Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Audi A4 2.5 tdi v6 licznik głowice pompa
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Diesel Power
Stron: 1, 2, 3
JohnyOne
Witam,
zakupiłem niedawno Audi A4 2.5 tdi v6 AKN, jako że przeprowadziłem się do niemiec i nie mam na razie gdzie robić projektu, kupiłem dejli.

Wiem że silnik porażka i wgl. Ale mam kilka pytań.

1 Licznik mi nie działa:

Licznik wariuje mi w aucie, raz na ruski rok działa. Jak się okazuje przez świrowanie licznika auto nie ciągnie. Chciałem zmienić Licznik ale, po włożeniu licznika innego auto nie odpali. Jak zakodować licznik? bo po włożeniu licznika "nowego" nie można połączyć się z kompem.

2 Zmiana głowic.

Mój silnik co prawda chodzi cicho ale nie mam zamiaru czekać aż wypluje co ma w środku, mimo że rzekomo po remoncie głowic, to ita kmi się to nie podoba, bo jak otworzę wlew oleju to widać 2 krzywki i jedna ma w miejscu styku z popychaczem inny kolor, czyli teoretycznie nie kolorowo xD

Czy głowice z BDG i innych "zmodernizowanych" 2.5 tdi podchodzą p&p ?

Jak zwrócić uwagę przy kupnie że głowice są właśnie z BDG ?

3 Pompa
AKE 3x9mm czy we wszystkich AKE jest ta pompa ? i czy może ktoś podać Nr pompy 3x9mm ?
przekładać tylko głowiczkę z AKE do mojej czy całą

Pozdrawiam
Borek123
Tak, BDH, BAU i inne zmodernizowane podchodzą P&P. Nie warto pakować pompy z AKE, seria z AKN w zupełności wystarcza wink.gif. Byle, żebyś miał modyfikowalny sterownik. U mnie wyszedł taki wykresik na hybrydzie i końcówkach wtrysków z iveco.
tjwasiak
Ja proponuję sprawdzić impulsator + jego wiązkę zamiast wymieniać licznik. Licznik musisz dobrać stosownie do rocznika samochodu. ewentualnie może być od A6 C5, ale nie jest to rozwiązanie idealne (wskaźnik paliwa zwłaszcza) - tyle że ciągle musi być tego samego typu (CAN/brak CANu) jak Twój oryginalny.

EDIT: @Borek123: Co to znaczy modyfikowalny sterownik?
JohnyOne
borek chodzi o sterownik na pompie ? z tego co pamiętam nie było blokowanych pomp w starszych silnikach.

Jeżeli chodzi o licznik to ja mam wgle nie z tego auta, bo z automata i bez wskaznika oleju :/

przyjde z pracy wrzuce zdjęcia licznika

Pompe bede zmieniał bo u mnie wpadnie GTB 2260vk wink.gif i dlatego potrzebuje wiedzieć czy moge zmienic całą pompe czy tylko head wink.gif

Powiedz jak się sprzęgło zachowuje u cb
tjwasiak
Który rocznik tego auta (najlepiej modelowy), to Ci powiem dokładnie jakiego licznika szukać.
Borek123
Jak przyjmuje większa dawkę to git. Jak uważasz, u mnie paliwa jeszcze jest do podlania na fabrycznej pompie z AKN, nic z nią nie robiłem poza przejedzeniem jej.
Sprzęgło spoko, mam tarcze obita kevlarem i nowy docisk serie LUKa. Teraz bede jeszcze przerabiał dwumase na jednomas, bo juz sie odzywa.
JohnyOne
Vin: WAUZZZ8DZ1A100206
Licznik jaki potrzebuje: 8D0 920 900 M

Co do pompy ake podejdzie p&p czy lepiej head zaadaptować do mojej pompy ?
Z tego co pamietam to chyba sterownik nie hula jak sie przełoży
Borek:
Opowiedz jeszcE co to za wtryski z iveco ?
Apropo twojego wykresu, mocny program w ake robi podobnie moc wink.gif

Aha, wszystko generalnie jest sprawne bo licznik wyjąłem i próbowałem reanimować po jakimś Heńku który lutował kości w liczniku i porobił zwarcia na gateach. Jako ze nie mam lupy i odpowiedniej lutownicy. Nie widze gdzie przerwa w ścieżkach. Co mogłem zrobiłem.
Borek123
Pokaz mi taki wykres, bo szczerze nie widziałem nigdy takiej mocy w fabrycznym AKE po samym programie wink.gif. Co do pompy to Ci nie powiem, a co do wtrysków to jakie chciałeś wkładać?
JohnyOne
Chce póki co zrobic auto bezawaryjne, czyli wymienić głowice zrobic odme i założyć tłoczek 3x9mm ponoć na 400km styka sa jeszcze 3x11 i inne lepsze, ale nie pytaj o cenę. Kupiłbyś drugie takie a4 jak mam xd. Nad wtryskami nie myślałem, bo chce to usprawnić i założyć gtb2260vk zrobic mapę, a pozniej dalej kombinować. Auto musi jeszcze dostać Felę i gwint do tego hamulce(musza wejść pod 17 )
Słyszałem co prawda o wtryskach z iveco, ale żadne potwierdzone info.
Myślałem o wtryskach z ake bo mam cały kpl silnik do kupienia za śmieszne pieniążki, ale znowu nie wiem jakie różnice miedzy wtryskami akn ake i iveco
Borek123
Duża, warto ładować iveco, potwierdzone info, bo u mnie siedzą, po wiecej info pisz na pw. Na pompie z AKN taki wynik jak u mnie jest chyba ok. Jak będziesz cos wiedział wiecej na temat założenia 3x9mm do pompy AKN to pisz, w niedalekiej przyszłości moze sie przydać.
E:
Zagłębiłem sie w temat głowicy pompy z AKE, podobno bez problemu, można wkładać ten trójtłok po 9mm, będzie to chodzić podobno.
ciepek
CYTAT(JohnyOne @ Tue, 22 Dec 2015 - 00:48) *
Słyszałem co prawda o wtryskach z iveco, ale żadne potwierdzone info.
Myślałem o wtryskach z ake bo mam cały kpl silnik do kupienia za śmieszne pieniążki, ale znowu nie wiem jakie różnice miedzy wtryskami akn ake i iveco

Wtryski z iveco /cummins to dsla143p970 stykaja do 300ps w 2,5 tdi wraz z głowica trzy tłoczkową np bdg
Borek 123 -takich używasz ? jesli tak to napisz jak wyglada rozruch zimny ,zuzycie paliwa,praca na biegu jałowym
z tego co wiem iveco wymagaja zwiekszonego cisnienia pierwszego otwarcia ok 280bar dla stabilnej pracy
srednica otworków 8x0,16 (akn,afb ma 5x0,18 ake 6x0.15 )

https://www.youtube.com/watch?v=PPnSKWqyDcs

dwu tłoczkowa pompa akn jest bardzo słaba i wynik 230ps to jej kres wydajnosci
używam wtrysków ake w silniku akn i jestem zadowolony
zastanawiałem sie nad wtryskami iveco ale bez wiekszego turbo niz gt2052 i głowiczki 3 tłoczkowej nie wykorzysta sie ich potęcjału
nowe -sa tanie jak barszcz firady kupowalem po 95zł/szt

JohnyOne
CYTAT(ciepek @ Sun, 27 Dec 2015 - 10:16) *
Wtryski z iveco /cummins to dsla143p970 stykaja do 300ps w 2,5 tdi wraz z głowica trzy tłoczkową np bdg
Borek 123 -takich używasz ? jesli tak to napisz jak wyglada rozruch zimny ,zuzycie paliwa,praca na biegu jałowym
z tego co wiem iveco wymagaja zwiekszonego cisnienia pierwszego otwarcia ok 280bar dla stabilnej pracy
srednica otworków 8x0,16 (akn,afb ma 5x0,18 ake 6x0.15 )

https://www.youtube.com/watch?v=PPnSKWqyDcs

dwu tłoczkowa pompa akn jest bardzo słaba i wynik 230ps to jej kres wydajnosci
używam wtrysków ake w silniku akn i jestem zadowolony
zastanawiałem sie nad wtryskami iveco ale bez wiekszego turbo niz gt2052 i głowiczki 3 tłoczkowej nie wykorzysta sie ich potęcjału
nowe -sa tanie jak barszcz firady kupowalem po 95zł/szt



