Witam, chciałem przedstawić moje autko, a przy okazji spytać się o kilka szczegółów.
Silnik:
TU5JP4 odprężony kanapką, seryjna moc 109KM i 150Nm
Turbosprężarka:
Td04-11g z BMW 2.5tds
Wtryskiwacze:
Bosch 370ccm/min z saaba 2.3 turbo
Dolot:
IC z mondeo mk3 2.0 tdci
orurowanie nierdzewka 53mm,
łączniki silikonowe fmic
Wydech:
Od turbosprężarki do końcowego tłumika 2.5" na końcu jakiś pierdzący tłumik ultera do wymiany
Skrzynia biegów:
20CD22 po wymianie synchronizatora dwójki, trochę za długa, na poduszce poli
Sprzęgło:
seria
Elektronika:
det3 fuel implant,
innovate lc-1,
mój komputerek turbo,
Zawieszenie:
wszędzie gdzie możliwe poli, a po za tym seria
Hamulce:
z Peugeota 206, tarcza średnicy 266mm
Koła:
narazie 14" z saxo vts, czekają już felgi po regeneracji 15" z 205 gti
Wnętrze:
jak narazie jeden kubłek bimarco futura oraz pasy omp,
kierowajka z odsadzeniem,
rękawiczki dla drivera omp,
nakładki na pedały sparco,
wyświetlacz biegu mojej produkcji.
Plany:
- remont budy, bo miejscami nadgryzą ją ruda,
- wybebeszyć środek,
- lakierowanie, bo poprzedni lakiernik spierniczył lakier na całym aucie,
- zawieszenie, lekko zglebić i utwardzić,
- większe turbo, lub jak można coś po modzić z aktualną suszarką i tu pytanie do ekspertów da rade coś z nią wymodzić? Szczególnie mi chodzi o większą stronę gorącą.
No i najważniejsze moc Autko było hamowane przy doładowaniu 0,4 bara i nie wystrojonym zapłonie (czytaj dla bezpieczeństwa opóźniony). Wynik był 178 koników i 223 Nm. Aktualnie doładowanie jest podniesione do 0.7bara no i wystrojone. Hamowane jeszcze nie było. Jedynie hamownią drogową ecumastera i wyszło ponad 200 koników i ponad 240Nm. Trzeba się wybrać na hamownie
To chyba wszystko co można napisać na temat mojego auta. Ogólnie wszystko robione własnymi rękom, oprócz kolektora wydechowego który wyspawał mi Tata.
Foty i filmy:
http://www.youtube.com/watch?v=REiNTiDulcs
http://www.youtube.com/watch?v=rHimlor9yM8