Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Problem z paliwem po swapie m52
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > BMW Performance
m52owner
Otóż po swapie m52b28 do e30 mam takie coś że za każdym razem po wlączeniu zapłonu pompka się włącza i "dyma" paliwo aż nabije odpowiednie ciśnienie
na listwie.Problem w tym że gdy już nabije i powiedzmy wyłączę zapłon odczekam te 30sek ,włączam zapłon i znowu pompka dyma paliwo aż nabije do odpowiedniego ciśnienia.Dodam że jeśli spróbuję zapalić od razu to silnik nie zapali aż do czasu gdy pompka nabije paliwo i się wyłączy.O co chodzi ?Tak ma być?Gdy silnik siedział jeszcze w e36 nie było takiego problemu-przychodziłem i odrazu odpalałem silnik a teraz trzeba za każdym razem czekać aż pompka nabije ciśnienie-nawet w ok 30sek po zgaszeniu auta.W jaki sposób paliwo ucieka tak szybko z listwy? Dodam że auto "raczej" ma moc i nie czuć by było coś nie tak.
markus344
był temat xx razy - masz za słabą pompkę, która w ciągu kilku tygodni padnie do konca w zależności ile jeździsz... Kup sobie Walbro niby tuningowa pompka- szkoda,że na 9sztuk 7 pada- a dźwięk pracy jak wiadomo-ameryka. Tematem najlepszym jak dla mnie Bosch 040 lub zewnętrzna 044- w swojej ofercie bosch nazywa ją motorsport - i się nie dziwię bo np: w większości porsche idzie na pierwszy sort . Do 2.8 może być jakaś inna np: też boscha, ale aż takie parametry jak w 044 czy 040 w 2.8 chyba nie są potrzebne,ale nie jestem pewien,bo nie jesteś pierwszy z taką kwestią-ale jak wiadomo ,-lepiej więcej niż za mało ...
Baks
zwykla pompka z 1.6 daje sobie rade spokojnie w silniku 2.8 a ty polecasz od razu walbro lub bosha 044? Swoja droga kolejna osoba walaca plotkami z 5 pomp ktore zalozylem walbro 255l wszystkie pracuja juz dobre pol roku i nie widac szans na zepsucie.

najlepiej kup dedykowana do 2.8 jesli chcesz sie na duchu czuc dobrze jak nie to od 1.6-1.8 pasuja dobrze.
Ewentualnie w chrystlerach v8 sa montowane zewnetrzne pompy kosztuja okolo 120 zl a sa naprawde super.
maaaad
Ja u siebie zostawiłem pompę z m20b20 (obecnie pod maską mam m52b28) i też właśnie większość osób, których pytałem, mówiła, że pompa paliwa spokojnie da sobie radę. Teraz nie jestem już tego taki pewien - pompa z m20b20 ma przelać w ciągu 30 s. jakieś 0,7 litra benzyny, pompa z m52b28 - ponad litr. Ciśnienie w m52 - 3,5 bar, w m20 - 3 bar. No i mam problem, który objawia się tak: http://www.racingforum.pl/Dawi-siAe-po-zmi...ach-t98444.html
W normalnej jeżdzie, nawet ostrzejszej, niby wszystko jest w porządku. Ale w przyszłym tygodniu zmienię chyba na Deatschwerks DW200 i zobaczymy.
m52owner
Wiem że eszystkie pompy w e36 to to samo -mają nawet ten sam numer.Na większą nie widzę sensu zmieniać bo nic mi to nie da.
Dzięki za rozwiązanie problemu bo nigdy bym pompy za to nie podejrzewał, obstawiałem raczej regulator ciśnienia paliwa itp.
Wiem też że pompka nie jest padnięta bo normalnie pracowała w moim e36 b28 więc i tu powinna dobrze pracować.Problem jest w tym że przy jej montażu w koszu od e30 ułamałem jej króciec na który się nakłada przewód.Trochę go polutowałem plastikiem ,trochę pokleiłem ale za dobrze mi to nie wyszło bo napewno jest tam nieszczelność i pewnie w tym tkwi problem.No ale cóż , ceny pompek nie są takie straszne więc się drugą kupi a jak po wymianie okaże się że jest to samo to chłopaki zrzutkę robicie biggrin.gif
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.