Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: (foto) GOLF R MK7
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Filmy i Zdjęcia
Andrzej_K
300PS, 380Nm, Haldex V + DSG, XDS+ przód/tył, ok. 38 tys. EUR w DE



TJung
Brzydki jak każdy Golf, ale technicznie super
m!xeR
Jak mk 6 R mi się podoba to ten jest wyjątkowym paskudą...;/ Wiadomo coś więcej o samym silniku ?
mAbZ
300KM @ 5500-6200 obr.
380 Nm @ 1800-5500 obr.
0-100 km/h manual 5,1 s, DSG 4,9 s
ESC Sport: 2 tryby + zupełnie wylączalne smile.gif

Tylko szkoda że wygląda jak minibus.
Konrad20vt
Oj tak, wygląda paskudnie ble... VI R jest sporo ładniejszy
matteusz
Przecież one się niczym nie różnią wink.gif
coolice
Golf 7 R czyli S3 8V w innym opakowaniu....
m!xeR
CYTAT(coolice @ Tue, 20 Aug 2013 - 20:54) *
Golf 7 R czyli S3 8V w innym opakowaniu....


Już golf 6 był 8p w innym opakowaniu. Pytając o spec silnika (dzięki mAbz za te dane) chciałem się również dowiedzieć czy jest to jakaś pochodzna silnika CDL ?
k11
Ciekawe, czy jego następca będzie miał sześć luf, czy też to szaleństwo się skończy...

r.
Rapix
To prawda o ile takie 4 końcówki w sedanie albo kombi nie wygląda źle to w takich kompaktach słabo :-(
GREGOR10
Wyłączalne ESP 100% i szpera na tyle. Zobaczymy czy będzie robił robote na torze, może wreszcie uda się utrzeć nosa FWD, jak do tej pory było z tym różnie jak wiadomo.
mAbZ
Szpera? W informacji jest tylko o "elektonicznym LSD", EDS.
Driftman
Fakt te 4 rury to dziwaczna wiocha dry.gif

Z raportów wynika, że źródłem napędu będzie 2,0-litrowa, turbodoładowana jednostka benzynowa, jednak jej moc ma wynieść nieco ponad 300 KM. Co więcej, inżynierowie Volkswagena pracują nad tym, aby układ przeniesienia napędu na wszystkie koła był lżejszy. Dzięki temu nowy Golf R ma ważyć o około 100 kg więcej niż odmiana GTI, której masa to 1351 kg.

Spekuluje się, że nowy VW Golf VII R zadebiutuje podczas wrześniowego salonu samochodowego we Frankfurcie.
Toldi
jakiś taki dziwny.....przód za mało agresywny jak kazdy golf VII, a tył....hmmm
może jeszcze cos poprawia, dorysują smile.gif
._.
Tutaj jakieś plotki krążą o golfie RS, jeszcze mocniejszy z silnikiem od RS3:

http://www.t-online.de/auto/neuheiten/id_5...-zu-375-ps.html
http://nordschleifeautoblahg.blogspot.ca/2...-rs-coming.html

Fakt, że delikatnie trącą myszką te niusy bo to ponad rok, ale ciekaw jestem czy coś z tego będzie.
no_fear
CYTAT(matteusz @ Tue, 20 Aug 2013 - 20:48) *
Przecież one się niczym nie różnią wink.gif


mAbZ
Faktycznie, inny odcień lakieru tongue.gif
specnaz14
Zarobią dwa razy na tym samym:) smiech na sali.
Volkswagen...
dzik
Audi S3 obecnie kosztuje 39kE i ma te same parametry.
noorec
CYTAT(mAbZ @ Wed, 21 Aug 2013 - 10:53) *
Faktycznie, inny odcień lakieru tongue.gif


Stary, Ty potrafisz zobaczyć różnice w megance RS przed liftem po lifcie - dla mnie to one są takie same...
Nie kituj więc proszę, że nie widzisz różnic w tych autach smile.gif
Jak dla mnie się różnią i to znacznie. 6 miało ładniejszy przód, w 7 bardziej mi pasuje tył(może po za strzelbami)


Pozdrawiam
cowboy
CYTAT(k11 @ Tue, 20 Aug 2013 - 21:31) *
Ciekawe, czy jego następca będzie miał sześć luf, czy też to szaleństwo się skończy...

r.



skoro wersje GTI juz mają teraz po 2 wydechy to Rka musi miec 4 wink.gif

ale rzeczywiscie ten trend jest ogolnoswiatowy

kiedys eRka miała dwa kominy i było to OK

teraz trzeba 4 i to jeszcze pewnie nie są połączone z tłumikiem tylko imitacje

dokad zmierza ten swiat ? smile.gif
mAbZ
CYTAT(noorec @ Wed, 21 Aug 2013 - 11:57) *
Stary, Ty potrafisz zobaczyć różnice w megance RS przed liftem po lifcie - dla mnie to one są takie same...
Nie kituj więc proszę, że nie widzisz różnic w tych autach smile.gif
Jak dla mnie się różnią i to znacznie. 6 miało ładniejszy przód, w 7 bardziej mi pasuje tył(może po za strzelbami)


