Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Opony EXTREME VR1
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Technika jazdy samochodem po zakrętach
Stron: 1, 2, 3
hater
Witam,
czytając gazetę o tematyce rajdowej (Rally and Race Nr10) natknąłem się na test porównawczy tych opon z R888 przeprowadzany na Kieleckim torze przez M. Steinhofa. Wg. artykułu różnica w czasach osiąganych przez jednego kierowcę, na tej samej próbie i w tym samym aucie była marginalna. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że artykuł był sponsorowany przez producenta tej opony i może nie odzwierciedlać prawdy w 100%, jednak zacząłem się zastanawiać czy ktoś z was startował na tych oponach np. na rally sprintach, rd-3l, superoesach itp. Jak wypada ta opona w porównaniu do wspomnianych już R888, Federali, Profili itp. Cena wydaje się być mocną konkurencja dla Profila i może stać się ciekawą alternatywą dla ww. w związku z ostatnimi problemami jakościowymi. Będę wdzięczny za wszystkie rzeczowe porównania do innych znanych opon, bo może będzie to spoko opcja na następny sezon.

http://extreme-tyres.com/pl/opony/
staszek 1
a to nie jest przypadkiem maxsport pod inna nazwa ... co do nalewek to rożnie z nimi bywa , raz się trafia dobre raz marne ...
Rene
CYTAT(staszek 1 @ Fri, 03 Oct 2014 - 22:54) *
a to nie jest przypadkiem maxsport pod inna nazwa ...


Tak jak piszesz.
hater
Ok czyli producent ten sam co Maxsport, ale jak się na tym jeździ?? czy ścianki faktycznie są twarde i czy mieszanka średnia klei tak jak R888 czy mniej czy bardziej. Ma ktoś w ogóle te opony założone i może napisać coś więcej jak się to spisuje ??
farmer91
pytaj drifterów bo upalają na tym
ade
w 3 lidze i ppzmot trochę osób też jeździ i ponoć jest nieźle
ewul
Niedawno interesowałem się tymi oponami; info jakie dostałem od jedengo z dystrybutorów, w wolnym tłumaczeniu; mieszanka vrów jest inna od rajdowego slicka maxsporta i nie jest to avon, na suchym klei słabiej od ich 'slicka', a ścianki ma mieć podobno twardsze, 3 mieszanki; miękka, twarda, i do driftu.
a zostało na tym że kupiłem znowu federala:)
Porsz
Witam.

Co prawda nie planowałem żadnych działań na tym forum, ale skoro już powstał temat to czuję się w obowiązku wypowiedzieć.

Nie jest to Maxsport pod inną nazwą. Z Maxsportem łączy nas to, że zamujemy się dystrybucją tych opon w Polsce, jednak Maxsport to marka brytyjska, a Extreme to marka polska i każda decyzja do co produkcji opon Extreme, rozwój, testy itp... należy do nas.

Absolutnie nie jest moim celem uprawianie jakiegoś dzikiego marketingu i wciskanie ludziom, że bieżnikowana opona klepie na Poznaniu wyścigowe slicki Avona... Dlatego powiem tylko, że mamy kilka wyników którymi możemy się pochwalić:

- Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Śląska - mamy trzech zawodników na naszych oponach startujących w Pucharze Peugeot Citroen, na 5 rozegranych rajdów mamy 3 x I miejsce, 1 x II miejsce i 1 x III miejsce. Miłym akcentem podczas Rajdu Bocheńskiego, było drugie miejsce w generalce na miejskim OSie.

- Drift - Mistrzostwo i II-vice mistrzostwo Europy King of Touge zdobyte na naszych oponach przez PUZ Drift Team + kilka zwycięstw i podiów w rozmaitych polskich seriach driftingowych

- Rallycross - Anton Kochisvili wygrał klasę Supercars w V rundzie Rallycross Cup w Toruniu na naszej deszczówce


Oczywiście wszystkie wyniki są do potwierdzenia, gdyby ktoś miał wątpliwości.
Czy to dużo czy mało, czy opona jest dobra czy zła, wolę pozostawić do oceny kierowcom. Na pewno potwierdziliśmy w tym roku, że na tej oponie można wygrywać.

