![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 30 May 2005 Skąd: Gorzow ![]() |
witam sytuacja przestawia się nastepujaca golf 4 1.9 asz seria 130 kuca aktualnie 190 405nm mody jakie poczyniono czip intercooler i orurowanie z golfa 4 150km arl chcemy uderzyć na 250 kuca podobno morzna pioand 300hp bez kucia tego silnika?? oryginalna turbina niewytrzymała podniesienia ciśnienia pompowała na maxa przez 30 sekund i rozpada się na 2 czesci odpadła czesc aluminiowa utrwala się ,zakupiliśmy sprzezareczke od audi 3.0 tdi 2005r moje pytanie brzmi na jakim doładowaniu powinno się uzyskach 250 hp co jeszcze poza turbina trzeba zmienić czy oryginalne Werze wytrzymują o zatrzaskach niemowie bo puszcza ale jest nato patent , ale czy rura plastikowa się nie rozleci
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
User Dołączył: Mon, 25 April 2005 Skąd: OKR ![]() |
A co tuner który Ci to robi to nie wie ?
![]() ![]() -------------------- _mumin_
CTR Tuning 503068298 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Błagam, popracuj nad interpunkcją.
A doładowanie? Każdy silnik innaczej zareaguje. Hamownia, i jedziecie ze strojeniem. Jak dojdziecie do 250km to będziecie wiedzieli. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 30 September 2005 Skąd: Białystok ![]() |
250KM to okolice 2 bar doładowania
przydał by sie wałek do tego a te turbo z 3.0TDI jakieś mizerne, małe |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 August 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
zmień tunera jak nie wie, a jak sam robisz to pójdź do tunera, bo raczej nie masz pojęcia o tym i prędzej coś zepsujesz nim dojdziesz nawet do 230KM
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Super User Dołączył: Thu, 26 June 2008 Skąd: Kraków ![]() |
Ja nie powiem jak inni zmień tunera, tylko powiem inaczej idź się poducz bo na wszystkie swoje pytania odpowiedzi znajdziesz we wzorach fizycznych i na stronach producentów turbosprężarek.
Moc nie pojawia się tylko z doładowania niewiadomo ile powietrza mozesz dmuchac i 10 bar i dalej bedzie kupa. Po pierwsze żeby uzyskać taką moc musisz zrobić generalny remont głowicy wraz z portingiem, potem wałek, potem turbo (to, które wybrałeś będzie miało duużego laga) wydech, dolot(choć w G IV jest chyba spora puszka wiec nie koniecznie) i na koniec porządny remap robiony z asystą czujników EGT, boostu i cisnienia oleju. Aha zapomniałem jeszcze dodać, że Pompowtryski muszą być w stanie igiełka żeby osiągnąć taką moc. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 14 August 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Jest pięc może 6 aut w Polsce które uzyskało taka moc. Jesli Ci się wydaje od tak chcesz tyle i uzyskasz taką moc to jesteś w wielkim błędzie. Poza tym coler od ARL zagotuje się przy takiej mocy.
