CYTAT(wojtasgt4 @ Sat, 11 Oct 2014 - 15:18)
Kuba co do twojego problemu nie dostalem maila od Ciebie i nikt od nas nie dostal ani zadnego innego info ze nie mozesz sie dodzwonic.
Co do wylaczenia checka był problem z samym softem Emu, o czym Jadzwin moze sie wypowiedziec dlatego check został wyłaczony.
Po za tym hamowales auto na inercji u nas jest obciazeniówka, wykres tez mocno odbiega od tego co otrzymales z naszej hamownii.
Jezeli jednak nawiew na auto był dobry, pomiar był robiony prawidlowo i przyjmujemy ze nie ma przeklaman z tytułu inercji to czemu
nie poinformowales Macka?
Dzwoniłem do Ciebie, Dzwoniłem do MacPL przede wszystkim i nie było to raz i nie w ciągu jednego dnia czy tygodnia, skoro sprawę załatwiałem z nim i nie można było z nim nawiązać kontaktu to moja wina? Pracujecie razem, zawalił "PR" to wyjaśnijcie między sobą, ja jestem cierpliwy i nie biję piany bez powodu.
Natomiast byś nie zaklinał rzeczywistości i tych plus/minus 50hp i prawie tyle samo nM rodzajem hamowni to parę suchych faktów:
-ustaliliśmy, podłączenie EMU do mojego 2grfe z działającą klimą + strojnie, czas wykonania miało być ok 2-3 tygodnie. Auto odstawiłem na początkiem września, odebrałem końcem listopada więc wyszło 3-miesiące, odbierając klima nie działała, ponoć wymagało to tylko napełnienia układu i wówczas miała działać.
-przez jakiś czas pojeździłem, pedał reakcja pedału gazu była zbyt czuła, od początku przy WOT (gaz do dechy) pojawiał się też "check" przy górnym zakresie obrotów, z MacPL'em online podłączonym do emu zrobiłem kilka jazd by mógł zdiagnozować w czym problem, niestety nie udało się, klimę podłączyłem i po stronie chłodniczej ta jednak nadal nie działała, umówiliśmy się w takim razie że odstawię auto na jakiś tydzień w konkretnym terminie.
-auto zostało odstawione końcem marca, po półtorej tygodnia przyjechałem na umówiony odbiór po czym na miejscu przekonałem się, że dopiero w momencie mojego przyjazu zaczęto nad nim pracować, spacerowałem przez 4 godziny wkoło warsztatu gt4, wyjechaliśmy na drogę sprawdzić czy "check" się już nie zapala, w czasie jazdy próbnej samochód zgasł i już nie zapalił, auta nie odebrałem, umówiliśmy się na kolejny odbiór po tygodniu.
-po tygodniu auto odebrane, okazało się, że był jeden z przewodów niezaizolowany, klima nadal nie działała, pedał działał tak jak wcześniej, check się już nie świecił, jak się później okazało został po prostu programowo wzłączony by się nie pokazywał w razie nieprawidłowości więc przyczyna nie została usunięta (poinformowano mnie, że "trzeba było dostroić").
Po ostatnich poprawkach które nic nie dały MacPL przestał odbierać.
Silnik został wystrojony tylko na BUT bo to wystroić najłatwiejm, pozostały zakres to jakiś żart, żadna z sond szerokopasmowych (mimo, że były zamontowane) nie została podłączona, czujnik prędkości do EMU też nie, zapłon- słabo, cała mapa dosyć płaska i różnice między połową gazu 25-26 stopni a pełnym gazem to 2-3 stopnie, ogólnie całość zrobiona "na odczep się", auto jeździ nieźle ale mogłoby zdecydowanie lepiej.
Wykonanie wiązki nie do przyjęcia, niezaizolowane przewody, poplątane, po prostu jakby na szybko zrobione.
Nadmienię, że nie mieszkam pod warszawą, jedna wycieczka dla mnie to 600km do zrobienia.
Sprawę ostatecznie olałem bo i tak po sezonie wchodzi kompresor więc będzie trzeba stroić, już na pewno nie MacPL, szkoda mi jedynie, że nie będę miał okazji przejechać się na pełni możliwości tego silnika jako wolnossącego.
Wnioski: można poprawiać miesiącami bo błędy się każdemu zdarzają a jestem wyrozumiały, jednak urwanie kontaktu czy zbywanie, załatwianie sprawy na ostatnią chwilę to wyraz nieszanowania mojego czasu i pieniędzy.
Nie rzucam słów na wiatr, logi i projekt chętnie udostępnię, jak również zdjęcia wiązki choć moim zdaniem to jałowa dyskusja bo ewidentnie brak Wam pokory - trzeba uderzyć się w pierś i przyznać się do błędu a nie obracać kota ogonem.
I żeby była jasność, nie twierdzę, że nie potraficie ogarniać swojej roboty jak należy, jednak na mnie nie trafiło, jak widać nie tylko na mnie...