CYTAT(Synek @ Fri, 25 Dec 2015 - 10:15)
Motul300V lepszy
+1
Rozbierałem w tym roku silnik z przelotem ~120tys który od zawsze nie miał lekko, użytkowany w sporcie, między innymi GSMP. Na dokładkę po permanentnym przegrzaniu aż stracił ciśnienie oleju poniżej 0,3bar i zaczęła mrugać kontrolka ciśnienia oleju - stan bloku, tłoków, wału idealny, sam nie wierzyłem w to co widzę, jeżdżony właśnie na 300V 15w50. Kiedyś używałem Valvo w moich cywilach, ale jakoś w miarę umacniania się pozycji marki na rynku, stało się z nim coś nie dobrego, ostatnie 5w50 jakie zalałem po przelocie 5000 km wyglądało jak czerwony żur średnio przypominający olej. 10W60 to półsyntetyk na dokładkę, szybko się starzejący przy upalaniu więc tym bardziej go odradzam do mocnego motoru.