Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Kompresor POWERDYNE nowy caly zestaw do m52 m50 m54... ?
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > Giełda > Sprzedam
powerdyne
Witam, na sprzedaz posiadam amerykanski kompresor firmy Powerdyne model bd-11, jest on praktycznie nowy, bo ma zaledwie niecale 700km przejechane.
Sciagniety ze stanow, przelezal swoje, az wszystko co bylo niezbedne zostalo skompletowane i zrobione.
Wszystko to robilem dla siebie, wiec nie oszczedzalem na niczym, wyjety kilka dni temu z mojego auta, poniewaz przechodze jednak na turbo.
Takie zestawy dedykowane sa glownie i wstawiane do amerykanskich M3, 325, 328, ale rowniez do E39 540 przez firme DINAN specjalizujaca sie w przerobkach BMW, jak rowniez do calej masy amerykanskich samochodow, poczawszy od sportowek, a skonczywszy na pick up'ach (zreszta wystarczy wpisac w google i poczytac).
Kompresor nie wymaga dodatkowego smarowania z magistrali olejowej silnika, poniewaz jego przekladnia wewnetrzna jest na pasku zebatym i zamknietych lozyskach, wiec wyeliminowane zostaly dodatkowe prace i koszty z nimi zwiazane.
Na ebay'u mozna zakupic wytrzymalszy pasek kevlarowy, jak rowniez i lozyska ceramiczne, dzieki ktorym kompresor mozna krecic na duzo wyzsze obroty, co zaowocuje wiekszym doladowaniem i wyzsza moca.
W zaleznosci od dlugosci dolotu i wielkosci IC, uzalezniona jest wysokosc doladowania, u mnie na dlugim dolocie i sporawym IC doladowanie na duzym kolku na wale i srednim na kompresorze dalo 0.37 bara, wiec bardzo bezpiecznie, a przy tym osiagi wzrosly bardzo odczuwalnie, przypuszczam, ze w granicach 70 moze 80 KM, a smialo mozna dac jeszcze mniejsze kolko na kompresorze, albo wieksze na wale, badz zmniejszyc uklad dolotowy w celu skrocenia drogi i wiekszego doladowania przy tych samych kolkach.
Plyta mocujaca jest stalowa o grubosci bodajze 1cm i podparta w kilku punktach, miedzy innymi pod sruby alternatora, pompy wspomagania, dodatkowo do samej podstawy filtra, do glowicy i z prawej strony samego kompresora jest rowniez wspornik idacy do lapy silnika, aby nie bujal sie i nie wyginal pod obciazeniem, jak to ma miejsce w firmowych mocowaniach.

W zestawie z kompresorem znajduje sie praktycznie wszystko co potrzebne jest do zamontowania jego i cena uzalezniona jest od setupu jaki kupujacy sobie zyczy, czy wszystko calkowicie - kompresor, kolka, mocowanie, kompletny dolot wraz z intercoolerem, wtryskami 315cc i nawet ECU masterem DET 3 z wystrojona mapa na 0.37 bara w m52b28, czy tylko sam zestaw podstawowy w postaci kompresora z plyta mocujaca i kolkami...

Do wyboru:

- kompresor POWERDYNE BD-11
- plyta mocujaca z napinaczem, ze wzmocnieniami i wspornikami
- komplet 3 wielkosci kolek na wal korbowy i 3 na kompresor
- orurowanie wraz z silikonami, ktore jest dopasowane od kompresora do intercoolera i od przepustnicy do intercoolera
- bov HKS style - regulowany
- wtryski 315cc
- ECU master DET 3 (na ktorym zostal on wystrojony na 0.37 bara w silniku m52b28)
- sruby mocujace, prawie wszystkie, procz tych, ktore musialy zostac przy silniku po odkreciu mocowania


Cena za zestaw podstawowy kompresor wraz z calym mocowaniem i kompletem kolek na wal korbowy i kompresor - 4499zl.

Oczywiscie istnieje mozliwosc obejrzenia na zywo i odbioru osobistego w Warszawie, badz wysylki poczta.

Serdecznie zapraszam.













PioterW
a gdzie można obejrzeć i ewentualnie odebrać ten zestaw?
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.