Od paru lat obserwuję jak jedne z najładnieszych japońskich aut przekształcają się w potwory brzydsze nawet od dupowozów Toyoty. Choc najbardziej ucierpiało Legacy którego lusterka z busa za każdym razem wzbudzają mój cichy uśmiech politowania dla kierowcy który zdecydował się kupić to auto. Już nie wspomnę o bezramkowych drzwiach które odeszły do historii...
Rene
Tue, 31 Dec 2013 - 17:27
jedno słowo DRAMAT.
Tommo
Tue, 31 Dec 2013 - 17:33
Swiat nie podziela waszych opinii. Subaru sprzedaje się doskonale, a firma nie może nadążyć z produkcją
m!xeR
Tue, 31 Dec 2013 - 17:33
Piotrze a co tu sądzić, jeżeli ma się chociaż odrobinę poczucia smaku i gustu to zbiera się na wymioty oglądając to Subaru. Hawkeye zyskały pewnie z 10% na wartości jak Subaru zaprezentowało te filmiki ; )
Tommo, świat jeździ też Priusami i innymi smartami, więc to żaden argument ;-)
Tommo
Tue, 31 Dec 2013 - 17:39
CYTAT(m!xeR @ Tue, 31 Dec 2013 - 19:33)
Tommo, świat jeździ też Priusami i innymi smartami, więc to żaden argument ;-)
Niestety jest i to chyba najważniejszy. Na końcu i tak zawsze liczy się ile zostaje w 'kieszeni'.
kowalczykowy
Tue, 31 Dec 2013 - 17:42
Concept faktycznie urywał dupe, wielka szkoda że się na niego nie zdecydowali :/
specnaz14
Tue, 31 Dec 2013 - 18:02
Dokładnie Concept był kozak. A tutaj troche Lancera X z przodu tył jakiś taki niekształtny jak w jakimś Renault Thalia. "Stare" modele to było to:)
[Yossarian]
Tue, 31 Dec 2013 - 18:19
Ee tam, przesadzacie. Ładniejszy jest od hawkeye, bugeye i tego lanosa co był ostatnio. Przypominam, że tak uwielbiana pierwsza impreza też jakoś szczególnie porywająca nie była. Ot zwykły kompaktowy sedan, ważne było to co pod nadwoziem. Jakby wreszcie to zaczęło być bezawaryjne, a nie pukało panewką i dmuchało uszczelkę co chwila, to ja bym nie narzekał.
kontrolm
Wed, 01 Jan 2014 - 09:20
Tommo, Maruti, Tico i Matiz też zawsze sie świetnie sprzedawały jak i Corolla VIII E110... Dacia teraz też idzie jak świeże bułeczki. Tyle że kupowała je inna grupa odbiorców dla których alusy to zbędny niepotrzebny wydatek bo sie tylko brudzą i psują na krawężnikach. Subaru w ostatnich latach pod wodzą Toyoty adresuje swoje auta do bogatszej grupy tej klienteli i zapomina o "szybkich i wsciekłych"
lordfury
Wed, 01 Jan 2014 - 12:08
O, w subaru zrobili facelifting lexusa IS z 1999r...
Wielka szkoda, zakochałem się w prototypie. Zmarnowali okazję, by wreszcie zrobić subaru, na którym można na dłużej zawiesić oko
Mirage
Wed, 01 Jan 2014 - 20:00
Z całym szacunkiem ale Lex lepszy.
Marlon
Wed, 01 Jan 2014 - 20:51
pierwsza impreza właściwie wyglądała jak corolla E10 (wewnątrz też) a do tej pory uważana jest za najładniejszą (choć w sumie była najnudniejsza). Przód tej poliftowej wersji jest zupełnie przyjemny
Toldi
Thu, 02 Jan 2014 - 07:10
M.A.S.A.K.R.A
kontrolm
Thu, 02 Jan 2014 - 11:18
Marlon, no nie mów - pierwsza Impreza wyglądała jak Corolla E100 która w swoim czasie była nawet nawet. A Impreza Turbo zawsze prezentowała się bojowo. Co do wnętrza - nie było różowo w japońcach w tamtych czasach i tyle...
Jak dla mnie w tej wersji wygląda OK. Nie ma szału, wygląda trochę jakby wzorowali się na EVO X. Mimo wszystko podoba mi się bardziej niż poprzednia wersja
Driftman
Sun, 12 Jan 2014 - 00:57
Świat motoryzacji schodzi na psy. Czyżby subaru robiło EVO X coś poniżej pasa ?
