qczarq
Mon, 01 Jul 2013 - 11:31
Jakie byście turbo polecili do 2.0TFSI specyfikacja Street żeby osiągnąć 410-430HP bez zakucia.
Obecnie 360HP na k04 z osprzętem.
Chodzi o turbo które będzie wcześnie wstawało coś jak k04.
Ktoś wie jakie Turbo montują na stage 4 Kompoty lub inni tunerzy?? Lub ma jakieś doświadczenie w 2.0TFSI powyżej 360HP??
Rapix
Mon, 01 Jul 2013 - 15:52
Myślę że nikt Ci nie zdradzi tego no ale kto wie...
Kupuj jakieś gt2871r. lub gt3071
Grabekwwy
Mon, 01 Jul 2013 - 16:27
tu się montuje turbinki na Twin scroolu, przynajmniej comsport miał taką u siebie w 2.0 tfsi
Turbosprężarka FP - czyżby o jakieś forced performance chodziło?
S3 CHRIS
Mon, 01 Jul 2013 - 17:02
jw pisza turbo gt2871r. lub gt3071 OK tylko obawiam się o to że paliwa będzie brakować
kidzio_r5gtt
Mon, 01 Jul 2013 - 18:52
pod 400 da radę z wkładem pompy - np. Autotech
S3 CHRIS
Tue, 02 Jul 2013 - 09:52
CYTAT(kidzio_r5gtt @ Mon, 01 Jul 2013 - 18:52)
pod 400 da radę z wkładem pompy - np. Autotech
tyle to ja wiem tylko ze pytanie jest 410-430
qczarq
Tue, 02 Jul 2013 - 13:51
O paliwo się nie bójcie, jest pompa wydajniejsza + wkład + zawór rs4. Jak będzie dalej mało, to wlecą wtryski od rs4.
Ja całą resztę ma ogarniętą, brakuje mi tylko turbo i barana.
No właśnie a jaka jest różnica między
gt2871r i gt3071
Bo według mnie to 28 jest mniejsze i szybciej wstanie ale trzeba będzie na większym doładowaniu stroić?? niż 30??
Toldi
Tue, 02 Jul 2013 - 14:08
w 2.0 na gt28 okolice 400 ugrasz, gt30 - bedzie na bank pózniej wstawac ale pod 450 powinno dojsc jak wszystko wydoli...tylko wtedy wypadaloby odcinke przesunąć na jakies 7500 żeby tą moca pojechac troche a nie ledwo wstanie i zaraz zmiana biegu - co siewiąże ze seryjny motor moze nie wytrzymac tego - czyli kucie...
IMO nie wiem czy było by to bezpieczne pakowac sie w ponad 400 KM z seryjnym motorem, no chyba ze ktos wie jak to zrobic i da gwarancje
qczarq
Tue, 02 Jul 2013 - 15:15
Toldi dobrze prawisz. Tez mi się wydaje że 28 powinno styknąć na 400-410Hp i ok 500NM, tylko które 28 ?? bo wersji jest bardzo dużo i jaki producent turbo??
Odcinkę mam przesuniętą na 7450rpm już teraz.
kidzio_r5gtt
Tue, 02 Jul 2013 - 16:07
taki wykresik znalazłem na seryjnej turbinie
przemekYelo
Tue, 02 Jul 2013 - 16:34
ile znowu pozniej wstanie bez przesady. moje gt30 w 1.8 mialo 1bar na 4 biegu przy 3100 a 3700 pełny boost 1,8 . w 2l jeszcze szybciej wstanie dzieki zmiennym fazom.
rOBERTO795
Tue, 02 Jul 2013 - 22:43
CYTAT(przemekYelo @ Tue, 02 Jul 2013 - 16:34)
ile znowu pozniej wstanie bez przesady. moje gt30 w 1.8 mialo 1bar na 4 biegu przy 3100 a 3700 pełny boost 1,8 . w 2l jeszcze szybciej wstanie dzieki zmiennym fazom.
pokaz loga
przemekYelo
Tue, 02 Jul 2013 - 23:12
qczarq
Wed, 03 Jul 2013 - 08:43
CYTAT(kidzio_r5gtt @ Tue, 02 Jul 2013 - 16:07)
taki wykresik znalazłem na seryjnej turbinie
Stary, już saga o tej furze była na necie, fura w ogóle nie jechała, jest to przykład jak zrobić dobrze wykres, nie ważne jak fura jeździ. Nie wspomnę że wykończyli nowe sprzęgło w furze która miała ok.10000km przebiegu.