Artykuł, który przytoczył kolega hater na początku dotyczył testów, zrobionych w maju. Od tamtej pory sporo popracowaliśmy nad rozwojem i byliśmy we wrześniu na kolejnych testach z Maćkiem Steinhofem. Rezultaty baaaardzo się zmieniły, ale niech to będzie niespodzianką do wyczytania w najbliższym numerze tejże gazety smile.gif

Gdyby ktoś miał jakieś pytania to zapraszam do kontaktu przez nasz fanpedż lub e-mail.
hater
Hej,
odświeżam nieco temat i chciałbym się dowiedzieć czy ktoś już w miedzy czasie kupil te opony i startował w aucie pokroju BMW E36 ?? do tej pory jedyne co słyszałem to małe lekkie ośki, więc ciekawi mnie jak się spisują takie opony w czymś nieco cięższym?
stef
Używałem miękkiej mieszanki TypeW w evo. O ile na suchym dosyć pływały o tyle na mokrym i temp. w okolicach 0C spisywały się bardzo dobrze.
ade
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hpho...d33be2898181403

w evo

kierowca: waszka k-ce
opornick
ma ktos jeszcze jakies doswiadczenia z tymi oponami? w czyms lzejszym pokroju saxo/clio
uxon
Odswiezam temat.
Ma ktos porownanie tych opon w mieszankach twardej i miekkiej w rozmiarze 195/50/15 do popularnych semislikow typu r888, r1r, fz201, ad048? Zwlaszcza w zastosowaniach takich jak superoesy, rallysprinty, kjsy?
uxon
Dzieki smile.gif Widzialem zdjecia tego testu na ich fanpage'u, ale nie moglem znalezc wynikow. Czyli mieszanka twarda sporo odstaje od konkurencji.
A czy ktos ma jakie porownanie mieszanki deszczowej vr1 Type-W?
Lincoln e30ix
Mam takie do jazdy na wprost - zaskakująco dobre, nie odstają trakcją od R888
piwo
na prostej mysle ze nie jest zle. kolega jezdzi an cwiare na profilach super miekkich i mega zadowolony. czasy na cwiare lepsze na nich niz na hoosierach.
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.p...&start=1160
uxon
A w zastosowanieach bardziej zakretowych? Jak sie spisuja w rajdach na syfie, superoesach w deszczu, w niskich temperaturach (w jak niskich?)?
piwo
no to czasy powyzej chyba sa dobrym odzwierciedleniem. chcesz cos szybkiego na zakrety to nie nalewka. no chyba ze zima.
uxon
Testy byly na suchym, w twardej mieszance. Slyszalem pare razy opinie, ze na mokrym te opony daja rade (i w ogole, ze nalewki na mokrym lepiej sie spisuja niz na suchym, w odniesieniu do konkurencji), chcialbym to jakos potwierdzic.
piwo
mysle ze na mokrym dobre by byly sliki deszczowe
http://www.spalacz.pl/na-oponach-deszczowy...tor-kielce-2014
uxon
Z pewnoscia tak, ale w wiekszosci imprez wymagaja opon z homo E.
CELICA FAN
A te nie maja E?
uxon
A zagladales do linka, ktory podeslal piwo?
Nie, "Michelin P2G czyli wyścigowe profi-deszczówki" nie posiadaja homolgacji drogowej.

A propos tej relacji, to czy przypadkiem lancer z numerem 12, ktory ma na sobie reklame firmy Extreme, nie ma na sobie tychze vr1?
Porsz
Rajd Oświęcimski 2015, eliminacja Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Śląska.

Załoga: Jakub Lesiak/Łukasz Biernot

Auto: chyba widać wink.gif

Opony: Extreme VR1 Type-R - 205/45 R17

Wynik: I miejsce w klasyfikacji generalnej rajdu.

https://www.youtube.com/watch?v=_ImIxTWVuKY

Myślę, że więcej na temach tych opon nie trzeba się rozpisywać, a testy firmy ODS można sobie wsadzić w d..... (ciemno tam jest). Nikt kto zna się na oponach, nie napompowałby opony sportowej w aucie typu 206/Clio do 2.6 bara.... Śmiem twierdzić, że zostało to zrobione celowe. Na szczęście wyniki bronią się same smile.gif
uxon
Co do testow, to ich wynik zalezy od tego, kto je przeprowadza smile.gif W testach ODS vr1 wyszly najslabiej. W testach rally and race, wrecz odwrotnie, najlepszy rezultat.
W tescie ODS, do ktorego sie odniosles pisali, ze cisnienie 2,6 zostalo ustawione ze wzgledu na miekkie boki opony - co brzmi dosc przekonujaco, robilem podobnie w przypadku markgumow n-rally. No chyba, ze te boki jednak az tak miekkie nie byly.

