MODEL:
Golf II GTI 1988r.
Silnik: :
1.8 16v KR w serii 139km zmieniony na 2.0 16v ABF
wałki Schricka 276/276 (były w KR, na razie nie założone do ABFa)
Układ dolotowy:
odizolowany kolektor dolotowy (gruba uszczelka + bandaż)
obrobiona przepustnica
dolot 3 cale na ori puszce z Seata Toledo
Układ wydechowy:
kolektor Supersprinta odizolowany bandażem
wydech przelotowy na dwóch tłumikach 55mm
Układ wtryskowy:
seryjny
Układ chłodzenia:
największa seryjna chłodnica
podwójne wentylatory na włącznik
termostat 71 st. C
Układ napędowy:
skrzynia z mkI GTI 7g z przełożeniem głównym 4,46
pseudoszpera z podkładek
lekkie koło zamachowe 3,5kg
komplet kół na asfalt i szutry
Zawieszenie:
przód kit Weiteca
tył usztywniona seria
poliuretany w zawieszeniu
przód negatyw 1.7, koła rozbieżnie
Układ hamulcowy
przód 256mm.
tył seryjne tarcze
hydrauliczny ręczny
korektor siły hamowania Wilwood
płyn RBF660
Wnętrze
Klatka według załącznika J
Kubły BiMarco
Pasy szelkowe
Podstopnica dla pilota
Kierownica sportowa z odsadzeniem
Przeznaczenie
starty w KJS, KZK itp.
Z racji mojej pracy i małej ilości czasu postępy zdecydowałem się na kupno gotowego auta, takiego jakie mi się zawsze marzyło;) Wybór padł na rajdowe MKII z Jeleniej Góry. Może ktoś z forumowiczów kojarzy go za czasów poprzedniego właściciela. Auto praktycznie gotowe do startów w rajdach, kjs itp.
Była już pierwsza przygoda z autem. Chyba dawno świece nie były wymieniane. Wczoraj jedna praktycznie się rozleciała. Druga prawie iskry nie dawała. Zmieniłem świece i chce mi kierownice z rąk wyrwać