Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: K20 czy K24
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Japanese Performance
truchakowal
Witam serdecznie. Planuje swap do crx (Rex). Wybór padł na K-serie. Chciałbym się dowiedzieć czy lepiej szukać K20 czy K24a2 lub a3 z accorda z góra od k20? Plan jest również na kucie oraz turbo. Oczywiście interesuje mnie uzyskanie jak największej liczby HP jak i NM. Z góry dziękuję za pomoc.
Kras
Gora od K20 nie jest potrzebna, glowice sa identyczne. Roznica jest w walkach, sprezynkach i VTC 50st w K20. Rozwiercenie VTC do pelnego zakresu mozna latwo ogarnac, a walki pewnie i tak bedziesz chcial aftermarket pod turbo.
jackkpl
CYTAT(truchakowal @ Tue, 03 Nov 2015 - 10:57) *
Witam serdecznie. Planuje swap do crx (Rex). Wybór padł na K-serie. Chciałbym się dowiedzieć czy lepiej szukać K20 czy K24a2 lub a3 z accorda z góra od k20? Plan jest również na kucie oraz turbo. Oczywiście interesuje mnie uzyskanie jak największej liczby HP jak i NM. Z góry dziękuję za pomoc.


A jakie to moce checsz uzyskac,ze od razu chcesz kuc? K20 przyjmuje 1 bar doladowania, jak jest dobrze wystrojone. Ja caly sezon przelatalem po torach na 0.7bara.
ghost1077
CYTAT(jackkpl @ Tue, 03 Nov 2015 - 11:04) *
A jakie to moce checsz uzyskac,ze od razu chcesz kuc? K20 przyjmuje 1 bar doladowania, jak jest dobrze wystrojone. Ja caly sezon przelatalem po torach na 0.7bara.

A jaki masz kompresor? bo widziałem Cię na torze w Pszczółkach i wydawało się bardzo cicho..
truchakowal
Jak dobrze pójdzie to moce 700+ jak pójdzie to i wyżej. Auto bardziej na 1/4 a jeszcze rozkminie napęd 4x4 bo widziałem crx już z 4x4
Fawor
CYTAT(Kras @ Tue, 03 Nov 2015 - 12:00) *
Gora od K20 nie jest potrzebna, glowice sa identyczne. Roznica jest w walkach, sprezynkach i VTC 50st w K20. Rozwiercenie VTC do pelnego zakresu mozna latwo ogarnac, a walki pewnie i tak bedziesz chcial aftermarket pod turbo.

Jesteś tego pewien? Bo bardzo czesto słyszałem ostatnio podczas różnych rozmów o frankach z tunerami/posiadaczami , że w NA powyżej 250-260KM restrykcją jest głowica K24 i powinno się je robić na podstawie K20tkowych.. K24 nie mają czasem węższych kanałów?
jackkpl
CYTAT(ghost1077 @ Tue, 03 Nov 2015 - 11:27) *
A jaki masz kompresor? bo widziałem Cię na torze w Pszczółkach i wydawało się bardzo cicho..

TVS1320. Jest cichy, bo taki powinien byc smile.gif. Troche lepsza technologia, niz stare M62 czy M90.

CYTAT(truchakowal @ Tue, 03 Nov 2015 - 13:13) *
Jak dobrze pójdzie to moce 700+ jak pójdzie to i wyżej. Auto bardziej na 1/4 a jeszcze rozkminie napęd 4x4 bo widziałem crx już z 4x4


Na jakims E85 450-500 za granica robia na seryjnych bebechach, ale to nadal nie te moce, jakie planujesz.
Kras
CYTAT(Fawor @ Tue, 03 Nov 2015 - 13:52) *
Jesteś tego pewien? Bo bardzo czesto słyszałem ostatnio podczas różnych rozmów o frankach z tunerami/posiadaczami , że w NA powyżej 250-260KM restrykcją jest głowica K24 i powinno się je robić na podstawie K20tkowych.. K24 nie mają czasem węższych kanałów?

Kiedys kiedys dawno temu Hondata popelnila taki artykul:

https://www.hondata.com/tuning_k24a2_tsx_engine.html
truchakowal
Dlatego chce to zakuc i wycisnąć jak najwięcej, 700 mam nadzieję że da radę
Fawor
1000+ też da rade...wszystko kwestia budżetu.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.