Toldi
Wed, 03 Jul 2013 - 11:05
tak, tym wykresem akurat bym sie nie sugerował
pantuniestau
Wed, 03 Jul 2013 - 12:07
Hmm, może warto zainteresować się Loba L04xx? Rzekomo osiągalne jest 460-470 KM na odpowiednich wtryskach i pompie.
dżordżyk
Wed, 03 Jul 2013 - 19:18
GT30 z mniejszą dupą i będzie malina.
qczarq
Mon, 08 Jul 2013 - 10:16
CYTAT(dżordżyk @ Wed, 03 Jul 2013 - 19:18)
GT30 z mniejszą dupą i będzie malina.
Sugerujesz jakś konkretną??
GT3071??
Czym się różnią wersje z literką R na końcu i bez?? którą wybierać??
qczarq
Thu, 01 Aug 2013 - 12:23
Ktoś miał doczynienia z modyfikowaniem Turbo k04 pod większe moce?? powyżej 380HP?? Loba Motorsport takie coś robi, ale nie wiem czy w PL ktoś to testował.
kidzio_r5gtt
Thu, 01 Aug 2013 - 12:53
zerknij na taką 3076:
http://www.re5pect.pl/turbosprezarka-gt3076-0-63.html ta jest na ślizgach i ze zwykłym wirnikiem. Niedługo będą także z wirnikami z CNC.
w 2.2T 5 cyl pełny boost ma 2 bar przed 4k rpm. w TFSI może być podobnie bo CR jest dużo wyższy.
noorec
Thu, 01 Aug 2013 - 14:53
CYTAT(kidzio_r5gtt @ Thu, 01 Aug 2013 - 12:53)
zerknij na taką 3076:
http://www.re5pect.pl/turbosprezarka-gt3076-0-63.html ta jest na ślizgach i ze zwykłym wirnikiem. Niedługo będą także z wirnikami z CNC.
w 2.2T 5 cyl pełny boost ma 2 bar przed 4k rpm. w TFSI może być podobnie bo CR jest dużo wyższy.
Konkretnie to w moim 2.2T.
Strasznie dzikie turbo, przy 3k mam okolice 0,4b a przy 3700-3800 jest 1,8b i jeszcze przed 4k mam 2b.
Auto jeszcze nie strojone wiec cyferek nie wrzuce ale zamierzam ogarnac w najblizszym czasie.
Rafalek114
Fri, 02 Aug 2013 - 23:13
CYTAT(qczarq @ Tue, 02 Jul 2013 - 13:51)
O paliwo się nie bójcie, jest pompa wydajniejsza + wkład + zawór rs4. Jak będzie dalej mało, to wlecą wtryski od rs4.
Ja całą resztę ma ogarniętą, brakuje mi tylko turbo i barana.
No właśnie a jaka jest różnica między
gt2871r i gt3071
Bo według mnie to 28 jest mniejsze i szybciej wstanie ale trzeba będzie na większym doładowaniu stroić?? niż 30??
Ja sie nie moge doczekac strojenia na wtryskach z RS4
Ciekawe jak dlugo sie nacieszysz nowy set up-em ,na tych "wydajnieszych wtryskach"
ps jak by ktos chcial to ma takie 4 do sprzedania
qczarq
Tue, 06 Aug 2013 - 14:18
CYTAT(Rafalek114 @ Fri, 02 Aug 2013 - 23:13)
Ja sie nie moge doczekac strojenia na wtryskach z RS4
Ciekawe jak dlugo sie nacieszysz nowy set up-em ,na tych "wydajnieszych wtryskach"
ps jak by ktos chcial to ma takie 4 do sprzedania
Coś więcej powiesz?? Albo zaproponujesz jakąś alternatywę?? Bo ciężko o wtryski do 2.0TFSI, to nie 1.8 BAM.
Ja również szukałem trochę, ale z mizernym skutkiem.
PS. Znalazłem coś takiego
http://www.loba-motorsport.com/shop/audi/t...-2.0-tfsi?c=139 Ale cena zabija.Na streeta idealny. Pamiętajmy że ja mam ośkę.
czesław
Wed, 07 Aug 2013 - 00:46
Na pewno sa mniej wydajne, o ile w ogole beda pasowac
przemekYelo
Wed, 07 Aug 2013 - 07:45
http://www.youtube.com/watch?v=-_57fFINuTg...lpage&t=157Gtx-3071r
Tial 38 external wastegate
Forced engine
Apr hpfp
Rs4 injectors
Lpfp upgrate
Snow performance Water Methanol
Toldi
Wed, 07 Aug 2013 - 08:27
straasznie idzie
Rafalek114
Wed, 07 Aug 2013 - 09:53
CYTAT(przemekYelo @ Wed, 07 Aug 2013 - 07:45)
http://www.youtube.com/watch?v=-_57fFINuTg...lpage&t=157Gtx-3071r
Tial 38 external wastegate
Forced engine
Apr hpfp
Rs4 injectors
Lpfp upgrate
Snow performance Water Methanol
Doczytaj set up do konca ... jest z metanolem ...jak metanolu nie ma to samochod automatycznie nie bedzie jechal ... Wtryski z rs4 maja inna konstrukcje , inaczej rozpryskuja paliwo i maja inny czas reakcji .
