![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Fri, 21 March 2008 Skąd: Nieporęt ![]() |
Witam wszystkich. Może pytanie jest nie typowe, ale od kilku lat scigam się w rajdach samochodow terenowych (jako pilot) z lepszymi, badz gorszymi efektami. Nasze autko to sj 413, z ktorego zostala tylko deska rozdzielcza i autko dzieki niskiej masie dzielnie radzi sobie w terenie. Jednak ciągły wyścig zbrojeń skłania nas do modyfikacji. Mosty pójdą pewnie od LC, reduktor i skrzynia moze zostana (bardzo niska masa) ale trzeba coś z silnikiem zrobić
![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
Witam wszystkich. Może pytanie jest nie typowe, ale od kilku lat scigam się w rajdach samochodow terenowych (jako pilot) z lepszymi, badz gorszymi efektami. Nasze autko to sj 413, z ktorego zostala tylko deska rozdzielcza i autko dzieki niskiej masie dzielnie radzi sobie w terenie. Jednak ciągły wyścig zbrojeń skłania nas do modywikacji. Mosty pójdą pewnie od LC, reduktor i skrzynia moze zostana (bardzo niska masa) ale trzeba coś z silnikiem zrobić ![]() ![]() Hej, Korby to okolice 220KM, ale z kompresorem moze byc problem, bo nie lubia dmuchania od dolu. Tloki z 8V to miedzy 300 a 380KM (nie mam pewnosci), z 16v to 350-380KM. Blok fajny pod dmuchanie (zamkniety), tylko korby pasowalo by wymienic dla swietego spokoju. Jezeli zalezy na plaskim przebiegu momentu i szerokim zakresie uzytkowych obrotow, to polecam glowice 16v (najlepiej DOHC). Co do samego kompresora, to wlasciwie wkladac cos podobnego jak do hond d-serii ludzie pchaja. Zdaje sie, ze w projektach jest jedna taka, to mozesz wykres zobaczyc. -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Fri, 21 March 2008 Skąd: Nieporęt ![]() |
O widze ze silnik wytrzymalszy niż myślałem, co bardzo mnie cieszy
![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 01 July 2025 - 16:09 |