Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: smarowanie turbiny - C20XE
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Racingforum - Forum Główne
Rav
Pytanko odnośnie uturbiania C20XE.
Z którego miejsca z bloku silnika C20XE można "ukraść" nieco ciśnienia oleju dla turbiny?
Rozumiem, że powrót można bez problemu zapodać do miski przewiercając ją...

Rav
Martini
Wyprowadzic z przejsciówki znad filtra oleju. C20XE z tej przejsciówki wychodziły weze do chłodnicy oleju. Spływ oczywiście do miski.
_Marek
jest taki fajny kanał na dole w bloku......trzeba tylko przewiercic i nagwintowac
Rav
CYTAT("Martini":26axwrzy)
Wyprowadzic z przejsciówki znad filtra oleju. C20XE z tej przejsciówki wychodziły weze do chłodnicy oleju. Spływ oczywiście do miski.

Tylko że ta podstawka ma termostat, który puszcza olej dopiero od jakiejś tam temp. Na zimnym obieg jest zamknięty....dobrze myślę?

@Marek......fotki??

Rav
!markos
CYTAT("Rav":uy8o0wap)
Na zimnym obieg jest zamknięty....dobrze myślę?

dobrze

patent z puszczeniem oleju z tej podstawki nie zadziala.
arabat
A od czujnika ciś oleju?
Miniac
Sa 3 otwory, z ktorych mozna poprowadzic. Dwa to gwintowane koleczki z tylu bloku (jeden wykorzystuje sie w c20LET), a trzeci to najwygodniejszy z tylu pompy olejowej.

ps. pomysl z podstawka ... spoko!
Martini
CYTAT("Rav":3bxaz9aw)
CYTAT("Martini":3bxaz9aw)
Wyprowadzic z przejsciówki znad filtra oleju. C20XE z tej przejsciówki wychodziły weze do chłodnicy oleju. Spływ oczywiście do miski.

Tylko że ta podstawka ma termostat, który puszcza olej dopiero od jakiejś tam temp. Na zimnym obieg jest zamknięty....dobrze myślę?

@Marek......fotki??

Rav

nie do konca...sprawdzalem- obieg oleju przez termostatet idzie bokiem- wwiercajac otwor z boku tej przejsciówki masz dostep bezposrednio do oleju po filtrze a powrot z turbo pojdzie do miski
Jak by bylo inaczej to olej wychodzocy z pompy oleju wchodziłby do filtra i co dalej- nie mialby powrotu "bo termostat zamkniety"?? Tak to działa ze olej wchodzi przez otwor wewnetrzny do filtra potem rozchodzi sie w filtrze i zewnetrznymi dzirami wychodzi z filtra i wchodzi do przejsciówki. W przejsciówce jest termostat- i jesli jest zimny to olej idzie spowrotem "do góry" nie wplywajac do wezy chlodnicy a jak sie zagrzeje to puszczony jest obieg powrotny przez chlodnice oleju. Czyli czy zamkniety czy otwarty obieg to i tak mamy tam olej!!! Jak potrzeba to moge Ci podesłać fotki. Mam przejsciowke na wierzchu:)
Rav
CYTAT("Miniac":3pzudzli)
Sa 3 otwory, z ktorych mozna poprowadzic. Dwa to gwintowane koleczki z tylu bloku (jeden wykorzystuje sie w c20LET), a trzeci to najwygodniejszy z tylu pompy olejowej.

ps. pomysl z podstawka ... spoko!


Mowisz o tym zaslepionym otworze na przeciw tłoczka nadmiarowego?

Rav
_Marek
C20XE


C20LET
Rav
@ Marek
Pokazałeś powrót....dobrze?

Rav
_Marek
tak
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.