A kojarzy ktos jak sie przedstawiaja opony extreme vr2 wzgledem vr1? Mniejszy rozmiar w moim przypadku pomoglby w skroceniu przelozenia. Zastanawia mnie, czemu zmienili zupelnie rzezbe bieznika? Zwlaszcza w przypadku mieszanki deszczowej wydaje mi sie to gorsze rozwiazanie (co mi z opon deszczowych, ktore podczas mocniejszego deszczu sobie nie poradza?). VR1 reklamowane bylo m.in. uniwersalna rzezba bieznika, ktora nie wymaga docinana na deszcz, bienik vr2 juz nie sprawia takiego wrazenia. I skad taka roznica w cenie (vr1 195/50/15 - 245PLN, vr2 175/50/13 - 340PLN)?
xtremesystems
ods to sprzedawca. wiec obiektywizm moze nie byc priorytetem
opornick
CYTAT(uxon @ Mon, 12 Oct 2015 - 22:02) *
Co do testow, to ich wynik zalezy od tego, kto je przeprowadza smile.gif W testach ODS vr1 wyszly najslabiej. W testach rally and race, wrecz odwrotnie, najlepszy rezultat.


takie testy opon to jak badanie opinii spolecznych smile.gif

CYTAT
W tescie ODS, do ktorego sie odniosles pisali, ze cisnienie 2,6 zostalo ustawione ze wzgledu na miekkie boki opony - co brzmi dosc przekonujaco, robilem podobnie w przypadku markgumow n-rally. No chyba, ze te boki jednak az tak miekkie nie byly.


moze w tym konkretnym przypadku lepszy efekt dalaby zmiana katow niz cisnienie, nie dowiemy sie


CYTAT
I skad taka roznica w cenie (vr1 195/50/15 - 245PLN, vr2 175/50/13 - 340PLN)?


to wciaz bieznikowane opony, latwiej dostac r15 na podstawe nic to r13 ,pewnie stad cena


swoja droga pojawily sie race gc oponki beznikowanem ciekawe jak wypadaja w porownaniu do extreme, z tym ze race gc chyba maja 3 mieszanki z wezszym zakresem pracy oraz podobno robione sa na toyo a extreme nie wiem na czym
hater
Jeśli chodzi o VR1 to mam w e36 jako deszcze w miękkiej mieszance i musze powiedzieć, że jeśli chodzi o opony z E to całkiem dobrze sobie radzą. Na suchym i krętym asfalcie przy około 7 stopniach zaczęły się dość poważnie zużywać więc nie polecam tej mieszanki na nic poza deszczem i temp poniżej 0 st. Na typowym syfie na cięciąch w deszczu bardzo stabilna i ładnie trzymała, o wiele lepiej niż 595 rsr w tym samym rozmiarze.
piwo
a ja mysle ze testy byly obiektywne. i to ze ktos wygral rajd po piachu itd a na czystym asfalcie opona jest slaba to mnie nie dziwi. mowimy o czystym asfalcie na trackdayach czy drodze syfiastej typu rajd?
MadeInPoland
2,6ba to tłumaczy cały obiektywizm testów.
Nie używałem tych opon, ale otrzymaliśmy komplet do testów, a przekonują nas do nich wyniki, które osiągają na nich zawodnicy.
robertMK
ODS to sprzedawca opon ale i serwis który ogarnia wszystko dla zawodnika. Jestesmy 100% obiektywni i sprzedajemy te opony ktore sie sprawdzaja i które chca zawodnicy bo klient jest nasza siła a nie produkt ktory na siłe chcemy wciskac innym. Klient ma byc zadowolony a my mamy miec pewnosc ze do nas wroci, nie robimy medialnej popeliny itp , pracujemy ciezko , pocichu z boku wszystkich bełkotów itp.


