Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Zafira B silnik Z20LET
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > GM Power Corner
Kuros93
Witam wszystkich chciałbym pokazać wam co kombinuję mam nadzieję że pomożecie mi i podrzucicie jakieś dobre pomysły.
Tak więc może od początku. Kupiłem zafirę b z silnikiem od zafiry a z20let cykała szklanka no ale po zdjęciu dekla i misy ukazały się wióry niewiem dokładnie skąd bo było ich ogrom kolor miedziany. niestety obróciła się panewka na 4 cyl no i wyjąłem silnik. blok się nie nadawał wał pogięty więc zacząłem od nowa. blok i wał kupiłem po dobrej cenie od C20XE wywiercona nagwintowana dziura na spływ oleju muszę ogarnąć jeszcze zamach po ten co był nie pasuje i kółko rozrządu na wał z pasowym . Wywaliłem wałki wyrównoważające w misce będzie blaszka od c20xe no i chcę zrobić natrysk oleju na denko tłoka. Mam już też kute tłoki i korbowody sportowe panewki korbowe i główne turbina od z20leh 240koni głowica sprawdzona i splanowana jeszcze dla wszelkiego wymienię uszczelniacze zaworowe blok też splanowany i przehonowany wydech sportowy już założony i duży intercooler aa w bloku jest taki zaworek na zasilaniu wywalić go ? jak z tym natryskiem na denko tłoka jak go zrobić ? mam gdzieś dysze z zaworkami od 1.8t powinny pasować. wymienić wtryski benzynowe ? znacie jakiś warsztat który mi to wystroi ?









Kuros93
Chciałem założyć zamach ten co jest na zdjęciu i dorobić tulejkę do wysprzęglika niestety wałek w skrzyni f32 wystaje tyle ze jedynie dwumasa albo flansza do zamachu ale potem będą problemy z rozrusznikiem zamach musi być na 8 śrub wcześniej był na 6 tarcza na 240mm myślę tak o dwumasie z opla 3.0 v6 teoretycznie powinno pasować co robić ? i co z tym kółkiem rozrządu z kołem pasowym odsuniecie od bloku będzie takie samo jak w z20let ?
DoMinO
Nie można było w głowicy wyfrezować gniazd i zrobić tą głowicę porządnie jak już była wyjęta? Sprawdziłeś szczelność?
Kuros93
Głowica jest sprawdzona walki wypolerowane splanowana i tak będę ja jeszcze rozbierać wymienię uszczelniacze. Ale tak to głowica jest ok. Silnik nie jest złożony zdjęcia są jak wyciągam go trochę nie w kolejności
Kuros93
Czekam na propozycje co z tym sprzęgłem i natryskiem oleju?
duct tape
Co do natrysku to myślę że najlepiej będzie podpiąć się gdzieś blisko pompy, następnie puścić to przez dołożoną chłodnicę aby tłoki były polewane jak najzimniejszym olejem a nie tak jak zwylke prosto z pompy, następnie coś a'la listwa paliwowa u dołu bloku (aby dysze miały to samo ciśnienie natrysku) i rurki (kolanka) do dysz (ja bym dał stal nierdzewną, nie wiem czy miedź się nie wygnie etc.). Możesz dać też dodatkową pompę oleju pod natrysk. Gdzieś czytałem że kiedyś w F1 nawet po 6 dysz na cylinder dawali więc kombinować można. wink.gif pozdro!
Kuros93
z jakiego samochodu dysze są najbardziej kompaktowe ? no i w rozsądnej cenie
spriter1984
kolego z jakiej firmy masz te tloki i korby? dzieki za odp pzdr.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.