Andrejjo
Mon, 07 Sep 2015 - 17:54
WItam, uturbiliśmy Toyote Previe z 92 roku silnik 2tz-fe i średnio co 500 km dmucha uszczelki pod głowicą, czy jest jakaś firma która zajmuje się dorabianiem customowych uszczelek pod głowicę ? Z góry dzięki za odpowiedź
marcinm
Mon, 07 Sep 2015 - 18:31
Załóżcie oryginał i skręćcie na nowych śrubach. No chyba, że dmuchacie tyle, że istnieje ryzyko pogięcia korb, to pozostaje szukać po firmach.
Raz dorabiałem uszczelki tutaj:
http://www.autouszczelki.pl/kontakt.htm. Podobno działają, ale nie miałem okazji sprawdzić, bo się zmieniła koncepcja.
Andrejjo
Mon, 07 Sep 2015 - 21:07
No właśnie narazie dmuchane jest tylko 0.5 bara, a chcemy 0.8/1bar załadować, tylko jak narazie wynikł ten problem z uszczelką. Dobra założymy oryginał na nowych śrubach lub poszukam jakich arp czy coś takiego. Dzięki wielkie.
marcinm
Mon, 07 Sep 2015 - 21:17
Jeśli dmuchacie 0,5 i dmucha uszczelkę, to nędzna uszczelka lub/i śruby nie trzymają.
Fabryczny kompresor w 2TZ dmuchał chyba 0,3 i to miało toyotową niezawodność, więc nie wierzę, że przy 0,5 się dzieją takie cuda.
Sprawdźcie jeszcze dokładnie płaszczyznę bloku, a pod 1.0 to pomyślałbym, czy tego nie odprężyć, bo seryjnemu może być trochę dużo.
mlody1921
Mon, 07 Sep 2015 - 23:20
Tez szukam uszczelki do mazdy, ta firma robi uszczelki na zamówienie każdej grubości tzw. miedziane okuwane, a co sądzicie jakby nową uszczelke zwykłą skręcić nie jak pisze fabryk np.85niuta a na śrubach ARP 110niuta czy to powinno działać lepiej ? czy strach o gwinty ?
Andrejjo
Tue, 08 Sep 2015 - 05:51
Gadaliśmy ze stroicielem i mówił, że przy tym CR co ma czyli 9.0 bara powinien przyjąć, myślimy czy teraz przekładki z aluminium nie dać pod tą uszczelkę skoro mamy okazję to zrobić.
marcinm
Tue, 08 Sep 2015 - 10:38
Z moich danych wynika, że 2TZ-FE ma CR 9.3 i nie jest to w barach.
Tak, czy inaczej, przyjąć powinien, pytanie jak i na jak długo
duct tape
Tue, 08 Sep 2015 - 10:45
Popytaj w Tomson, Re5pect itp. czy nie mają MLSa pod to albo Fire Rings. Ewentualnie k64 robi fire rings (bez konieczności frezowania rowków w bloku) na zamowienie więc można do niego uderzyć na PW.
Andrejjo
Tue, 08 Sep 2015 - 15:03
CYTAT(marcinm @ Tue, 08 Sep 2015 - 10:38)
Z moich danych wynika, że 2TZ-FE ma CR 9.3 i nie jest to w barach.
Tak, czy inaczej, przyjąć powinien, pytanie jak i na jak długo
WIem, że nie jest w barach, umknął mi przecinek. Rozmawiałem z właścicielem firmy podanej wyżej i dorobi grubszą uszczelkę.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.