qczarq
Thu, 08 Aug 2013 - 12:54
CYTAT(Rafalek114 @ Wed, 07 Aug 2013 - 09:53)
Doczytaj set up do konca ... jest z metanolem ...jak metanolu nie ma to samochod automatycznie nie bedzie jechal ... Wtryski z rs4 maja inna konstrukcje , inaczej rozpryskuja paliwo i maja inny czas reakcji .
APR robi stage bez wtrysku metanolu na wtryskiwaczach z rs4.
PS. Dalej nie dostałem odpowiedzi jakie inne zamienniki sugerujesz??
PatTDI
Thu, 08 Aug 2013 - 16:21
Na wtryskiaczach S3/Golf R jesteśmy w stanie zrobić do 450km natomiast na RS4 kowych 550km.
Jeżeli ktoś ma problemy z wystrojeniem tych wtryskiwaczy u konkurencji. Serdecznie zapraszamy :-)
mlody1921
Fri, 09 Aug 2013 - 12:15
Znajomy na GTX2863R zrobił 410 kunia
A GTX2871R on chyba powinien starczyć na sporo powyżej 400
hwojtek
Tue, 13 Aug 2013 - 14:03
Panowie, wyczyściłem ten wątek i bardzo proszę o trzymanie się tematu: pomóżcie człowiekowi znaleźć turbo do 2.0 TFSI.
qczarq
Wed, 14 Aug 2013 - 08:26
CYTAT(mlody1921 @ Fri, 09 Aug 2013 - 12:15)
Znajomy na GTX2863R zrobił 410 kunia
A GTX2871R on chyba powinien starczyć na sporo powyżej 400
A na jakiej jednostce i w jakiej furze??
mlody1921
Thu, 29 Aug 2013 - 13:28
Mazda mx-5 NC 2.0 16v
qczarq
Tue, 03 Sep 2013 - 13:11
CYTAT(mlody1921 @ Thu, 29 Aug 2013 - 13:28)
Mazda mx-5 NC 2.0 16v
Jakiś wykres zarzucisz??
Aktualnie myślę nad hybrydą, zależy mi na dużym momencie już od 3000rpm. Fura ma po torze śmigać na weekendy.
kidzio_r5gtt
Tue, 03 Sep 2013 - 14:27
jak chcesz żeby wcześnie wstawało to może takie T3 z A/R 0.48
Jarol
Wed, 25 Sep 2013 - 09:55
Ja obecnie robie 1,8T na około 400km i turbo jakie wkładam to TD05HA-152G6-12T z EVO X.
Do 2,0TFSI też będzie bez problemu pasować.
Rafalek114
Tue, 01 Oct 2013 - 19:49
Taka mala ciekawostka , dojechalismy w koncu na rolke do vmax w Borken . Hamonia ma taki problem iz pokazuje bardzo slabe wyniki i jej poprostu ludzie w de nie lubia . Bylismy trzema golfami 30edition . Wszystkie teoretycznie mialy bardzo podobny set up . Natomiast tylko jeden byl robiony u nas od podstaw , i tylko jeden mial zalozony fmic costum (nie s3 ) Wynikibyly szokujaco slabe poniewaz pierwszy , ktory mial katalizator pokazal tylko 338 km i 430nm , drugi bez katalizatora 346 km i 414 nm . Najmocniejszy okazal sie ten robiony od podstaw przez nas . Jako ciekawostke dodam wykres oraz dwa slowa od siebie . Jestem przekonany na 99procent iz jest realne zrobienie 400km na seryjnym k04 ,ale przy delikatnych ingerecjach mechanicznych . pozdrawiam
385km i 480nm bez dotykania silnika . Czyli dolot , uklad wydechowy , fmic i pare drobiazgow by digitun
S3 CHRIS
Wed, 02 Oct 2013 - 21:30
Refałek a z czego ten dołek przy ok 4tys/obr
bo mam taki sam u siebie w golfie I
Rafalek114
Thu, 03 Oct 2013 - 12:56
CYTAT(S3 CHRIS @ Wed, 02 Oct 2013 - 21:30)
Refałek a z czego ten dołek przy ok 4tys/obr
bo mam taki sam u siebie w golfie I
delikatne przeladowanie na wejsciu pelnego boosta ... mozna zmniejszyc delikatnie wypelnienie zaworka w partii obrotow gdzie wystapil overboost i wykres sie wygladzi.