Odnosnie TESTÓW
Skonczylismy na cisnieniu 2.6 na ciepło bo na nizszych cisnieniach kierowca na ktorego zlecenie zrobilismy testy narzekał ze opona sie bardzo kładzie i nie jest precyzyjna.
Kazdy kto zna sie na oponach to wie ze jezdzac 10-15 km non stop cisnienie mocno wzrasta a koncowe cisnienie 2.6 na przedniej osi w FWD w nalewkach nie jest złym cisnieniem. Jezdzenie po KJS , RO czy TD to 3 rozne sprawy


w KJS nie ma precyzji tak duzej bo sa zabrudzone odcinki wiec mozna zejsc z cisnieniem na maxa nisko
w RO sa juz szybkie zakrety wiec chłopaki jezdza na 2.0-2.3 na przedniej osi po odcinku
w TD sa bardzo szybkie zakrety , ciagla jazda na oponie , grip oraz precyzja , na cisnieniach nizszych było fatalnie wiec podnieslismy z efektem czasowym


Prawda jest taka ze kazda marka broni swojego produktu , Firma RACE GC jak wysyłała nam opony to prosiła zeby nie publikowac testów bo boja sie zjechania ich przez nas.
ale opony okazały sie bardzo konkurencyjne na rynku opon nalewkowych wiec wałkowalismy je długo az podjelismy decyzje o wsparciu tej małej firmy , pomocy w rozwoju opony oraz wsparcie ich jako dystrybutor.


Dodam ze opony marki PROFIL I MARKGUM to ostatnia liga opon wulkanizowanych..... Opony EXtreme sa ok , zwłaszcza na zimnym i mokrym , na suchym jada na poziomie R1R a sa tansze , na mokrym moga rywalizowac z profi deszczówkami ale nie koniecznie . Race GC sa jakosciowo troszke lepsze , nie rozpadaja sie i maja sztywne scianki , trakcyjnie bardzo zblizone do EXTREME ale troszke bardzej czułe na kierowcy .




Wszystko w temacie , jezeli ktos hejtuje te testy to znaczy ze nie przyjmuje krytyki i nie ma checi poprawic produktu , dzwoniac do nas i mowiac , dajcie nam 30 dni i podeslemy lepsze opony do testów .... nie tak nie było w tym przypadku tylko było nasyłanie swoich opłacanych zawodników na hejtowanie wszystkiego co robi ODS
Porsz
CYTAT(robertMK @ Tue, 03 Nov 2015 - 08:46) *
ODS to sprzedawca opon ale i serwis który ogarnia wszystko dla zawodnika. Jestesmy 100% obiektywni i sprzedajemy te opony ktore sie sprawdzaja i które chca zawodnicy bo klient jest nasza siła a nie produkt ktory na siłe chcemy wciskac innym. Klient ma byc zadowolony a my mamy miec pewnosc ze do nas wroci, nie robimy medialnej popeliny itp , pracujemy ciezko , pocichu z boku wszystkich bełkotów itp.


Nie do końca sie zgodzę, bo wasze testy wielokrotnie były już wymierzone w konkurencję. Naturalne jest, że promujecie własny produkt, ale wrzucenie zdjęć opony po 300km Oesowych w Evo, jako argument że opona się rozpada, to jest normalne oszustwo.

CYTAT(robertMK @ Tue, 03 Nov 2015 - 08:46) *
Odnosnie TESTÓW
Skonczylismy na cisnieniu 2.6 na ciepło bo na nizszych cisnieniach kierowca na ktorego zlecenie zrobilismy testy narzekał ze opona sie bardzo kładzie i nie jest precyzyjna.
Kazdy kto zna sie na oponach to wie ze jezdzac 10-15 km non stop cisnienie mocno wzrasta a koncowe cisnienie 2.6 na przedniej osi w FWD w nalewkach nie jest złym cisnieniem. Jezdzenie po KJS , RO czy TD to 3 rozne sprawy


