![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 27 November 2005 ![]() |
panowie obeznani z tematem wiedza ze w infinity tarcze to tragedia. grzeja sie i gna na momencie. kolezka ma jakies amerykanskie nawiercane tarcze z gwarancja ze sie nie pogna.
chce kupic cos porzadnego na czas kiedy tamte poleca na gwarancje do us. co radzicie dla tego kiosku? oczywiscie big break kit poki co nie wchodzi w gre (bo trzeba by zmieniac kola) ale tarcze i klocki musza byc jak najlepsze. czekam na rady. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Tarcze EBC wrzucić i będzie to banglać, ew jakies używki na allegro ale oryginalne podjąć...
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Tue, 26 February 2013 ![]() |
wrzuć tarcze ebc i klocki ebc greenstuff
-------------------- '13 Corvette Z06
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 04 December 2011 Skąd: małopolska ![]() |
w PL dostępne tylko EBC i SP performance (zamówienie), z klockami troche lepiej
-------------------- Hamulce na ulice i do sportu - _https://topbrakes.pl
Klocki i tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie, chemia |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
Ja zakładałem klientom do 4 FX-ów EBC i jest dobrze polecam - sam jeżdżę na EBC w G37 i jestem zadowolony
-------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 03 April 2013 ![]() |
WITAM KOLEGÓW
mam klienta, który borykał się z podobnym problemem. Zamontowałem mu najzwyklejsze tarcze RH po drobnych modyfikacjach - zajmuję się przeróbkami i udoskonalaniem układów hamulcowych - i po kłopotach. Dodam, że klocki teżbyły RH. Skutek taki jak w EBC za mniejsze pieniądze. Jesli Kolega zainteresowany, podrzucę fotki z szerszym opisem Janusz -------------------- G4 Racing- Hamulce na każdą okazje.
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 27 November 2005 ![]() |
smialo. pisz tutaj o tym co i jak robisz ze fx zaczuna hamowac tak jak na ebc. kazdemusieprzyda takawiedza. a na pw lub tutaj wrzuc cene za to.
a jezeli EBC to ktory model tarcz i ktory model klockow brac? auto ma porzadnie hamowac i nie giac tarcz ![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
klocki ebc greenstuff Mam nadzieje, ze zartujesz. Te klocki sa tak tragiczne, ze az szkoda gadac w lekkich autach, a co dopiero zakladac je do FX. Klocki w EBC jakiestam powiedzmy przyzwoite to sie zaczynaja od Yellow. A i to nie do wszystkich aut... -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
User Dołączył: Tue, 26 February 2013 ![]() |
mam EBC GS i nie mam powodów do narzekania, tyle że w aucie "trochę" lżejszym od FX
-------------------- '13 Corvette Z06
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 04 December 2011 Skąd: małopolska ![]() |
Co do klocków polecam HAWK hps (dostępne), z ebc conajmniej RED, najlepiej YELLOW
-------------------- Hamulce na ulice i do sportu - _https://topbrakes.pl
Klocki i tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie, chemia |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
Do FX-ów zakładam tylko YELLOW
-------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 03 April 2013 ![]() |
Witam!
moim skromnym zdanie EBC to mnóstwo marketingu i jeszcze więcej bezkrytycznej wiary. Natomiast produkt jest taki sobie. Juz same rozwiązania techniczne tarcz budza wiele watpliwości. Temat opisze troszkę szerzej i zamieszczę zdjęcia poprawionych hamulców w FX wg mojego pomysłu, później ponieważ w tej chwili obowiązki wzywają. pozdrawiam janusz -------------------- G4 Racing- Hamulce na każdą okazje.
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 27 November 2005 ![]() |
Tarcze EBC wrzucić i będzie to banglać, ew jakies używki na allegro ale oryginalne podjąć... ok to juz wiem z powyzszych ze klocki yellow. a raczej odpowiedniki yellow dla 4x4 czyli suv 4000. a tarcze ktore? torbo groove? bo chyba tylko takie maja dostepne do tego modelu. |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 03 April 2013 ![]() |
Witajcie!
Zgodnie z obietnicą prezentuję zdjęcia naszych przeróbek. Klient miał problemy o których pisze na wstępie Dzejkob, odpowiednie wiercenie tarcz pozwoliło zwiększyć ich odporność na deformacje cieplne, obniżyć temperaturę pracy(lepsza wentylacja) oraz wyeliminować fadding. Zabieg taki wykonywaliśmy na wielu terenówkach, w szczególności amerykańskich. w brew pozorom wiercenie nie powoduje przyspieszonego zużycia klocków. Znamiennym jest, iż nawet klocki standardowe wykazują się dobrymi właściwościami. ![]() ![]() ![]() -------------------- G4 Racing- Hamulce na każdą okazje.
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 26 September 2011 Skąd: W-wa ![]() |
Mam nadzieje, że to nie Mikody
![]() |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 03 April 2013 ![]() |
Wiercenie wykonyjemy samodzielnie według indywidualnego projektu-układ żeberek. Jako bazy używamy tarcz sprawdzonych producentów ATE, FERODO, DELPHI, BOSCH i ROADHOUSE. Nie korzystamy z wynalazków typu wspomniany wyżej M-DA, HAWK i inne niby amerykańskie wyroby, unkamy BREMBO niestety...
Wszystko działa jak należy. Kluczową rolę odgrywa jak zwykle klocek i włąściwy montaż. Najpoważniejsza przeróbka miała miejsce w autku 6,2 litra V8 o mocy ponad 400 kM. Do schamowania prawie trzy tony z prędkości przekraczającej często 220 km/h (max. osiągnięta to 270 wg GPS). W FX sprawdzi się napewno. Pozdrawiam -------------------- G4 Racing- Hamulce na każdą okazje.
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 27 November 2005 ![]() |
janusz napisz na PW cene takiego zestawu juz przerobionego i komponenty na jakich bazujesz. bo np mikoda srednia ale bozarto wielu sobie chwali.
podrzuc na PW tez jakis namiar na swoja firme tak bym mogl podac wlascicielowi auta. |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Takie rozwiązanie też jest wystarczające:
![]() ![]() Ale dodatkowo wspomógł by je nawierceniami Janusza, jeszcze agresywniejszy wygląd by był i hamowanie ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 03 April 2013 ![]() |
Witam!
Fajne te zaciski. Mam nadzieję, że klocki dadzą radę. Tak naprawdę, to w infiniti problem wynikał z małej powierzchni i materiału klocków, które niemiłośiernie grzały tarcze. Tarcze są dość wydajne. Duża średnica i grubość, duża pojemnośc cieplna. Tylko te klocki. Pozdrawiam Janusz -------------------- G4 Racing- Hamulce na każdą okazje.
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 10 November 2013 ![]() |
Dokładnie ten sam problem maja nowe lancie themy (zbudowane na bazie Chryslera 300c) - siedzi tam fajniutki 3.0 CRD VM 240KM i wydawaloby sie duze tarcze 350mm ktore gna sie na potege..pytanie dlaczego takie duze tarcze nie daja rady, wlasnie dlatego, ze powierzchnia klocka pracuje tylko na 4 - 5 cm tarczy..Jako ze naped i skrzynia ta sama co w jeep grand cherokee to byc moze zacisk by podszedl z klockiem (jezeli w jeep jest wieksza powierzchnia).
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 16:45 |