venom2012
Sun, 04 Jan 2015 - 19:10
Cześć panowie mam takie pytanie posiadam 400konne Fwd co roku odwiedzam 2-3 imprezy 1/4 i teraz pytanie na codzien poruszam sie na semi slikach wszystko fajnie pięknie ale wiadmo każdy chce poprawiąć czas i pomyślałem o zakupie pełnego slika na podmiane na same zawody.Pytanie brzmi jaka jest realna poprawa na ćwiartkę jak to sie może odbić na napędzie ,ewentualnie jakich opon szukać marka rozmiar ??
Gul
Sun, 04 Jan 2015 - 21:48
problem w tym, że nie napisałeś kompletnie nic o aucie, poza mocą.. jakie teraz robisz czasy? jakie 60ft? ile auto waży? na jakim rozmiarze opon teraz jeździsz? no i jak z trakcją u Ciebie? Generalnie każde urwane 0.1s z 60ft daje 0.2s mniej na mecie, więc warto walczyć o skuteczny start.
jackkpl
Mon, 05 Jan 2015 - 11:09
Zamontuj takie cos :
http://www.racingforum.pl/Racelogic-tracti...ive-t91493.htmlBedziesz mial powtarzalne starty , bo zawsze bedzie taki sam uslizg. Tak jak pisal Gul, start jest bardzo wazny.
Dodatkowo ustaw sobie zbieznosc na "-", zeby kola patrzyly na zewnatrz. Przy przyspieszaniu zawieszenie pracuje i kola traca geometrie.
GrzesiekK.
Sun, 08 Feb 2015 - 07:32
CYTAT(taquito @ Sat, 07 Feb 2015 - 22:50)
ustawiajac kola na minus czyli zbieznie to kola beda "patrzyly " do wewnatrz ?
Jakiego rzedu wartosci zbieznosci ustawia sie dla aut FWD na 1/4 ?
Chyba za dużo alko było na wieczór ....
piwo
Sun, 08 Feb 2015 - 09:26
kola w minus czyli rozbieznie czyli kola patrza na zewnatrz.
kola w plus czyli zbieznie czyli kola patrza do srodka.
nevada
Sun, 08 Feb 2015 - 13:59
Może warto pomyśleć o drag slicku z większym obwodem na możliwie małej feldze?
Pytanie co na to półosie, skrzynia?
E30 owner
Thu, 12 Feb 2015 - 16:01
Z doświadczenia napiszę że przejście z opony 225/40/17 2,3b ciśnienia (opona semi slick), na 205/60/15 (chińska zimówka) i 1,5b ciśnienia, pozwoliło łapać trakcję od połowy dwójki. Gdy wcześniej trakcja znajdowała się w połowie trójki. Mocy trochę mniej bo okolice 330.
Więc ładuj najmniejszą felgę jaką możesz, oponę z najwyższym profilem jaki możesz, ustaw najniższe ciśnienie jakie możesz, a szerokość opony nie będzie jakimś strasznym problemem (lub mieszanka - może zwykły dostępny w polsce slick w mieszance soft da radę). No i może nie będzie potrzebny koniecznie slick dragowy (choć będzie najlepszy) ale jakaś miękka guma też da radę.
Na wiosnę będę robił testy z oponą typu slick właśnie, lub semi slick i zobaczymy jak wyjdzie, bo moc wzrosła znacznie i znów problem powrócił.
kakao
Thu, 12 Feb 2015 - 17:07
Potwierdzam +1 dla E30_owner. Balony robią mega robotę
http://www.amerykany.v10.pl/Chevy,Camaro,C...orze,85115.htmlChevrolet Camaro COPO konkurentów pozostawia w tyle - czas 8.88 (na ćwierć mili) robi ogromne wrażenie, jak na auto "prosto z fabryki".
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.