Układ wydechowy: dp plus reszta 3" ze stali nierdzewnej
Układ wtryskowy: Inne wydajniejsze wtrysk í FSI
Elektronika: seria
Układ chłodzenia: FMIC Wagner
Układ napędowy: seria
Zawieszenie: Gwintowane Sachs Racing + 19" felgi oz ,Hamulce audi RS5
BODY KIT: R
PODZIĘKOWANIA: Digitun , BP Motorentechnik
Hybrydowe turbo na bazie ori kolektora wydechowego (k16), Kolektor Ssacy IE , Usuniete klapy z glowcy , Konwersacja pod wieksza przepustnice , Shifter CAE , Programowanie GTO ( kalibracja pod wieksze wtryskiwacze , usuniecie MAF , LC plus FS plus twarda odcinak )
I pare fotek rocco
Rafalek114
Thu, 14 Jan 2016 - 16:02
Wynik z hamowni to 443 konie i 551 nm .
weede
Thu, 14 Jan 2016 - 16:10
KOT O co chodzi z tym shifterem?
cowboy
Thu, 14 Jan 2016 - 16:17
piekne auto, super mody, tylko szkoda ze fabryka nie wypuszczała tego AWD ;(
MisioLBN
Thu, 14 Jan 2016 - 16:27
Cowboy jak by bylo awd to by bylo zbyt duza konkurencja dla gofera R tzw kanibalizm produktu by wystapil:p Co do samochodu to jak zawsze profi robota:) mam nadzieje ze kiedys moje fury bd w 50% tak fajnie poskladane.
ChRzAnIu
Thu, 14 Jan 2016 - 16:36
CYTAT(cowboy @ Thu, 14 Jan 2016 - 16:17)
piekne auto, super mody, tylko szkoda ze fabryka nie wypuszczała tego AWD ;(
Rogal z R-PERFORMANCE już robił pare Scirocco AWD
cowboy
Thu, 14 Jan 2016 - 16:39
a nie szło tego zakrecic wyzej, widac ze wałki działają dobrze na górze...ale jakby tak moc max wyszła przy 7500 to byłoby pewnie z pińcet koni, czy moze spreżarka juz nie chce wiecej ? kurcze chodzi mi po głowie takie TFSI 500KM i 600NM... w u mnie w audi
ps. kolektorek ssący jest mega fajny i wydaje mi sie ze wzdłuż tez by podszedł
CYTAT(ChRzAnIu @ Thu, 14 Jan 2016 - 16:36)
Rogal z R-PERFORMANCE już robił pare Scirocco AWD
wiem
Fawor
Thu, 14 Jan 2016 - 17:20
Cowboy, krecić nie ma sensu, bo moment leci juz na dół. Moc co najwyżej wyszła by płaska. Z tego, co widzę, to blok z głowicą przygotowany mocno, a wynik KM na samej górze ograniczony sprężarką, zeby zachować fajny charakter wstawania.
Jakieś uzasadnienie dla rur dolotowych z 3,5"? 3" spokojnie obskakują przepływy na 700-800KM...czy to jakieś charakterystyczne miejsce dla TFSI, że faktycznie sa potwierdzone zyski z dużych dolotów?
Rafalek114
Thu, 14 Jan 2016 - 17:51
Odcinka jest nisko , bo kręcenie wyżej nic nie dało . Spod silnika i głowica są przygotowane na 600+ , mało tego , układ paliwowy ma mocne 500+ , problem polega na tym ze celem projektu było poskaldanie czegoś do jazdy cywilnej i na niemieckie warunki , tzn zeby jak najmniej było widać . Na dzien dzisiejszy uważamy ze to co udało sie zrobić to absolutny limit dla ori kolektora wydechowego z k04 . Najprawdopodobniej bedziemy testowali inna hybryde na kolektorze o większych przepływach spalin ... Ale na chwile obecna nie ma na to czasu , bo czekają inne samochody , oraz seat . Pózniej wrzucę czasy z pomiaru 100-200 .
arab82
Thu, 14 Jan 2016 - 20:15
Fajnie to wyszło. podjedz kiedyś.
Drzewo
Thu, 14 Jan 2016 - 22:21
QUOTE (Rafalek114 @ Thu, 14 Jan 2016 - 17:51)
Pózniej wrzucę czasy z pomiaru 100-200 .
