![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 28 January 2010 ![]() |
witam chce uturbić SC 900 ale nie wiem jakie turbo zapodać od czego żeby to w miarę jeździło ale bez zakucia silnika i jakie jeszcze części potrzebuje żeby to zrobić orientuje się ktoś ile bym mógł wyciągnąć koników z takiego uturbionego silnika z góry dzieki
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 22 May 2005 Skąd: Krakow ![]() |
Pewnie jakies turbo z chociazby 1.3mjtd (panda itp) by wystarczylo ,tylko czy taki silnik przezuje uturbienie to inna sprawa ,zaraz pojawia sie glosy o swapa
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 27 December 2009 Skąd: Łomża ![]() |
albo o zmiane auta.
nick chyba mowi wszystko.. ![]() -------------------- Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180 |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
żadne 900 nie wytrzyma turbo. wał jest na zbyt małej ilosci podpór i nie wytrzyma moemntu. Albo zmiana na 1,2 albo dłubanie 900 w moim etamcie masz troche o dłubaniu 900
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 22 May 2005 Skąd: Krakow ![]() |
Finansowo i mocowo zapewne lepiej wsadzic 1.2 16v 80-86km , bedzie lepszy w codziennym uzytkowaniu
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
jak ma byc miło na codzień to 1,2 8v 75 koni + lekki tun na te 85 koni bo 16v jest drogie w serwisowaniu i sie psuje
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory ![]() |
900 jest na trzech panewkach głównych? Fakt, że to silnik sprzed kilku epok, ale 3 podpory...
-------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
nie pamietam własnie teraz czy na 3 czy 3 porzadnych i dwóch gorszych... Silnik nie lubi duzego momentu bo korby robią papa i tłoki urywa.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 22 May 2005 Skąd: Krakow ![]() |
http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci-d...chu,1444853,415 <-- cieniasJP poczekaj chwile , i swapuj tego 900ccm ori turbo
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
User Dołączył: Sat, 24 January 2009 ![]() |
bo 16v jest drogie w serwisowaniu i sie psuje a konkretniej co sie niby psuje ? ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
To poupalaj w sporcie. u mnie po kilku hopach rozrzad niowy sie wysypał...
I z kim bym nie gadał problemy przy upalaniu są. ja zakatowałem dwie sztuki , koles który odkupił też dwa, a 8ka jest pancerna |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
User Dołączył: Sat, 24 January 2009 ![]() |
To poupalaj w sporcie. u mnie po kilku hopach rozrzad niowy sie wysypał... I z kim bym nie gadał problemy przy upalaniu są. ja zakatowałem dwie sztuki , koles który odkupił też dwa, a 8ka jest pancerna no a gdzie niby katuje mojego cieniasa ? W KJS'ach ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
szymoon? jak tak to on troche wsadził w auto. Suma sumarum znam jedną osobe która nei narzeka na 16v a tak same narzekania a to tyrkoli, a to piszczy itp
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
User Dołączył: Sat, 24 January 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 March 2009 ![]() |
CZUCZU Ty to masz normalnie jakiegoś pecha, ja przerobiłem przynajmniej 6 sztuk 1.2 16V w różnych autach i żadne nigdy się nie wysypało. Nie wprowadzaj proszę ludzi w błąd (nt. silnika 1.2 16V), bo jeszcze skłonni będą temu uwierzyć.
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
zapraszam na autokacik na forum centomani. tam można poczytać o tyrkoleniu i reszcie.
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Pany temat jest o turbo a nie o wyższości 16v nad 8v;p tak na moje oko widziałem kilka konstrukcji na garrecie t15-turbina mała i wytrzymała zresztą nie droga, szukaj w astrze F z silnikiem x17dtl czyli 1.7 oplowski...
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 01 January 2010 ![]() |
t15 wystepuje w scoupe gt. oraz w lublinie. tak tym polskim aucie do wozenia towaru...
no i pewnie w jeszcze kilku innych ![]() tutaj takie male som ![]() -------------------- Renault sport / F1 team- nie dla hipokrytów
"w Renault czuje sie jak w domu"- R.K. |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
IHI RHB5. Choć imo lepiej turbić 1,2 8/16v jak już radzili koledzy.
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory ![]() |
Do tak małego silniczka szukałbym czegoś do małego dizelka, jakiś 1,3 multijet, 1,4HDI/TDCi albo cos tej klasy pojemnościowej. Powinno zadziałać, ale czy będziesz zadowolony z tego auta to inna sprawa.
-------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 09:18 |