Napompowanie opony do 2.6 bara w lekkim samochodzie sprawia, że opona robi się jajowata i nie ma pełnej powierzch styku, a dodatkowo niewłaściwie się zużywa. To samo tyczy się R888, Race GC i każdej innej w tym rozmiarze. Kierowca po prostu źle ocenił to co działo się z samochodem, a wy nie wzięliście pod uwagę że Extreme mają seryjnie 6,5mm wysokości bieżnika. W porównaniu większości semi-slicków to różnica 1-1,5mm i jako fachowcy powinniście wiedzieć, jak te dodatkowe 1,5mm wpływa na zachowanie się auta na początku. Boki w Extreme są bardzo twarde, kwestia do potwierdzenia z prawie połową zawodników, którzy jeżdżą na VR1 w Mistrzostwach Śląska. Co bardziej martwi, to dwa powielane kłamstwa odnośnie Race GC:

1. Race GC ma twarde boki. Załączone zdjęcie pokazuje coś zupełnie innego, przy czym przypominam że twierdziliście że Extreme ma miękkie rolleyes.gif Brak jest jakichkolwiek wzmocnień karkasu na bokach.


2. Race GC jest robiona na karkasie R888 - kompletna bzdura. Być może jakaś wąska partia powstaje na bazie R888, ale tylko na potrzeby testów albo dla "fabrycznych" kierowców, bo to co jest na powyższym zdjęciu to jest zwykły letni Continental. Baaardzo proszę nie robić z ludzi durni, bo każda osoba która ma jakiekolwiek pojęcie o strone produkcyjnej opon bieżnikowanych wie, że zebranie wystarczającej ilości zużytych, nie uszkodzonych R888 aby uruchomić produkcję seryjną, jest NIEWYKONALNE, a załączone zdjęcie tylko to potwierdza.

CYTAT(robertMK @ Tue, 03 Nov 2015 - 08:46) *
Prawda jest taka ze kazda marka broni swojego produktu , Firma RACE GC jak wysyłała nam opony to prosiła zeby nie publikowac testów bo boja sie zjechania ich przez nas.
ale opony okazały sie bardzo konkurencyjne na rynku opon nalewkowych wiec wałkowalismy je długo az podjelismy decyzje o wsparciu tej małej firmy , pomocy w rozwoju opony oraz wsparcie ich jako dystrybutor.

To bardzo miło z waszej strony i popieram, bo wszystko co działa na rzecz rozwoju motorsportu w PL jest godne pochwały, ale nie budujcie "renomy" tej marki na kłamstwach, to im tylko zaszkodzicie.

CYTAT(robertMK @ Tue, 03 Nov 2015 - 08:46) *
Dodam ze opony marki PROFIL I MARKGUM to ostatnia liga opon wulkanizowanych..... Opony EXtreme sa ok , zwłaszcza na zimnym i mokrym , na suchym jada na poziomie R1R a sa tansze , na mokrym moga rywalizowac z profi deszczówkami ale nie koniecznie . Race GC sa jakosciowo troszke lepsze , nie rozpadaja sie i maja sztywne scianki , trakcyjnie bardzo zblizone do EXTREME ale troszke bardzej czułe na kierowcy .

O ściankach już pisałem - bzdura. Jak chodzi o jakość, to nie jest sztuką zrobić ŁADNĄ oponę na zwykłej mieszance, tylko że opony mają działać a nie wyglądać. Do tego pewnie jeszcze kiedyś firma Race GC dojdzie wink.gif Nie zrozum mnie źle, ale Race GC jest dopiero na początku przygody z oponami sportowymi i parę lat im zejdzie, żeby zdobyć wiedzę jak to się robi. Jeśli będą ciężko pracować, to kiedyś pewnie osiągną dobry poziom, Tylko dalej nie widzę sensu robić z nowego produktu gwiazdy, którą nie jest.


