Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: z3 3,0i swap
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > BMW Performance
tdik
czy trudny do ogarniecia jest swap w z3 3,0i 231 ps w serii na silnik 3,0 turbo. duzo rzezby z tym bedzie. kto ewentualnie zrobilby takie cos
m!xeR
Dakic ?
tdik
jakie koszta takkiej zabawy. lepiej uturbic ten motor lub pozenic to z 3,0t??
m!xeR
Pogadaj z Dakicem (z Pszczyny). Na pewno podpowie a duża szansa, że podejmie się tematu. Imho lepiej pakować N54 niż modzić to co masz
DOBRY
http://groupeaie.pl/
polecam, zrobili wiele takich swapów.
Krisu_K13TL
CYTAT(DOBRY @ Sat, 14 Dec 2013 - 20:21) *
http://groupeaie.pl/
polecam, zrobili wiele takich swapów.


Takich, czyli jakich? Bo wszedłem na ich stronę i w projektach nie widzę ani jednego swapa na silniki n54/n55, a o taki pytał chyba?? autor tematu, nie widziałem też ani jednego projektu bmw turbo na ich stronie..

Swap na n54/55 to zupełnie inna liga niż m54/s54, o m52/s52 nie wspominam nawet.

Do autora: PSS z Poznania wstawiał do e36 silnik s65 z m3 e92, wydaje mi się, że koszt robocizny byłby podobny, bo najgorzej jest z uciażliwą elektroniką.

Jakie przeznaczenie auta? Napisz coś więcej, bo wiadomo- dobrze ogarnięty swap seryjnej jednostki powinien być bardziej bezawaryjny niż projekt turbo silnika, ktory nie jest specjalnie u nas popularny (mało kto uturbia m54). Jak ktoś turbi bmw to albo m50, albo emki zazwyczaj.
tdik
znajomy ma\do wziecia taka ladna bunie. ale nawet 3,0 nic nie jedzie a pije ile widzi. planuje wsadzic 3,0 i zrobic podstawowe mody tak aby dojsc do 360 380 ps
Andrzej87
Z3 3.0i ma 6.2 do setki. To nie jedzie?
Może ma coś nie tak z piecem?

Łatwiej jest wsadzić S50 lub S54, bo siedziało w tej budzie.
tdik
no i opierdole go moim 4 garkowym szambiakiem ktory nic nie jedzie. jezeli isc w koszta to jedynie w cos z wentylatorem. liczac koszta to lepiej od razu szukac z3 m niz swapowac
przemek530d
m54 uturbił Leo na bmw-sport,
zawsze można popytać o koszta
tdik
chodzi o swap a nie turbienie. pisalem do dakic ale nie odpowiada
E30 owner
Czego potrzebuje ten silnik żeby pojechać?? Z jakich czujników bierze sygnały??
jackolus
Poziom wypowiedzi najwyższych lotów...

Wsadzenie N54 to znaczne koszta, nie będę rzucał kwotami bo zaraz swaperzy mnie zjedzą.
jedyne co to popieram kolegę Krisu_K13TL , grupa AiE to zdecydowanie nie jest dobry pomysł.

P.S.
Zmieniłeś kolego swoją jedynkę na Z4 ?
E30 owner
Koszta kosztami, ja chcę wiedzieć jak jest zorganizowana ta elektronika w tym silniku. Czy potrzebuje sygnał z absu, licznik z dawcy itp. Mechanicznie nie problem wsadzić ten silnik, tylko jak jest z elektroniką. A swaperzy nie zjedzą bo nie ma jeszcze dużego popytu na ten silnik. Bracia Jagiełło do e36 wsadzili 4.6litra z literką N w nazwie.
tdik
ja nie zmienilem i nie zmieniam. kolehga szuka znaczzne tzn jakie mozesz na pw
Christoof
CYTAT(jackolus @ Tue, 17 Dec 2013 - 14:23) *
, grupa AiE to zdecydowanie nie jest dobry pomysł.


kolego jackolus - skąd ta opinia ??
DOBRY
Właśnie, ja robiłem w AiE swap w Z4 na M54b30 i nie mam żadnych zastrzeżeń. Wszystko wygląda jak ori , żadnych usterek, świetny kontakt z nimi.
E30 owner
M54b30 nie jest na can'ie, to pierwsza rzecz która czyni swap silników tego typu możliwym do wykonania nawet przeze mnie, chłopaka bez wykształcenia mechanicznego/elektronicznego, co z resztą wykorzystuję. Kilka prostych tricków i silnik siedzi i działa jak fabryka. Z serią N już różowo nie jest, choć skoro nikt nic nie pisze to albo jest tak trudne, że na prawdę trzeba być dobrym elektronikiem z dobrym zapleczem, albo "nie taki diabeł straszny".
dobrus
nie taki diabeł straszny wink.gif wszystko kwestia $
jakby ktoś potrzebował wyciąć can-busa,ews-a,dsc itp ze sterownika to mogę pomóc wink.gif
E30 owner
Już jakiś kierunek jest smile.gif
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2014 Invision Power Services, Inc.