-------------------- ------------------------------------------
EcuProject Wrocław 509 696 100 513 39 93 63 502 730 289 |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Super User Dołączył: Thu, 26 June 2008 Skąd: Kraków ![]() |
Cooler z ARL da rade jeśli z niutonem go nie poniesie
![]() A jak kolega chce pod drag jakis i mega zarzynanie to bankowo cooler wydajniejszy musi byc. A co do tematu "ponad czysta" to widziałem wykresy dwóch takich samochodów w życiu i na pewno nie były to auta do jazdy na codzień. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 14 August 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Jest pięc może 6 aut w Polsce które uzyskało taka moc. Jesli Ci się wydaje od tak chcesz tyle i uzyskasz taką moc to jesteś w wielkim błędzie. Poza tym coler od ARL zagotuje się przy takiej mocy. Chłopie, customowy coller się gotuje przy takiej mocy. A ty chcesz uzyskać 250 na seryjnym z ARL? Powodzenia -------------------- ------------------------------------------
EcuProject Wrocław 509 696 100 513 39 93 63 502 730 289 |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 16 March 2007 ![]() |
Podobno 299hp w Golfie 4 TDI zachowuje się tak: http://www.youtube.com/watch?v=C-_UUDKiBpM&NR=1
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 30 May 2005 Skąd: Gorzow ![]() |
o hamowniach mi nie mówcie spędziłem Cały dzień w diagtorniku i nawet nie pobili mojego kolesia amatora na jego mapie autko uzyskało 190 kuca 406nm a im udało się tylko 178km i niecałe 300 nm ale proszę żebyście odpowiedzieli na pytanie od ilu obr będzie autko się budziło turbinka jest dokładnie taka http://moto.allegro.pl/item552541309_turbi...audi_a6_a8.html autkiem jezdze normalnie na co dzien ,a co do ic jak sie stopi to sie kupi nowy a co do czipa ktury siedz to jest ok a4 v6tdiki niemaja co podlatywac jakos alfa 220 kona terz niedala rady dlatego do czipa niemam zarzutow
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
ja mam na lejacycch wtryskach 246 dlatego na razie mam tlyko 246 ';). widze ze kolejny fanatyk hcacy zrobic hardkorowego moda garazowymi sposobami. u mnie dmucha 1,9 bar - 2.0 bar
ciekawe co pokazalaby maha i jakie czasy golf robi na 1/4 -------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 30 May 2005 Skąd: Gorzow ![]() |
pod maska nic nie zauważysz tylko brak miejsca jest w miarę po układane umnie pompusie praują bardzo dobrze 3 miesiące temu wymieniłem na nowe, ktoś mi powie od ilu autko będzie się budziło na tej suszarce
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Super User Dołączył: Thu, 26 June 2008 Skąd: Kraków ![]() |
na tej to pewnie kolo 2600 - 2800 zalezy od wystrojenia
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 14 August 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Tej turbiny bardzo możliwe że nie da się załozyć. Tu sterowanie jest elektronicznie a nie podciśnieniowo. Jeśli muszla nie podpasuje od czegoś innego to nie da rady założyć jej.
-------------------- ------------------------------------------
EcuProject Wrocław 509 696 100 513 39 93 63 502 730 289 |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 14 August 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
o hamowniach mi nie mówcie spędziłem Cały dzień w diagtorniku i nawet nie pobili mojego kolesia amatora na jego mapie autko uzyskało 190 kuca 406nm a im udało się tylko 178km i niecałe 300 nm ale proszę żebyście odpowiedzieli na pytanie od ilu obr będzie autko się budziło turbinka jest dokładnie taka http://moto.allegro.pl/item552541309_turbi...audi_a6_a8.html autkiem jezdze normalnie na co dzien ,a co do ic jak sie stopi to sie kupi nowy a co do czipa ktury siedz to jest ok a4 v6tdiki niemaja co podlatywac jakos alfa 220 kona terz niedala rady dlatego do czipa niemam zarzutow Tdik, ja nie wierze już dawno w napisy. To auto gdyby miało 300ps byłoby słychać podczas rozpędzania na rolkach. Poza tym to chyba na pompie silnik, -------------------- ------------------------------------------
EcuProject Wrocław 509 696 100 513 39 93 63 502 730 289 |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 30 May 2005 Skąd: Gorzow ![]() |
elektroniczne sterowanie można wywalić i załozyć podcisnieniowe to nie problem mam ja w rękach to widzę ale nadal się nie dowiedzialem od ilu obrotów autko będzie wstawać
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Super User Dołączył: Thu, 26 June 2008 Skąd: Kraków ![]() |
to przeczytaj jeszcze raz dokladnie temat
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 30 May 2005 Skąd: Gorzow ![]() |
sorki qurcze troszke puznawo
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 30 May 2005 Skąd: Gorzow ![]() |
turbina od q7 założona sporo kombinacji ale niebyło tak źle nawet smarowanie zostało stare, i wszystkie rury doładowania zostały przy 3100 ma fuul bosta teraz mam pytanko sterowanie turbiny jest ciśnieniowe mechanicznie z turba do gruchy chce puścić przez zawór elektryczny żeby ciśnieniem sterował komputer ,nie wiem czy dobrze myślę?? ale zrobili bym tak zawor ograniczenia doładowania od transportera 2.5 tdi acv włożył bym do golfika i podłączył go pod wtyczkę oryginalnego zaworu ograniczenia i oczywiście cisnienie z suszarki szło by przez zawor do wg
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 10:40 |