Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: VW Golf MK2 VR6T / Gubin Racing Team
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Projekty i modyfikacje aut
manaak
Witam wszystkich forumowiczów od jakiegoś czasu śledzę ta stronkę w chwilach wolnych i postanowiłem pokazać swoje auta smile.gif oto mój pierwszy samochód którego posiadaczem jestem juz ponad 2 lat i raczej zostaje na resztę życia. Auto kupione przez przypadek i od tego wszystko się zaczęło, na początku 1.6 benzyna które słabo jechało i dużo paliło przez uszkodzona uszczelkę w gaźniku wiec pomysł padł na zrobienie czegoś oszczędnego i jadącego przyzwoicie a więc 1.9 AFN + wirus GENOWEFA, po czasie wiadomo jak to zwykle bywa czegoś brakowało i pech chciał usmiercilem ten silnik choć do dziś nie wiem jak to zrobiłem ;P od tamtej pory zaczęła się przygoda z vr6, początkowo seria lecz teraz plan stał się trochę szalony

Model : VW Golf MK2

Modyfikacje


Silnik : VR6 AAA W trakcie

Głowica : Gotowe

Seria / planowanie, sprawdzenie szczelności, nowe zawory, nowe prowadnice zaworów, nowe uszczelniacze/ by CIEPLAK
+przekładka 1.5mm i dwie uszczelki pod głowice

Blok : Gotowe

Seria, nowe uszczelniacze, malowanie, szkiełkowanie pokryw i łap

Układ odlotowy : W trakcie

Krótki kolektor ssacy, reszta w drodze, cześć się spawa, część w pla ze względu na wąskie zderzaki

Układ wydechowy;: W trakcie

Turbo replika gt35, kolektor w trakcie budowy, przeróbka z oryginalnego

Układ wtryskowy : W trakcie

Układ elektryczny : W trakcie

Emu + strojenie Cieplak

Układ chłodzenia : Gotowe

Oryginalna chłodnica + 2x spall

Układ napędowy : W trakcie

Bagażnik na równo, zbiornik custom 30l w środku, belka Passat b4, napęd to komplet z golfa mk4 vr6 4motion, sprzęgło w planach

Zawieszenie : W trakcie

Najprawdopodobniej wybór padnie na AP

Układ hamulcowy : Gotowe

Oryginał vr6 Passat b4
Nowe tarcze + klocki ATE

Nadwozie
Seria/wąski zderzak/lampy gti/szeroka dokladka


Zdjęcia

















CZUCZU
Daj zdjęcia silnika itp, bo te co dałeś to z innego forum gdzie sie podniecają lakierem. Pomimo próśb nie zamykam, tylko skup się na modyfikacjach mechanicznych
TJung
CYTAT(CZUCZU @ Wed, 28 Oct 2015 - 03:11) *
Daj zdjęcia silnika itp, bo te co dałeś to z innego forum gdzie sie podniecają lakierem. Pomimo próśb nie zamykam, tylko skup się na modyfikacjach mechanicznych

Nie sądzisz, że jesteś lekko zbyt upierdliwy?
CZUCZU
Naprowadzam na dobry tor temat
Dwie osoby zgłosiły temat
manaak
CYTAT(manaak @ Wed, 28 Oct 2015 - 14:59) *












Mały up











































RasPL
Jak juz zakladacie 4Motion to odrazu polecam poczytac o ustawianiu camber i toe dla tylnej osi i uspawac sobie wszystko za wczasu wink.gif
rysiektr
Poduszkę w sankach cofnęliście? Czy macie jakiś inny żeby się przegub zmieścił?
RasPL
Pod 02M/02q/06A trzeba cofnac
Jacek6804
Dobry projekt wink.gif Podoba mi się ta fota gdzie Was kilku wisi nad masą, fajnie popatrzeć jak młodych ciągnie do modzenia. Sam mam lekko ponad 20lat i szkoda że nie mam tylu pomocników i sam musze prawie wszystko dłubać tongue.gif
Haldexa już macie? jak nie to mogę tanio oddać, jeden, bo mam dwa wink.gif
rysiektr


Wiem, że trzeba cofnąć wink.gif tylko na zdjęciu sanek nie widać, żeby było cofnięte mocowanie, dlatego zapytałem o to.
mlody1921
Fajny streetowy mocny golf sie szykuje i to 2, ale ja mam pytnie każdy narzeka na kolektory ssące że takie owakie żę 2x5 raza wieksze ma byc plenum od poj.silnika czy takie rozwiązanie jak tu będzie dobrze działać ?
Mirage
takie coś bym chętnie kupił ......
wojti RAYLLE
zawsze mozna zbudowac takie
klinton
mocowanie dyfra wygląda dość słabo..
mat13por
Chiński BOV długo nie pożyje.
manaak
Mało mam czasu na śledzenie forum ale postaram sie jak najszybciej odpowiadać na pytania

Jacek6804 mam już haldex'a ale dziękuje za propozycje

Młody1921 kolektor ssący pochodzi od firmy TURBO GOCKEL i jeżdżą na nim auta nawet po 700+ wiec jak na początek a nawet ciut więcej mi wystarczy

Klinton cały tył również pochodzi z firmy TURBO GOCKEL i jezdzi na takim mocowaniu myśle 90% aut robionych przez gockela i jak widać po filmach na Fb czy yt dają radę
RasPL
No u nas zazwyczaj spawa sie o wiele solidniejsza "klatke" dla dyfra na wzor tej od syncro.
wojti RAYLLE
Gokla renner3 i wszystkie syncro które składa , to mają takie mocowania, zdaje egzamin, choć wyglada paskudnie
klinton
no to jestem trochę w szoku smile.gif jakoś nie umiałbym temu zaufać. no ale skoro lata u Gockela to musi działać.
16vg60
proste ,spawasz sobie sam to robisz tak jak uwazasz i jak najlepiej/najmocniej ,ale jak widac kupujac gotowy produkt tez moze byc ok smile.gif

Ladny golfik
kkkacper
CYTAT(mat13por @ Fri, 13 Jan 2017 - 00:23) *
Chiński BOV długo nie pożyje.


chinskie bov'y lataja w wielu autach i daja rade.. mysle, ze na bank ogarnie.. wg chinskiego bym nie zakladal, ale bov na lajcie wink.gif
KamilC20XE
Dokłądnie te BOVy od FMIC.pl zakładałem kilkanaście razy i nie było z nimi żadnego problemu.
wojti RAYLLE
ja też posiadam w aucie Bov -china i podaje dobrze
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.