urbitech
Mon, 03 Aug 2015 - 12:43
Witam
Szukałem być może nieudolnie
Potrzebuję informacji czy przy zmianie komputera na JDM potrzebne są jakieś zmiany w instalacji elektrycznej czy wystarczy tylko plug play.
Sprotkałem się z wieloma opiniami ale żadna nie była rzetelna ;(
za każdą pomoc będę wdzięczny
)))
CELICA FAN
Wed, 05 Aug 2015 - 19:37
Plug&play. Co chcesz tym osiągnąć?
urbitech
Thu, 06 Aug 2015 - 12:27
inne parametry na paliwie 100 octan , z tego co wiem trochę inna mapa i wyżej się kręci ...? jeśli się mylę popraw proszę
marcinm
Thu, 06 Aug 2015 - 18:04
I odcinka przy 180km/h. Nie lepiej będzie wystroić na obecnym ECU ?
siewcu
Fri, 07 Aug 2015 - 09:27
jak chcesz to ecu stroić?
marcinm
Fri, 07 Aug 2015 - 14:29
Chodziło mi o to, że jeśli zmiana ECU na JDMowe ma przynieść kilka(naście) koni i odcinkę prędkości, to czy nie rozsądniej będzie dopiąć do seryjnego ECU świniaka i zrobić mapę paliwa/zapłonu dla obecnego ECU.
urbitech
Fri, 07 Aug 2015 - 15:12
może i było by wygodniej , dołożyć kolejne ecu z strojeniem , ale jak mam kompa JDM to niekoniecznie chcę mi się w kolejnego kompa inwestować
))
urbitech
Fri, 07 Aug 2015 - 15:14
a co do klamotów to poszukuję całego wydechu z nierdzewki , jak ktoś coś ?...
))
CELICA FAN
Fri, 07 Aug 2015 - 19:11
Swinie nie lubią sie z seryjnym kompem Toyoty. Po jakims czasie mapy sie rozjadą. Sprawdzałem na własnej skórze. Jeżeli masz JDM owego kompa to sprawdź położenie pinów, Ew przełóż piny. Wtyczki pasują. Odcinke przy 180 zawsze mozna zwalczyć. Niby sa stroje kompy pod 100 oktan ale jeździłem na 98 i silnik żył. Wiele nie zyskasz ale sama operacja jest prosta jak budowa cepa.
urbitech
Mon, 10 Aug 2015 - 15:39
wiem że wiele nie zyskam ale małymi kroczkami i się ukula
))
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.