Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: zmina komputera na JDM w celica ST185 turbo
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Japanese Performance
urbitech
Witam
Szukałem być może nieudolnie
Potrzebuję informacji czy przy zmianie komputera na JDM potrzebne są jakieś zmiany w instalacji elektrycznej czy wystarczy tylko plug play.
Sprotkałem się z wieloma opiniami ale żadna nie była rzetelna ;(
za każdą pomoc będę wdzięczny wink.gif)))
CELICA FAN
Plug&play. Co chcesz tym osiągnąć?
urbitech
inne parametry na paliwie 100 octan , z tego co wiem trochę inna mapa i wyżej się kręci ...? jeśli się mylę popraw proszę
marcinm
I odcinka przy 180km/h. Nie lepiej będzie wystroić na obecnym ECU ?
siewcu
jak chcesz to ecu stroić?
marcinm
Chodziło mi o to, że jeśli zmiana ECU na JDMowe ma przynieść kilka(naście) koni i odcinkę prędkości, to czy nie rozsądniej będzie dopiąć do seryjnego ECU świniaka i zrobić mapę paliwa/zapłonu dla obecnego ECU.
urbitech
może i było by wygodniej , dołożyć kolejne ecu z strojeniem , ale jak mam kompa JDM to niekoniecznie chcę mi się w kolejnego kompa inwestować wink.gif))
urbitech
a co do klamotów to poszukuję całego wydechu z nierdzewki , jak ktoś coś ?...wink.gif))
CELICA FAN
Swinie nie lubią sie z seryjnym kompem Toyoty. Po jakims czasie mapy sie rozjadą. Sprawdzałem na własnej skórze. Jeżeli masz JDM owego kompa to sprawdź położenie pinów, Ew przełóż piny. Wtyczki pasują. Odcinke przy 180 zawsze mozna zwalczyć. Niby sa stroje kompy pod 100 oktan ale jeździłem na 98 i silnik żył. Wiele nie zyskasz ale sama operacja jest prosta jak budowa cepa.
urbitech
wiem że wiele nie zyskam ale małymi kroczkami i się ukula wink.gif))
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.