Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> jakie cisnienie doładowania do 250 kuca 1.9tdi
somsiad511
post Wed, 04 Mar 2009 - 22:26
Post #1


Frequent User
Dołączył: Mon, 30 May 2005
Skąd: Gorzow





witam sytuacja przestawia się nastepujaca golf 4 1.9 asz seria 130 kuca aktualnie 190 405nm mody jakie poczyniono czip intercooler i orurowanie z golfa 4 150km arl chcemy uderzyć na 250 kuca podobno morzna pioand 300hp bez kucia tego silnika?? oryginalna turbina niewytrzymała podniesienia ciśnienia pompowała na maxa przez 30 sekund i rozpada się na 2 czesci odpadła czesc aluminiowa utrwala się ,zakupiliśmy sprzezareczke od audi 3.0 tdi 2005r moje pytanie brzmi na jakim doładowaniu powinno się uzyskach 250 hp co jeszcze poza turbina trzeba zmienić czy oryginalne Werze wytrzymują o zatrzaskach niemowie bo puszcza ale jest nato patent , ale czy rura plastikowa się nie rozleci
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 04 Mar 2009 - 22:26
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
_mumin_
post Thu, 05 Mar 2009 - 00:04
Post #2


User
Dołączył: Mon, 25 April 2005
Skąd: OKR





A co tuner który Ci to robi to nie wie ? laugh.gif Z takim podejściem to powodzenia ... już sobie nawet wyobrażam jak wygląda soft w tym aucie laugh.gif


--------------------
_mumin_
CTR Tuning
503068298
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Thu, 05 Mar 2009 - 00:20
Post #3


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Błagam, popracuj nad interpunkcją.
A doładowanie? Każdy silnik innaczej zareaguje. Hamownia, i jedziecie ze strojeniem. Jak dojdziecie do 250km to będziecie wiedzieli.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wladas
post Thu, 05 Mar 2009 - 08:27
Post #4


Super User
Dołączył: Fri, 30 September 2005
Skąd: Białystok





250KM to okolice 2 bar doładowania
przydał by sie wałek do tego

a te turbo z 3.0TDI jakieś mizerne, małe
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzegorzp
post Thu, 05 Mar 2009 - 09:00
Post #5


Super User
Dołączył: Sat, 30 August 2008
Skąd: Warszawa





zmień tunera jak nie wie, a jak sam robisz to pójdź do tunera, bo raczej nie masz pojęcia o tym i prędzej coś zepsujesz nim dojdziesz nawet do 230KM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iibitdi
post Thu, 05 Mar 2009 - 12:55
Post #6


Super User
Dołączył: Thu, 26 June 2008
Skąd: Kraków





Ja nie powiem jak inni zmień tunera, tylko powiem inaczej idź się poducz bo na wszystkie swoje pytania odpowiedzi znajdziesz we wzorach fizycznych i na stronach producentów turbosprężarek.
Moc nie pojawia się tylko z doładowania niewiadomo ile powietrza mozesz dmuchac i 10 bar i dalej bedzie kupa.
Po pierwsze żeby uzyskać taką moc musisz zrobić generalny remont głowicy wraz z portingiem, potem wałek, potem turbo (to, które wybrałeś będzie miało duużego laga) wydech, dolot(choć w G IV jest chyba spora puszka wiec nie koniecznie) i na koniec porządny remap robiony z asystą czujników EGT, boostu i cisnienia oleju. Aha zapomniałem jeszcze dodać, że Pompowtryski muszą być w stanie igiełka żeby osiągnąć taką moc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Patrox
post Thu, 05 Mar 2009 - 16:55
Post #7


User
Dołączył: Tue, 14 August 2007
Skąd: Wrocław





Jest pięc może 6 aut w Polsce które uzyskało taka moc. Jesli Ci się wydaje od tak chcesz tyle i uzyskasz taką moc to jesteś w wielkim błędzie. Poza tym coler od ARL zagotuje się przy takiej mocy.


--------------------
------------------------------------------
EcuProject Wrocław
509 696 100
513 39 93 63
502 730 289
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iibitdi
post Thu, 05 Mar 2009 - 17:04
Post #8


Super User
Dołączył: Thu, 26 June 2008
Skąd: Kraków





Cooler z ARL da rade jeśli z niutonem go nie poniesie wink.gif Fakt że szału tam nie będzie wtedy ale do normalnej jazdy i upalani od czasu do czasu styknie.
A jak kolega chce pod drag jakis i mega zarzynanie to bankowo cooler wydajniejszy musi byc. A co do tematu "ponad czysta" to widziałem wykresy dwóch takich samochodów w życiu i na pewno nie były to auta do jazdy na codzień.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Patrox
post Thu, 05 Mar 2009 - 18:02
Post #9


User
Dołączył: Tue, 14 August 2007
Skąd: Wrocław





CYTAT(Patrox @ Thu, 05 Mar 2009 - 16:55) *
Jest pięc może 6 aut w Polsce które uzyskało taka moc. Jesli Ci się wydaje od tak chcesz tyle i uzyskasz taką moc to jesteś w wielkim błędzie. Poza tym coler od ARL zagotuje się przy takiej mocy.

