Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> jakie Turbo do Seicento 900ccm
cieniasJP
post Fri, 26 Feb 2010 - 18:46
Post #1


Rookie
Dołączył: Thu, 28 January 2010





witam chce uturbić SC 900 ale nie wiem jakie turbo zapodać od czego żeby to w miarę jeździło ale bez zakucia silnika i jakie jeszcze części potrzebuje żeby to zrobić orientuje się ktoś ile bym mógł wyciągnąć koników z takiego uturbionego silnika z góry dzieki wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 26 Feb 2010 - 18:46
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
DeviLL
post Fri, 26 Feb 2010 - 19:13
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Sun, 22 May 2005
Skąd: Krakow





Pewnie jakies turbo z chociazby 1.3mjtd (panda itp) by wystarczylo ,tylko czy taki silnik przezuje uturbienie to inna sprawa ,zaraz pojawia sie glosy o swapa


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mss
post Fri, 26 Feb 2010 - 19:14
Post #3


Forum Killer
Dołączył: Sun, 27 December 2009
Skąd: Łomża





albo o zmiane auta.
nick chyba mowi wszystko.. biggrin.gif


--------------------
Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Fri, 26 Feb 2010 - 19:17
Post #4


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





żadne 900 nie wytrzyma turbo. wał jest na zbyt małej ilosci podpór i nie wytrzyma moemntu. Albo zmiana na 1,2 albo dłubanie 900 w moim etamcie masz troche o dłubaniu 900
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeviLL
post Fri, 26 Feb 2010 - 19:21
Post #5


Forum Homee
Dołączył: Sun, 22 May 2005
Skąd: Krakow





Finansowo i mocowo zapewne lepiej wsadzic 1.2 16v 80-86km , bedzie lepszy w codziennym uzytkowaniu wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Fri, 26 Feb 2010 - 19:32
Post #6


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





jak ma byc miło na codzień to 1,2 8v 75 koni + lekki tun na te 85 koni bo 16v jest drogie w serwisowaniu i sie psuje
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Czacza
post Sun, 28 Feb 2010 - 12:28
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Mon, 22 March 2004
Skąd: Żory





900 jest na trzech panewkach głównych? Fakt, że to silnik sprzed kilku epok, ale 3 podpory...


--------------------
Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Sun, 28 Feb 2010 - 12:30
Post #8


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





nie pamietam własnie teraz czy na 3 czy 3 porzadnych i dwóch gorszych... Silnik nie lubi duzego momentu bo korby robią papa i tłoki urywa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeviLL
post Sun, 28 Feb 2010 - 18:31
Post #9


Forum Homee
Dołączył: Sun, 22 May 2005
Skąd: Krakow





http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci-d...chu,1444853,415 <-- cieniasJP poczekaj chwile , i swapuj tego 900ccm ori turbo wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nosferatu
post Sun, 28 Feb 2010 - 21:05
Post #10


User
Dołączył: Sat, 24 January 2009





CYTAT(CZUCZU @ Fri, 26 Feb 2010 - 19:32) *
bo 16v jest drogie w serwisowaniu i sie psuje


a konkretniej co sie niby psuje ? wink.gif Ja jakoś nie zauwazyłem zeby przez ponad 30 tyś. km wcale nie oszczednej jazdy coś mi sie popsuło. Co sie zepsuło to tylko wynik nie prawidłowej eksploatacji (czyt. kierownik idiota) rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Sun, 28 Feb 2010 - 21:08
Post #11


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





To poupalaj w sporcie. u mnie po kilku hopach rozrzad niowy sie wysypał...
I z kim bym nie gadał problemy przy upalaniu są. ja zakatowałem dwie sztuki , koles który odkupił też dwa, a 8ka jest pancerna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nosferatu
post Sun, 28 Feb 2010 - 21:11
Post #12


User
Dołączył: Sat, 24 January 2009





CYTAT(CZUCZU @ Sun, 28 Feb 2010 - 21:08) *
To poupalaj w sporcie. u mnie po kilku hopach rozrzad niowy sie wysypał...
I z kim bym nie gadał problemy przy upalaniu są. ja zakatowałem dwie sztuki , koles który odkupił też dwa, a 8ka jest pancerna


no a gdzie niby katuje mojego cieniasa ? W KJS'ach smile.gif i na codzień nim śmigam jeszcze cool.gif . Kolega miał 16v i jeszcze ostrzej katował w PPAiK i mozna powiedzieć że silnik sie sprawdził na tip top.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Sun, 28 Feb 2010 - 21:13
Post #13


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





szymoon? jak tak to on troche wsadził w auto. Suma sumarum znam jedną osobe która nei narzeka na 16v a tak same narzekania a to tyrkoli, a to piszczy itp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nosferatu
post Sun, 28 Feb 2010 - 21:21
Post #14


User
Dołączył: Sat, 24 January 2009





CYTAT(CZUCZU @ Sun, 28 Feb 2010 - 21:13) *
szymoon? jak tak to on troche wsadził w auto. Suma sumarum znam jedną osobe która nei narzeka na 16v a tak same narzekania a to tyrkoli, a to piszczy itp



nie szymon. Mistrz klasy II PPAiK 2009. Ja jestem ze Sz-n smile.gif .

pozdr i koniec OT proponuje smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maciekr
post Mon, 01 Mar 2010 - 00:35
Post #15


Super User
Dołączył: Sat, 14 March 2009





CZUCZU Ty to masz normalnie jakiegoś pecha, ja przerobiłem przynajmniej 6 sztuk 1.2 16V w różnych autach i żadne nigdy się nie wysypało. Nie wprowadzaj proszę ludzi w błąd (nt. silnika 1.2 16V), bo jeszcze skłonni będą temu uwierzyć.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Mon, 01 Mar 2010 - 07:08
Post #16


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





zapraszam na autokacik na forum centomani. tam można poczytać o tyrkoleniu i reszcie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Mon, 01 Mar 2010 - 19:18
Post #17


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





Pany temat jest o turbo a nie o wyższości 16v nad 8v;p tak na moje oko widziałem kilka konstrukcji na garrecie t15-turbina mała i wytrzymała zresztą nie droga, szukaj w astrze F z silnikiem x17dtl czyli 1.7 oplowski...


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dieppe
post Mon, 01 Mar 2010 - 22:15
Post #18


Frequent User
Dołączył: Fri, 01 January 2010





t15 wystepuje w scoupe gt. oraz w lublinie. tak tym polskim aucie do wozenia towaru...
no i pewnie w jeszcze kilku innych wink.gif
tutaj takie male som wink.gif http://www.turbo.cdi.pl/sprzedaz.htm


--------------------
Renault sport / F1 team- nie dla hipokrytów
"w Renault czuje sie jak w domu"- R.K.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ju-by
post Mon, 01 Mar 2010 - 22:58
Post #19


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 11 June 2003
Skąd: Warszawa





IHI RHB5. Choć imo lepiej turbić 1,2 8/16v jak już radzili koledzy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Czacza
post Tue, 02 Mar 2010 - 15:51
Post #20


Forum Killer
Dołączył: Mon, 22 March 2004
Skąd: Żory





Do tak małego silniczka szukałbym czegoś do małego dizelka, jakiś 1,3 multijet, 1,4HDI/TDCi albo cos tej klasy pojemnościowej. Powinno zadziałać, ale czy będziesz zadowolony z tego auta to inna sprawa.


--------------------
Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 09:18