Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Cadillac DeVille '62 problem z biegami
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Muscle Cars
Majkelll
Witam,

Auto to Cadillac DeVille rocznik 1962, 6,5l z automatyczną skrzynią.

Mamy z nim od pewnego czasu spory problem, ponieważ skrzynia przerzucała biegi w miarę dobrze, ale tylko do puki auto się nie rozgrzała. Wtedy chodzi tylko na 1 biegu i ogólnie ma problemy z przerzucaniem chociażby na luz albo wsteczny. Auto już było w naprawie jakieś dwa lata temu z tym samym problemem. Od tamtego czasu przejechało może ze 2 tys. kilometrów ponieważ jest użytkowane tylko na śluby i ewentualnie do przejażdżek po mieście w ciepłe dni. Szukam jakiegoś naprawdę dobrego, godnego polecenia, sprawdzonego warsztatu który mógłby się podjąć naprawy tej skrzyni z gwarancją, że auto jednak trochę pojeździ, bo jednak robić remont co kilka tys. kilometrów to trochę drogo wychodzi. Poza tym nie po to robi się remont żeby nie znać dnia ani godziny kiedy auto znów stanie. Chyba że ktoś byłby w stanie doradzić mi w czym tkwi problem. Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam smile.gif
peerbe111
Skąd jesteś?
Majkelll
Pułtusk, koło Warszawy
peerbe111
Popatrz w googlach za numerem do Amercar. Tyle, że to z Piaseczna, więc z drugiej strony Warszawy. Zadzwoń i zapytaj, automaty tam robią i niby specjalizują się w amerykańskich.
Pietrek.L
3 rady na przyszłość:
* częsta (i dynamicza) wymiana oleju
* dokupienie wydajniejszego wymiennika ciepła olej-powietrze.
* w korku wrzucaj neutral a nie drive jak stoisz.
saleen
A to wajchowanie D-N-D-N-D po miescie nie powoduje szybszego zuzycia tarczek? Co ma dac przelaczanie na neutral na swiatlach czy w korku? (bo rozumiem ze to masz na mysli)
flapjck1
powycinane koszyki na tarczki?
rennen
CYTAT(saleen @ Sat, 21 Sep 2013 - 21:42) *
A to wajchowanie D-N-D-N-D po miescie nie powoduje szybszego zuzycia tarczek? Co ma dac przelaczanie na neutral na swiatlach czy w korku? (bo rozumiem ze to masz na mysli)


Jak stoisz na D to musisz ciągle trzymać hamulec by stawić opór chcącemu ruszyć pojazdowi. To nie jest specjalnie zdrowe dla tych elementów (skrzynia, hamulce) oraz podnosi zużycie paliwa.
saleen
Wiem, jeżdżę głównie automatami.
Z tym że według znanych mi źródeł poprawna technika jazdy automatem to trzymanie go na D a nie przełączanie N-D-N-D.
Wlasnie częste przełączanie powoduje ciągłe zmiany ciśnienia w skrzyni, prace elektrozaworów i tarczek przy zapinaniu i rozpinaniu trybu drive. Więc chyba zdrowsze jest trzymanie na D.
Pietrek.L
Tego dowiedziałem się od sąsiada (ma omegę w automacie, który padł). Właśnie od niego dowiedziałem się by zmieniać tryby bo tak jak pisze Rennen zużywają się tarczki i gotuje się olej w skrzyni. Zapłacił 1200 za wymianę + komputer, w starej skrzyni mechanik zwrócił uwagę, że z oleju zrobił się towot, najprawdopodobniej olej był nie wymieniany od dłuższego czasu.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.