To wszystko co się dzieje to nawet nie jest żart to jest mototragedia
Andrzej_K
Sun, 12 Jan 2014 - 17:42
Jak tak patrzę na to STI to nie wygląda najgorzej. Pojedyncze wydechy, niskie skrzydło + rajdowa, biała felga i będzie ok. Tak, dupy nie urywa, ale... jak to porównać do Lanosa/Lacetti to progres jest wyraźny imo. Mam nadzieję, że mechanicznie tym razem będzie bardziej dopracowany. Bo padające uszczelki, tłoki i mały potencjał seryjnych gratów vs evo były ważniejszymi wadami a niżeli kiczowaty wygląd.
No i szkoda, że już nie bulgocze
goldi860628
Sun, 12 Jan 2014 - 21:42
CYTAT(ddziaduch @ Sat, 11 Jan 2014 - 14:12)
jakby wzorowali się na EVO X.
ddziaduch
Mon, 13 Jan 2014 - 13:43
CYTAT(goldi860628 @ Sun, 12 Jan 2014 - 23:42)
EPIC!
Tommo
Mon, 13 Jan 2014 - 17:55
Impreza zawsze była na swój sposób brzydka. Firma trzyma się tradycji i bardzo dobrze. Dzięki temu pokolenie wychowane na konsoli, narwani fan boye F&F i temu podobne typki omijają ją z daleka
m!xeR
Mon, 13 Jan 2014 - 18:13
Blobeye, Hawkeye były naprawdę ładne. Szczególnie ten pierwszy. Lanosa w wersji hatchback da się jeszcze przetrawić ale sedan jest paskudny. Sąsiad ma właśnie sedana sti z jakimiś dodatkami stylistycznymi, fajną felgą i w jedynym słusznym zestawie kolorystycznym niebieski/złote obuwie ale nawet to nie daje rady przy ogólnym design'ie bazy. Subaru kupowali zagorzali fani, z przywiązania i dla dźwięku silnika. Od jakiegoś czasu przywiązanie było wystawione na dużą próbę ze względu na papierowatość silnika. Teraz Subaru postanowiło wykastrować imprezę z dźwięku (jak dobrze zrozumiałem z poprzednich postów)...Co zatem będzie przemawiało za kupnem ? Mocno dyskusyjny wygląd (eufemizm), brak bulgotu boxera, niewiadoma wytrzymałość silnika po modach(przed zresztą też) - aczkolwiek sądząc po kilku ostatnich modelach raczej NISKA. Tommo po avatarze rozumiem, że pałasz miłością do Subaru ale nie można przecież być aż tak ślepym ;-) Fani M byli niezadowoleni, że BMW kończy w nowym m3/m4 z silnikami n/a tak charakterystycznymi dla tego modelu i tak idealnie wpasowującymi się w idee samochodów ze stajni M. W zamian BMW zrobiło chyba najpiękniejsze do tej pory coupe...sedan również nie ustępuje urodą. Właśnie dlatego nie rozumiem Subaru ;-)
Bartek1986
Mon, 13 Jan 2014 - 18:38
Mimo, że wygląd GT też jest dyskusyjny, to jednak wole moje 16 letnie brzydactwo przed MY99 i to jeszcze kombi hehe
Czasami ktoś inny je prowadzi i mam okazję widzieć je w lusterku. Jednak ma to coś Sprzedam na wiosne, kupie Blobeye'a na jakieś pewnie 2 lata i nastanie moment zerwania z marką (niestety). Nic nowszego nie był bym w stanie kupić ze względu na wygląd, na a jak jeszcze ma nie bulgotać to argumenty za zakupem się skończyły.. Może i fajnie się prowadzi itd. Ale inne samochody też to robią. Wcześniej był wygląd i dzwięk, który decydował o kupnie
ddziaduch
Mon, 13 Jan 2014 - 20:49
Najładniejsza impreza to była pierwsza... Szczególnie ta:
Tommo
Mon, 13 Jan 2014 - 21:59
CYTAT(m!xeR @ Mon, 13 Jan 2014 - 20:13)
Tommo po avatarze rozumiem, że pałasz miłością do Subaru ale nie można przecież być aż tak ślepym ;-) Fani M byli niezadowoleni, że BMW kończy w nowym m3/m4 z silnikami n/a tak charakterystycznymi dla tego modelu i tak idealnie wpasowującymi się w idee samochodów ze stajni M. W zamian BMW zrobiło chyba najpiękniejsze do tej pory coupe...sedan również nie ustępuje urodą. Właśnie dlatego nie rozumiem Subaru ;-)
Fakt jestem trochę umoczony w tej marce A tekst był troche prowokacyjnie napisany, chociaż mi akurat nie zależy na popularyzacji tej marki. Specyficzna budowa i w pewnym sensie egzotyka tych aut wpisuje się w niszowy charakter marki. Mnie tylko boli że Subaru od jakiegoś czasu próbuje to zmieniać, chcąc pozyskać nowe rynki zbytu i klientów.To może na dłuższą metę powodować że prawdziwi fani i entuzjaści marki znajdą sobie miejsce gdzie indziej. Ale tak jak napisałem wczeniej. Zarząd firmy to akcjonariusze, czyli ludzie, którzy włożyli kapitał, żeby notować jak największe zyski.Tylko to się liczy a co o ich posunięciach piszą fan boye na forach mają głęboko w d....