No to dzięki za info, chodzi oto że ja na stage 1 chyba zostane na ori pompie i wtryskach tylko gtb2260vk wpadnie, dopiero na stage 2 będe zakładał 3x9mm i zastanawiałem się nad CPC 66% do około 400km lub CPC 90%(koło 500km ) ale koszt ich jest, od 2100zł za CPC 30 do 2600zł CPC 120 Może są jakieś zamienniki firada bosio lub innego producenta.

Druga sprawa, jak zakodować ten licznik jak już bede miał ten co potrzebuje. Jutro jadę się rozejrzeć po szrotach.
Borek123
CYTAT(ciepek @ Sun, 27 Dec 2015 - 10:16) *
Wtryski z iveco /cummins to dsla143p970 stykaja do 300ps w 2,5 tdi wraz z głowica trzy tłoczkową np bdg
Borek 123 -takich używasz ? jesli tak to napisz jak wyglada rozruch zimny ,zuzycie paliwa,praca na biegu jałowym
z tego co wiem iveco wymagaja zwiekszonego cisnienia pierwszego otwarcia ok 280bar dla stabilnej pracy
srednica otworków 8x0,16 (akn,afb ma 5x0,18 ake 6x0.15 )

https://www.youtube.com/watch?v=PPnSKWqyDcs

dwu tłoczkowa pompa akn jest bardzo słaba i wynik 230ps to jej kres wydajnosci
używam wtrysków ake w silniku akn i jestem zadowolony
zastanawiałem sie nad wtryskami iveco ale bez wiekszego turbo niz gt2052 i głowiczki 3 tłoczkowej nie wykorzysta sie ich potęcjału
nowe -sa tanie jak barszcz firady kupowalem po 95zł/szt

Tak jest, używam tych z iveco. Ustawione na 220bar, nie 280, rozruch na zimno żadnego problemu, spalanie w budzie A6 C5 Avant quattro w granicach 10-12l w mieście. Po montażu właśnie znalazłem info, że niby wymagają ustawienia na 260-280 bar, ale nie widze u mnie żadnych skutków ubocznych, nie leją ani nic, wszystko chodzi jak trzeba. Praca na biegu jałowym, równo i stabilnie, nie faluje, nie telepie silnikiem. Głowica pompy mówisz BDG, a trójtłok z AKE nie jest taki sam?
BTW macie jakiś wykres 2.5 na GTB2260vk, ile to można dmuchnąć i jaką moc to może osiągnąc, przy pompie na trójtłoku? Ewentualnie jakieś pomysły na inną dmuchawkę niż 2260? Coś większego?
ciepek
CYTAT(Borek123 @ Mon, 28 Dec 2015 - 14:32) *
Tak jest, używam tych z iveco. Ustawione na 220bar, nie 280, rozruch na zimno żadnego problemu, spalanie w budzie A6 C5 Avant quattro w granicach 10-12l w mieście. Po montażu właśnie znalazłem info, że niby wymagają ustawienia na 260-280 bar, ale nie widze u mnie żadnych skutków ubocznych, nie leją ani nic, wszystko chodzi jak trzeba. Praca na biegu jałowym, równo i stabilnie, nie faluje, nie telepie silnikiem. Głowica pompy mówisz BDG, a trójtłok z AKE nie jest taki sam?
BTW macie jakiś wykres 2.5 na GTB2260vk, ile to można dmuchnąć i jaką moc to może osiągnąc, przy pompie na trójtłoku? Ewentualnie jakieś pomysły na inną dmuchawkę niż 2260? Coś większego?


