![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 07 December 2002 Skąd: w-wa ![]() |
250 km to juz sporo - trzeba zmienić wtryski.
temat strojenia do ogarniecia. -------------------- Fiat 126p, stan bardzo dobry
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
koziol a do jakich mocy wg. Ciebie wystarczą seryjne wtryski ? I ew. z czego szukać mociejszych ? turbina ma iść z EVO lub z Dodge Neon SRT-4 w zależnośći co uda mi się korzystniej kupić..
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 07 December 2002 Skąd: w-wa ![]() |
mysle ze jakie 240 km to kres - na bazie R56
-------------------- Fiat 126p, stan bardzo dobry
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 December 2003 Skąd: 3miasto w strone półwyspu ;) ![]() |
no miniaki lykaja jak pelikany programy
![]() ![]() pozdrr -------------------- yl GASTROLOT V6 Deliszys 196km/280nm->N/A 271km/348Nm i byla "Corsa Stealth" pierwsza Corsa A 3.2 v6 w pl ->DETIII+MPX ->222km/287Nm . Jest W215 CL500...
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Czy mi sie wydaje czy walki poprostu zostaja w pozycji do niskich obrotow i odblokowanie ich programowo zeby chodzily z obrotami daje takie ladne wyniki?
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Czy mi sie wydaje czy walki poprostu zostaja w pozycji do niskich obrotow i odblokowanie ich programowo zeby chodzily z obrotami daje takie ladne wyniki? W micrze bylo kiedys 1.2 65 i 80 koni, mialy elektroniczna przepustnice. Cala tajemnica (wg mnie). od 4 tys rpm czuc bylo,ze idzie coraz gorzej )nawet na 2-ce, Tak samo mazda mps ma zrealizowane ciecie momentu na gorze. Mysle,ze w mini to kwestia mapy pedal->przepustnica i tak jak dalej autor pisal, dostrojenie standardowe n/a -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
jackkpl ubiegłeś mnie... pewnie tak jak napisałeś powyżej jakiś tam obrotów elektroniczna przepustnica się zamyka zamiast otwierać i ot cała filozofia, dodatkowo liznęli zapłon i może AFR na lekko bogatszy przy odcince co by wycisnąć ostatnie soki... Ogólnie dławione auta od szkopów to ciekawe frykasy bo taki silnik nawet po 300tyś dopiero się dotarł, sam kiedyś odblokowywałem astrę F 1.7dtl z seryjnych 18sek do setki zrobiło się 11s efektem czego był uślizg niby jeszcze w miarę dobrego sprzęgła...
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
Oczekujecie, że ktoś ujawni swoje know how ?!?!?! ;-) Ale nikogo z pytających nie interesuje, jak się dobrać do komputera, jak go przeflaszować, pod jakimi adresami szukać jakich map, etc. Sądzę, że wszyscy (w tym również ja) są wyłącznie zainteresowani, w jaki sposób wysterowywuje się tak zdławiony silnik, czy jest to korekta zapłonu, czy korekta ustawienia wałka czy może mapowanie przepustnicy. Swoją szosą to ciekawe, czy wrzucenie komputera z Coopera załatwiłoby sprawę. r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
Ta blokada to "ekologia" się nazywa. Tak samo silniki fiata 1,4 8v 77KM a po modach po 120 KM maja
![]() -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
75KM, 98KM, 122KM maja ten sam silnik, tyle samo pala i emituja tyle samo CO2. Powiedz mi gdzie tutaj ekologia? Bardziej podchodzi tutaj marketing. ![]() Marketing i np. niemieckie prawo, gdzie opłaty są naliczane od mocy. Taka sama historia, jak z rodziną 1.9 TDI. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
75KM, 98KM, 122KM maja ten sam silnik, tyle samo pala i emituja tyle samo CO2. Powiedz mi gdzie tutaj ekologia? Bardziej podchodzi tutaj marketing. ![]() Tego nie sprawdzilem ale faktycznie w de oplaty sa uzaleznione od mocy. Dzieki. W Fiacie jest inaczej :-) -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Chyba po to jest forum, żeby dzielić się wiedzą, oprócz działu "fora sponsorowane". Jeśli jest tak jak w poprzednim, to zamiast 100% maksymalne otwarcie przepustnicy wynosi 75%. Żadna tajemnica, przynajmniej jeśli chodzi o ten szczegół. -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 14 June 2012 ![]() |
Ta blokada to "ekologia" się nazywa. Tak samo silniki fiata 1,4 8v 77KM a po modach po 120 KM maja ![]() Na początek... Witam Wszystkich ![]() Od dawna przeglądam forum itd, ale dopiero teraz się zarejestrowalem, jak zobaczyłem Twój post. W moim punto evo właśnie mieszka benzynowy ślimak 1.4 8v 77km - czyżby dało się go podkręcić jak w tym mini? Mocy coraz bardziej mi brakuje i zaczyna mnie to drażnić ![]() Marketing i np. niemieckie prawo, gdzie opłaty są naliczane od mocy. Taka sama historia, jak z rodziną 1.9 TDI. To mi przypomina historię z wcześniejszym samochodem (który użyczałem od rodziców) - almera n15 1.4 która powinna mieć 87km, a przy jej sprzedaży odkryłem w papierach, że była sprowadzona z Niemiec i miała 75km. No i też się wyjaśniło, czemu tak jakoś ospale mi się nią jeździło. Na marginesie, wybaczcie za off-top. -------------------- Red Abarth Punto Evo '11
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 07 July 2025 - 01:11 |