Dawaj czas pomiaru, nie trzymaj w napięciu
Stalu
Thu, 14 Jan 2016 - 22:47
miniaturek to nie można wrzucić ?
addam24
Thu, 14 Jan 2016 - 23:16
Mody profi.Zajebiste kola.Jaki to model?
vrus
Thu, 14 Jan 2016 - 23:43
piekny w srodku jak i na zewnatrz
uxon
Fri, 15 Jan 2016 - 10:37
Piszesz, ze to samochod po bulki. Ciekawi mnie, jak da sie jezdzic na codzien, przekazujac 500Nm przez przednie kola? Pytam calkiem serio, z ciekawosci (zastanawiam sie nad zmiana z haldexa na cos fwd). Jest tam jakas szpera (chocby elektroniczna)? Czy moc da sie wykorzystywac poza autobahnami?
Rafalek114
Fri, 15 Jan 2016 - 11:23
Tu tak jak pisalem czasy z P-box . Najlepszy czas byl mierzony z gorki , wiec jest malo relany , dodalem jako ciekawostke . Realnie sirocco z pelnym srodkiem robi czasy w okolicy 8,5-8,9 w zalezonosci od pogody .
Co do 500 nm , uwazam ze to nie jest jakis ogorm , i jak jest przyzwoita pogoda , da sie tym normlanie poruszac , a nawet jak pada ... przeciez gaz ma wiecej pozycji niz 0-1 , czy sie myle ??
jackkpl
Fri, 15 Jan 2016 - 12:50
A jak dziala fabryczne ESP w takim mocnym tfsi? Daje rade plynnie dawkowac moc, czy wpieprza sie dosc mocno i psuje przyjemnosc z jazdy?
Fawor
Fri, 15 Jan 2016 - 14:27
CYTAT(Rafalek114 @ Fri, 15 Jan 2016 - 12:23)
da sie tym normlanie poruszac , a nawet jak pada ... przeciez gaz ma wiecej pozycji niz 0-1 , czy sie myle ??
Panowie, trochę wyobraźni albo lepiej doświadczenia....Auto FWD, które ma 400Nm, nie przenosi ich na drogę do 4go biegu nawet jak jest wilgotno, no ale chyba własnie po to istnieje zakres pedału gazu, jak mówi Rafał, a nie guzik on/off...
addam24
Fri, 15 Jan 2016 - 23:04
CYTAT(uxon @ Fri, 15 Jan 2016 - 10:37)
Piszesz, ze to samochod po bulki. Ciekawi mnie, jak da sie jezdzic na codzien, przekazujac 500Nm przez przednie kola? Pytam calkiem serio, z ciekawosci (zastanawiam sie nad zmiana z haldexa na cos fwd). Jest tam jakas szpera (chocby elektroniczna)? Czy moc da sie wykorzystywac poza autobahnami?
500nm w aucie ktore wazy 1.4t z czego 60% masy jest na przodzie.W suche dni z dobrym uhp nie bedzie mialo wiekszego problem z przeniesieniem trakcji
Rapix
Sun, 17 Jan 2016 - 15:13
Jak zawsze auto wygląda i jedzie świetnie !
lwampir
Sun, 17 Jan 2016 - 16:40
a wlasciciel nie planuje dolozyc jakiegoś haldexa?
Rafalek114
Sun, 17 Jan 2016 - 18:31
Właścicielka jest moja żona , wiec haldexu nie bedziemy dokładali , ewentualnie bedzie testowana jeszcze mocniejsza hybryda , ale na chwile obecna nie mamy na to czasu
lwampir
Mon, 18 Jan 2016 - 21:27
"LC plus FS plus twarda odcinka"
Fajne wymagania ma Żona
ddziaduch
Wed, 20 Jan 2016 - 08:26
To jest TFSI. Więc tam jest wtrysk pośredni i bezpośredni? Czy jak to tam jest?
Rafalek114
Thu, 21 Jan 2016 - 11:07
QUOTE (cowboy @ Wed, 20 Jan 2016 - 13:16)
Rafałek: jak cos to moge wydzielić dyskusje o shifterach do odrębnego tematu ?