mój na wtryskach ake (sedan ośka manual) pali srednio 7-8 (20%miasto 80 trasa) na ori wtryskach palił 7-7,5 (spokojna jazda)
głowice pompy ve 44 bdg i ake sa chyba takie same albo podobne tez 3 tłoczki
gośc z podanego przeze mnie linka ma bdg i 340 ps na wtryskach cpc choc dawanie 2500 zamiast 600 za wtryski by miec pare ps wiecej jest wg mnie niopłacalne
wtrysków dsla mozna dobrac cała mase do tego silnika z róznych ciezarówek i nei tylko
te podane z iveco w seri podaja 108mg/r (tyle ma mapa momentu ) sprawdzalem osobiscie
znalazłem z bmw 80mg/r i wiele innych podobnych
ake maja ok 30% wieksza wydajnośc od seryjnych takie dane znalzłem na jakiejś stronie audi
co do turbo
mam mape gtb 2260vk
ma wydajnosc do ok 350 ps w 2,5 tdii i do 380 w 3.0 (max fow 38lb/min -1,75 bar)
sprawdzi sie lepiej niz na każdym 1,9 tdi i ma ta zalete ze nie zepsuje zakresu niskich rpm co na 100% zrobi kazda wieksza (gt2863r nabija 1 bar dopiero przy 2500 i to na 6biegu ! )
idealna na 300ps 2 bar z trzy tłoczkowa pompa i wtryski iveco/cummins
do tego konieczne sprzegło o ile dobrze wyczytałem rs6
JohnyOne
A sprzęgło z AAT ? I wzmocnić wraz z jednomaaem ?
Ma ktos katalog wtrysków PDF czy cos tych Dsla
Borek123
Sprzęgła z RS6 nie wrzucisz, bo to automat. Sprzęgło jak chcecie naprawdę mocne to Sachs Performance dedykowany, wszyscy Finowie od 2.5 wkładają to do swoich aut, tylko koszt też nie jest mały, ok. 2600zł za tarczę i docisk. Ja u siebie mam fabryczny nowy docisk luk, tarczę obitą kevlarem i fabryczny dwumas po przebiegu 312kkm, jak na razie jeździ, sprzęgło sie nie ślizga, ale za dużo z niego nie strzelałem. Ciekawe jak sie spisuje w momentach wyższych niż mój, czyli 505Nm. Czyli w sumie GTB2260vk to idealne turbo do 3xx w 2.5 TDI, tyle chciałem wiedzieć, dzięki bardzo.
Co do spalania, w trasie nie sprawdzałem, kiedyś przy okazji policzę smile.gif. Na serii w trasie palił 7-7,5l, w mieście 9-10l.
Borek123
A i jeszcze jedno pytanko, dużo modzenia z wysterowaniem GTB2260vk w 2.5?
ciepek
CYTAT(Borek123 @ Tue, 29 Dec 2015 - 02:03) *
A i jeszcze jedno pytanko, dużo modzenia z wysterowaniem GTB2260vk w 2.5?