Chłopie, customowy coller się gotuje przy takiej mocy. A ty chcesz uzyskać 250 na seryjnym z ARL? Powodzenia


--------------------
------------------------------------------
EcuProject Wrocław
509 696 100
513 39 93 63
502 730 289
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ja456
post Thu, 05 Mar 2009 - 21:16
Post #10


Frequent User
Dołączył: Fri, 16 March 2007





Podobno 299hp w Golfie 4 TDI zachowuje się tak: http://www.youtube.com/watch?v=C-_UUDKiBpM&NR=1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
somsiad511
post Thu, 05 Mar 2009 - 22:21
Post #11


Frequent User
Dołączył: Mon, 30 May 2005
Skąd: Gorzow





o hamowniach mi nie mówcie spędziłem Cały dzień w diagtorniku i nawet nie pobili mojego kolesia amatora na jego mapie autko uzyskało 190 kuca 406nm a im udało się tylko 178km i niecałe 300 nm ale proszę żebyście odpowiedzieli na pytanie od ilu obr będzie autko się budziło turbinka jest dokładnie taka http://moto.allegro.pl/item552541309_turbi...audi_a6_a8.html autkiem jezdze normalnie na co dzien ,a co do ic jak sie stopi to sie kupi nowy a co do czipa ktury siedz to jest ok a4 v6tdiki niemaja co podlatywac jakos alfa 220 kona terz niedala rady dlatego do czipa niemam zarzutow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdik
post Thu, 05 Mar 2009 - 22:32
Post #12


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 23 March 2003
Skąd: B-B, KRAK





ja mam na lejacycch wtryskach 246 dlatego na razie mam tlyko 246 ';). widze ze kolejny fanatyk hcacy zrobic hardkorowego moda garazowymi sposobami. u mnie dmucha 1,9 bar - 2.0 bar

ciekawe co pokazalaby maha i jakie czasy golf robi na 1/4


--------------------
Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
somsiad511
post Thu, 05 Mar 2009 - 22:50
Post #13


Frequent User
Dołączył: Mon, 30 May 2005
Skąd: Gorzow





pod maska nic nie zauważysz tylko brak miejsca jest w miarę po układane umnie pompusie praują bardzo dobrze 3 miesiące temu wymieniłem na nowe, ktoś mi powie od ilu autko będzie się budziło na tej suszarce
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iibitdi
post Fri, 06 Mar 2009 - 10:16
Post #14


Super User
Dołączył: Thu, 26 June 2008
Skąd: Kraków





na tej to pewnie kolo 2600 - 2800 zalezy od wystrojenia
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Patrox
post Fri, 06 Mar 2009 - 21:44
Post #15


User
Dołączył: Tue, 14 August 2007
Skąd: Wrocław





Tej turbiny bardzo możliwe że nie da się załozyć. Tu sterowanie jest elektronicznie a nie podciśnieniowo. Jeśli muszla nie podpasuje od czegoś innego to nie da rady założyć jej.


--------------------
------------------------------------------
EcuProject Wrocław
509 696 100
513 39 93 63
502 730 289
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Patrox
post Fri, 06 Mar 2009 - 21:48
Post #16


User
Dołączył: Tue, 14 August 2007
Skąd: Wrocław





CYTAT(somsiad511 @ Thu, 05 Mar 2009 - 22:21) *
o hamowniach mi nie mówcie spędziłem Cały dzień w diagtorniku i nawet nie pobili mojego kolesia amatora na jego mapie autko uzyskało 190 kuca 406nm a im udało się tylko 178km i niecałe 300 nm ale proszę żebyście odpowiedzieli na pytanie od ilu obr będzie autko się budziło turbinka jest dokładnie taka http://moto.allegro.pl/item552541309_turbi...audi_a6_a8.html autkiem jezdze normalnie na co dzien ,a co do ic jak sie stopi to sie kupi nowy a co do czipa ktury siedz to jest ok a4 v6tdiki niemaja co podlatywac jakos alfa 220 kona terz niedala rady dlatego do czipa niemam zarzutow

Tdik, ja nie wierze już dawno w napisy. To auto gdyby miało 300ps byłoby słychać podczas rozpędzania na rolkach. Poza tym to chyba na pompie silnik,


--------------------
------------------------------------------
EcuProject Wrocław
509 696 100
513 39 93 63
502 730 289
Go to the top of the page
 
+Quote Post
somsiad511
post Fri, 06 Mar 2009 - 22:12
Post #17


Frequent User
Dołączył: Mon, 30 May 2005
Skąd: Gorzow





elektroniczne sterowanie można wywalić i załozyć podcisnieniowe to nie problem mam ja w rękach to widzę ale nadal się nie dowiedzialem od ilu obrotów autko będzie wstawać
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iibitdi
post Sat, 07 Mar 2009 - 01:59
Post #18


Super User
Dołączył: Thu, 26 June 2008
Skąd: Kraków





to przeczytaj jeszcze raz dokladnie temat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
somsiad511
post Sat, 07 Mar 2009 - 17:19
Post #19


Frequent User
Dołączył: Mon, 30 May 2005
Skąd: Gorzow





sorki qurcze troszke puznawo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
somsiad511
post Fri, 21 Aug 2009 - 17:12
Post #20


Frequent User
Dołączył: Mon, 30 May 2005
Skąd: Gorzow





turbina od q7 założona sporo kombinacji ale niebyło tak źle nawet smarowanie zostało stare, i wszystkie rury doładowania zostały przy 3100 ma fuul bosta teraz mam pytanko sterowanie turbiny jest ciśnieniowe mechanicznie z turba do gruchy chce puścić przez zawór elektryczny żeby ciśnieniem sterował komputer ,nie wiem czy dobrze myślę?? ale zrobili bym tak zawor ograniczenia doładowania od transportera 2.5 tdi acv włożył bym do golfika i podłączył go pod wtyczkę oryginalnego zaworu ograniczenia i oczywiście cisnienie z suszarki szło by przez zawor do wg
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 10:40