![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 06 June 2010 ![]() |
Ja mam czujnik w bloku nad miska. Jest korek, ktory mozna wykrecic i z powodzeniem tam wsadzic czujnik temp. Normalna temp to 85-90C, palowanie to jakies 100C. Chlodnica oleju tez schowana za intercoolerem. W c20xe mialem ten sam czujnik, tylko zamontowany bodajze tam gdzie jest zasilanie turbo w c20let i temp byla taka sama...
Jakby sie rozwodzic nad tym gdzie jest czujnik, to trzeba by uwzglednic jeszcze to, ze za pompa powinien miec jeszcze wyzsza temp, bo wkoncu podnosi cisnienie... a jak termodynamika mowi (o ile dotyczy to tez oleju a pewnie tak), wraz ze wzrostem cisnienia wzrasta temp.. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 July 2007 Skąd: Lidzbark Warminski ![]() |
dzisiaj troche pojezdzilem i tak:
- jazda w trasie, temperatura 85-90 (bylo 100 stopni C) - jazda troszeczke ostrzej 90-100 (bylo 120 stopni C) - jazda na max 100-110 (bylo 140 stopni C) fakt faktem ze dzisiaj nie bylo tak cieplo jak wczesniej mysle ze jest OK |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 09:41 |