tyle samo co w kazdym innym silniku . Z 10 korekt i da sie ustawić jako tako pilota n75 .
sprzegło zawsze mozna wzmocnic podwójna spreżyna dociskowa lub zamówic takie u radzikowskiego zawsze to 1/3 ceny performance
JohnyOne
Przedewszstkim trzeba zmienić gtb na podciśnienie, a strojeniem się już tuner zajmie. Gtb 2260 vk ma na tye dobrze że nie musisz babrać się z wodą i restryktorami. Jednak z kolektorem i dp jest trochę zabawy wink.gif Dolot pewnie też trzeba zmodyfikować wink.gif
Borek123
Ty dopiero będziesz wkładał?
JohnyOne
tak, nie moge znleleźć głowic, bo bede robił rozrząd, głowice i turbo razem. i skoro te wtryski z iveco są takie tanie to kupie, jeszcze te wtryski/końcowki. mam w IC 40% zniżki więc zapytam o nie xd
Borek123
W IC mają tylko Boscha, Firada niestety nie mają.
tomek 1980
Witam, w sprawie mocnego sprzęgła uderzcie do kolegi ALI23
http://www.racingforum.pl/ALI23-m26496.html wink.gif
Pozdrawiam.
JohnyOne
panowie bo nie moge znaleźć nigdzie licznika z takim oznaczeniem jakie potrzebuje. Czy moę założyć inne z 2.5 tdi ? jak to wygląda z tym kodowaniem ?
tjwasiak
No więc tak - wg ETKI do Twojego Audi mają pasować:
- zegary bez temperatury oleju i woltomierza: 8D0 920 900R lub RX
- zegary bez temperatury oleju i woltomierza ale z zegarem radiowym: 8D0 920 900M lub MX
- zegary z temperaturą oleju i woltomierzem oraz zegarem radiowym: 8D0 920 900N lub NX oraz 8D0 920 900S lub SX (chociaż po zdjęciach w internecie temperatury oleju i woltomierza brak)
- zegary z temperaturą oleju, woltomierzem i FISem: 8D0 920 932P lub PX
- zegary z temperaturą oleju, woltomierzem, zegarem radiowym i FISem: 8D0 920 931T lub TX oraz 8D0 920 932C lub CX
JohnyOne
Słuchajcie, szukam już od pewnego czasu tych liczników i nie mogę znaleźć totalnie nic.
znalazłem natomiast 8D0 919 881 H
Czy dałoby go rade założyć do mnie ?

Powiem szczerze że próbowałem raz kolejny reanimować licznik i podziałał 2 dni. Tam jest zrobiona taka haszmagara że już mnie krew zalewa.


Aha i mam potwierdzone info Sachs Race Performance wytrzymuje 620nm póki co ale wydaje się że może więcej
Borek123
Ori luk na kevlarze plus ori docisk luk jak na razie przenosi 505nm bez uślizgu. Czasem się strzela, ale póki co tylko 3000km zrobione także nie mówię czy wytrzymuje czy nie.
ciepek
CYTAT(Borek123 @ Sat, 16 Jan 2016 - 03:30) *
Ori luk na kevlarze plus ori docisk luk jak na razie przenosi 505nm bez uślizgu. Czasem się strzela, ale póki co tylko 3000km zrobione także nie mówię czy wytrzymuje czy nie.

na dwutłoczkowej pompie raczej duzo wiecej sie nei zrobi jak 500nm wiec pakowanie ponad 2 tys za docisk performance wydaje sie nieuzasadnione bo i tak hamulcem bedzie pompa akn
a obicie kevlarem to koszt 150-200zł pozwala to na przeniesienie 10-20% wiecej czyli cos pod 500Nm czyli wystarczajaco



JohnyOne
Ciapek ale srp przenosi 620 wraz z strzelaniem to myśle ze to nie zależne od pomniki ...
Borek123
Pompa będzie zmieniana, jak i turbina, lecz na razie zostaje jak jest, jestem już spłukany :v.
ciepek
CYTAT(JohnyOne @ Sat, 16 Jan 2016 - 15:05) *
Ciapek ale srp przenosi 620 wraz z strzelaniem to myśle ze to nie zależne od pomniki ...

sre przenosi 620 ale skoro paliwa nie ma na wiecej jak 500 to po co pakowac tyle kasy w zbyteczna rezerwe przeciez to połowa wartosci samochodu biggrin.gif
ori docisk + tarcza kevlar idealnie i tanio
tez kiedys jak zdechnei pompa zapakuje sekcje 3 tłoczkową do mojego akn choc uwazam ze te silniki sa jakies oporne do tuningu trudno przeskoczyc 300ps
najtaniej zrobic z 2 uzywanych dociskow jeden z podwójna spreżyna
taki patent w 1,9 tdi przenosi 700nm koszt 4-10x mnieszy jak sre
ewentualnie moznaby sprobowac wykorzystac spreżyne dociskowa z rs6 i zadac do docisku ori
JohnyOne
Aaaaa, chodiło ci o pompę paliwową biggrin.gif no tak nie wydoli, max to jakieś 550 nm 250km
pompa 3x9 na 400km może i więcej ale mało kto to robi więc mało informacji znalazłem.
Nie są oporne do tuningu. trzeba zrobić czapki, a później to już z górki do 220km wychodzi taniej jak 1.9 tdi powyżej to wiadomo ceny rosną, ale nie jest to koszt mega duży.
W eksploatacji trochę droższe... no ale cóż, każdy robi co uważa...