CYTAT(robertMK @ Tue, 03 Nov 2015 - 08:46) *
Wszystko w temacie , jezeli ktos hejtuje te testy to znaczy ze nie przyjmuje krytyki i nie ma checi poprawic produktu , dzwoniac do nas i mowiac , dajcie nam 30 dni i podeslemy lepsze opony do testów .... nie tak nie było w tym przypadku tylko było nasyłanie swoich opłacanych zawodników na hejtowanie wszystkiego co robi ODS

Hejty, a obrona przed atakiem to jednak dwie zupełnie różne sytuacje...
RACEGC
Cześć
Z racji tego iż jest to mój pierwszy post na tym forum przedstawię sięsmile.gif
Mam na imię Grzegorz i jestem współzałożycielem marki opon RACEGC. Pomysł oraz idea powstanie tej marki zrodziła się z chęci zadowolenia kierowców sportowych oraz sprostania ich wymogą jakie stawiają oni oponie sportowej.
Chciałbym delikatnie sprostować wypowiedź poprzednika. Po pierwsze co do twardości boku, wersji naszej opony było kilka jeśli nie kilkanaście i oczywiście mogły zdarzyć się w poprzednich partiach takie, które posiadają miękką ściankę. Te , które zostały dostarczone na testy do ODS takowej na pewno nie posiadały. Proces technologiczny na ten moment gwarantuje nam możliwość stworzenia bardzo twardej ściany bocznej opony- jestem 11.listopada na torze w Kielcach gdzie każdy chętny będzie mógł to sprawdzić ponieważ jestem pewny tego co piszę. Jeśli chodzi o produkcję opon na karkasie sportowym to taką również prowadzimy dla wszystkich osób, które dostarczą nam taki właśnie podkład.
Co do długości trwania dochodzenia do jakości produktu to może w naszym przypadku jest to proces nieco szybszy ponieważ jesteśmy krajową firmą i zakład produkcyjny również mieści się na terenie naszego kraju, zatem wpływ na produkcję mamy natychmiastowy i uczestniczymy podczas jego tworzenia na bieżąco. I co najważniejsze nie musimy produkować za jedną serią 100 czy 200 sztuk, a na przykład 20.
Oczywiście muszę zdementować stwierdzenie iż nasze opony produkowane są ze zwykłej gumy opon osobowych. Prawdą jest iż w pierwszej fazie powstawania opon około 30 szt zostało wyprodukowane na bazie naszych krajowych producentów mieszanek gum z tej racji iż chcieliśmy wspierać naszych rodzimych producentów. Niestety nie spełniła ona naszych oczekiwań i na obecną chwilę nawiązaliśmy współpracę z zagranicznym producentem.
Pozdrawiam wszystkich i zachęcam do zapoznania się z naszym produktem.
piwo
ale gwoli scislosci opony testowane przez ods byly na karkasie r888 a w sprzedazy ogolnej karkas jest nie z r888 (bo to zasadnicza roznica) ?
profil z tego co kojarze tez umowzliwia dostarczenie im karkasu wlasnego r888 tylko to nie o to chodzi.
robertMK
Piwo , mieliśmy opony o fabrycznym karkasie 8 szt , które notabene mam jeszcze na magazynie do wglądu
Tylko kierowcy fabryczni oddajac swoje " sportowe karkasy " nie koniecznie r888 dostali opony na rajd już na ich podbudowie.
Ja zamierzam pomagać RACE GC rozwijać produkt i na pewno każde uwagi nie beda zamiatane pod dywan tylko w miare możliwosci realizowane z kolejna partia opon.
Opcja ze swoimi karkasami jest takim dodatkiem do całego produktu.
MadeInPoland
Ja nikogo nie krytykuję i cieszę się, że powstaje kolejna Polska marka.
RobertMK ja nie mam doświadczenia na torze i być może tam można dmuchać więcej.

Mam pytanie co rozumiesz przez 'fabryczny karkas' w ostatnim poście?

Ja nie jeździłem ani na Extreme, ani GC, używam toyo R888 i R1R cieszę się na myśl skutecznej alternatywy szczególnie z metką Made in Poland.

robertMK
CYTAT(MadeInPoland @ Thu, 05 Nov 2015 - 13:29) *
Ja nikogo nie krytykuję i cieszę się, że powstaje kolejna Polska marka.
RobertMK ja nie mam doświadczenia na torze i być może tam można dmuchać więcej.

Mam pytanie co rozumiesz przez 'fabryczny karkas' w ostatnim poście?

Ja nie jeździłem ani na Extreme, ani GC, używam toyo R888 i R1R cieszę się na myśl skutecznej alternatywy szczególnie z metką Made in Poland.