Mozna pomyslec o czyms takim ... bo produkt jest warty zainteresowania
Rafałek odpisz tam konkretnie czy CAE ma gotowy produkt na platforme A4 B8, A5 S5 i za ile milionów ?
peter22
Thu, 21 Jan 2016 - 19:05
grubo marchewami wali
Mirage
Thu, 21 Jan 2016 - 20:03
Ciekawy samochód. Latać musi nieźle.... DSG poprawiloby czasy ale w sumie nie ma czego żałować
fasd
Sat, 23 Jan 2016 - 19:27
Rafalek a jak wyglada układ paliwowy? Pompa w baku seria czy juz jednak nie podaje tyle? bo rozumiem ze wysokiego ma zmieniony tłoczek.
Rafalek114
Sat, 23 Jan 2016 - 20:47
QUOTE (fasd @ Sat, 23 Jan 2016 - 19:27)
Rafalek a jak wyglada układ paliwowy? Pompa w baku seria czy juz jednak nie podaje tyle? bo rozumiem ze wysokiego ma zmieniony tłoczek.
Pompa w zbiorniku jest seryjna , mam inne wieksze wtryski ( nie rs4 )
Rafalek114
Sun, 08 Jan 2017 - 19:25
Dawno nic nie pisalismy ,a nasze Rocco przeszlo pare ciekawych modyfikacji . Mianowicie zostala zamontowane hybrydowa sprezarka od Michala " Perun turbo " , w silniku dokonalismy rowniez paru modyfikacji i po kilku probach udalo nam sie uyzyskac ponad 500 koni na paliwie 102 oktanowym z arala .
Jak juz wyzej wspomnialem , silnik przeszedl szereg modyfikacji umozliwiajacych nam zakrecenie go do 7700rpm . Kolejnym bardzo waznym zabiegiem dla poprawienia pomiaru 100-200 bylo przejcie na skrzynie DSG . Tu znowu testowalismy dwie rozne skrzynie z roznymi dlugosciami przelozen . Po montazu skrzyni i przejsciu na lzejsze 18" obrecze ultraleggiera udalo nam sie osiagnac nasze zalozenia , a mianowice samochod z bardzo duzym zakresem uzytecznym , w miare dynamiczny i poronojac z czasami innych tfsi calkiem szybki Stage . Pomimo stosunkowo wielu modfikacji , staralimy sie zachowac jak najbardziej seryjny wyglad pod maska naszego rocco .
Tyle co udalo nam sie dokonczyc stage ze sprezarka od Michala , na pokladzie pojawilo sie nastepne turbo garrett gtx3071 gen 2 na 0,61 ar .... na chwile obecna maly przed smak w postani diagrmu , na ktorym samochod nie byl wystrojony jeszcze w 100 procentach , poniewaz przy 650nm pojawily sie problemy ze sprzeglami w dsg oraz musielismy przebudowac jeszcze dwie rzeczy mechanicznie , aby moc zwiekszyc cisnienie paliwa . Tu podziekowania dla chlopakow z CS , oni wiedza za co
Pewnie w tym miesiacu , lub pod koniec pojawi sie jeszcze jakies inny wykres i nowe czasy z P-Boxa
Rafalek114
Sun, 08 Jan 2017 - 19:33
tu jeszcze flim z przejazdu 100-200 na starym turbo i mocy 507 km
qwertex
Sun, 08 Jan 2017 - 21:01
Panie Rafalku a co z seatem?
KamilC20XE
Sun, 08 Jan 2017 - 21:53
Bardzo szybko jak na 2.0 w ulicznym FWD . Coś jeszcze w samym dole silnika zmienione oprócz seryjnej korby ?
Rafalek114
Sun, 08 Jan 2017 - 22:01
CYTAT(qwertex @ Sun, 08 Jan 2017 - 21:01)
Panie Rafalku a co z seatem?
Niestety nie ktorych rzeczy nie jestem w stanie przeskoczyc ... mam nadzieje ze nie bawem bedzie sie czym pochwalic
CYTAT(KamilC20XE @ Sun, 08 Jan 2017 - 21:53)
Bardzo szybko jak na 2.0 w ulicznym FWD . Coś jeszcze w samym dole silnika zmienione oprócz seryjnej korby ?
