Witam
Kolega ma problem ze swoim autem czyli BMW E30 z silnikiem RB25DET zestaw swapu był z wiązką i komputerem wystrojonym pod ten zestaw na Nistune komp i przepływomierz jest z 300ZX.
Auto jedzie wmiarę ale tak jak by łapało jakiś błąd i nagle zaczyna się mulić, trzeba zgasić odpalić i jedzie znowu lepiej.
Z tego co widziałem przy kompie jest wtyczka diagnostyczna typowo Nissanowa da się jakimś interface OBD2 na przejściówce czy interface do gazu połączyć z tym komputerem żeby odczytać błędy?
Z tego co widziałem w opisie gniazda diagnostycznego na schemacie to ma linie komunikacji Tx Rx i CLK<- (to akurat nie wiem czy potrzebne?)
I jaki program to obsłuży znalazłem jakiegoś NisConzul ale są jakieś inne działające programy? Też może ktoś się orientuje czy w razie czego da się zrobić samodiagnostykę tak jak w hondach że wymigaq błędy check enginem ?
Dodaję fotki kompa i jeszcze zdjęcie płytki drukowanej kompa na której ktoś sobie coś kabelkiem zwierał. Też jeszcze znalazłem jakieś manuale do przerobienia kompa pod Nistune bo coś tam jeden silnik ma 2 sonyd lambda drugi ma jedną
tak samo jak z czujnikami spalania stukowego itd. może to tego wina że nie jest komp dobrze przerobiony ? Wiem też że w tym aucie nikt nie zamontował sondy lambdy może programowo ją ktoś wyłączył ?
Jutro sprawdzę AFR czy nie jest może przelany za bardzo.
Jeśli macie jakieś info na temat tych silników z R33 i kompów to piszcie bo każda informacja się przyda. Pozdo