Andrzej_K
Tue, 20 Aug 2013 - 16:50
300PS, 380Nm, Haldex V + DSG, XDS+ przód/tył, ok. 38 tys. EUR w DE
TJung
Tue, 20 Aug 2013 - 18:21
Brzydki jak każdy Golf, ale technicznie super
m!xeR
Tue, 20 Aug 2013 - 18:49
Jak mk 6 R mi się podoba to ten jest wyjątkowym paskudą...;/ Wiadomo coś więcej o samym silniku ?
mAbZ
Tue, 20 Aug 2013 - 19:39
300KM @ 5500-6200 obr.
380 Nm @ 1800-5500 obr.
0-100 km/h manual 5,1 s, DSG 4,9 s
ESC Sport: 2 tryby + zupełnie wylączalne
Tylko szkoda że wygląda jak minibus.
Konrad20vt
Tue, 20 Aug 2013 - 20:47
Oj tak, wygląda paskudnie ble... VI R jest sporo ładniejszy
matteusz
Tue, 20 Aug 2013 - 20:48
Przecież one się niczym nie różnią
coolice
Tue, 20 Aug 2013 - 20:54
Golf 7 R czyli S3 8V w innym opakowaniu....
m!xeR
Tue, 20 Aug 2013 - 20:58
CYTAT(coolice @ Tue, 20 Aug 2013 - 20:54)
Golf 7 R czyli S3 8V w innym opakowaniu....
Już golf 6 był 8p w innym opakowaniu. Pytając o spec silnika (dzięki
mAbz za te dane) chciałem się również dowiedzieć czy jest to jakaś pochodzna silnika CDL ?
k11
Tue, 20 Aug 2013 - 21:31
Ciekawe, czy jego następca będzie miał sześć luf, czy też to szaleństwo się skończy...
r.
Rapix
Tue, 20 Aug 2013 - 22:26
To prawda o ile takie 4 końcówki w sedanie albo kombi nie wygląda źle to w takich kompaktach słabo :-(
GREGOR10
Tue, 20 Aug 2013 - 23:00
Wyłączalne ESP 100% i szpera na tyle. Zobaczymy czy będzie robił robote na torze, może wreszcie uda się utrzeć nosa FWD, jak do tej pory było z tym różnie jak wiadomo.
mAbZ
Wed, 21 Aug 2013 - 09:14
Szpera? W informacji jest tylko o "elektonicznym LSD", EDS.
Driftman
Wed, 21 Aug 2013 - 09:22
Fakt te 4 rury to dziwaczna wiocha
Z raportów wynika, że źródłem napędu będzie 2,0-litrowa, turbodoładowana jednostka benzynowa, jednak jej moc ma wynieść nieco ponad 300 KM. Co więcej, inżynierowie Volkswagena pracują nad tym, aby układ przeniesienia napędu na wszystkie koła był lżejszy. Dzięki temu nowy Golf R ma ważyć o około 100 kg więcej niż odmiana GTI, której masa to 1351 kg.
Spekuluje się, że nowy VW Golf VII R zadebiutuje podczas wrześniowego salonu samochodowego we Frankfurcie.
Toldi
Wed, 21 Aug 2013 - 10:02
jakiś taki dziwny.....przód za mało agresywny jak kazdy golf VII, a tył....hmmm
może jeszcze cos poprawia, dorysują
._.
Wed, 21 Aug 2013 - 10:24
Tutaj jakieś plotki krążą o golfie RS, jeszcze mocniejszy z silnikiem od RS3:
http://www.t-online.de/auto/neuheiten/id_5...-zu-375-ps.htmlhttp://nordschleifeautoblahg.blogspot.ca/2...-rs-coming.htmlFakt, że delikatnie trącą myszką te niusy bo to ponad rok, ale ciekaw jestem czy coś z tego będzie.
no_fear
Wed, 21 Aug 2013 - 10:44
mAbZ
Wed, 21 Aug 2013 - 10:53
Faktycznie, inny odcień lakieru
specnaz14
Wed, 21 Aug 2013 - 11:07
Zarobią dwa razy na tym samym:) smiech na sali.