Takie tam nasze delikatne wynalazki , ale jak wszystko pojdzie zgodnie z planem byc moze rocco dostanie napedy , a jak dostanie to robimy spod na kutych podporach , wiecej niz 600 nie chcemy probowac na tym spodzie .
Plan na ten sezon to 600 plus haldex i dq 500 , nie wiem czy sie uda , bo taki czerwony ulag jest priorytetem
Grand_
Mon, 09 Jan 2017 - 03:09
Bardzo zajebiste to Sirroco, jak nie lubie VAGów bo wszyscy tym jeżdzą, tak to konkretne autko jest bardzo fajne, mocne ładne i uliczne nadal. Jak to nie tajemnica to ile trzeba dmuchnąć w to TFSI żeby dostać te 250 koni z litra ?
done4
Mon, 09 Jan 2017 - 17:09
A gdyby dołożyć haldexa a moc pozostawić bez zmian, to czas 100-200 by się poprawił czy pogorszył?
ZUCZEKTT
Mon, 09 Jan 2017 - 21:19
Myślę że nieznacznie ale pogorszy się.
Rafalek114
Mon, 09 Jan 2017 - 22:54
CYTAT(done4 @ Mon, 09 Jan 2017 - 17:09)
A gdyby dołożyć haldexa a moc pozostawić bez zmian, to czas 100-200 by się poprawił czy pogorszył?
Ale moc już jest dołożona od ostatniego pomiaru , niestety pogoda uniemożliwia pomiaru 100-200.
Ps jak już dołożymy haldex to będzie min 600
ZUCZEKTT
Mon, 09 Jan 2017 - 23:23
Rafał a ile pompujecie na sprzęgła przy 650nm, robiłeś logi może? Ciekawe w czym problem, czy temp tarcz czy nie chce podać więcej ciśnienia.
Rafalek114
Tue, 10 Jan 2017 - 12:40
CYTAT(ZUCZEKTT @ Mon, 09 Jan 2017 - 23:23)
Rafał a ile pompujecie na sprzęgła przy 650nm, robiłeś logi może? Ciekawe w czym problem, czy temp tarcz czy nie chce podać więcej ciśnienia.
Już wszystko działa , jak pogoda pozwoli spróbujemy góra jeszcze dołożyć .
ZUCZEKTT
Tue, 10 Jan 2017 - 13:03
Acha, no właśnie bo się zdziwiłem trochę że koniec na 650 w fwd
bolus1
Tue, 10 Jan 2017 - 18:15
od 4k do ponad 7k obrotów płaski niut? w 2.0? nice
Rafalek114
Tue, 10 Jan 2017 - 23:24
Dzisiaj udalo sie cos pojezdzic ,ale pogoda i tak nie pozwala na przejazd z pelna trakcja ... pomiar 100-200 z wlaczonym ESP ... niestety warunki nie pozwolily dokrecic do 250 na pelnym ogniu .
Natomiast drugi pomiar z wylaczona kontrola trakcji ( niestety auto nie mialo trakcji stad znaczne pogorszenie 100-200 ) ale tym razem pojechalem do 250
ZUCZEKTT
Wed, 11 Jan 2017 - 13:22
Kurde, szybko.
jackkpl
Wed, 11 Jan 2017 - 14:47
Trzeba zrobić dobry pakiet aero, wtedy 100-200 ma szansę robić szybciej, niż 0-100 .
Maciek
Wed, 11 Jan 2017 - 21:32
Ciekaw jestem czy pomiary z rolki czy od 0? jaka jest obecna waga autka?
Rafalek114
Wed, 11 Jan 2017 - 23:12
CYTAT(Maciek @ Wed, 11 Jan 2017 - 21:32)
Ciekaw jestem czy pomiary z rolki czy od 0? jaka jest obecna waga autka?
A po co mam od zera fwd jechać ?? Z rolki od 70/80km/h
Waga seryjne rocco r na skórze plus panorama , duże hamulce i zbiornik wmi w bagażniku 10 litrowy , obstawiam 1450kg
Maciek
Thu, 12 Jan 2017 - 14:49
Zapomniałem, że to FWD:)
Fawor
Thu, 12 Jan 2017 - 15:03
widac, ze wstaje ewidentnie później, ale przy DSG zrzutka biegu to kliknięcie, więc zapewne nie jest to mocno uciażliwe...kozak streeciak
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.