Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: mds 7al podlaczenie rev limiter podlaczenie
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Muscle Cars
somsiad511
witam auto to dodge charger 73 mam zainstalowany mds 7al mds jest z rev limiter czyli mogę sobie ustawić do jakich obr ma sie auto wkręcać ,na chwile obecna to niedziela bo nie jest podłączone, wychodzi tam 1 kabel i nie wiem gdziei go mam podłączyć , no chyba ze sie myle i to nie będzie działać w tym aucie ,no ale wtedy obr beda za duze
Jedenasty
a masz aparat zapłonowy elektroniczny do tego czy dalej serię podciśnieniową ??
generalnie seria 7 jest do dragracingu i nie widzę żadnego uzasadnienia i sensowności wkładania tego do twojego wozu

pzdr
somsiad511
mam aparat podciśnieniowy ,zwykły mdsa założyłem dlatego bo mam 4 gardzielowy gaźnik i kol sacy zmieniony i przy normalnej jeździe auto tak jakby zalewało nie mialo plynosci jazdy dopiero przy wyższych obr przyspieszał rowno,czyli musze miec elektroniczny aparat innaczej nieda rady??
Jedenasty
tak by ten MSD w ogóle ci się przydał to musisz mieć elektroniczny aparat, to samo by użyć rev limitera także wymagany jest elektroniczny aparat, a objawy które masz to nie MSD rozwiązuje tylko prawidłowa regulacja zapłonu i gaźnika, zapewne masz aparat podciśnieniowy stykowy (kowadełkowy)

pzdr
somsiad511
posiadam elektroniczny aparat (magnetyczny) nie posiada przerywczy , po zalozeniu mdsa jest ruznica w odpalaniu ,wkręcaniu sie na obr i spalaniu paliwa wiec cos tam daje, gaznik byl regulowany na analizatorze i na sluch tak jak i zaplon i nic nie przynioslo rezultatu
Jedenasty
jak masz aparat magnetyczny (bezstykowy) z wyprzedzaniem podciśnieniowym to ten MSD wzmacnia ci tylko odrobinę iskrę, nie steruje zapłonem bo twój aparat nie ma takiej funkcji, skoro założenie tego modułu pomogło na pracę to znaczy ze masz problem z cewką lub wiązką skoro regulacja została zrobiona prawidłowo. ten moduł jest jakieś 100 lat świetlnych do przodu technologicznie niż twój aparat zapłonowy który wyprzedza zapłon mechanicznie na kowadełkach i podciśnieniowo

pzdr
somsiad511
cewkę tez wymieniłem na msd jaki aparat mam kupic by byl odpowiedni do tego silnika jaki model silnik to 318 5.2 mopar
Jedenasty
wychodzi mi ze ten aparat: http://www.summitracing.com/int/parts/msd-8534
i ten kabelek: http://www.summitracing.com/int/parts/msd-8860

pzdr
somsiad511
ten kabelek byl w zestawie msd ale go sie podpinało bezpośrednio do aparatu zapłonowego(i tak mam go podpietego) tak jak w tym wychodzą 2 kable ,a kabel sterujacy czy jak sie to zwie który wychodzi z msd 6al gdzie miałbym go podłączyć ?? (zauważyłem blad ja mam 6al a nie 7 al przepraszam za pomylke bo to pewnie duzo zmienia )
Jedenasty
coś namieszałeś, zrób mi fotkę swojego aparatu zapłonowego najlepiej bez kopułki oraz swojego modułu MSD będzie mi łatwiej określić co ty masz i jak to ogarnąć

pzdr
somsiad511
taki modul http://www.msdignition.com/uploadedImages/...s/6425_2011.jpg
i taki aparat
Jedenasty
jaki masz kolor tego kabla, no i czy na obudowie modułu na pewno masz nr 6425?

pzdr
somsiad511
na pewno jest 6425 mam 2 wolne kable, bialy i szary
Jedenasty
biały zaizolować skoro używasz zielony z fioletowym, szary to sygnał na obrotomierz, odcinkę ustawiasz pod tą czarną klapką

pzdr
somsiad511
tak mam zrobione ustawiłem na 1000obr odcinke ale nie działa bo na słuch słyszę ze wkręca sie o wiele więcej
Jedenasty
podpięte masz dobrze bo masz bezstykówkę z tego co widzę i wiązka jak należy wpięta więc albo problem z modułem lub aparat do wymiany

pzdr
somsiad511
aparat nowy i modol nowy , do aparatu mam podłączony zielony i fioletowy kabel chyba ze przy samym aparacie kable zamienić??
Jedenasty
je sie podpina tylko w jeden sposób inaczej dzialac nie bedzie, w instrukcji możesz sonie jeszcze sprawdzić jak to ma byc

pzdr
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.