Volkswagen...
dzik
Wed, 21 Aug 2013 - 11:14
Audi S3 obecnie kosztuje 39kE i ma te same parametry.
noorec
Wed, 21 Aug 2013 - 11:57
CYTAT(mAbZ @ Wed, 21 Aug 2013 - 10:53)
Faktycznie, inny odcień lakieru
Stary, Ty potrafisz zobaczyć różnice w megance RS przed liftem po lifcie - dla mnie to one są takie same...
Nie kituj więc proszę, że nie widzisz różnic w tych autach
Jak dla mnie się różnią i to znacznie. 6 miało ładniejszy przód, w 7 bardziej mi pasuje tył(może po za strzelbami)
Pozdrawiam
cowboy
Wed, 21 Aug 2013 - 12:06
CYTAT(k11 @ Tue, 20 Aug 2013 - 21:31)
Ciekawe, czy jego następca będzie miał sześć luf, czy też to szaleństwo się skończy...
r.
skoro wersje GTI juz mają teraz po 2 wydechy to Rka musi miec 4
ale rzeczywiscie ten trend jest ogolnoswiatowy
kiedys eRka miała dwa kominy i było to OK
teraz trzeba 4 i to jeszcze pewnie nie są połączone z tłumikiem tylko imitacje
dokad zmierza ten swiat ?
mAbZ
Wed, 21 Aug 2013 - 12:22
CYTAT(noorec @ Wed, 21 Aug 2013 - 11:57)
Stary, Ty potrafisz zobaczyć różnice w megance RS przed liftem po lifcie - dla mnie to one są takie same...
Nie kituj więc proszę, że nie widzisz różnic w tych autach
Jak dla mnie się różnią i to znacznie. 6 miało ładniejszy przód, w 7 bardziej mi pasuje tył(może po za strzelbami)
Żartowałem przecież. Ale faktem jest, że słabo się VW wysiliło.
Design jak stare trampki. Scirocco to inna para kaloszy
m!xeR
Wed, 21 Aug 2013 - 12:32
Skoro nie ma jeszcze dokładnego specu technicznego silnika to można pogadać o tych końcówkach
2 rurki ustawione centralnie były i w r32 V i w r20 VI. R32 IV miał dwie końcówki ustawione skrajnie jak VI GTI. Musieli coś zmienić w stosunku do R32 V i R20 VI co jednocześnie nie byłoby nawiązaniem do słabszej wersji GTI więc zrobili wydech a'la GTI tyle, że jak przystało na mocniejszą wersję pomnożyli końcówki x 2
wydaje się, że wszystko pozostaje w zgodzie z logiką chociaż wygląda kupowato ;/. Wydech w scirocco r mnie osobiście też się średnio się podoba i zdecydowanie bardziej wolałbym mieć coś a'la r32 V albo r20 VI.
mha
Wed, 21 Aug 2013 - 14:41
Przecież skoro w nowym s3 jest 2,0tfsi to tu będzie to samo, to oczywiste.
No i mało zmian optycznie, tak jak z nowym s3.
Choć buda/płyta chyba całkiem nowe.
JJacek
Wed, 21 Aug 2013 - 16:12
CYTAT(m!xeR @ Tue, 20 Aug 2013 - 18:49)
Jak mk 6 R mi się podoba to ten jest wyjątkowym paskudą...;/ Wiadomo coś więcej o samym silniku ?
Tam będzie nowy silnik z rodziny EA888 (który już gościł w mk6 GTI, w mk7 GTI, czy też nowym S3). Ten w mk6 R, to stara konstrukcja z rodziny EA113.
k11
Wed, 21 Aug 2013 - 21:11
CYTAT(Rapix @ Tue, 20 Aug 2013 - 23:26)
To prawda o ile takie 4 końcówki w sedanie albo kombi nie wygląda źle to w takich kompaktach słabo :-(
Cztery rynny w czymś, co nie nie jest supercarem, zioną wioską czy innym D&W. IMO nawet w M-kach nie wygląda to najlepiej. No ale skoro KIA w Picanto oferuje opcjonalną dwururkę o średnicy podobnej do tej, którą mam w E36 323, to wszystko mocniejsze musi mieć po cztery lufy, najlepiej po 100+mm.
r.