Apsik
Tue, 08 Oct 2013 - 11:17
Najtaniej chyba turbina od TTRS:
Grekom na 1.8TFSI kreski wyszły na 426KM / 524Nm
- HKS custom Intake kit
- KKK K16 TT-RS turbocharger
- 3" Custom turboback exhaust
- S3 intercooler
- AEM Water-methanol kit
- Bosch motorsport Injectors
Moim zdaniem można ten setup poprawić i kreski będą lepsze.
Rafalek114
Mon, 09 Dec 2013 - 16:44
Taki tam film na ktorym jest porownanie wydajnosci wtryskow z 200konnego tfsi , z audi s3 tfsi i oczywiscie wtryski rs4 ,a na koncu jakies hybrydy svs
https://www.facebook.com/photo.php?v=408519...e=2&theater
Rapix
Mon, 09 Dec 2013 - 17:42
no nieźle czyli wychodzi że wtryski z S3 są wydajniejsze od rs4
siwysdz
Tue, 10 Dec 2013 - 09:41
Panowie a w końcu na turbo z TTRS ile da radę zrobić w 2.0TFSI? Jeździ już jakieś autko gdzieś na tym turbo?
Rafalek114
Tue, 10 Dec 2013 - 10:41
CYTAT(siwysdz @ Tue, 10 Dec 2013 - 09:41)
Panowie a w końcu na turbo z TTRS ile da radę zrobić w 2.0TFSI? Jeździ już jakieś autko gdzieś na tym turbo?
Jeździ , 400 może kapkę więcej
siwysdz
Tue, 10 Dec 2013 - 10:52
Krzysiek ma na handel takie turbo teraz i się zastanawiałem. Masz może wykres tego auta? Większy lag pewnie niż na k04?
Rafalek114
Tue, 10 Dec 2013 - 19:24
CYTAT(siwysdz @ Tue, 10 Dec 2013 - 10:52)
Krzysiek ma na handel takie turbo teraz i się zastanawiałem. Masz może wykres tego auta? Większy lag pewnie niż na k04?
Wykres pewnie jeszcze gdzies tam mam ,ale co on tak na prawde ci da?? Nie wiem jaki silnik masz w swoim samochodzie ,ale jezeli jest to 200konne tfsi to ciezko bedzie uzyskac ponad 400 km biorac pod uwage roznice odprezenia CDL-a ,a twojego silnika , i paliwa na jakim bylo strojone akurat to auto . A mianowicie 9,8:1 i 102 oktany .
ps Lag nie jest wcale tak duzy jak moglo by sie wydawac , wiec uwazam to za dobre rozwiazanie
siwysdz
Tue, 10 Dec 2013 - 19:50
Chodzi o uzyskanie jakiś 320/330PS. Za k04 trzeba położyć ze 3tyś a Krzysiek wystawił od TTRSa za 2200zł. Chciałem zobaczyć jak przebiega moc/moment tylko w 200konnym tfsi a nie s3.
Rafalek114
Tue, 10 Dec 2013 - 19:56
CYTAT(siwysdz @ Tue, 10 Dec 2013 - 19:50)
Chodzi o uzyskanie jakiś 320/330PS. Za k04 trzeba położyć ze 3tyś a Krzysiek wystawił od TTRSa za 2200zł. Chciałem zobaczyć jak przebiega moc/moment tylko w 200konnym tfsi a nie s3.
Bedzie to wstawalo bardzo podobnie do k04 i z pewnoscia taka moc uda sie uzyskac bez najmniejszego problemu , kupuj , przerabiaj i zakladaj
qczarq
Sat, 22 Feb 2014 - 00:53
Ja trochę inną drogą poszedłem, wkrótce info
Po dodaniu fantów do silnika powinno wyjść ok 430HP i 500NM bez zakuwania za rozsądne pieniądze.
Kity będzie można kupić u mnie na fakturę Vat.
Info Soon.
S3 CHRIS
Sat, 22 Feb 2014 - 16:12
CYTAT(qczarq @ Sat, 22 Feb 2014 - 02:53)
Ja trochę inną drogą poszedłem, wkrótce info
Po dodaniu fantów do silnika powinno wyjść ok 430HP i 500NM bez zakuwania za rozsądne pieniądze.
Kity będzie można kupić u mnie na fakturę Vat.
Info Soon.
napisz info jak juz sprawdzisz pewnie duzo osob moze byc zainteresowanych
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.