Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Czy to wina przepływomierza? E36
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > BMW Performance
kuba90
Witam wszystkich, serdecznie może to nie odpowiedni dział za co przepraszam bardzo.Ale mam wielką prośbę , jak mogę sprawdzić czy działa mi prawidłowo przepływomierz , ponieważ silnik non stop czy to na PB czy LPG ciągle ma wysokie obroty tzn falują mi, a podmieniłem silniczki krokowe i wszystko jest bez zmian, przewody dolotowe też ok , a jak odepne przepływkę to raz obroty spadaja ,potem idą w góre a za drugim razem 0 reakcji jest.Na innych forach nikt nie odpisywał na moje pytania więc liczę ze tu moze znajdzie się jakaś osoba co mi będzie w stanie pomoc, choć wiem ze to jest raczej forum poświecone tuningowi:) Silnik to M43 1.6 sad.gif niestety.Pozdrawiam
czesław
Na odlaczonej przeplywce powinno byc ok, jezeli jest uwalona
kuba90
Dziękuje z r ade jak by przepływka była ok to powinno sie zaczac falowanie i roznego rodzaju cuda na to wychodzi ??
mariusz_k
Sprawdź czujnik temperatury cieczy. U mnie w 318ti m42 są akurat dwa - jeden z nich - podpięty do ecu z czasem, pod wpływem osadu/starości podawał błędną rezystancję i lekko go przylewało, co powodowało falowanie na wolnych obrotach w zakresie 500-1100rpm.

Rozumiem, że zakładając ten temat sprawdziłeś sondę lambda.

I nie dziw się, że ludzie nie chcieli odpisywać na innych forach (jeżeli przedstawiłeś swój problem w ten sposób co tutaj). Forum, szczególnie SR to nie jest GG. Jeśli oczekujesz poświęcenia często cennego czasu przez innych urzytkowników na Twój problem, to pisz czytelnie i treściwie. A odpowiednie miejsce na takie pytanie to "motoryzacyjne pytania i odpowiedzi" w dziale offtopic.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.