![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
User Dołączył: Thu, 14 June 2007 Skąd: Warszawa/Płock ![]() |
CYTAT ps. strokera legalizować to w zasdadzie nie potrzeba, ja nie widze sensu ? Może mieć wtedy, gdyby był wypadek i chciałbyś odszkodowanie za silnik to ubezpieczania może się przyczepić do niezgodności w dowodzie. To daje podstawę do niewypłacenia ubezpieczenia. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa ![]() |
Chyba nikt nie będzie aż tak podejrzliwy, żeby rozbierać silnik i mierzyć pojemność skokową
![]() -------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 02 September 2010 Skąd: Zabrze ![]() |
jaka fatura z montaz ? co WK intersuje ile zapłaciłeś za montaz, mogłes sobie sam zamontować To chyba nie były pytania do mnie? Znajdź WK które takich rzeczy wymaga i ich się zapytaj, ja też tego nie rozumiem. A uwierz mi, że są takie WK i każdy WK ma swoje oddzielne wymagania - paranoja. -------------------- Audi A4 B5 1.9 TDI AFN // Suzuki SV650N K8 // Nissan Sunny GTi 5-doors
-------------------- "Kto hamuje, ten przegrywa" |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 Skąd: Wrocław ![]() |
Niespełna miesiąc temu pytałem w WK w Legnicy i wystarczy tylko papier z OSKP o przeprowadzonym dodatkowym badaniu. Na co komu f-ra, umowa itd.? Od dobrych kilku lat silnik jest traktowany jako część zamienna.
We Wrocku kolega dowiadywał się o zmianę w DR w seju (swap z 1.1 na 1,2 16V) i tylko dodatkowe badanie na stacji, później do WK i tyle. -------------------- Project FiA 6Y20VT - v 1.5
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
No i jeszcze chyba ubezpieczenie na koniec jak się przechodzi do innej grupy pojemności?
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 27 December 2009 Skąd: Łomża ![]() |
Dokładnie, ja przez 3 miesiące tym se nie przejmowalem. Zmianę zgłosiłem dopiero z nowa polisa
-------------------- Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180 |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 26 November 2008 ![]() |
Umowa/faktura na silnik nie jest wymagana już chyba od 2007 r. Wystarczy dodatkowe badanie techniczne, uzyskanie od diagnosty opisu zmian i wszystko w temacie. Opis zmian wygląda mniej więcej tak:
![]() ![]() A co do rozpoznania, jaki silnik siedzi - diagnosta powinien to ustalić i powinien też wiedzieć, JAK to ustalić ![]() |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 23 April 2004 ![]() |
Jak robilem ktorys tam przeglad z rzedu to pan diagnosta stwierdzil ze to chyba nie jest 1.4 ( wlozony h22 w civie), obejrzal czy wisi jak powinien i nie ma druta, dopisal zmiane silnika, po nr silnika ustalil pojemnosc i z kwitem pojechalem do wk, gdzie dopisali recznie pojemnosc w dowodzie. Chyba nic dodatkowo nie placilem. Dodam ze ten silnik nie wystepowal w civie a pochodzil z jdm prelude, w razie co zawsze mozna powiedziec ze wystepowal na jakims tam rynku i pewnie dlategonie ma w bazie w stacji.
-------------------- Model X/Evo5/JCW
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
A ja mam pytanie pokrewne... nie chodzi tu o zmianę pojemności, ale o wymianę na silnik turbo lub uturbianie.
Czy przy zmianie silnika na identyczny pojemnościowo, w ilości cylindrów czy zaworów, ale z dołożoną fabrycznie turbiną (silnik bliźniak tyle, że uturbiony przez fabrykę) trzeba wbijać coś w dowód, zmieniać moc itd? Tak na dobrą sprawę to kto sprawdzi moc? Mowa o silniku benzynowym. -------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory ![]() |
Nic nie robisz, pojemność zostaje.
-------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 26 November 2008 ![]() |
A ja mam pytanie pokrewne... nie chodzi tu o zmianę pojemności, ale o wymianę na silnik turbo lub uturbianie. Czy przy zmianie silnika na identyczny pojemnościowo, w ilości cylindrów czy zaworów, ale z dołożoną fabrycznie turbiną (silnik bliźniak tyle, że uturbiony przez fabrykę) trzeba wbijać coś w dowód, zmieniać moc itd? Tak na dobrą sprawę to kto sprawdzi moc? Mowa o silniku benzynowym. Teoretycznie powinno się zmienić (zmienia się wpis w polu MOC), no ale... ![]() |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 16 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Ja bym zmienił tą moc w dowodzie, zwłaszcza jeśli motor był dostępny z fabryki(np. swap golf 1.8 N/A na 1.8t), większa wartość przy odszkodowaniu jak ktoś Ci kuku zrobi. Twoje OC się nie zmienia - podstawą do stawki jest pojemność.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 27 July 2025 - 20:44 |