Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Mini One 1.6 75 KM n/a, a podobno n/a się nie tuninguje... :)
koziol1
post Wed, 30 May 2012 - 14:14
Post #21


Forum Homee
Dołączył: Sat, 07 December 2002
Skąd: w-wa





250 km to juz sporo - trzeba zmienić wtryski.
temat strojenia do ogarniecia.


--------------------
Fiat 126p, stan bardzo dobry
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 30 May 2012 - 14:14
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
adam87
post Wed, 30 May 2012 - 14:28
Post #22


Frequent User
Dołączył: Sun, 28 December 2008





CYTAT(kontrolm @ Wed, 30 May 2012 - 13:33) *
co ci po takiej wiedzy jak narzędzia do obsługi MED17 kosztują majątek

Po nic. Nie zajmuję się strojeniem aut a za kierownicą Miniaka nawet nie siedziałem. Zapytałem z czystej ciekawości.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Wed, 30 May 2012 - 14:30
Post #23


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



koziol a do jakich mocy wg. Ciebie wystarczą seryjne wtryski ? I ew. z czego szukać mociejszych ? turbina ma iść z EVO lub z Dodge Neon SRT-4 w zależnośći co uda mi się korzystniej kupić..


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
koziol1
post Wed, 30 May 2012 - 14:35
Post #24


Forum Homee
Dołączył: Sat, 07 December 2002
Skąd: w-wa





mysle ze jakie 240 km to kres - na bazie R56


--------------------
Fiat 126p, stan bardzo dobry
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hansik
post Wed, 30 May 2012 - 15:22
Post #25


Super User
Dołączył: Sun, 21 December 2003
Skąd: 3miasto w strone półwyspu ;)





no miniaki lykaja jak pelikany programy wink.gif cool.gif
pozdrr


--------------------
yl GASTROLOT V6 Deliszys 196km/280nm->N/A 271km/348Nm i byla "Corsa Stealth" pierwsza Corsa A 3.2 v6 w pl ->DETIII+MPX ->222km/287Nm . Jest W215 CL500...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feluke
post Wed, 30 May 2012 - 16:01
Post #26


Moderator
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Warszawa





Czy mi sie wydaje czy walki poprostu zostaja w pozycji do niskich obrotow i odblokowanie ich programowo zeby chodzily z obrotami daje takie ladne wyniki?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Wed, 30 May 2012 - 17:50
Post #27


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Feluke @ Wed, 30 May 2012 - 16:01) *
Czy mi sie wydaje czy walki poprostu zostaja w pozycji do niskich obrotow i odblokowanie ich programowo zeby chodzily z obrotami daje takie ladne wyniki?


W micrze bylo kiedys 1.2 65 i 80 koni, mialy elektroniczna przepustnice. Cala tajemnica (wg mnie). od 4 tys rpm czuc bylo,ze idzie coraz gorzej )nawet na 2-ce, Tak samo mazda mps ma zrealizowane ciecie momentu na gorze. Mysle,ze w mini to kwestia mapy pedal->przepustnica i tak jak dalej autor pisal, dostrojenie standardowe n/a


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Wed, 30 May 2012 - 21:57
Post #28


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





jackkpl ubiegłeś mnie... pewnie tak jak napisałeś powyżej jakiś tam obrotów elektroniczna przepustnica się zamyka zamiast otwierać i ot cała filozofia, dodatkowo liznęli zapłon i może AFR na lekko bogatszy przy odcince co by wycisnąć ostatnie soki... Ogólnie dławione auta od szkopów to ciekawe frykasy bo taki silnik nawet po 300tyś dopiero się dotarł, sam kiedyś odblokowywałem astrę F 1.7dtl z seryjnych 18sek do setki zrobiło się 11s efektem czego był uślizg niby jeszcze w miarę dobrego sprzęgła...


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Wed, 30 May 2012 - 22:24
Post #29


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





CYTAT(m!xer @ Wed, 30 May 2012 - 12:47) *
Oczekujecie, że ktoś ujawni swoje know how ?!?!?! ;-)


Ale nikogo z pytających nie interesuje, jak się dobrać do komputera, jak go przeflaszować, pod jakimi adresami szukać jakich map, etc. Sądzę, że wszyscy (w tym również ja) są wyłącznie zainteresowani, w jaki sposób wysterowywuje się tak zdławiony silnik, czy jest to korekta zapłonu, czy korekta ustawienia wałka czy może mapowanie przepustnicy.