A tak btw. ktoś coś z tym licznikiem ?
ciepek
CYTAT(JohnyOne @ Sun, 17 Jan 2016 - 14:58) *
Aaaaa, chodiło ci o pompę paliwową biggrin.gif no tak nie wydoli, max to jakieś 550 nm 250km
pompa 3x9 na 400km może i więcej ale mało kto to robi więc mało informacji znalazłem.
Nie są oporne do tuningu. trzeba zrobić czapki, a później to już z górki do 220km wychodzi taniej jak 1.9 tdi powyżej to wiadomo ceny rosną, ale nie jest to koszt mega duży.
W eksploatacji trochę droższe... no ale cóż, każdy robi co uważa...


Nie widziałem lepszego wyniku niz ma Borek na ori pompie akn pewnie zasługa wydajnieszych wtrysków i lepszego koła kompresji (tak sie domyslam skoro turbo to hybryda 2052v)
Nie widziałme tez wyniku lepszego niz 340 ps na pompie trzytłoczkowej i wtryskach cpc mimo dużego turba gt30 a swego czasu sporo szukałem ...
https://www.youtube.com/watch?v=21HOro2ZUq8
podejrzewam ze wiele wiecej nie wyjdzie
mysle ze odpowiada za to brak mozliwosci manewrowania czasem wtrysku chyba zeby zaprogramowac sterownik pompy inaczej niz podaje bosch
a jak na 2,5 tdi 24v to przecietne wyniki bo 400+ robia na 1,9tdi

zrobienie czapek jak ktos ma pecha i trzeba wymienić wałki i cała drobnice to lekko 5000 (bez tuningu tylko naprawa do serii ) a w tych kosztach robi sie 1,9 tdi wraz z całym osprzetem naprawami i programem na 220

poza tym 2052 nie da powietrza w 2,5 tdi na wiecej jak 230 ps przy 1,6 bar a to to już skaraj jej mapy i absolutnie kres możliwosci (posiadam mape a garet to samo podaje w swoich danych )
dodatkowo akn ma wersje 2052v nieco mniej wydajna jak ake tzn z przewęzeniem

Borek jakie masz korekcje na wtryskach iveco?
u mnie po założeniu koncowek z ake skoczyły pod -3mg/r czyli wtryski wyraznie wydajniejsze niz akn
ciepek
CYTAT(JohnyOne @ Sun, 17 Jan 2016 - 14:58) *
Aaaaa, chodiło ci o pompę paliwową biggrin.gif no tak nie wydoli, max to jakieś 550 nm 250km
pompa 3x9 na 400km może i więcej ale mało kto to robi więc mało informacji znalazłem.
Nie są oporne do tuningu. trzeba zrobić czapki, a później to już z górki do 220km wychodzi taniej jak 1.9 tdi powyżej to wiadomo ceny rosną, ale nie jest to koszt mega duży.
W eksploatacji trochę droższe... no ale cóż, każdy robi co uważa...


Nie widziałem lepszego wyniku niz ma Borek na ori pompie akn pewnie zasługa wydajnieszych wtrysków i lepszego koła kompresji (tak sie domyslam skoro turbo to hybryda 2052v)
Nie widziałme tez wyniku lepszego niz 340 ps na pompie trzytłoczkowej i wtryskach cpc mimo dużego turba gt30 a swego czasu sporo szukałem ...
https://www.youtube.com/watch?v=21HOro2ZUq8
podejrzewam ze wiele wiecej nie wyjdzie
mysle ze odpowiada za to brak mozliwosci manewrowania czasem wtrysku chyba zeby zaprogramowac sterownik pompy inaczej niz podaje bosch
a jak na 2,5 tdi 24v to przecietne wyniki bo 400+ robia na 1,9tdi

