Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: głowice aftermarket do L98
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Muscle Cars
andrzejbadgirl
Witam

Jakie głowice będą najlepsze dla L98 z seryjnym dołem (wersja camaro czyli z żeliwnymi głowicami)? Żeby był dobry flow i żeby nie zbić za bardzo stopnia sprężania?

AFR 195cc eliminator 65cc?
Jedenasty
A zostaje fabryczny dolot TPI czy kolektor tez do wymiany ? jaki wałek ?

pzdr
andrzejbadgirl
CYTAT(Jedenasty @ Wed, 22 Apr 2015 - 15:09) *
A zostaje fabryczny dolot TPI czy kolektor tez do wymiany ? jaki wałek ?

pzdr



fabryczne TPI napewno nie zostaje. Pytanie tylko czy wejdzie zasilanie gaźnikowe czy jakiś MiniRam albo StealthRam. Co do wałka to ciężko teraz powiedziec bo raz, że nie wiem jakie będzie zasilane i nie zapoznałem się jeszcze z ofertą wałków. Ok są gotowce w necie ale wolałbym to przemyśleć pod siebie smile.gif
Jedenasty
polecam stealthram, miałem i robi robotę smile.gif głowice 196 AFR o których wspomniałeś są bardzo dobre i jak wymieniasz kolektor to je w ciemno, wszystkie głowy ponad 205 są bez sensu bo będzie ciężej ogarnąć jazdę po ulicy. przejrzyj jeszcze ofertę głowic firmy RHS (Racing Head Service) bo są z tego co wiem lepsze a w tych samych pieniądzach zazwyczaj. w jaką moc celujesz ? chcesz moc na górze czy torque monstera robić ? w jakiej to budzie będzie siedzieć?

pzdr
andrzejbadgirl
CYTAT(Jedenasty @ Wed, 22 Apr 2015 - 15:56) *
polecam stealthram, miałem i robi robotę smile.gif głowice 196 AFR o których wspomniałeś są bardzo dobre i jak wymieniasz kolektor to je w ciemno, wszystkie głowy ponad 205 są bez sensu bo będzie ciężej ogarnąć jazdę po ulicy. przejrzyj jeszcze ofertę głowic firmy RHS (Racing Head Service) bo są z tego co wiem lepsze a w tych samych pieniądzach zazwyczaj. w jaką moc celujesz ? chcesz moc na górze czy torque monstera robić ? w jakiej to budzie będzie siedzieć?

pzdr


wolę moc na górze bo momentem na dole to tylko będę smażyć kapcia na wyjsciu z zakretów ;-) tym bardziej, że ideą samochodu jest bardziej styl pro touring niz 1/4 mili, która mnie po prostu nie interesuje. napewno w budzie fbody 3gen, raczej firebird bo łatwiej kupić niż iroc-z. dzięki za info o tych RHS.

Co do mocy w jaką celuję to celuje narazie w maks co da się wyciągnąć z dołu L98 bo póki co nie będę go wymieniać. Oczywiście w planach to jest i wybierając rzeczy teraz do kupienia będe brac pod uwagę jak to będzie pracować jeżeli zdecyduje się na 355 czy nawet 383 z większa kompresją.

pozdrawiam
Jedenasty
z dołu to się da wyciągnąć nawet 450KM, w bidzie jak zakładasz HSR (Holley Stealth Ram) trzeba podcinać wzmocnienia maski w jednym miejscu, w Camaro nie. Skrzynia automat czy manual ?
kup w takim razie kolektory wydechowe o większej średnicy by nie zrobić torque monstera, generalnie robisz podobnego przecinaka do mojego dawnego wozu ;-)

pzdr
andrzejbadgirl
swap z TH700R4 na T56 oczywiście. 450km na silniku to prawda jest możliwe. Jakie kolektory polecasz, żeby nie było problemów z włożeniem? Z jednej strony przewody paliwowe i hamulcowe z drugiej odpowietrzenie baku :/ masakra z tymi przewodami w 3genie. Wszystko chyba poprowadze od nowa inna drogą smile.gif
Jedenasty
eee te przewody dużo znoszą smile.gif

z kolektorów to te polecam: http://www.summitracing.com/int/parts/hok-...-1hkr/overview/ co prawada shorty ale znika problem z prześwitem smile.gif no i praktycznie zero przeróbek budy
z długich kolektorów te: http://www.summitracing.com/int/parts/hok-...-1hkr/overview/

sam będę swoje zwykłe Hookery (longi) wymieniał na 2055-1hkr biggrin.gif

pzdr
andrzejbadgirl
CYTAT(Jedenasty @ Thu, 23 Apr 2015 - 08:32) *
eee te przewody dużo znoszą smile.gif

z kolektorów to te polecam: http://www.summitracing.com/int/parts/hok-...-1hkr/overview/ co prawada shorty ale znika problem z prześwitem smile.gif no i praktycznie zero przeróbek budy
z długich kolektorów te: http://www.summitracing.com/int/parts/hok-...-1hkr/overview/

sam będę swoje zwykłe Hookery (longi) wymieniał na 2055-1hkr biggrin.gif

pzdr


fajne smile.gif

czy jest jakieś rozwiazanie dla L98 żeby pozbyć się tego posranego rozwiazania uszczelnienia miski olejowej przód tył? nienawidze zakładać tych połksiężycy a nawet jednoczęściowa uszczelka potrafi popuszczać smile.gif
Jedenasty
zapewne masz już jednoczęściowy uszczelniacz na wale z tyłu, polecam perma dry od Fel-pro, tu masz wszystkie 4 rożne dostępne w zależności od miski i strony bagnetu
Fel-pro na Summitracing , ale bez odrobiny silikonu w odpowiednie miejsca zawsze będzie ciekło biggrin.gif

pzdr
andrzejbadgirl
CYTAT(Jedenasty @ Thu, 23 Apr 2015 - 13:52) *
zapewne masz już jednoczęściowy uszczelniacz na wale z tyłu, polecam perma dry od Fel-pro, tu masz wszystkie 4 rożne dostępne w zależności od miski i strony bagnetu
Fel-pro na Summitracing , ale bez odrobiny silikonu w odpowiednie miejsca zawsze będzie ciekło biggrin.gif

pzdr


właśnie i to mnie wkurza, że wszystko w tym gen I bloku trzeba silikonować żeby było szczelne ;-))


Jedenasty
oj tam oj tam, tylko trochę, jak za ich możliwości to ja im to silikonowanie mogę wybaczyć biggrin.gif

pzdr
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.