Swoją szosą to ciekawe, czy wrzucenie komputera z Coopera załatwiłoby sprawę.

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rOBERTO795
post Wed, 30 May 2012 - 23:06
Post #30


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





Ta blokada to "ekologia" się nazywa. Tak samo silniki fiata 1,4 8v 77KM a po modach po 120 KM maja smile.gif


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feluke
post Thu, 31 May 2012 - 00:01
Post #31


Moderator
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT(rOBERTO795 @ Wed, 30 May 2012 - 23:06) *
Ta blokada to "ekologia" się nazywa. Tak samo silniki fiata 1,4 8v 77KM a po modach po 120 KM maja smile.gif

75KM, 98KM, 122KM maja ten sam silnik, tyle samo pala i emituja tyle samo CO2. Powiedz mi gdzie tutaj ekologia? Bardziej podchodzi tutaj marketing. wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Thu, 31 May 2012 - 00:12
Post #32


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





CYTAT(Feluke @ Thu, 31 May 2012 - 00:01) *
75KM, 98KM, 122KM maja ten sam silnik, tyle samo pala i emituja tyle samo CO2. Powiedz mi gdzie tutaj ekologia? Bardziej podchodzi tutaj marketing. wink.gif


Marketing i np. niemieckie prawo, gdzie opłaty są naliczane od mocy. Taka sama historia, jak z rodziną 1.9 TDI.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rOBERTO795
post Thu, 31 May 2012 - 09:13
Post #33


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





CYTAT(Feluke @ Thu, 31 May 2012 - 00:01) *
75KM, 98KM, 122KM maja ten sam silnik, tyle samo pala i emituja tyle samo CO2. Powiedz mi gdzie tutaj ekologia? Bardziej podchodzi tutaj marketing. wink.gif



Tego nie sprawdzilem ale faktycznie w de oplaty sa uzaleznione od mocy. Dzieki. W Fiacie jest inaczej :-)


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Thu, 14 Jun 2012 - 18:56
Post #34


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





CYTAT(adam87 @ Wed, 30 May 2012 - 13:30) *
Chyba po to jest forum, żeby dzielić się wiedzą, oprócz działu "fora sponsorowane".

Jeśli jest tak jak w poprzednim, to zamiast 100% maksymalne otwarcie przepustnicy wynosi 75%. Żadna tajemnica, przynajmniej jeśli chodzi o ten szczegół.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szlimak86
post Thu, 14 Jun 2012 - 20:24
Post #35


Rookie
Dołączył: Thu, 14 June 2012





CYTAT(rOBERTO795 @ Wed, 30 May 2012 - 23:06) *
Ta blokada to "ekologia" się nazywa. Tak samo silniki fiata 1,4 8v 77KM a po modach po 120 KM maja smile.gif

Na początek... Witam Wszystkich smile.gif

Od dawna przeglądam forum itd, ale dopiero teraz się zarejestrowalem, jak zobaczyłem Twój post. W moim punto evo właśnie mieszka benzynowy ślimak 1.4 8v 77km - czyżby dało się go podkręcić jak w tym mini? Mocy coraz bardziej mi brakuje i zaczyna mnie to drażnić wink.gif Jakby dało się to ogarnąć, to byłoby fantastycznie?

CYTAT(pinin @ Thu, 31 May 2012 - 00:12) *
Marketing i np. niemieckie prawo, gdzie opłaty są naliczane od mocy. Taka sama historia, jak z rodziną 1.9 TDI.


To mi przypomina historię z wcześniejszym samochodem (który użyczałem od rodziców) - almera n15 1.4 która powinna mieć 87km, a przy jej sprzedaży odkryłem w papierach, że była sprowadzona z Niemiec i miała 75km. No i też się wyjaśniło, czemu tak jakoś ospale mi się nią jeździło.

Na marginesie, wybaczcie za off-top.


--------------------
Red Abarth Punto Evo '11
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 07 July 2025 - 01:11