zrobienie czapek jak ktos ma pecha i trzeba wymienić wałki i cała drobnice to lekko 5000 (bez tuningu tylko naprawa do serii ) a w tych kosztach robi sie 1,9 tdi wraz z całym osprzetem naprawami i programem na 220

poza tym 2052 nie da powietrza w 2,5 tdi na wiecej jak 230 ps przy 1,6 bar a to to już skaraj jej mapy i absolutnie kres możliwosci (posiadam mape a garet to samo podaje w swoich danych )
dodatkowo akn ma wersje 2052v nieco mniej wydajna jak ake tzn z przewęzeniem

Borek jakie masz korekcje na wtryskach iveco?
u mnie po założeniu koncowek z ake skoczyły pod -3mg/r czyli wtryski wyraznie wydajniejsze niz akn wg boscha 30%
stefano189
CYTAT(ciepek @ Sat, 16 Jan 2016 - 21:43) *
taki patent w 1,9 tdi przenosi 700nm koszt 4-10x mnieszy jak sre


to nie jest najszczęśliwsze rozwiązanie, bo każde wciśnięcie pedału sprzęgła strasznie szarpie za wał i panewki. Właśnie z tej opcji wyleczył mnie Ali. Zrobił docisk na mocnej pojedynczej sprężynie. Powiedział że jest to 100x lepsze, niż podwójne słoneczko.
JohnyOne
Witaj stefek, masz rację też kiedyś gadałem z alim o tym.
Ciapek wpisz sobie 2.5 tdi new record w yt tam z gościem trochę popisałem z gościem w kommentach i priv

Kupując używane czapki z BDG masz 1/5 ceny i będzie żyło dłuuugo.

Ja jestem na etapie zamawiania części, głowice już idą od piątku do mnie tyle że z pl do de. Turbo muszę załatwić i będe robił maapę gtb na ori paliwie z AKN. Wyjdzie 240 czy 200 źle nie będzie. Kąt wtrysku w tych pompach to raczej nie problem.
ciepek
CYTAT(JohnyOne @ Tue, 19 Jan 2016 - 11:42) *
Ciapek wpisz sobie 2.5 tdi new record w yt tam z gościem trochę popisałem z gościem w kommentach i priv

WPISAŁEM WYSZŁO 340 PS
mozesz podesłac link?
JohnyOne
tak to ten, paliwa starcza na wiele więcej. Moim zdaniem kiebska turbinka, ale mogę się mylić. Po rozmowach z tym gościem wnioskuje że paliwa ma na 400ps
ciepek
Podałem przecież do niego link wczesniej ...
340 ps na 2,5 tdi to nei jest jakis fenomen bo z nitro 1,9 potrafi przekroczyc 500 a 400 ps bez nitro jezdzi kilka po tej planecie nawet na tym linku masz 375ps z 1,9 tdi
podac paliwo a efektywnie go spalic to dwie rozne rzeczy .
Tam jest wyrażny dym czyli podajac nawet 2x tyle niz aktualnie jest i tak sie go nie spali a wtryski nawet 2x wieksze od tych cpc moga wrecz spowodowac spadek mocy tak jak widac na tym filmiku w 1,9 gdzie wcieło 40ps przy zmianie z 0,341 na 0,360
na 99% wina lezy w ori programie sterownika pompy i braku mozliwosci regulacji duration tak jak to ma miejsce w vp czy pd
gtx 3063r to turbo na 450 -500ps dla tego silnika idealne
o ile pamietam sa silniejsze 2,5 tdi r5 na pompach vp
JohnyOne
Możliwe całkiem że jet tak jak piszesz, ale temat mało otkryty a ja będę węszył dopóki mi się będzie chciało biggrin.gif
ciepek
CYTAT(JohnyOne @ Wed, 20 Jan 2016 - 00:25) *
Możliwe całkiem że jet tak jak piszesz, ale temat mało otkryty a ja będę węszył dopóki mi się będzie chciało biggrin.gif