Fabryczny karkas - czyli taki wyselekcjonowany i wybrany na lepszych oponach. Tym juz osobiscie zajmuje sie Grzegorz

Porsz
Panowie.

Temat chyba wyjaśniony. Fabryczna załoga Extreme zdobyła Mistrzostwo Śląska na VR1.

Lepszych referencji chyba nie trzeba...

http://rajdy.autoklub.pl/news/lesiak-i-bie...mi-slaska,64562
Kras
CYTAT(Porsz @ Thu, 12 Nov 2015 - 23:26) *
Lepszych referencji chyba nie trzeba...

Moze na odcinki rajdowe. Bo na trackday na poznaniu chyba niekoniecznie...
Porsz
CYTAT(Kras @ Fri, 13 Nov 2015 - 07:46) *
Moze na odcinki rajdowe. Bo na trackday na poznaniu chyba niekoniecznie...


A na prawdę myślałeś że opona o takim wzorze bieżnika to dobry pomysł na Poznań... ? Propsy dla Ciebie.
reza
ostatni superoes w Poznaniu jechałem na extreme vr1 type-w 245/40r18, e36 s50b32 waga 1200kg
moim zdaniem opona dała sobie całkiem nieźle rade, zaczynają od dość mokrej i śliskiej nawierzchni kończąc na praktycznie suchej, temperatura otoczenia 6-8 stopni.
2 pierwsze przejazdy były na dość mokrej nawierzchni, która z przejazdu na przejazd sie przesuszała. z konkurentem w m3 e46 który jechał na michelinie p2g/p2c, na mokrym przegrywałem po 2-3 na odcinku(nie licząc pierwszego przejazdu w którym miałem 2 kosztowne błędy, po prostu nie do końca wiedziałem czego sie spodziewać po oponie, a ze trzymała bdb to mnie trochę poniosło), potem przed 4 przejazdem kiedy przeschło rywal zmienił p2g na michelina rc01 i mi odjechał na 5s, ja nie miałem na co zmienić wiec jechałem dalej na vr1 smile.gifz drugim konkurentem w e36 m3 który jechał na wyścigowych mediach hankook wygrałem minimalnie 4 przejazdy(poza pierwszym), te dwie osoby maja zbliżone auta i zazwyczaj konkurujemy ze sobą na rożnego rodzaju imprezach
podejrzewam ze gdyby nie była to moja pierwsza impreza na tych oponach,to 3 pierwsze przejazdy kiedy było mokro mogłem pojechać trochę szybciej(2-3s), na suchym szybciej byłoby już ciężko pojechać,choć na suchym opona sie obroniła. ciężko powiedzieć co by było gdyby było bardzo mokro i padał mocno deszcz, ale myślę ze na pewno nie byłoby gorzej...

opona nie wykładała sie jakoś masakrycznie, boki nie są jakoś dużo mocniej pozdzierane, najmocniej widać zużycie na środku na tych "szpikulcach", ciśnienie przed startem przód 1.8, tył 1.7 po zjeździe z odcinka dochodziło max 2.0, tak jechało mi się całkiem dobrze nie chciałem eksperymentować... podejrzewam ze gdyby opona nie miał takich mocnych wyciec na środku na suchym byłaby sporo lepsza, ale trzeba pamiętać ze to ma być opona w miarę uniwersalna z naciskiem na deszcz

na mokrym opona pewnie wytrzymałaby z 6-8 takich imprez, na suchym/przesychającym ciężko powiedzieć ale pewnie ze 3-4 max by się udało, p2g starczyłoby może max na 1/2 tego a jedna sztuka kosztuje tyle co komplet vr1, podobnie rc01(trzeba pamiętać ze hankook,p2g i rc01 to opony wyczynowe bez E), mam wrażenie ze wśród opon z E nie będzie lepszej na mokre nawierzchnie nawet na torze, na przesychającym może r888 była by lepsza ale jedna w tym rozmiarze kosztuje prawie tyle co komplet vr1...
biorąc pod uwagę głównie cenę zakupu do jakości produktu jest to bdb opona która daje rade nawet na imprezach typu wyścigowego a nie tylko rajdowego/kjs i może być konkurencyjna nawet z oponami wyczynowymi

finalnie zająłem 8 miejsce w generalce i 2 w klasie 5, gdyby nie przejazd pierwszy byłoby z pewnością lepiej, filmiki jak to wyglądało:
https://www.youtube.com/watch?v=MlEgNKTWpbE
https://www.youtube.com/watch?v=-xlyeCRMKkg
https://www.youtube.com/watch?v=Hoam8H1Q_uE
Tasaq
Z racji, iż upłynęło już trochę czasu od ostatniego wpisu, prosiłbym o informację, które z poniższych opon polecanie:
Extreme VR2 w mieszance średnie,
Race GC w mieszance średniej

