Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Audi Rs4 B5 Limo 2.7Bit
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Projekty i modyfikacje aut
marecek1522
Witam chciałbym się pochwalić swoim projektem jakim jest a raczej będzie Audi RS4 B5 limo który jest jescze w realizacji , dawca to A4 polift kupiony od Nosba z napędami S4 a co do reszty klamotów to prawie wszystkie zostały kupione u Sida , a cała reszta znaleziona gdzieś w sieci , wszystko robie sam , obecnie auto się maluje , a wygląda to mniej więcej tak.

Modyfikacje :

Body kit :
Audi A4 B5 quattro oryginalnie zwykle 2.8, poprzedni właściciel zrobił swap na 2.7 Bit z kompletnymi napedami itp. Mi udało się kupić sama budę z napedami skrzynia ale bez silnika. Obecnie odłożone całe kompletne Body RS4 drzwi błotniki progi zderzaki, tylny zderzak przerobiony z Avanta, chociaż lekko nie było, ponieważ plastik z rsa nie nadawał się do spawania trzeba było nitować itp.. obecnie wstawione tylne ćwiartki i auto powoli się maluje.

Silnik:

2.7 Bit AGB
Na razie seria leży w garażu i czeka w kolejce. Zakupiłem jedynie komplet uszczelek na cały silnik, przekładki pod kolektor ssący, głowice z 2.8 turbiny hardcorowe hybrydy K03, ale już wiem że będą za małe, wlecą pewnie k04 z rs6. Kolektory jak będą chęci i czas to wyspawa się customowe. Plan na moc jest okolice 500ps , miało być delikatnie na k03 żeby auto gryzło od dołu ale wstyd żeby w takim aucie z takim nakładem było 300+ tongue.gif

Hamulce:

Przód 6tłok Brembo tarcze 345 przewody w stalowym oplocie.
Tył 335x22 z rs6
Wszystko odnowione serwo podwójne z rsa.

Wydech :

Dp ori rs4 z katami dalej custom na jednej końcowej puszce, końcówki ala RS4

Dolot :

Fmic centralny orurowanie customowe do ic i turbo. Jak się uda to wystroi się to bez przepływki i wywale Ygreka .

Elektronika:

Na razie ori ECU, nie myślę inwestować w tuningowy komputer, ten jest po lifcie można mu wgrać np lc i kilka map .auto skrojone oczywiście będzie w Cp-tuning.

Układ paliwowy :

Wtryski deka 850
Pompa paliwa Rs4

Zawieszenie i napęd :

Zawias to gwint Vogtland przód tył, zwrotnice aluminiowe, cały napęd ori S4.

Wnętrze :

Skóry Recaro, nagłośnienie Bosse, ori Carbony, trochę plastików pójdzie do Hydrografiki, zegary RS4, czarny sufit, radio RNS-E z B7 przerobione pod B5.
























bielawa
Uzupełnij temat zgodnie ze wzorem. Jak nie możesz edytować - to napisz w nowym poście. Złącze je później.
vasquez
nielpiej było rzebic to z b6 albo b7 wygląd sporo świezszy
kuba411vm
Po co rzeźbić RS4 B7 sedan z B6, czy B7 jeśli można je po prostu kupić. Moim zdaniem cały sens tej operacji jest taki, że RS4 B5 sedan nie wychodził fabrycznie, a wygląda to bardzo ciekawie. Bardzo mocno kibicuję projektowi i liczę, że za modyfikacjami wizualnymi pójdą też mechaniczne! smile.gif
marecek1522
Dokładnie tak jak mówisz, chciałem mieć to czego nikt nie ma, projekt wyszedł mnie juz 5 z przodu także mógłbym mieć rs4 b7 czy a5 ale tego juz Jest pełno na ulicach i nie chciałem żeby ktoś mówił ze mój stary ma takie samo auto itp. Pozdr
marecek1522
Wyglądać będzie to mniej więcej tak, kolor dokładnie taki jak na zdjęciu
Rafalek114
Zapowiada sie bardzo dobrze . Bedzie mega ladna
peter22
ładnie , lecisz z tematem . Powodzenia lubie takie projekty
16vg60
b5 RS4 Limo mega kot ,kolor petarda
czekam na aktuale z prac i powodzenia

pozdr.
tomek 1980
Witam, mi również się podoba samochód i czekam na dalszy rozwój tematu.
Pozdrawiam.
bobr4
Auto ktore Audi powinno bylo zrobic samemu wink.gif
Powodzenia w dalszych pracach.

ps. oproznij skrzynke smile.gif
Tominator
Jaki nr masz klockow brembo na przod? Zdjecie slabej jakosci i nie widac:(
FOOR!4
Fajnie ze idziesz konsekwentnie z planem. Bedzie swietnie.
lukfk
Jeżeli chodzi o kolor to naprawdę strzał w dziesiątkę, ciekaw jestem efektu końcowego
quidy
Ja bym na Twoim miejscu wywalił AGB i dał od razu ASJ szczególnie, że chcesz iść w 500+. Te 10k które musiałbyś dopłacić i tak wsadzisz w graty typu Y itp a sprężarki z ASJ dalej można sprzedać w dobrym hajsie i różnica cenowa między AGB a ASJ maleje a jednak RS4 powinno być z ASJ smile.gif Ja w swojej trzymałem AGB tylko dlatego, że moc mnie nie interesowała bo było auto do lansu i jazdy na co dzień, jak Ty chcesz to trzymać i szaleć to pakuj ASJ.
marecek1522
Gwint dostalem za tysiaka od kumpla nie chciał się go pozbyć ale go umeczylem i oddał tongue.gif heh no i ma regulacje może być twardo i komfortowo:p

[ Dodano: 2015-12-28, 00:23 ]
Panowie wkońcu odebrałem auto od lakiernika ,, auto jeszcze do polerki , ale jak to już z fachowcami bywa zapomniał klamek pomalować zderzak słabo pasował i sam musiałem ogarniać reszte no ale cóż ważne że auto już w domu




a tu przymiarki hebli z rs6 330mm o dziwo wystarczyło zeszlifować jarzmo w miejscu styku z piastą o 3mm i stoczyć tarcze o 3,4mm i pasuje p@p
marecek1522
DCA
Jest MEGA! Jakia docelowa moc? ;D
marecek1522
Panowie troche aktualności , zostałe jeszcze kilka drobiazgów do zrobienia ale już jeździ i cieszy oko , narazie seria program coś tam jedzie ale dupy nie urywa na wiosne musze sie wybrać do GTO cos podkoksujemy fure smile.gif a heble hamują ale pedał wpada w podłoge ,pojeżdrze jeszcze troche jak sie nic nie zmieni zmienie całe serwo .







peter22
elegancko , do felg chyba mały dystans by się przydał
Mis
Dlaczego GTO będzie stroił, a nie Kris?
marecek1522
a czemu nie tongue.gif zgadałem sie już jestem z GTO i zawoze do niego moje rs4 a4 1.8t na wywalenie emu i montaż ori sterownika i kox i golfa 2 vr6t emu + kox , w życiu trzeba wszystkiego spróbować smile.gif
usuniety
https://www.olx.pl/d/oferta/audi-s4-audi-s4...D5-IDL85Q9.html

Fura na sprzedaż?
16vg60
To nie to limo

To. Z ogłoszenia to Sida
Z tematu poszła do DE kilka lat temu z tego co pamiętam
dany_47
CYTAT(usuniety @ Wed, 05 Jan 2022 - 18:35) *

Sama buda
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.