Witam,
Po wielu latach mozolnych zmian w końcu udało się dopracować moją Toyote MR2 która obecnie dysponuje mocą 511 KM i 508 NM
MODEL:
1995 Toyota MR2 fabrycznie 175 KM
Silnik:
przekładka na 3S-GTE 225 KM
panewki – ACL
koło zamachowe – Fidanza
kute tloki – Wiseco
kute korby – Pauter
sruby główne i korbowodowe – ARP
wałki, talerzyki, sprężynki, regulowane kółka – CatCams
wtryski – Sard 800
pompa paliwowa – Aeromotive 344
listwa paliwowa – Sard
regulator paliwa – Aeromotive
zawory i uszczelniacze – Ferrea + 1mm
szklanki od 1ZZ
turbo Garrett - GTX3076
wastegate – Tial
blow off – Tial
intercooler by ZTR + 2 wiatraki Spal
kolektor ssący – Racer X Fabrication
separator odmy – Cusco
filtr - K&N
przepustnica - 70 mm
przewody – TRD
termostat – TRD
chłodnica wody – PWR
chłodnica oleju – MOCAL
podstawka pod filtr oleju z termostatem - Greedy
zawór ciśnienia wody – TRD
pompa oleju – TODA
pasek rozrządu – Greedy
wtrysk wody/metanolu – AEM
Elektronika:
komputer – AEM EMS
sonda – AEM UEGO
zegar – AEM 18 in 1
wzmacniacz iskry – MSD
cewka – MSD
Napęd:
skrzynia od MR2 turbo
szpera – Quaife
sprzęgło – ACT
wysprzęglik i pompa z 1ZZ
mocniejsze koszyki półosi
Zawieszenie:
amortyzatory – KONI
sprężyny – EIBACH
rozpórka – TEIN
rozpórka dolna - Ultra Racing
Fender Bars - Ultra Racing
zestaw pouliretanów - Energy Suspension
Hamulce:
przód, zestaw D2 - tarcza 330mm 8 tloczkow
tył - EBC TG, klocki EBC RS
Wygląd:
światła – Hella
pozycje - clear smoke
światła do jazdy dziennej Hella
felgi 17" ATS DTM COMPETITION
Podziękowania:
Show www.motorsportshop.pl - wielkie podziękowanie za pomoc w dostępie do części
MacPL - wystrojenie AEM'a i wielokrotne trasy do Łodzi
ZTR www.ZTR-TUNING.pl - Największe podziękowania dla firmy ZTR za całość modyfikacji w moim aucie, pomysły, dokładność, wykończenie i wsparcie. Szczególnie dla Bartka z ZTR za poświęcony czas, zdrowie i za ciągłą motywacje, gorąco polecam tą Łódzką firmę.
Auto ma aktualny setup dosc lagodny, jeszcze mozna troche dołożyć doladowania i uruchomic Nitro NX, jak na razie chcialem zobaczyc jak przy tych parametrach bedzie sie zachowywac i jestem bardzo zadowolony.
Czas na 1/4 jaki mi sie udalo uzyskac w Rudnikach to 12.4 - da sie sporo poprawic biorac pod uwage iz jest padniety synchronizator 1 i 2 biegu, oraz kierowca wymaga troche wprawy gdyz pierwsze 3 biegi wpadam w odcinke , następne przejazdy powinny byc szybsze.
Filmiki z Rudnik:
http://www.youtube.com/watch?v=K9ClqGgVJ68
http://www.youtube.com/watch?v=NDl74jkoTOg
Zdjęcia: