baloon21
Fri, 08 Mar 2013 - 21:50
Witajcie. Ostatnio przyszło mi zamontować zaciski 6-cio tłoki z porsche do s4 b5 audi oczywiscie na tarczę 345. Po pierwszysch przymiarkach mało co zębów nie zjadłem jak się okazało, że mocowania w zacisku jak i zwrotnicy są przelotowe. Tu własnie zaczyna się właściwe pytanie do osób które już latają na takim zestawie bądź wiedzą jak to zamontować : są jakieś zestawy, żeby to skręcić czy na żywca śrubą na przelot i nakrętką ?
SID
Sat, 09 Mar 2013 - 14:45
Potrzeba Ci
setu 4 śrub i nakretek 16na14mmZrobionych specjalnie do tych zacisków i zwrotnic Audi
www.SidMotorSport.pl
czerniel2
Mon, 09 Oct 2017 - 23:24
Odgrzeje kotleta - jakie tarcze trzeba kupić pod zaciski zr18 aby siadło to na wspomnianych śrubach w S4 B5??
FOOR!4
Tue, 10 Oct 2017 - 09:04
CYTAT(czerniel2 @ Mon, 09 Oct 2017 - 23:24)
Odgrzeje kotleta - jakie tarcze trzeba kupić pod zaciski zr18 aby siadło to na wspomnianych śrubach w S4 B5??
Ja mam 360mm w "80" na tych zaciskach.
czerniel2
Tue, 10 Oct 2017 - 11:01
To bedą tarcze od MLa w163 345mm ? Wysokość 51mm ?
uki82
Tue, 10 Oct 2017 - 14:32
ja chyba właśnie takie kupowałem ( zwykłe a4 przedlift, żeliwne zwrotnice) , tylko tam trzeba roztoczyć otwór centrujący tarczę, w mercedesie jest fi67 a w a4 jest fi68 o ile mnie pamięć nie myli.
czerniel2
Tue, 10 Oct 2017 - 16:45
Hmmm zwrotnice mam aluminiowa...
uki82
Wed, 11 Oct 2017 - 23:25
w zwrotnicach różnica chyba jest, ja aluminiowej nie macałem. Porównując do żeliwnej to jest inny rozstaw otworów no i rzekomo montuję się taki zacisk (ZR/L18) bez adapterów. Ja u siebie ( na żeliwnej ) mam adapter. Co do tarcz to chyba będą właśnie te z Merca. Tarcze kup sobie nowe , przymierz i w razie czego masz 10 czy 14 dni na zwrot o ile nie będzie śladów użytkowania. Ale wydaje mi się że to będą te same.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.