mha
Thu, 22 Aug 2013 - 16:51
cowboy
Thu, 22 Aug 2013 - 19:10
CYTAT(k11 @ Wed, 21 Aug 2013 - 21:11)
Cztery rynny w czymś, co nie nie jest supercarem, zioną wioską czy innym D&W. IMO nawet w M-kach nie wygląda to najlepiej. \
r.
dokładnie tak jest, szaleństwo z tymi wydechami, takie wozy 2 lufy powinny miec, V8 obowiązkowo ale po co 4
najgorzej jak wydech dodatkowo jest fake'iem jak w lexusie ISF czy chyba tez w nowym RS4/6
jest tez tendencja odwrotna jak w veyronie gdzie jest jedna koncówka w zderzaku, zresztą tez nie połaczona fizycznie z tłumikiem
mnie osobiscie to odrzuca, lubie jak przy przegazówkach koncówki pracują, no ale dobie kiedy kazdy kompakt ma dyfuzor pod klape bagaznika, muszą być koncówki w zderzaku a wydech idzie pod podwozie
wracając do golfa to wyglada jak zwykły golf, kiedyś GTI było rasowe z czerownymi elemantami w grillu itd, a wersja eR z daleka sugerowała moc
dla mnie lipa, mogle poczekac z rok i powrócić z VR6 TFSI i zrobić mega kocura... szkoda
TJung
Thu, 22 Aug 2013 - 19:35
Hmm... im dłużej na niego patrzę tym bardziej mi się podoba. Myślę, że niezbyt wyszukaną linię nadwozia nadrabia jednak fajnym oświetleniem. To auto może na drodze wyglądać jednak nie najgorzej. Śmiem nawet twierdzić, że to ten przypadek, który gorzej wygląda na zdjęciach niż w rzeczywistości. Temat czterech rurek przemilczę, bo akurat VW u mnie plusuje tym, że ten wydech w TFSi potrafi ładnie zabulgotać.
MadeInPoland
Thu, 22 Aug 2013 - 21:15
no biorąc pod uwagę ten wydech oraz felgi to trzeba się zastanowić czy w D nie planują zwiększyć współczynnika asymilacji ludności tureckiej poprzez przekonanie do rodzimej motoryzacji. czego bmw nie zrobiło to golf R
Fawor
Thu, 22 Aug 2013 - 22:55
CYTAT(maciekha @ Wed, 21 Aug 2013 - 15:41)
Przecież skoro w nowym s3 jest 2,0tfsi to tu będzie to samo, to oczywiste.
No i mało zmian optycznie, tak jak z nowym s3.
Choć buda/płyta chyba całkiem nowe.
Koncern przechodzi na koncepcje MQB i MLB więc wszystkie auta z tych dwóch rodzin spawalniczo (karoseria) i montazowo już z samego założenia mają być MEGA podobne celem zunifikowania częsci, dostawców i samego procesu. One po prostu muszą być prawie takie same
GIB
Thu, 22 Aug 2013 - 23:37
Tylko czekać aż Compoty z tego wycisną 500 KM.
lovwelas
Fri, 23 Aug 2013 - 10:50
Golf niczym nowym nie zaskakuje jesli chodzi o dizajn. ale przeciez od zawsze jest tak ze VW nie robi jakis mega agresorow stylistycznych. Trzeba poczekac na testy drogowe i wiecej zdjec, na innych fotkach i na zywo auto moze sie prezentowac bardziej okazale.
COWBOY nie liczyłbym na to ze VR6T beda monotowac do aut pokroju Golfa czy Scirocco, predzej zobaczymy to w Passacie (moze R) lub CC
mha
Fri, 23 Aug 2013 - 11:00
Może doczekamy się golfa z 2.5t r5
Fawor
Sat, 24 Aug 2013 - 06:10
CYTAT(maciekha @ Fri, 23 Aug 2013 - 12:00)
Może doczekamy się golfa z 2.5t r5
najpierw muszą dopuścić do serii RS3 na MQB - co już trochę trwa. Aczkolwiek nie wydaje mi się, żeby sprzedali to dalej do VW, bo model stałby się za mało unikatowy.
Paweł75
Sat, 24 Aug 2013 - 09:56
Ale gdyby wypuscili takiego Golfa z 2.5R5 to co bybyla za korzysc oprocz dzwieku?
