Jak wiadomo 22 czerwca weszły w życie nowe przepisy, które bardzo utrudniają rejestrację konstrukcji typy SAM w Polsce.
Można powiedzieć, iż konstrukcję typu SAM już nie istnieją :/
Więcej informacji na temat nowych przepisów odnosnie rejestracji jednostkowej można poczytać na Kitcarfoum:
http://www.kitcarforum.pl/index.php?topic=3060.30
Od 22 czerwca br. tego typu konstrukcje podlegają rejestracji / dopuszczeniu jednostkowemu, jednekże aby spełnic wszystkie wymagania koszt dopuszenia jednostkowego takiego pojazdu może znacznie przewyższyć jego wartość.
Ciekawy videoreportaż na ten temat znajdziecie tutaj:
http://ttv.pl/aktualnosci,926,n/przepisy-n...ury,105279.html
W związku z tym kończe montować ostatnie 3 tego typu konstrukcje na satrych zasadach, i beda to chyba ostanie SAMy w Polsce
W planach na najbliżesze 2 lata mam jeszcze montaż dla siebie pierwszej w Polsce repliki Shelby Daytony Coupe, wiec temat kitcarów nie umrze jednakże Daytona bedzie rejestrowana juz na nowych zasadach
Jedną z ostatnich trzech konstrukcji typu SAM jakie udało mi się zbudować opisuję ponizej.
Auto zarejestrowane na starych zasadach. Przez ostatnich kilka miesięby było dopieszczane
Pojazd budowany według specyfikacji klienta.
Tiger S-Roadster '2013
Zakres prac:
-Montaż pojazdu
-Montaż silnika
-Montaż elektryki
-Montaż elektroniki
-Strojenie
-Geometria
Silnik:
-Zetec Black Top
-Głowica po portingu, i planowaniu
-Sportowe wałki rozrządu
-Wyważany elektronicznie układ korbowo tłokowy
-Odchudzone koło zamachowe, wyważane elektronicznie
-4 gaźniki motocyklowe Kawasaki + Megajolt
-Filtr powietrza Pipercross
-Sportowy kolektor ssący
-Sportowy układ wydechowy 4w1
-Skrzynia biegów (N9)
Zawieszenie:
-Przód niezależne (4 wahacze)
-Tył niezależne (4 Wahacze)
-Sportowe amortyzatory Gaz Shocks z regulacją tłumienia i naciągu sprężyn
-Sportowa przekładnia kierownicza 2,4 obrotu
Ponizej dziennik montażu pojazdu:
Montaz burt bocznych:
Pasowanie podszybia:
Montaż wlewu paliwa:
Pasowanei noska i maski:
Montaż szyby czołowej:
cdn...