CYTAT(matteusz @ Mon, 10 Aug 2015 - 22:15)
Mierzyłeś może czas na 1/4? Tarczę bodajże 280mm w rozstawie 4x100 można dobrać z jakiejś Merivy, nie pamiętam wersji silnikowej, trzeba by przewertować katalog.
niestety jeszcze nie mierzyłem, wiekszośc auta ma jeszcze status "do zrobienia" i przeciągnie to się napewno na zimę - w przyszłym roku mam zamiar wybrać sie na jakies zawody na 1/4 dla sprawdzenia i samego funu ;-)
CYTAT(Tominator @ Mon, 10 Aug 2015 - 22:23)
Tarcze opel astra h 280x25, zaciski corsa d 1.7 cdti, dorobic trzeba adapter ale hamowanie bedziesz mial mega. Nie ma za co:)
w astrze H nie ma przypadkiem rozstawu 5 x 1XX ? nie chciałbym włąsnie kombinować i wole pozostać przy 4 x 100
CYTAT(HMP_inc @ Tue, 11 Aug 2015 - 01:40)
Nie obawiasz sie, ze od tego smieciowego gwintu i rozporek rozleci Ci sie buda? Corsa B nie grzeszy sztywnoscia, do tego wrodzona podatnosc na gnicie i rozchodzenie sie karoserii. Mialem B z c20xe, rozporkami i gwintem tatechnix - buda śmieć po 3 latach. Zaczela sie doslownie rozchodzic, pekac za przednimi drzwiami i zniklo podszybie.
Z tatechnix corsa prowadzi sie po prostu gownianie. Troche poprzecznych nierownosci i fura zaczyna tanczyc po jezdni, do tego lekka dupa ktora przy ostrych dohamowaniach stawia ją bokiem.
problem pękania budy, tak jak opisał to Stelmi działo sie w corsach przedlifotowych, moja to polift 98r i tego problemu nie ma, a auto na tym jezdzi 2 lata ;-)
CYTAT(STELMI @ Tue, 11 Aug 2015 - 05:36)
Corsy B pękają za przednimi drzwiami na słupkach nawet na seryjnych zawieszeniach, gwint nie ma tu znaczenia.
Możesz pokazać jak wygląda z zamkniętą maską?
Proszę
niestety nie mam lepszego zdjecia narazie bo auto u mechanika na małe poprawki trafiło ;-)
CYTAT(strus @ Tue, 11 Aug 2015 - 10:39)
Moze bedzi eokazja sie kiedys targnac.
Sporo chyba jeszcze mozna ugrac wydechem.
Wałki seria czy z 3.0?
Mozesz wrzucic fotke z zalozonym dolotem?
Jakos mi sie wydaje ze duzo miejsca w tej corsie pod maska.
W jaki sposob podniosles odcinke? Jakis gotowy wsad?
Jesli chodzi o hebel p&p masz zacisk z vectry b na 5 srub i o tego tarcze 284mmx22mm grande punto/corsa d
zapomniałem dodać: wałki para jest z 3.0L o oznaczeniu G - bodajże wydechowe, ale na 100% nie jestem pewien
zdjęcie dolotu proszę:
CYTAT(Statham @ Tue, 11 Aug 2015 - 13:02)
Wydechem w tym 2.6 juz duzo nie ugra tym bardizej ze ta pojemnosc nie ma takich przeplywow jak 3.2 na przyklad.
Miejsca jest w corsie b z V-ka baardzo duzo, na prawde.
Odcinka i jalowe to odpowiednio zaprogramowany inny eprom. Mozesz tez inaczej jeszcze to zrobic.
dokładnie jak @Statham pisze ;-)
CYTAT(specu @ Tue, 11 Aug 2015 - 21:24)
Bo to mała v-ka jest 54 stopnie roxwarcia i tylko 3 gary w długosci.
Czemu nie 3.0?
Bo ten trafił sie w naprawdę śmiesznych pieniądzach (dużo poniżej 1k PLNów
) i bardzo dobrym stanie, podobno "tylko 70kkm przebiegu"
CYTAT(Porszak @ Tue, 11 Aug 2015 - 21:50)
Marcin, masz klubowa lepke i nie wiesz jakie heble wrzucic? 288x25 ma mikoda, zaciski seria z VB polift i wszystko pasi jak nalezy. potrzeba pierscienia centrujacego tylko na piaste jesli masz serie. 256 hamowalo??? tak mowisz bo nie masz 288
. nie pracujace gwinty wywal na smietnik. eibach, spax lub gaz i bedzie jezdzic jak trzeba.
ladny kolorek, czemu nie 3.2?
@Porszaku, forum nam niestety umarło i nie za często już tam zaglądam niestety, wszystko jest P&P do CB? te mikody to z innego jakiegoś auta dobrać czy typowo katalogiem? Zaciski z VB z jakiego silnika? 2.2? jarzma itp. wszystko pasuje? jedynie śróbki przekręcam?
musze jeszcze coś z pompą hamulcową wykombinować bo mam seryjna (bodajże śr tłoczka 21mm) jakieś pomysły? (ABS obecny)
nie mówie ze 256 hamowało, co wiecej po 3-4 hamowaniach już puchło
dlatego bedzie zmiana heblunku w przerwie zimowej ;-)
czemu nie 3.2 odpowiedz powyżej, trafił sie w śmiesznych pieniądzach ten silnik, ale jak go zajade to 3.2 teraz P&P wskoczy
CYTAT(ChRzAnIu @ Wed, 12 Aug 2015 - 09:41)
Waga trochę przegięta. Kolega miał cb 3.0 bez kanapy z tyłu i bez zapasu 900 Kg.
waga neistety nie przegieta
pusta corsa z poprzednim silnikiem 2.0L 16V (tylko 1/4 paliwa w baku) ważyła dokładnie 1020kg na złomie- z tym silnikiem niestety 1100kg będzie ;/
wine upatruje w tym ze była to najbogatsza wersja corsy- elektryczne wspomaganie, pełna elektryka, i miała klime - wywaloną już ;-)
Pozdro