Mocowo ten 2.0 mu nie ustepuje a potencjal ma nie mniejszy.No chyba ze w tym 2.5 cus wymysla i da sie robic na 600+ ale narazie sie na to nie zanosi.
majkitdi
Sat, 24 Aug 2013 - 11:34
to zobacz jak przebiega krzywa nm w 2.0 i 2.5 o mocy powyzej 400ps
rennen
Sun, 25 Aug 2013 - 23:02
CYTAT(Paweł75 @ Sat, 24 Aug 2013 - 09:56)
Ale gdyby wypuscili takiego Golfa z 2.5R5 to co bybyla za korzysc oprocz dzwieku?
Korzyść z większej pojemności jest na każdym polu oprócz ekonomii, ekologii i ewentualnie masy silnika, to oczywista oczywistość
cowboy
Mon, 26 Aug 2013 - 08:41
CYTAT(Fawor @ Sat, 24 Aug 2013 - 06:10)
najpierw muszą dopuścić do serii RS3 na MQB - co już trochę trwa. Aczkolwiek nie wydaje mi się, żeby sprzedali to dalej do VW, bo model stałby się za mało unikatowy.
ale co VW jako własciciel marki Audi ma sobie sam sprzedawać ?
golf R powinien miec VR6 TFSI, to jest legenda, począwszy od mkIII z silnikiem VR6 - pierwszy kompakt na swiecie z 6 cylindrami... w RS3 niech sobie bedzie 2.5 R5
mogliby nawet mocowo zrównac obydwa modele, za to mozliwosci tuningu R36/32 TFSI byłby ogromne
Fawor
Mon, 26 Aug 2013 - 09:12
CYTAT(cowboy @ Mon, 26 Aug 2013 - 09:41)
ale co VW jako własciciel marki Audi ma sobie sam sprzedawać ?
golf R powinien miec VR6 TFSI, to jest legenda, począwszy od mkIII z silnikiem VR6 - pierwszy kompakt na swiecie z 6 cylindrami... w RS3 niech sobie bedzie 2.5 R5
mogliby nawet mocowo zrównac obydwa modele, za to mozliwosci tuningu R36/32 TFSI byłby ogromne
"sprzedali" w cudzysłowie oczywiście
cowboy
Mon, 26 Aug 2013 - 09:23
a to wszystko jasne
w kazdym razie R5 powinny byc zarezerwowane do audi RS3, moze tez gdzies wzdłuznie
VR6 TFSI do golfa, passatta i wzdłuznie do Q7, touarega
olozwirski
Mon, 26 Aug 2013 - 10:34
A ten VR6 TFSI to jakie ma miec parametry?
Golf jak to golf, nikt sie nie spodziewa rewolucji w designie.
cowboy
Mon, 26 Aug 2013 - 12:22
ma byc podobno wersja bi turbo i pojedyncza turbina
pojemnosc chyba zostanie 3.6, choć 3.2 ma chyba grubsze scianki cylindrów
mocowo pewnie nie mniej niz 350KM
są juz jakies prospekty VW ale chyba jeszcze nie ma konkretów
a co do rewolucji w wygladzie mogłby wygladac troche jak w tym temacie:
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=109908&hl=tam tez pokazane jest to VR6TFSI
Fawor
Mon, 26 Aug 2013 - 18:55
Macałem tego Golfa na żywo i trochę mam teraz wspólnego z działem Designu - ten projekt nigdy nie będzie mial odzwierciedlenia w rzeczywistości
Widać na nim ogólne Volkswagenowe trendy i służy do pokazania technicznych możliwości koncernu: stworzyć cos, czego nie zrobił i nie zrobi nikt - bo nie ma tyle zaplecza/eurasów na jednostkową produkcję W TAKIEJ JAKOSCI. Czy tam faktycznie siedział ten TFSI to tez bym polemizował..postaram się sprawdzic
cowboy
Mon, 26 Aug 2013 - 19:55
Fawor: jak masz jakiekolwiek info na temat tamtego concepta, to wrzuc do tamtego tematu, mile widziane zdjęcia spod maski
tam jest tylko wizualizacja, VR6TFSI i 503 KM
a przy okazji taki mega kocur ma 2 grube wydechy i ma to wygląd a nie jak w tym R z 4 fifkami
lovwelas
Mon, 01 Jun 2015 - 12:52
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.