Z Race GC z tego co widzę jest ten problem, że to dopiero wchodzi i mało jest o tym informacji.
Czy ktoś miał styczność z jedną i drugą marką?
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.
Szukam opon w rozmiarze 15 cali dla auta ~150KM RWD
mariusz76
Czy ktoś może się wypowiedzieć jak VR1 Type-R ma się do Federala RS-R?
Porsz
CYTAT(soldi @ Tue, 13 Dec 2016 - 15:12) *
taki PR prowadźcie sobie na onecie

djwheele: Dołączył: Dzisiaj, 10:33, post Dzisiaj, 11:54

LeszekG: Dołączył: Dzisiaj, 14:30, post Dzisiaj, 14:52

rejestrowanie się na forum żeby pozachwalać nalewajki jeszcze nie w swoim temacie


A co tu sie odjaniepawlało ? Bo te posty już dawno zniknęły...
bielawa
2 nowe konta, które zachwalały konkretny produkt. Poziom niczym z onetu.
djwheele
CYTAT(bielawa @ Fri, 16 Dec 2016 - 09:41) *
2 nowe konta, które zachwalały konkretny produkt. Poziom niczym z onetu.


Kolego, a Ty masz jakiś kłopot ze zrozumieniem języka polskiego ?
To, że zarejestrowałem się dopiero wczoraj oznacza według Ciebie, że jestem przekupiony, czy co?
Naprawdę nie muszę tu być, patrząc na poziom dyskusji i jej jakość - przerwy trwające miesiącami w odpowiedziach na posty.
Podzieliłem się swoimi uwagami, ponieważ były one odpowiedzią na post kogoś z wyżej i tyle.
Chcesz szukać teorii spiskowych i podejrzeń, to sobie szukaj, ale miej świadomość, że to Ty sprowadzasz poziom dyskusji do poziomu ONET`u.

Nie chcecie rzetelnych informacji wraz z dowodami, przejazdami i warunkami w jakich jeździłem - Wasz problem.

pozdrawiam serdecznie


ps. ten post też możesz usunąć
djwheele
CYTAT(Tasaq @ Mon, 30 May 2016 - 15:05) *
Z racji, iż upłynęło już trochę czasu od ostatniego wpisu, prosiłbym o informację, które z poniższych opon polecanie:
Extreme VR2 w mieszance średnie,
Race GC w mieszance średniej

Z Race GC z tego co widzę jest ten problem, że to dopiero wchodzi i mało jest o tym informacji.
Czy ktoś miał styczność z jedną i drugą marką?
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.
Szukam opon w rozmiarze 15 cali dla auta ~150KM RWD



Jak będziesz chciał rzetelnej informacji to odezwij się do mnie na priv - na ogólnym widać, można tylko klepać się po ramionach i sobie przytakiwać

peer
Panowie, 2 kpl potrzebne do e36 w 15", 1250 kg, PSB/TP:

Na zimno/mokro: VR1 czy R1R? R1R delikatnie tańsze, pytanie co się bardziej sprawdzi? Sporo dobrego o Extreme ostatnio słyszę, ale r1r to klasyk wink.gif

Na sucho/ciepło: VR2, ale w jakiej mieszance brać: medium? Czy mieszane medium/soft?
kamilen
Też jestem ciekaw opinii o vr1 bo sam się nad nimi zastanawiam.
Jeśli chodzi o mieszanki vr2 to bierz jednakowe. Różne mieszanki to dla fwd tak jak ja mam.
Swoją drogą r1r też jest w dwóch mieszankach: treadwear 140 i treadwear 200
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.