgła przy 650nm, robiłeś logi może? Ciekawe w czym problem, czy temp tarcz czy nie chce podać więcej ciśnienia.
Rafalek114
CYTAT(ZUCZEKTT @ Mon, 09 Jan 2017 - 23:23) *
Rafał a ile pompujecie na sprzęgła przy 650nm, robiłeś logi może? Ciekawe w czym problem, czy temp tarcz czy nie chce podać więcej ciśnienia.


Już wszystko działa , jak pogoda pozwoli spróbujemy góra jeszcze dołożyć .
ZUCZEKTT
Acha, no właśnie bo się zdziwiłem trochę że koniec na 650 w fwd wink.gif rolleyes.gif
bolus1
od 4k do ponad 7k obrotów płaski niut? w 2.0? nice
Rafalek114
Dzisiaj udalo sie cos pojezdzic ,ale pogoda i tak nie pozwala na przejazd z pelna trakcja ... pomiar 100-200 z wlaczonym ESP ... niestety warunki nie pozwolily dokrecic do 250 na pelnym ogniu .




Natomiast drugi pomiar z wylaczona kontrola trakcji ( niestety auto nie mialo trakcji stad znaczne pogorszenie 100-200 ) ale tym razem pojechalem do 250

ZUCZEKTT
Kurde, szybko.
jackkpl
Trzeba zrobić dobry pakiet aero, wtedy 100-200 ma szansę robić szybciej, niż 0-100 wink.gif.
Maciek
Ciekaw jestem czy pomiary z rolki czy od 0? jaka jest obecna waga autka?
Rafalek114
CYTAT(Maciek @ Wed, 11 Jan 2017 - 21:32) *
Ciekaw jestem czy pomiary z rolki czy od 0? jaka jest obecna waga autka?



A po co mam od zera fwd jechać ?? Z rolki od 70/80km/h

Waga seryjne rocco r na skórze plus panorama , duże hamulce i zbiornik wmi w bagażniku 10 litrowy , obstawiam 1450kg

Maciek
Zapomniałem, że to FWD:)
Fawor
widac, ze wstaje ewidentnie później, ale przy DSG zrzutka biegu to kliknięcie, więc zapewne nie jest to mocno uciażliwe...kozak streeciak smile.gif
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.