Borek jakie korekcja masz na dsla143p970 ?
robertjudi
Odświeżam kotleta.Obecnie mam lekki program w moin 2.5tdi AKN z 150km na okolice 170km 375nm. Zrobiłem na nim ok 80tyś. km w sobotę byłem na hamowni silnik trzyma moc po przejechaniu w.wymienionego przebiegu wypluł 168km 374nm czyli granice błędu hamowni pewnie. Tuner stwierdził ,że wykres jest zrobione perfekt ale wspomiał że można nieco dołożyć no i tak czytam czytam całą niedzielę i nasuwa się pytanie:

-Czy ładować końcówki wtrysków z iveco /cummins to dsla143p970 reszta seria gratów? Jest sens ? Może ktoś tak ma zrobione? Z góry dzięki za odpowiedź!
ciepek
CYTAT(robertjudi @ Mon, 01 Aug 2016 - 15:50) *
Odświeżam kotleta.Obecnie mam lekki program w moin 2.5tdi AKN z 150km na okolice 170km 375nm. Zrobiłem na nim ok 80tyś. km w sobotę byłem na hamowni silnik trzyma moc po przejechaniu w.wymienionego przebiegu wypluł 168km 374nm czyli granice błędu hamowni pewnie. Tuner stwierdził ,że wykres jest zrobione perfekt ale wspomiał że można nieco dołożyć no i tak czytam czytam całą niedzielę i nasuwa się pytanie:

-Czy ładować końcówki wtrysków z iveco /cummins to dsla143p970 reszta seria gratów? Jest sens ? Może ktoś tak ma zrobione? Z góry dzięki za odpowiedź!


na pompie 2 tłoczkowej akn nawet nie ma po co....
o ori turbo gt 2052v nie wspomne...
robertjudi
A jakby wrzucić same wtryski a AKE. Zawsze są wydajniejsze od tych z AKN i wtedy zrobić soft . Na cuda nie liczę ale jakby tak wynik zakręcił się ok 190-200km i 400-430nm to byłoby super. Wtryski i tak będę wyciągał bo chcę uszczelnić dekle bo lekko się poci z jednego wtrysku.
JohnyOne
Na ori pompie bedzie max 220 hp ale blokada jest turbina i pozniej wtryski. Zmie na turbo AKE wtryski AKE lub iveco i mozesz robic softa na granice 220km. Na ori wtryskach i ori turbo AKN jak dobijesz 190 to bedzie cud smile.gif
Borek123
Na ori pompie AKN mam 231KM i 505NM, mój wykres jest gdzieś wyżej, a paliwa jest jeszcze zapas, więc pompa sie nie kończy na 220 wink.gif.
ciepek
u mnie znowu na wtryskach ake paliwo konczy sie przy 1,4 bar a turbo ori 2052v (producent podaje ze styka do 230ps)

Borek123
U mnie dmucha 1,7 i końca jeszcze nie ma, tylko wtryski iveco.
ciepek
pytałem kiedys nie odpisałes ....
jakie sa korekcje na tych iveco ?
da sie jakos diagnostyke na tym zrobic ?
jak pracuje bieg jałowy ?
rozumiem ze mapa startowa musi byc odpowiednio zmodyfikowana by nie kapało z rury ....
jak zapłon w zimie ?
zużycie paliwa w codziennej eksploatacji ?

u mnie korekcje się porozjeżdżały na wtryskach ake na -
było oginalnie 0.00 do - 0,5 teraz od -1.5 do 3,0 ;-)
mysle ze na iveco jeszcze dalej to poleci

czytałem gdzieś ale nie daje głowy ze to prawidłowo bo wtrysk krócej pracuje stad -
uzywasz dsla143p970?
jakie ciśnienia wtryskow ustawione 180/360 ?

mysle ze z gtb 2260vklr mozna atakowac 250 ps
w 2052 dławi wydech i tym jest ograniczony przyrost mocy
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.