CYTAT(Jedenasty @ Wed, 22 Apr 2015 - 15:56)
polecam stealthram, miałem i robi robotę
głowice 196 AFR o których wspomniałeś są bardzo dobre i jak wymieniasz kolektor to je w ciemno, wszystkie głowy ponad 205 są bez sensu bo będzie ciężej ogarnąć jazdę po ulicy. przejrzyj jeszcze ofertę głowic firmy RHS (Racing Head Service) bo są z tego co wiem lepsze a w tych samych pieniądzach zazwyczaj. w jaką moc celujesz ? chcesz moc na górze czy torque monstera robić ? w jakiej to budzie będzie siedzieć?
pzdr
wolę moc na górze bo momentem na dole to tylko będę smażyć kapcia na wyjsciu z zakretów ;-) tym bardziej, że ideą samochodu jest bardziej styl pro touring niz 1/4 mili, która mnie po prostu nie interesuje. napewno w budzie fbody 3gen, raczej firebird bo łatwiej kupić niż iroc-z. dzięki za info o tych RHS.
Co do mocy w jaką celuję to celuje narazie w maks co da się wyciągnąć z dołu L98 bo póki co nie będę go wymieniać. Oczywiście w planach to jest i wybierając rzeczy teraz do kupienia będe brac pod uwagę jak to będzie pracować jeżeli zdecyduje się na 355 czy nawet 383 z większa kompresją.
pozdrawiam