![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
User Dołączył: Fri, 27 February 2009 ![]() |
No to dalej:
Auto śmiagało jakiś czas na doładowaniu 0.5b i do tego mocno przelane, bo nie miałem egt. Niemniej jednak to wystarczyło do poukręcania półosi, trzeba było coś na to zaradzić ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zamontowałem chłodnice oleju: ![]() Kupiłem wskażnik egt, zamontowałem przepustnice z TPS i pojechałem na nieczynny jeszcze odcinek obwodnicy postroić auto. W tym momencie doladowanie 0.8b, poprawiona mapa paliwa i wóz naprawde robi robote. gdyby nie zesrany synchronizator dwójki, to 0-100 w 6sek zupelnie realne. Opieram się tutaj na porównaniu do audi 80b3 quattro z 1.8t po programie (gnoi s3 w okolicach 260km, scirroco r) z którym z rolki ide równo, ewentualnie z moją lekką przewagą. Podczas ktoregos z przejazdów podczas strojenia, jechal za mna znajomy 200sx s14a shamowanym na 270km 400nm i stwierdził, ze cholernie trudno bylo mnie dojść. Na kiepskiej nawierzchni jadac na 2gim biegu w okolicach 3-3.5tys dodanie gazu opór skutkuje smażeniem obu kół (205/50/16). Moje nieśmiałe szacunki to jakieś 220-230km, choć niektórzy twierdzą że sporo ponad. Ciekawe to o tyle, że to stary 2.0 JS do którego pomijając zdjęcie głowicy, nawet nie zaglądałem ![]() ![]() Upalanie/start na dwójce z zapiętą blokadą tyłu (szpera 100%) http://www.youtube.com/watch?v=P0DQUJkLuOY...eature=youtu.be -------------------- www.vrp-fab.pl
www.facebook.com/VRPfab |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Już Ci to mówiłem stary ale powiem jeszcze raz - fantastyczny sprzęt
![]() Proszę Cię podjedź na jakąś hamownię, ciekaw jestem ile ten stary poczciwy JS już przyjmuje, oraz ile jest w ogóle w stanie przyjąć ![]() -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 28 September 2010 ![]() |
Masz może zdjęcia z poprzedniej strony w wysższej rozdzielczości na tapetę?
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
User Dołączył: Fri, 27 February 2009 ![]() |
Noorec, podjade, bo podobno mam pod nosem, ale to jeszcze momencik.
O to zdjęcie? https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hpho...516213450_o.jpg -------------------- www.vrp-fab.pl
www.facebook.com/VRPfab |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 08 March 2005 Skąd: Lublin ![]() |
trzeba sie zgadac i porownac sprzety z rafalowa b3 10v z k24 - bardzo podobne setupy, fajnie ze juz jezdzi na doladowaniu
|
|
|
![]()
Post
#86
|
|
User Dołączył: Fri, 27 February 2009 ![]() |
-------------------- www.vrp-fab.pl
www.facebook.com/VRPfab |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 June 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Właśnie po to jest to całe dłubanie, żeby później dobrze się bawić.
|
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Genialne auto i projekt mega zakręcony...! A usera również kojarzę, z dh-zone
![]() ![]() Pozdro ![]() -------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 06:38 |