Driftman
Mon, 13 Jan 2014 - 22:34
CYTAT(ddziaduch @ Mon, 13 Jan 2014 - 22:49)
Najładniejsza impreza to była pierwsza... Szczególnie ta:
Nie mogę patrzeć na 22b bo to jest cudo na kołach i mnie skręca taka jest piękna. Nigdy nie zapomnę jak w technikum mieliśmy w internacie jej plakat na ścianie człowiek się jarał tym autem i wszyscy wiedzieli ŻE TO JEST KOT !!
Palonka z Lublina grzebał i jeździł taką. Widzę że jakoś strony PRS już niema, wie może ktoś co u niego słychać ? nie byłem tam już 5 lat, ehh jak ten czas leci panowie
Marcin_Celica
Fri, 24 Jul 2015 - 15:29
Panowie, temat umarł półtora roku temu, a skupiony był w sumie głównie wokół wyglądu nowego STI. W zeszłym roku zaprzestano produkcji Evo X gen., czy w takim razie WRX STI w 2015 roku nie ma konkurencji?
Czy ktoś miał okazję jeździć WRX STI MY15 i może się podzielić wrażeniami? W salonach w Warszawie nie mają aut demo...
Tommo
Fri, 24 Jul 2015 - 16:01
Z opinii użytkujących to najlepiej prowadząca się Impreza ever.
TJung
Fri, 24 Jul 2015 - 16:57
Nie jeździłem poprzednimi generacjami, ale obecna jest naprawdę dobra. Mała podsterownosc, dobre czucie i ogólnie bardzo przypomina Evo, a to duża zaleta.
lagadula
Sun, 26 Jul 2015 - 10:43
Marcin, poszukaj na FB Edwina Mróz, fana rajdów, najwierniejszy kibic Kubicy, właściciel serwisu Subaru. Ma nowego, białego STI.
Honada
Mon, 27 Jul 2015 - 10:21
Z tego co wiem, Mateusz Lisowski jeździ obecnie Subaru STI 2015' ale jednoznacznie twierdzi, że Evo X prowadzi się zdecydowanie lepiej. Ale na tle poprzednich Imprez, ta jest podobno najlepsza pod tym względem.
mAbZ
Mon, 27 Jul 2015 - 11:33
Jechałem nim jako pasażer na mokrym torze. Niezbyt szybki kierowca ale przyczepność i tak imponująca. Przeszkadzał mi w nim kompletny brak dźwięku silnika. Z zewnątrz słuchać go dużo lepiej niż w środku. To ma być boxer?
Kras
Mon, 27 Jul 2015 - 12:13
Przeciez dzwiek STI nigdy nie byl tak charakterystyczny ze wzgledu na konfiguracje silnika, tylko na nierownoodleglosciowy kolektor. W nowych STI jest zdaje sie albo w ogole rownoodleglosciowy albo bardzo niewielkie roznice wiec oldskulowego bulgotu niet.
TJung
Mon, 27 Jul 2015 - 12:26
Właśnie pytałem Mateusza dzisiaj, bo on ma dobre porównanie i cytuję "EX niszczy STi"
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.