Witam, chciałbym przedstawić mojego polda rocznik 1995. Mody ciągną się w tym aucie od 2008r. i pewnie jeszcze troszkę potrwają.
A oto krótki opis co zostało zrobione na dzień dzisiejszy.
Auto jest powoli przerabiane pod „Jazdę Bardziej Bokiem”.
Silnik
Silnik został rozebrany na czynniki pierwsze, układ korbowo tłokowy został wyważony, motor został odprężony, szlif wału korbowego oraz bloku cylindrowego u braci Kuś, lekkie koło zamachowe 4.2 kg, Customowy kolektor ssący i wydechowy, przepustnica 60mm od Nubiry 2.0 16v. Turbo początkowo T2 z Renault 5 następnie Nissan 200SX T25 a na chwilę obecną lekka hybryda Kappa 2.0 16v i Nissan 200SX.
Jakiś czas temu był robiony porting głowicy i lekka polerka kanałów dodatkowo zostały wrzucone sprężyny zaworowe od Caro +. Silnik otrzymał wałkek rozrządu 278 by Rewar.
Elektronika
Wiązka silnika GSI razem z ECU
Ecumaster Det2, ale w niedługiej przyszłości będzie jakiś stand alone
Układ paliwowy
Pompa paliwa Walbro GSS 342
Wtryskiwacze 335cc
Listwa Audi 1.8T
Układ wydechowy
Pełen przelot o śr. 60mm na trzech tłumikach WM Sport
Skrzynia
Skrzynia od silnika ohv.
Zmianie uległ docisk otrzymał dodatkową sprężynę centralną , tarcza to cztero ramienny spiek.
Most
Szeroki 3.9 na tarczach + elektroszpera.
Zawieszenie
Przód na razie seria , tylne zawieszenie otrzymało resory 3 piórowe sklepane na płasko + stabilizator od kombi.
Koła
Obecnie poruszam się na Brock-ach do odnowienia.
Przód 7.5” ET 35 195/45/R16
Tył 9” ET 30 205/50/R16
Dystanse po 20 mm na stronę.
Hamulce
Przód 305 z Fiata Coupe
Tył 227 starego typu.
Wnętrze
Dodatkowe wskaźniki na słupku .
Brak tylnej kanapy i paru wyciszeń.
A tutaj parę linków na yt.
http://www.youtube.com/watch?v=fYcVyDy9rAY
http://www.youtube.com/watch?v=Kcl-ZA-zOLw...V5A&index=2