Darek CC
Tue, 18 May 2004 - 19:20
Witam!
Mam problem ponieważ nie wiem jakie hamulce wybrac do mojego cienkiego myslałem nad takim rozwiązniami tylko nie wiem które jest naj lepsze.
aha klocki musze miec takie które nie pylą za mocno bo nie doczyszcze felg
1-Tarcze Brembo Max + ferodo premium(premiery) nie wiem dokładnie
2-Tarcze Brembo Max + EBC green........
3-Tarcze seria + EBC
4-Tarcze seria + ferodo
Które z nich polecacjie naj bardzie lub może jeszcze cos innego jesli tak to prosze was o poradę!!!!
Kub@
Tue, 18 May 2004 - 20:30
Poza brembo max sa jeszcze zwykle brembo tez warto rozwazyc - ja takie mam - brembo + feroodo premiery i jest ok duzo lepiej niz seria. starczaja na dluzej bo klocki ferrodo maja to do siebie ze szybko znikaja to ze pyla to tam maly problem felgi da sie doczyscic ja nie mam problemow a zadko myje auto pozatym ebc tez pyla tyle ze na szaro...
ale jesli zmodyfikowales mocno silnik to powinienes miec lepsze hamulce troszke wiec polecilbym raczej brembo max + ferrodo premium / ferrodo ds2000 (ktore podobno ma byc zastapione przez ferrodo perfomance) albo ebc. wady tego rozwiazania beda takie ze klocki typu premium/premier znikna w ciagu max 5000 km do tego pamietaj otym zeby plyn hamulcowy zmienic
lorak
Tue, 18 May 2004 - 21:03
ja bym zastanowil sie nad zestawem EBC TURBO GROOVE + EBC GREEN STUFF
w moim przypadku ferrodo bardzo szybko sie konczyly
Grzegscvan
Tue, 18 May 2004 - 21:58
czym klocek sie szybciej konczy tym z reguły lepiej hamuje
do cc bardzo dobry zestaw brembo plus fercie
Darek CC
Tue, 18 May 2004 - 22:06
A tak mnie wiecej ile powinem przejchac na tym
pierwszym zestawie !!!!!!
Grzegscvan a jak jest z brudzenie tych klocków bo jak juz mam fele po polerce to sie wszystko do nich kleji jak cholera i trudno schodzi.
Marlon
Tue, 18 May 2004 - 23:06
ferodo premier brudzą jak nieszczęście, ale na szczęście zwykłym karcherem zabrudzenie schodzi. Jak napisał Grzegscvan: muszą się ścierać, żeby hamować.
Aha, czasami klocki piszczą
gierma
Tue, 18 May 2004 - 23:34
Testowalem kilka zestawow klockow na tarczach Brembo Max.
Poniewaz tarcze sa nacinane, klocki zuzywaja sie dosc szybko.
Przy dynamicznej jezdzie - zbyt szybko...
I tak: Ferodo (nie pamietam jakie) starczyly na ok. 20kkm.
SBF (czy jakos tak - szwedzkie, kupowalem na biegu bo hamowalem metalem) wytrzymaly jakies 5kkm, w tym 2200 na trasie (Wawa-UK)
Seryjne (kupowalem na biegu w UK, bo poprzednie mi sie jakos szybko zuzyly) wytrzymaly ok. 10tys, w tym trasa UK-Wawa
Od 3 tys testuje EBC Greenstuffy. Hamuja dobrze (choc dla mnie za slabo, osoby ktorym dalem sie przewiezc mowia ze bardzo dobrze), pylenie jest bardzo slabe - czytaj felgi sa dosc czyste. Testuje glownie w Wawie. Polecam.
Zobaczymy ile przetrwaja
Zoltar
Tue, 18 May 2004 - 23:36
Maxy + DS2000.
Powinno być ok.
pawel20vt4
Wed, 19 May 2004 - 16:42
CYTAT("lorak":3mftekrl)
ja bym zastanowil sie nad zestawem EBC TURBO GROOVE + EBC GREEN STUFF
w moim przypadku ferrodo bardzo szybko sie konczyly
Przyznaje racje koledze, moje dośwaidczenia z brembo i ferodo są opłakane, obecnie mam EBC TURBO GROOVE + EBC Red STUFF i je OK
Pawel
Spiki
Wed, 19 May 2004 - 16:50
Ja użytkuje taki oto zestawik - EBC TURBO GROOVE + EBC GREEN STUFF i jestem bardzo zadowolony. Polecam
Pozdro
masi0
Wed, 19 May 2004 - 17:00
ja w swoim bylym CC mialem OMP nacinane/nawiercane + DS 2000 + Castrol SRF i bylo super!
RONIN
Mon, 24 May 2004 - 00:12
Ja polecam seryjne tarcze wentylowane średnica 240mm i zaciski od palio wekend 1.2 75 + klocki ferodo premier.
Cena?
zaciski 30zł/szt.
klocki 120zł
tarcze ?nie wiem ile
dystans pod tarczę 20 zł/szt
czyli 220 + tarcze
spavatch
Mon, 24 May 2004 - 00:45
A z tarczami moze byc megaproblem bo to zapewne tarcze od Uno Turbo . I w ogole to profanacja IMHO .
PatiKTP
Mon, 24 May 2004 - 21:34
a niby czemu profanacja? hamulec ma dobrze hamowac, a nie szanowac swietosci
!markos
Mon, 24 May 2004 - 21:39
czesto najsprytniejszym sposobem na mocniejsze heble jest wlasnie swap na cos z wiekszego modelu.. ja juz jestem "po" i goraco polecam takie rozwiazanie! pozostaje sie w koncu przy seryjnych czesciach. sily hamowania nigdy nie za wiele!
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.