Sprzedaję swoje wypieszczone auto. Wkleję opis z allegro, bo wszystko jest w nim zawarte - opis jest szczery, TT nie wymaga ŻADNEGO wkładu finansowego. smile.gif Cena dla forum 32000 Zł do zabrania. Jak sprzedam to będę konkretnie w plecy na tym samochodzie... taki urok tuning'u, a ja potrzebuję szybko kasy... wink.gif TT robię dziennie ok. 40 km. i nie ma z nią żadnych problemów. Auto nie katowane zupełnie.

Link do zakończonej aukcji allegro: http://allegro.pl/audi-tt-1-8t-tuning-300-...2536506489.html


Witam. Mam do sprzedania unikatowe Audi TT 1.8T. Seryjna moc samochodu wynosiła 180KM i 235Nm. Obecnie TT rekomenduje się ogromną mocą 300 KM i momentem obrotowym wynoszącym 400 Nm! TT zostało poddane całkowitemu Tuning’owi Mechanicznemu. Nie oszczędzałem na żadnych częściach. Wszystkie zastosowane przeze mnie elementy były fabrycznie nowe. Programowo TT zaopiekował się Rogalotti z MR Motors, co zaowocowało mocą 300KM i momentem obrotowym wynoszącym 400Nm. Wnętrze TT jest bardzo zadbane! W TT została ustawiona zbieżność zawieszenia. Samochód użytkowany na paliwie Shell V-Power Racing. TT nie wymaga, żadnego wkładu finansowego. Samochód jest dopieszczony w każdym detalu. Auto posiada komplet kluczyków. TT jest zarejestrowane, ma ważny przegląd techniczny i jest ubezpieczone w kraju. Samochód posiada książkę serwisową i udokumentowany przebieg.


Oto lista przeprowadzonych zmian:

- Turbosprężarka Garrett GT28R.
- FMIC 600X300X76.
- Wbudowany WasteGate Garrett.
- Aktuator Garrett
- Nowe linie wodne i olejowe.
- Orurowanie FMIC wykonane ze stali kwasoodpornej. Turbosprężarka-FMIC: 2”, FMIC-Kolektor dolotowy: 2,5”.
- Obejmy orurowania FMIC typu T-Bolt, wykonane ze stali kwasoodpornej.
- Układ wydechowy 3”, DownPipe 3”. Wszystko wykonane ze stali kwasoodpornej.
- Kolektor wydechowy KKR.
- TIP wykonany ze stali kwasoodpornej.
- Przepływomierz Audi TT 225PS 3”.
- Wtryski Siemens Deka 630cc.
- Pompa paliwa Bosch 044.
- Odelżone Koło Jednomasowe G60 o masie 5 Kg.
- Sprzęgło Sachs Racing VR6.
- Uszczelki Elring, Cometic.
- Silikonowe łączniki i kolana.
- Zawór N75 sterujący doładowaniem.
- Dolot AMSOIL, filtr stożkowy 3".
- Zawór upustowy Blow Off Valve HKS SSQV III. BOV został przeniesiony na zimną stronę orurowania FMIC.
- Wskaźnik doładowania Auto Gauge SM Peak.
- Wskaźnik temperatury oleju Auto Gauge SM Peak.
- Wskaźnik EGT Exhaust Gas Temperature Auto Gauge SM Peak.
- Adapter pod filtr oleju z 4 miejscami na czujniki Auto Gauge.
- Usunięte: N249, zbiornik podciśnienia, N80, EVAP, SAI. BOV sterowany bezpośrednio z kolektora.
- Silikonowe przewody podciśnienia.
- Oil Catch Tank ProPerfekt, przerobiony cały układ odpowietrzenia silnika.
- Poduszki skrzyni biegów/łapy silnika poliuretanowe o twardości 80sH.


Ponadto wymieniłem na nowe takie elementy jak:


- Kompletny rozrząd
- Klocki hamulcowe przednie i tylne
- Olej silnikowy Motul X-Cess 8100 5W40

- Nowy akumulator Bosch S4

- Filtr oleju Knecht
- Olej skrzyni biegów
- Nowe platynowe świece zapłonowe NGK
- Płyn hamulcowy DOT 5.1
- Nowy przepływomierz
- Nowy MAP Sensor
- Nowy zawór N75 sterujący doładowaniem
- Łączniki stabilizatorów
- Sworznie wahaczy
- Tuleje wahaczy
- Siłowniki klapy bagażnika
- Filtr paliwa Knecht
- Termostat
- Nowy czujnik temperatury powietrza dostarczanego

- Nowa Sonda Lambda

Wszystkim chętnym jestem w stanie przedstawić wiele zdjęć, które zrobiłem podczas trwania prac na projektem. Posiadam również wykres mocy.


TT sprzedaję z dużą stratą. Koszty samych modyfikacji znacznie przekroczyły wartość rynkową pojazdu!


Chętnie odpowiem na wszystkie pytania telefonicznie. Zadzwoń, dogadamy się! Kontakt: Tel. 601936899, eMail: KubaFRS@wp.pl, GG:6460452. Pozdrawiam Kuba.