Żartowałem przecież. Ale faktem jest, że słabo się VW wysiliło.
Design jak stare trampki. Scirocco to inna para kaloszy dry.gif
m!xeR
Skoro nie ma jeszcze dokładnego specu technicznego silnika to można pogadać o tych końcówkach biggrin.gif 2 rurki ustawione centralnie były i w r32 V i w r20 VI. R32 IV miał dwie końcówki ustawione skrajnie jak VI GTI. Musieli coś zmienić w stosunku do R32 V i R20 VI co jednocześnie nie byłoby nawiązaniem do słabszej wersji GTI więc zrobili wydech a'la GTI tyle, że jak przystało na mocniejszą wersję pomnożyli końcówki x 2 biggrin.gif wydaje się, że wszystko pozostaje w zgodzie z logiką chociaż wygląda kupowato ;/. Wydech w scirocco r mnie osobiście też się średnio się podoba i zdecydowanie bardziej wolałbym mieć coś a'la r32 V albo r20 VI.
mha
Przecież skoro w nowym s3 jest 2,0tfsi to tu będzie to samo, to oczywiste.
No i mało zmian optycznie, tak jak z nowym s3.
Choć buda/płyta chyba całkiem nowe.
JJacek
CYTAT(m!xeR @ Tue, 20 Aug 2013 - 18:49) *
Jak mk 6 R mi się podoba to ten jest wyjątkowym paskudą...;/ Wiadomo coś więcej o samym silniku ?

Tam będzie nowy silnik z rodziny EA888 (który już gościł w mk6 GTI, w mk7 GTI, czy też nowym S3). Ten w mk6 R, to stara konstrukcja z rodziny EA113.
k11
CYTAT(Rapix @ Tue, 20 Aug 2013 - 23:26) *
To prawda o ile takie 4 końcówki w sedanie albo kombi nie wygląda źle to w takich kompaktach słabo :-(


Cztery rynny w czymś, co nie nie jest supercarem, zioną wioską czy innym D&W. IMO nawet w M-kach nie wygląda to najlepiej. No ale skoro KIA w Picanto oferuje opcjonalną dwururkę o średnicy podobnej do tej, którą mam w E36 323, to wszystko mocniejsze musi mieć po cztery lufy, najlepiej po 100+mm.

r.
cowboy
CYTAT(k11 @ Wed, 21 Aug 2013 - 21:11) *
Cztery rynny w czymś, co nie nie jest supercarem, zioną wioską czy innym D&W. IMO nawet w M-kach nie wygląda to najlepiej. \
r.


dokładnie tak jest, szaleństwo z tymi wydechami, takie wozy 2 lufy powinny miec, V8 obowiązkowo ale po co 4

najgorzej jak wydech dodatkowo jest fake'iem jak w lexusie ISF czy chyba tez w nowym RS4/6

jest tez tendencja odwrotna jak w veyronie gdzie jest jedna koncówka w zderzaku, zresztą tez nie połaczona fizycznie z tłumikiem

mnie osobiscie to odrzuca, lubie jak przy przegazówkach koncówki pracują, no ale dobie kiedy kazdy kompakt ma dyfuzor pod klape bagaznika, muszą być koncówki w zderzaku a wydech idzie pod podwozie wink.gif

wracając do golfa to wyglada jak zwykły golf, kiedyś GTI było rasowe z czerownymi elemantami w grillu itd, a wersja eR z daleka sugerowała moc

dla mnie lipa, mogle poczekac z rok i powrócić z VR6 TFSI i zrobić mega kocura... szkoda
TJung
Hmm... im dłużej na niego patrzę tym bardziej mi się podoba. Myślę, że niezbyt wyszukaną linię nadwozia nadrabia jednak fajnym oświetleniem. To auto może na drodze wyglądać jednak nie najgorzej. Śmiem nawet twierdzić, że to ten przypadek, który gorzej wygląda na zdjęciach niż w rzeczywistości. Temat czterech rurek przemilczę, bo akurat VW u mnie plusuje tym, że ten wydech w TFSi potrafi ładnie zabulgotać.
MadeInPoland
no biorąc pod uwagę ten wydech oraz felgi to trzeba się zastanowić czy w D nie planują zwiększyć współczynnika asymilacji ludności tureckiej poprzez przekonanie do rodzimej motoryzacji. czego bmw nie zrobiło to golf R
Fawor
CYTAT(maciekha @ Wed, 21 Aug 2013 - 15:41) *
Przecież skoro w nowym s3 jest 2,0tfsi to tu będzie to samo, to oczywiste.
No i mało zmian optycznie, tak jak z nowym s3.
Choć buda/płyta chyba całkiem nowe.


