Moja zabawka przed przeglądem na sezon 2013.
Fiat 131. Rocznik 1976.
Samochód wstępnie testowany po przeróbkach w zeszłym sezonie ... Nie hamowany więc moc jak na razie nie znana. W fazie budowy.
Modyfikacje auta:
Silnik:
2.0 8V Turbo Lancia Dedra
Katalogowo niecałe 170KM i 286 Nm
Modyfikacje głowicy:
Seryjna.
Plan: ewentualnie ostrzejsze wałki
Modyfikacje bloku:
Seryjny słupek.
Miska olejowa 8,5l aluminiowa własnej kontrukcji z klapkami.
Chłodnica oleju duża BMW za zderzakiem.
Układ dolotowy:
60mm średnicy,
Intercooler wodny z subaru wraz z 15l układem chłodzenia,
Turbo Garrett T3 ze zmodyfikowanym wirnikiem ssącym.
Układ wydechowy:
Kwasówka 3" w całości na przelotowym tłumiku.
Układ wtryskowy/paliwowy:
Pompa 6 bar.
Zbiornik 27l aluminiowy własnej kontrukcji.
Wtryski seria
Elektronika:
Weber IAW - seryjny
Układ chłodzenia:
Chłodnica duża BMW przeniesiona do bagażnika
Układ napędowy:
Sprzęgło seryjne,
Skrzynia Fiat 132 2.0
Most - Tofas Dogan L - turecka wersja mirafiori. Zaspawany.
Zawieszenie:
Przód - zaadoptowany gwint z golfa
Tył - seria
Plan: gwint na 4 koła
To jak narazie jego najświeższy wygląd. Dorzucę też zdjęcia z zeszłego roku.