Koncern przechodzi na koncepcje MQB i MLB więc wszystkie auta z tych dwóch rodzin spawalniczo (karoseria) i montazowo już z samego założenia mają być MEGA podobne celem zunifikowania częsci, dostawców i samego procesu. One po prostu muszą być prawie takie same smile.gif
GIB
Tylko czekać aż Compoty z tego wycisną 500 KM.
lovwelas
Golf niczym nowym nie zaskakuje jesli chodzi o dizajn. ale przeciez od zawsze jest tak ze VW nie robi jakis mega agresorow stylistycznych. Trzeba poczekac na testy drogowe i wiecej zdjec, na innych fotkach i na zywo auto moze sie prezentowac bardziej okazale.
COWBOY nie liczyłbym na to ze VR6T beda monotowac do aut pokroju Golfa czy Scirocco, predzej zobaczymy to w Passacie (moze R) lub CC
mha
Może doczekamy się golfa z 2.5t r5
Fawor
CYTAT(maciekha @ Fri, 23 Aug 2013 - 12:00) *
Może doczekamy się golfa z 2.5t r5

najpierw muszą dopuścić do serii RS3 na MQB - co już trochę trwa. Aczkolwiek nie wydaje mi się, żeby sprzedali to dalej do VW, bo model stałby się za mało unikatowy.
Paweł75
Ale gdyby wypuscili takiego Golfa z 2.5R5 to co bybyla za korzysc oprocz dzwieku?
Mocowo ten 2.0 mu nie ustepuje a potencjal ma nie mniejszy.No chyba ze w tym 2.5 cus wymysla i da sie robic na 600+ ale narazie sie na to nie zanosi.
majkitdi
to zobacz jak przebiega krzywa nm w 2.0 i 2.5 o mocy powyzej 400ps
rennen
CYTAT(Paweł75 @ Sat, 24 Aug 2013 - 09:56) *
Ale gdyby wypuscili takiego Golfa z 2.5R5 to co bybyla za korzysc oprocz dzwieku?


Korzyść z większej pojemności jest na każdym polu oprócz ekonomii, ekologii i ewentualnie masy silnika, to oczywista oczywistość rolleyes.gif
cowboy
CYTAT(Fawor @ Sat, 24 Aug 2013 - 06:10) *
najpierw muszą dopuścić do serii RS3 na MQB - co już trochę trwa. Aczkolwiek nie wydaje mi się, żeby sprzedali to dalej do VW, bo model stałby się za mało unikatowy.


ale co VW jako własciciel marki Audi ma sobie sam sprzedawać ? wink.gif

golf R powinien miec VR6 TFSI, to jest legenda, począwszy od mkIII z silnikiem VR6 - pierwszy kompakt na swiecie z 6 cylindrami... w RS3 niech sobie bedzie 2.5 R5

mogliby nawet mocowo zrównac obydwa modele, za to mozliwosci tuningu R36/32 TFSI byłby ogromne
Fawor
CYTAT(cowboy @ Mon, 26 Aug 2013 - 09:41) *
ale co VW jako własciciel marki Audi ma sobie sam sprzedawać ? wink.gif

golf R powinien miec VR6 TFSI, to jest legenda, począwszy od mkIII z silnikiem VR6 - pierwszy kompakt na swiecie z 6 cylindrami... w RS3 niech sobie bedzie 2.5 R5

mogliby nawet mocowo zrównac obydwa modele, za to mozliwosci tuningu R36/32 TFSI byłby ogromne


"sprzedali" w cudzysłowie oczywiście smile.gif
cowboy
a to wszystko jasne

w kazdym razie R5 powinny byc zarezerwowane do audi RS3, moze tez gdzies wzdłuznie

VR6 TFSI do golfa, passatta i wzdłuznie do Q7, touarega
olozwirski
A ten VR6 TFSI to jakie ma miec parametry?
Golf jak to golf, nikt sie nie spodziewa rewolucji w designie.
cowboy
ma byc podobno wersja bi turbo i pojedyncza turbina

pojemnosc chyba zostanie 3.6, choć 3.2 ma chyba grubsze scianki cylindrów

mocowo pewnie nie mniej niz 350KM

są juz jakies prospekty VW ale chyba jeszcze nie ma konkretów

a co do rewolucji w wygladzie mogłby wygladac troche jak w tym temacie:

http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=109908&hl=

tam tez pokazane jest to VR6TFSI
Fawor
Macałem tego Golfa na żywo i trochę mam teraz wspólnego z działem Designu - ten projekt nigdy nie będzie mial odzwierciedlenia w rzeczywistości biggrin.gif Widać na nim ogólne Volkswagenowe trendy i służy do pokazania technicznych możliwości koncernu: stworzyć cos, czego nie zrobił i nie zrobi nikt - bo nie ma tyle zaplecza/eurasów na jednostkową produkcję W TAKIEJ JAKOSCI. Czy tam faktycznie siedział ten TFSI to tez bym polemizował..postaram się sprawdzic tongue.gif
cowboy
Fawor: jak masz jakiekolwiek info na temat tamtego concepta, to wrzuc do tamtego tematu, mile widziane zdjęcia spod maski

tam jest tylko wizualizacja, VR6TFSI i 503 KM



a przy okazji taki mega kocur ma 2 grube wydechy i ma to wygląd a nie jak w tym R z 4 fifkami wink.gif


lovwelas
Szykuje się niezła zabawka.
Ciekaw jestem finalnej wersji.
http://www.adrenalinemotorsport.pl/aktualn...najmniej-420-km
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.